De Oesterbeurs

Wijngaardstraat 2 4401 CS Yerseke Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 40€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Verrassingsmenu
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant De Oesterbeurs

Een gouden hengel

Gelegen in Yerseke zit je hier gebakken voor heerlijke Zeeuwse mosselen, oesters en Oosterschelde kreeft. In het dorp staat nu de enige mosselveiling van Nederland. Het mooie witte pand nodigt uit voor een avond waarbij het voornamelijk draait om vis. Heb je een besloten feest of diner? De Parelzaal is hier uitermate voor geschikt.

Meer informatie over restaurant De Oesterbeurs

Han L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Teun M.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Zoals altijd weer heel lekker gegeten ????
Alexander D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Een goed restaurant met verse zeeuwse producten zoals je die alleen in Yerseke kan vinden. Voor ons de kreeftensoep en een niet te grote vers gebakken tong. Een echte aanrader!
Liliane V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Zeer lekker menu, mooi gepresenteerd en vriendelijke bediening.
Pauwelslutgarde H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Zéér lekker gegeten, vriendelijke bediening, pareltjes op het bord, prijs in verhouding met kwaliteit van visgerechten, een lekker wijntje erbij en het was voor ons een heel geslaagd avondje uit. We gaan zeker nog eens terugkomen, echt de moeite waard!
Sam G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Uitstekend gegeten voor een eerlijke prijs.
Bediening attentvol en vriendelijk.
M P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Vriendelijke bediening.Het voorgerecht was super. Ze waren helaas wel vergeten te vragen of we gebruik wilden maken van het wijn arrangement. Dit zelf tijdens voorgerecht gevraagd en gekregen. Hoofdgerecht was ook prima maar om nu te zeggen origineel...kabeljauw met wat pureetjes en peultjes. Geen heel verradende smaken maar gewoon goed. Het dessert was prima maar was met framboos en heel zomers en fris. Vind dat er niet echt gekookt werd naar het seizoen (herfst) en dit uitte zich met name in het dessert. Helaas was de wijn die erbij geschonken werd ook een hele foute keuze. Door de zuren in het dessert werd de (zoete)wijn bijna bitter als je hem er meteen na dronk. Wij hebben echt een leuke avond gehad hoor en prijs kwaliteit was met de AH actie erg goed. Voor de volle mep waren er te veel dingen net niet.
Peggy J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Vorig jaar kennis gemaakt met de heerlijke smaken van de Oesterbeurs. Ook dit jaar werden onze smaakpapillen verwend. Verrassende ingrediënten, prachtige kleur en smaak combinaties. Alles was met zorg klaargemaakt en van de vriendelijke bediening kregen wij bij alles een leuke uitleg over alle culinaire heerlijkheden. Bravo en het was een waar genoegen. Wij komen zeker weer eens terug.
Rony S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
top...doe zo voort ..bedankt
Lilian N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Goed gegeten.warm binnen en koffie was heerlijk.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Gezellige avond gehad , heerlijk gegeten echt super ,complimenten voor de keuken !
Ilona P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
zaterdag avond heerlijk gegeten, het was er een erg prettige sfeer en aangenaam personeel, kortom een aanrader voor een leuke prijs.
De tafel van Ad V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Een bezoek waar je naar uitkijkt!
Een restaurant van klasse wat betreft interieur, bediening, en bovenal de vele sublieme smaken die je te verwerken krijgt. Een ster zou niet misplaatst zijn. Zeker een plek om terug te komen met zijn 2en, met vrienden of met zakenrelaties.
Riad
Wim B.
We hebben met 4 personen heerlijk gegeten. Bij iedere gang een duidelijke uitleg wat er werd geserveerd ook de wijn paste zeer goed bij de gerechten. De opmaak van de vorden was ook erg goed zeker een aanrader en wij gaan zeer beslist terug
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
zeker een ommetje waard,vooral toch als je bedenkt dat Yerseke gekend is voor vis oesters en mosselen
in casu de Zeeuwse oesters en de vis van de dag ; alhoewel ik weinig verschil zag in de aanbieding a la carte en de voordeelmenu
Reijer V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We kwamen naar Yerseke om mosselen te eten. Nabij en in de haven was alles vol en ongezellig. We belandden in de binnenstad bij De Oesterbeurs en hebben daar een meer dan voortreffelijke mosselmaaltijd genoten. Een reservering was niet nodig. Leuke amuse en op en top bediening!
Mandy B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Zeer goed en smaakvol eten, heerlijke wijn, prima bediening
jammer dat je voor fles water moet betalen
Wilfried C.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
zeer vriendelijk onthaal - voldoende uitleg bij de gerechten - interessante weetjes over de wijnkeuze.
Men voelt er zich thuis
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We hadden het Oesterbeurs menu. Verrassend en lekker gegeten. Prijs was correct voor wat we kregen! Ook al was de zaak vol... we kregen onze maaltijd op een mooie snelheid opgediend. Net niet te snel... of te traag. Pluim voor het keukenteam! Ook de bediening liep van een leien dakje. Men tracht je te laten voelen dat je in een "beter" restaurant dineert... en dat lukt jullie perfect! Wel twee kleine opmerkingen... de Gin Tonic mag iets meer Gin... en we hadden de witte wijn van het huis, die is wat "vlak". Maar... smaken verschillen, en dit zijn niet echt minpunten! Bedankt Team, voor een gezellige en zeer geslaagde avond met vrienden!
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Fantastisch culinair gegeten.
R.E.D.T. D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Heerlijk, tovenaars met vis!