De Oesterbeurs

Wijngaardstraat 2 4401 CS Yerseke Nederland Kaart

Over het restaurant De Oesterbeurs

Een gouden hengel

Gelegen in Yerseke zit je hier gebakken voor heerlijke Zeeuwse mosselen, oesters en Oosterschelde kreeft. In het dorp staat nu de enige mosselveiling van Nederland. Het mooie witte pand nodigt uit voor een avond waarbij het voornamelijk draait om vis. Heb je een besloten feest of diner? De Parelzaal is hier uitermate voor geschikt.

Meer informatie over restaurant De Oesterbeurs

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Corne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Zondag samen met mijn ouders hier gegeten. Ontvangst was hartelijk, wasrna we aan tafel 2 geweldige amuses in ontvangst konden nemen. Geboekt voor AH menu, voorgerecht met lichtgerookte zalm, heerlijk! Ik had zelf tussengerecht, bisque van kreeft, super lekker en gelukkig niet zout. Hoofdgerecht van griet, ook erg lekker, waarna spoon van granny smit en desert. Onder genot van uitstekende rode & witte wijn voor acceptabele prijzen.
Theoria J.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met de AH restaurant actie onze eerste kennismaking met de Oesterbeurs. Zeer vriendelijke ontvangst en uiterst gastvrij welkom. Het aangeboden AH menu viel erg in de smaak bij ons als echte visliefhebbers. Na de 2 amuses werd het voorgerecht gepresenteerd. Prachtig opgemaakt en zeer smaakvol, gerookte zalm smolt op je tong. Het hoofdgerecht, de rogvleugel, was eveneens een streling voor de smaakpapillen. Alles afgerond met een uitgebreide koffie met alles uit eigen keuken zorgde voor een culinaire avond in Yerseke. Voor ons een reden om nog eens terug te gaan naar dit mooie vissersdorp.
Esther C.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Goede ambiance, perfecte smaaksensaties, genieten voor de fijnproever. Veel afwisseling met heerlijke amuses, bijpassende wijnen smaakten ook erg goed. Uit eten gaan is hier een feestje, dus wij komen zeker terug!
Karen W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gisteren, zaterdag 7 januari 2016, hebben we een bezoek gebracht aan de Oesterbeurs. We hadden een bezoek al in de planning staan na zeer positieve ervaringen van mijn zoon. Na ontvangst van een AH restaurantbon van mijn schoondochter en het reserveren door mijn vriendin werden we omstreeks 19:00 uur op een fijne manier ontvangen en is ons een tafel gewezen waarover we beiden erg tevreden waren. Het restaurant zat bijna vol.
De tafel was heel sfeervol aangekleed en al snel werden we verrast door heerlijke gerechten en amuses. Heerlijk brood, goede boter en bijbehorend zeezout maakten het compleet. We hadden een wat volle rode en een Sauvignon Blanc besteld, beiden heerlijke wijnen. Een fles plat water voor tussendoor.
We hebben vervolgens het 4 gangenmenu geserveerd gekregen dat bij de AH-bon hoorde, aangevuld met een extra gang. Zonder te veel in detail te gaan ontvingen we oesters, bitterballen met risotto, zalm met scampi, bospaddenstoelen soep, rog als hoofdgerecht met een proeverij aan smaken van groenten en zalfjes, een dessert en nog enkele amuses. Het was in 1 woord een eetfeestje, wat een smaken en wat en verwennerij, alles klopte van de ontvangst, het eten, de bediening tot aan het vertrek. Wij waren hier nog nooit geweest en komen zeker terug, zijn erg benieuwd naar de kaart, naar de andere lekkernijen. Deze kwaliteit en dat terwijl er ook nog een behoorlijke korting genoten wordt door de AH-bon (scheelt € 46,50). Er wordt hier met passie gekookt en bediend om de gast een heerlijke avond te bezorgen. Een echte aanrader!
Jorben00 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Fijne ontvangst in een vrij klassiek ingericht restaurant. Fijne gerechten, goed op smaak maar veel gebruik van schuim. Dat schijnt populair te zijn maar soms schiet men hierin door bij bijv de oester met komkommerschuim.
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
De Oesterbeurs biedt een totaal concept aan. Zeer klant vriendelijk. Prima bediening.Goed en eerlijk eten. De moeite waard om een reis naar toe te plannen en een gezellige avond te hebben.
Elysse .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heel mooi ingericht restaurant, rustige mooie ambiance, goede tafels en zitcomfort. Het eten was matig, praktisch geen groenten bij het kabeljauw hoofdgerecht, maar een paar milimeters onduidelijke miniscule streepjes op het bord. De kabeljauw was prima, maar zonder sausje saai. Heerlijke knolselderijpuree, maar helaas 2 milimeter in totaal. Diepvries aardappel pommes duchesnes en geen enkel sausje. Frites niet zelf gemaakt, vermoedelijk diepvries. Het ijsje als nagerecht was redelijk, maar niet geweldig, 4 verschillende smaken boven elkaar. Wij hadden er veel van verwacht maar vonden de kwaliteit toch niet goed. Goede huiswijn tegen redelijke prijs. Ik zou hier niet nog een keer gaan eten.
hildea .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij de Oesterbeurs. De ontvangst en bediening was heel gastvrij, vriendelijk en professioneel. Na afloop kwam de 'chef' nog even informeren of alles naar wens was. Heel attent!
De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk, met allerlei verschillende smaken en ingrediënten om te ontdekken. We kregen gratis water, heerlijk brood (beide werden zonder vragen gelijk bijgevuld toen het op was) en frietjes bij het hoofdgerecht. De Oesterbeurs is een zaak om gauw weer terug te komen (maar dat wisten we al)!
Mc V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten!Mooi geserveerde borden, met fijne smaken. Bijpassend wijnarrangement maakte het helemaal af.
Sven R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
al meerdere keren gaan eten, deze keer opnieuw een heel groot gezelschap aan andere tafel dat heel veel rumoer gaf...mss daardoor ook zeer trage bediening, lang moeten wachten om te bestellen, geen brood op tafel, pas na 2 uur aan tafel ons hoofdgerecht gekregen...erg jammer want het eten was voortreffelijk...ik vind dat ze een oplossing moeten zoeken voor te grote groepen, want dat is ten koste van de kwaliteit van de andere tafels...
wslabb .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Sfeervol restaurant, waar gedacht is aan ruimte en rust. (het laatste ook wel afhankelijk van publiek)
Muziekkeuze en -volume perfect en passend bij dit restaurant.
Goede uitleg bij de gerechten en er is aandacht voor de bezoekers.
Verrassende lekkernijen, na afloop hoef je niet meer langs de frituur.
Prijs-kwaliteit en hoeveelheid goed in evenwicht.
Aanrader? Absoluut.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heel goed, we komen zeker terug. Als enige kritiek: de als aperitief gedronken kir was nogal koud en had daardoor waarschijnlijk weinig smaak. Verder was alles uitstekend.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Ik at hier voor de tweede keer met de AH-actie. De eerste keer met mijn vrouw, nu met mijn zoon. er was een compleet ander verrassingsmenu, compliment! Verder was een 1 amuse minder en werd er ook minder uitleg gegeven dan de eerste keer. De gerechten waren weer heerlijk en prachtig opgemaakt. Lekker in een rustig hoekje bijpraten, onder het genot van een glas wijn en een heerlijke maaltijd. Bedankt voor de fijne avond!
mgbaak .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Correcte ontvangst, attente bediening, uitsteken diner naar aanleiding van de AH actie. Voor herhaling vatbaar.
Greet en Jaap.
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Heerlijk eten, attente bediening in ontspannen sfeer
Gerdine D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Een goed visrestaurant. verrassende extra's waardoor je je verwend voelt. lekker gegeten. Maar! De sauvignon blanc kwam niet uit Zuid Afrika, maar Chili. Dat werd niet vermeld. De presentatie van de gerechten was te luid en toch onverstaanbaar. En de sfeer tussen de bediening gestoord. Er werd flink gesnauwd bij de bar. Verder vond ik het eten deels veel te zout. Ik begrijp al die hoge waarderingen niet.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Op 7-9-16 hebben wij bij de Oesterbeurs gegeten t.g.v. mijn verjaardag. We hadden een AH-arrangement. Het was de eerste keer dat we kozen voor een restaurant met een verrassingsmenu. En verrassen, dat kunnen ze bij de Oesterbeurs! We hebben heerlijk gegeten, kregen goede uitleg, het brood werd gewoon aangevuld als het op was en ze presenteerden ons ook nog 2 heerlijke amuses. Het eten zag er uit als een plaatje en het smaakte naar meer (hoewel de hoeveelheid prima was)! Als je van vis houdt is dit restaurant een echte aanrader! Aan het eind viel het prijskaartje erg mee. Een piepklein minpuntje: € 6,50 voor een fles plat water vind ik best wel aan de prijs.
Verva .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heel lekker gegeten met de AH actie. Echt geweldig wat we allemaal voorgeschoteld kregen, heerlijk 3 gangen menu met een amuse vooraf, voorgerecht, hoofdgerecht, dessertamuse, dessert en nog heerlijke friandises bij de koffie. Mooi opgemaakte borden, hier ga je voor uit eten. Prima bediening, gezellige ambiance en betaalbare wijnen.
gabensjt .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Zeer vriendelijke bediening, prima verhaal bij de verschillende gerechten. Ambiance en decor goed. Eten goed/zeer goed, zij het dat de prijs van de gerechten op een hoger niveau ligt hetgeen niet bij ieder gerecht tot uiting komt. Zeker een aanrader.
j.w.m.reijnders .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Een heerlijk driegangen vismenu gegeten. Buiten het menu om kregen we een heerlijk voorafje. De bediening was perfect, vriendelijk en duidelijke uitleg over de gerechten.