De Olde Woage

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Olde Woage

Nel V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Wij kwamen hier met de AH actie eten , maar er werd ons verteld dat ze daar niet aan mee deden . Wat heel raar is omdat we dat op de site van Iens opgezocht hadden , en het retaurant de Olde woage daar in vermeld staat . In de recensies zijn er zelf mensen die met de AH kaart er gegeten hebben , ter compensatie kregen een soepje aangeboden , we hebben het maar zo gelaten .het eten was goed en de bedinging prima en het personeel was aardig .
Harrald V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
echt heerlijk gegeten prijs kwaliteit top met ons vieren genoten van het 5 gangen diner heerlijke smaak combinaties en zeker genoeg
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Echt fantastisch. Wat een eetbelevenis en wat een ambiance. Vooral als Johan zelf kookt. Heb parelhoen gehad, was om te zuigen. Voor het sausje zou je het bord bijna gaan aflikken. Ook de soep was van een hoge kwaliteit.Kortom, een echte aanrader dit leuke restaurant in een heel leuk stadje. De bediening was vlot. Geen extreem lange wachttijden. Waren er naar toegegaan op aanraden van een kennis. Ik wil hem nog hartelijk bedanken voor de tip. Kortom, een echte aanrader dit leuke restaurant in een heel leuk stadje.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Afgelopen zaterdag gegeten bij de Olde Woage in Gramsbergen. Kom hier al jaren en het was altijd uitstekend. De keukenbrigade is gewisseld en was benieuwd hoe de kookkunsten waren van de nieuwe kok. Eten was prima, geen kritiek. Maar de wachttijden waren gigantisch. We hadden een tafeltje gereserveerd om 19.00 uur. Om 19.45 uur kwam het koude voorgerecht. Het soepje kwam om 20.30 uur. Het warme voorgerecht zo rond 21.30 uur en het hoofdgerecht rond 22.30 uur. Dit zijn bespottelijk lange wachttijden. Uiteraard de kritiek gemeld, de bediening zou het doorgeven. Geen excuus, geen uitleg, niets. Ik moet er heel goed over nadenken of ik nog eens De Olde Woage ga bezoeken.
Christien M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Ik had een reservering online gedaan. Bij aankomst was hierover niets bekend. Alles was volgeboekt, we konden blijven, maar voor mij gaf het een gevoel van overtolligheid. Geen verontschuldiging, lang moeten wachten op het eten, wat ik kwalitatief niet goed vond en de bediening maakte op ons een gestreste indruk.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Vanaf medio april 2017 zit er een ander team op dit restaurant.
De kaart heeft meer ambitie als voorheen, de prijzen zijn ook iets hoger.
Er is een 5-gangen surprisemenu, dat met de naam 'Tafelen 2.0' voortborduurt op het succesvolle concept 'Tafelen' van de vorige kok.

We hebben gisteren genoten van dit surprisemenu.
Voortreffelijke gerechtjes, bijna alles zelfgemaakt, op mooi opgemaakte borden. Absoluut een aanrader!

Maar: Er zat veel te veel tijd tussen de gangen. Wij gaven onze bestelling door om kwart over zeven. Om half elf hadden we pas het derde voorgerecht. Hier kan in de keuken nog wel wat worden verbeterd.

We zullen binnenkort onderzoeken of men dit aspect onder controle heeft gekregen, want met de kookkunsten zit het wel goed.
gerard B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Uitstekend gegeten.Uitgebalanceerd diner.Goede wijn.Leuke locatie.Je moet niet te laat komen want na 20 uur is het haast sluitingstijd
Alexander W.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Wat een fantastisch adres! We hebben hier werkelijk geweldig lekker gegeten. Ontvangst is gastvrij, bediening is heel vriendelijk en het eten was top. Absolute aanrader!!!
Hero P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heel lekker gegeten in dit uitstekende restaurant. Uitstekende en snelle bediening, voorstel om een bepaald gerecht te gaan nuttigen was uitstekend, wijn van het huis was erg lekker, zacht van smaak (Leonie bedankt).
De kok Martijn stond alleen in de keuken, maar streelde onze smaakpapillen met voorgerechtjes, hoofdgerecht, vis, kip en biefstuk, heel goede kwaliteit en zeer mals. En het nagerecht in 3 verschillende vormen was de kers op de taart. Ga door met deze formule.
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben gekozen voor het "Tafelen"-menu.
Bij voor-, hoof- en nagerecht krijg je drie gerechten, gekozen door de chef. Er wordt netjes gevraagd of er eventueel vis bij mag zitten.
Voorgerechten. Een heerlijk soepje, een lekkere salade met zalm en een salade met dun gesneden serranoham, met (verrassend) heerlijke hammousse en appelstroop.
De hoofdgerechten bestonden uit drie behoorlijke stukken varkensvlees, biefstuk en kip begeleid door kleine groenten en daarbij patat, gebakken krieltjes en een gemengde salade.
Het nagerecht bestond uit twee stukjes taart en een bolletje ijs met kletskopstukjes.
Goede wijn en lekkere koffie. Vriendelijke en vlotte bediening.
Wij hebben genoten.
De toiletten waren schoon en netjes.
Dinie.deuzeman .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Zondagavond heerlijk gegeten bij restaurant De Olde Woage in Gramsbergen. Voldoende keuze van de kaart. Wij zullen hier nog wel een keertje terug komen,en het ook adviseren aan vrienden ,kennissen en familie.
Henk En Els O.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Voor de eerste keer in dit restaurant geweest en wisten niet wat ons stond te wachten, maar alle vier waren we het over eens:
in 1 woord: geweldig!
in 3 woorden: voor herhaling vatbaar!
jaap.zoer .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
goed ontvangst voorgerechten uitstekend hoofdgerecht de vis was lekker het rund ook en lekkere toetjes 3 soorten een heel rustige omgeving
fpullen .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Familie Pullen. Wij hebben heerlijk gegeten de gerechten zijn perfect bereid en mooi gepresenteerd (complimenten voor kok ) in een sfeervol restaurant en super bediening .We komen daar zeker nog weer .
fpullen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten van de gerechten die super waren bereid (complimenten voor de kok ) in een sfeervol nostalgisch restaurant met vriendelijk en goed personeel
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Erg goede service en voortreffelijk eten. In een gezellige sfeer We hebben de proeverij gekozen. Een echte aanrader om.daar samen te eten
Jasper T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Erg leuk gezellig restaurant. Met behulpzaam personeel en lekker eten. Ook vegetarisch was het tiptop vooe elkaar. Zeker een aanrader!
Nicole P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Met de restaurantactie van AH hier gegeten op een dinsdag. Het was er rustig maar dat is begrijpelijk. Grambergen heeft een leuk oud centrum en dit restaurant zit aan een pleintje. Naast een restaurant is het ook een bar. Het interieur is netjes en gezellig. Hartelijke ontvangst door een opgewekte jonge dame. We kozen de 3-gangen proeverij met heerlijke gerechtjes voor 31,50 eu. Prima smaak en leuk op elkaar afgestemd. Echt een aanrader. Wij komen hier zeker weer.
albertine165 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
De menukaart is beperkt in omvang. Gerechten zijn prima van kwaliteit, ruime porties. De bediening is correct, vriendelijk en snel. Het restaurant is eenvoudig maar gezellig ingericht.
edith.vander.laan .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Recent met de AH zegels hier gegeten na een bezoek aan dierentuin Emmen.
Van ons krijgen ze een 10. Op alle gebeid was het werkelijk voortreffelijk. Helaas wonen we niet in de buurt maar anders .......