De Oesterbeurs

Wijngaardstraat 2 4401 CS Yerseke Nederland Kaart

Over het restaurant De Oesterbeurs

Een gouden hengel

Gelegen in Yerseke zit je hier gebakken voor heerlijke Zeeuwse mosselen, oesters en Oosterschelde kreeft. In het dorp staat nu de enige mosselveiling van Nederland. Het mooie witte pand nodigt uit voor een avond waarbij het voornamelijk draait om vis. Heb je een besloten feest of diner? De Parelzaal is hier uitermate voor geschikt.

Meer informatie over restaurant De Oesterbeurs

Dino K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Gino V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Tof restaurant met zeer goede bediening en topgerechten. Kortom: een aanrader. Het oosterscheldekreeftmenu is zeker een aanrader.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Oosterschelde kreeftmenu gekozen, zoals we ieder jaar in dit speciale seizoen doen. Dit is de 2 de keer in de oesterbeurs en dit was uitstekend met zeer lekkere witte wijnen. Binnen 14 dagen Schuddebeurs aan de beurt.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Top restaurant. Vriendelijke bediening. Leuk interieur . Super eten. Een adresje om zeker terug te doen.
Veerle D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Een heel mooie avond gehad met heerlijke gerechten en heel aangename bediening. Voor herhaling vatbaar!
Stan B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Oosterschelde kreeft gegeten. Heerlijke amuses en 4 gangen: buitengewoon goed klaargemaakt.
Gegrilde kreeft was de lekkerste in jaren! Uitstekende en goedpassende wijn erbij. Zeer vriendelijke bdiening. Een adres om steefs weer terug te komen.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Zeer rustige setting, ontzettend vriendelijk en professioneel personeel, heel verzorgd en lekker eten. Een adresje om te onthouden! Wij komen zeker terug!
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Buitengewoon lekker , een,warme plateau de fruits de mer , een echte aanrader ! We komen zeker nog terug ! Zeer vriendelijke bediening ,
a.j.k. K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
De tijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht was TE LANG.
Heb de ober er op aan gesproken en toen kwam het hoofdgerecht binnen vijf minuten.
Carola D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Verfijnde gerechten, romantische avond uit in een stijlvolle gastvrije omgeving. Voor een bijzonder menu met vis, schaal- of schelpdieren moet je hier zijn.
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
sfeervol, vriendelijk personeel, voldoende tijd tussen de gangen, duidelijke uitleg over de gerechten, schoon restaurant
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Wij zijn een Belg en een Française en komen hier al sinds 2005 meerdere keren per jaar. Onafgebroken in onze top 5 favoriete restaurants. Chef Maurice en zijn team zijn top. Hopelijk nog voor vele jaren.
Brigitte W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Deutsch

Niederländisch

Italienisch

Ostermenü! Wir haben für das Ostermenü fast vier Stunden gebraucht. Auch wenn nicht alle das Menü gegessen haben, hat die Küche sehr viel Zeit bnötigt um alle Gäste bedienen zu können. Das kann besser!

201/5000

Menu Pasen! We hadden bijna vier uur nodig voor het paasmenu. Hoewel niet iedereen het menu heeft bestellt, heeft de keuken veel tijd nodig gehad om alle gasten van dienst te zijn. Dat kan beter zijn!
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en we werden vriendelijk ontvangen. De bediening was ook heel persoonlijk en correct. Kortom: er heerst een gezellige sfeer.
smatthij .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
we hebben erg lekker gegeten, het was gezellig en het was de prijs meer dan waard. De bediening was super en we voelden ons erg op ons gemak. Zonder opdringerig te zijn werden we goed geholpen en geadviseerd.
Het eten was super en overtrof onze verwachtingen. Een Michelin ster waardig.
Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Super
Nathalie J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijke gegeten. Er zat iets teveel tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht maar verder was alles prima.
J.J.M. H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Mijn vrienden en ik waren zeer tevreden over ons verrassingsmenu. We mkomen vast nog eens terug
Gitte D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Alles helemaal tot in de puntje verzorgd: perfecte bereiding, zalige smaakcombinaties en geweldige ambiance! Zeer de moeite waar om voor naar Yerseke af te reizen!
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een aanrader voor een avond uit eten. Vriendelijke bediening. duidelijke uitleg over de keuze van de wijn.
Gerechten zijn niet alleen een streling voor de tong maar zeker ook een streling voor het oog.