De Oesterbeurs

Wijngaardstraat 2 4401 CS Yerseke Nederland Kaart

Over het restaurant De Oesterbeurs

Een gouden hengel

Gelegen in Yerseke zit je hier gebakken voor heerlijke Zeeuwse mosselen, oesters en Oosterschelde kreeft. In het dorp staat nu de enige mosselveiling van Nederland. Het mooie witte pand nodigt uit voor een avond waarbij het voornamelijk draait om vis. Heb je een besloten feest of diner? De Parelzaal is hier uitermate voor geschikt.

Meer informatie over restaurant De Oesterbeurs

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Uitmuntend
9,2
Duvel B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Super super super, heerlijke speciale combinaties en heerlijke verse kreeftfestijn!!!!!
Wij gaan iedereen in onze kennissen kring hierover briefen
Rudi S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Paulus V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
We waren er voor de 2e keer en net als de vorige keer was het weer een feestje. Fantastische uitgebalanceerde gerechten en een fraai bijpassend wijnarrangement. Vanwege dit soort restaurants komen we zo graag naar Zeeland.
Janine W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het eten was weer voortreffelijk, de bediening is ook keurig netjes, geen wachttijd. Kortom we hebben weer een heerlijk diner gehad.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
we hebben gekozen voor het kreeftenmenu met als extra voorgerecht 6 oesters
alles super lekker. ook de wijnen waren zeer goed en pasten bij de verschillende gerechten
wij gaan zeker nog eens terug.
Marina M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten. Behulpzame gastheer bij menukeuze (vlees in plaats van vis)! Avondvullend uitje bij de Oesterbeurs!! aanrader...
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We kozen voor het Oosterschelde-kreeftmenu en kregen 2 smakelijke amuses vooraf. De salade van kreeft was hedendaags van opzet en op smaak. De bisque van kreeft miste afkruiding en had een minder prettige nasmaak van rivierkreeftjes ipv van de volle smaak van de plaatselijke kreeft. De verwachte apotheose - de kreeft Bellevue _ stelde wat teleur: de kreeft - twijfel of het oosterscheldekreeft was - was heel klein en smaakte wat waterachtig. De 1 (?) schaar die erbij geserveerd werd was duidelijk van een groter exemplaar afkomstig en wel iets voller van smaak. Al bij al een wat teleurstellend menu voor het prijskaartje.
Anniek D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gezellige bistro stijl restaurant. Erg vol met tafels en dus ook erg luid, ik kreeg er een schorre stem van! De prijs matcht niet met het concept, aan de dure kant. Ik had vantevoren aangegeven dat ik zwanger was maar er kwamen meerdere keren ingrediënten op m'n bord te liggen die ik niet mag eten. De service was langzaam maar vriendelijk. Het was erg druk dus misschien lag het daaraan. Mooie inrichting!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening
Does N.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Voor het oosterscheldekreeftseizoen afgezakt naar Yerseke.
Op een weekavond was er voldoende parkeerplaats in de buurt. Vriendelijke ontvangst. De temperatuur in de zaal was wel aan de lage kant. Gekozen voor kreeftenmenu. Mooie amuses, schoteltje oesters, lekkere salade met kreeft, bisque, gegrilde kreeft en dessert op basis van aardbeien en donkere chocolade. Alles uitermate correct: versheid en kwaliteit van de ingrediënten, kruiding, gaartijd en porties. Gourmandises bij de koffie waren hemels. Qua wijn geopteerd voor Albariño, die goed was zonder meer. Bovenstaande aan de prijs van €130 pp. wat niet goedkoop is: wellicht omdat we 4 flessen wijnen en bubbels vooraf consumeerden .
hans S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Vriendelijk personeel. Goede selectieve menukaart. Beperkt wijn per glas. Goede keuze uit wijn (flessen) uit diverse landen. Keuze à la carte uitstekend voor- en hoofdgerecht voor ons beiden.
Nynke M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Met 1 woord.......fenominaal! We hebben echt van iedere hap genoten; er liggen zoveel verschillende goed passende smaken op je bord.
Jean H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Het was FANTASTISCH
Het was de tweede maal dat we hier kwamen eten, en net zoals de eerste keer was de ontvangst en de bediening super, en het eten subliem
e.de.witte1 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Bediening was vriendelijk alleen de gastvrouw was niet zo klantvriendelijk. Wachttijd bij 4 gangenmenu tussen tussengerecht en hoofdgerecht had iets korter mogen zijn. Huiswijn Chardonnay heerlijk, huiswijn rood mag iets krachtiger zijn. Als je in de buurt van de bar zit heb je last van tocht (vermoedelijk de airco).
Renate ..
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg lekker gegeten! Alles was erg lekker. Amuse en nog een tussen apetiser van het huis! Goede kwaliteit voor een hele schappelijk prijs!
hildea .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De Oesterbeurs is echt een topper: de ontvangst en bediening is heel gastvrij en vriendelijk, het eten is verrukkelijk en de wijn is verrassend en past wonderwel bij de gerechten. Heel positief dat, ondanks de AH-actie zonder bijbetaling water, (heerlijk) brood en frietjes aangeboden worden. Kortom niets dan lof! Als ik dan een heel klein minpuntje moet noemen is het, dat het gaandeweg de avond wat koud werd in het restaurant en zeker boven bij de toiletten was het echt te koud. Maar het was dan ook erg koud buiten.....we komen graag (bij warmer weer) terug!
addykole .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een hartelijke ontvangst , iedereen zeer attent. Al eerder zijn we hier wezen eten en het is altijd heel bijzonder en zeker altijd een verrassing welke schitterende creaties geserveerd worden. We hebben erg genoten van ieder gerecht, echt fantastisch. Het is nu nagenieten ,maar er komt vast nog een volgende keer.
Ga zo door.
met vriendelijke groet Bram en Addy Kole-Tramper
arjennicoline .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We hebben hier met de AH actie gegeten maar daar is in service en kwaliteit niets van te merken. Wat een geweldig restaurant is dit!! Qua eten en qua service. Lange tijd geleden dat we zo goed gegeten hadden. Geweldige geconcentreerde maar ook uitgebalanceerde smaken! Echt alles wordt zelf bereid (van gerookte zalm tot brood en mayonaise) waar vind je dat nog tegenwoordig. Kortom SUPER en wij gaan zeker terug ook voor de normale prijs. Een echte aanrader.
Jack en Joke L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Na vele jaren een keer terug in de Oesterbeurs nadat ik had ontdekt dat de PZC-award, beste restaurant van Zeeland, was toegekend en terecht! Grote klasse, prachtige gerechten en prima ambiance.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Warme ontvangst.
Mooie gerechten, verrassende combinaties.
Lekkere wijn bij de gerechten.
Vriendelijk personeel.
Mooi menu.