De Olde Woage

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Voordelig
dinie.deuzeman .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Zondagavond heerlijk gegeten bij restaurant De Olde Woage in Gramsbergen. Voldoende keuze van de kaart. Wij zullen hier nog wel een keertje terug komen,en het ook adviseren aan vrienden ,kennissen en familie.
coribo .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Voor de eerste keer in dit restaurant geweest en wisten niet wat ons stond te wachten, maar alle vier waren we het over eens:
in 1 woord: geweldig!
in 3 woorden: voor herhaling vatbaar!
Jaap.zoer .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
goed ontvangst voorgerechten uitstekend hoofdgerecht de vis was lekker het rund ook en lekkere toetjes 3 soorten een heel rustige omgeving
Fpullen .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Familie Pullen. Wij hebben heerlijk gegeten de gerechten zijn perfect bereid en mooi gepresenteerd (complimenten voor kok ) in een sfeervol restaurant en super bediening .We komen daar zeker nog weer .
Fpullen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten van de gerechten die super waren bereid (complimenten voor de kok ) in een sfeervol nostalgisch restaurant met vriendelijk en goed personeel
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Erg goede service en voortreffelijk eten. In een gezellige sfeer We hebben de proeverij gekozen. Een echte aanrader om.daar samen te eten
Jasper T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Erg leuk gezellig restaurant. Met behulpzaam personeel en lekker eten. Ook vegetarisch was het tiptop vooe elkaar. Zeker een aanrader!
Nicole P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Met de restaurantactie van AH hier gegeten op een dinsdag. Het was er rustig maar dat is begrijpelijk. Grambergen heeft een leuk oud centrum en dit restaurant zit aan een pleintje. Naast een restaurant is het ook een bar. Het interieur is netjes en gezellig. Hartelijke ontvangst door een opgewekte jonge dame. We kozen de 3-gangen proeverij met heerlijke gerechtjes voor 31,50 eu. Prima smaak en leuk op elkaar afgestemd. Echt een aanrader. Wij komen hier zeker weer.
Albertine165 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
De menukaart is beperkt in omvang. Gerechten zijn prima van kwaliteit, ruime porties. De bediening is correct, vriendelijk en snel. Het restaurant is eenvoudig maar gezellig ingericht.
Edith.vander.laan .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Recent met de AH zegels hier gegeten na een bezoek aan dierentuin Emmen.
Van ons krijgen ze een 10. Op alle gebeid was het werkelijk voortreffelijk. Helaas wonen we niet in de buurt maar anders .......
Wineke .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Bij de Woage was je vroeger altijd tot 21.00 welkom, en kon je heerlijk eten.
Wil je hier tegenwoordig door de week eten, zorg dan dat je voor 18.00 binnen bent, dan kun je er nog steeds prima eten. Later op de avond is men hier heel vaak te druk voor, door lokale partijtjes.
In het weekend moet je er rekening mee houden, dat aankomst om 19.00uur al als LAAT gezien wordt, want de kok wil vroeg naar huis.
Na vijf keer mijn neus te hebben gestoten in de laatste 6 maanden heb ik het hier helemaal gehad, en ook de gasten van mijn bed & breakfast kwamen er achter, dat ze rond 19.00 op weekdagen niet echt welkom waren.
Jammer.
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
We hebben met 6 personen gegeten, leuke ontvangst en bediening. Eten was voortreffelijk, absoluut een aanrader!
Diverse gerechten en allen gerechten bijzonder goed.
Marjavandenhof .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hadden voor de proeferij gekozen, en dat was heerlijk! Het eten is daar erg goed. Vriendelijke bediening. Je mag daar van de kaart kiezen met de AH akte.
Aheuver .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij werden heel hartelijk ontvangen. Hadden een mooie plaats, het eten was goed!!! De smaak was uitstekend. We hebben een hele fijne avond gehad. Ook tussen de gangen was er voldoende ruimte. We zijn met een goed gevoel naar huis gegaan.
A.massar3 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Prettige bediening. Goede sfeer. Decor eenvoudig, doch netjes. Zowel het verrassingsmenu, als het keuze menu, werden netjes uitgeserveerd. Het geheel zag er smaakvol, bereiding was goed en ruim voldoende. Met name het nagerecht was klasse.
Beslist een aanrader of een volgend bezoek.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Met een AH dinerbon konden we kiezen uit de gehele kaart, dat vonden we heel plezierig. We kozen voor de proeverij voor 2 personen. Een uitstekende keuze met gevarieerde en smaakvolle gerechten. De porties waren ruim voldoende. Een prima rode wijn (Zweigelt) maakte de maaltijd helemaal af. Plezierige en vlotte bediening. Kortom : wij kunnen dit restaurant zeer aanbevelen.
Ybhoogeveen .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
De salade met rundvlees als voorgerecht was erg lekker. De biefstuk was taai en de spareribs waren niet zo lekker gekruid. Hele leuke locatie.
Nkouwenberg .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Mosterdsoep was heerlijk en de gramsed mix goed gegrild!
Enige minpunt was de muziek. Paste totaal niet bij de uitstraling van het restaurant.
Bediening super vriendelijk en heel attent.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Op fietsvakantie in Overijssel gebruik gemaakt van de AH actie en gekozen voor het “Tafelen" menu met 3 gangen: wat inhield dat er per gang 3 verschillende aangepaste gerechten werden gepresenteerd.
Het is niet de instelling van dit restaurant om sterren te krijgen maar men weet wel het eten goed te bereiden. De witte huiswijn was zeer smakelijk,
Het is een gezellig bruin café-achtige zaak met vlotte dames in de bediening.
We hebben het goed naar ons zin gehad.
We kunnen dit restaurant best aanbevelen.
Leny En Karel .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Met een groep van zes het "AH-menu" gegeten, d.w.z. (verrassing !) wij konden kiezen uit de gehele kaart (het goedkoopste gerecht was dan de gratis tweede).
Lekkere mosterdsoep en verrassend lekkere ossenworst waren de meest bestelde voorgerechten. De hoofdgerechten die aan tafel verschenen waren biefstuk en Gramsed mix (ribbetjes, biefstuk en kip van de grill met keuze uit diverse sauzen) lekker van smaak. De begeleiding bestond uit krielaardappeltjes, patat en lekker aangemaakte groente.
De hele groep ging genieten van het "zoet tafelen" als dessert, bestaande uit drie lekkere gerechtjes.
In een sfeervolle ambiance met vriendelijke en vlotte bediening hebben wij genoten.
De toiletten waren netjes en schoon.
Aan te bevelen.