De Oesterbeurs

Wijngaardstraat 2 4401 CS Yerseke Nederland Kaart

Over het restaurant De Oesterbeurs

Een gouden hengel

Gelegen in Yerseke zit je hier gebakken voor heerlijke Zeeuwse mosselen, oesters en Oosterschelde kreeft. In het dorp staat nu de enige mosselveiling van Nederland. Het mooie witte pand nodigt uit voor een avond waarbij het voornamelijk draait om vis. Heb je een besloten feest of diner? De Parelzaal is hier uitermate voor geschikt.

Meer informatie over restaurant De Oesterbeurs

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Oesterbeurs

Wim B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
ontvangst is altijd heel hartelijk en wij worden direct herkend , ( vaker geweest ). Het eten is tot nu altijd super geweest.
Het is voor ons steeds een verrassing hoe de gerechten er uit gaan zien. Vr. groet wim bosters
Rudi S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Wij waren heel tevreden . We hebben heerlijk gegeten . De prijs /kwaliteit is perfect .
Kortom een anrader voor iedereen
Hilde B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het voorgestelde menu was heerlijk! Alle vis lekker vers en schilderijtjes op het bord. Vriendelijke bediening in een rustig kader.
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wat hadden we voortreffelijke amuses! Een dikke pluim voor de kok!!!
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Altijd heerlijk eten daar in een leuke ambiance.
Lotje D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Fijne avond gehad met een prachtig menu. Gehele tafel had gekozen voor het verrassingsmenu, werd netjes rekening gehouden met de wensen van de tafelgenoten. Heerlijke gerechten en voor elk wat wils. Bijpassend wijnarrangement erg lekker. Het was druk en daardoor de wachttijd iets langer, maar het wachten meer dan waard. Aanrader!
Edyta G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, mooi geserveerd, bediening met veel aandacht voor de klant, erg genoten van bijpassende wijn arragament. Zeker een aanrader!
Edyta G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Fantastisch! Super leuke avond gehad. Erg lekker gegeten en genoten. We hebben oesterbeurs menu gegeten. Super nette en grappige bediening!
Han L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De verfijnde gerechten en de passende wijnen werden in een vriendelijke, gastvrije ambiance gepresenteerd. Erg fijn dat een bedrijf van dit niveau aan de AH restaurantactie meedoet.
thlucas .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
heerlijk gegeten in een restaurant met heel veel sfeer en tot in de detail verzorgd, zeer attente bediening en perfecte gerechten, een heerlijke cava.
Daria R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het was TOP!
We hebben ervan genoten. Alles super vers en bordjes super mooi gepresenteerd.
We komen zeker en vast nog terug. Een aanrader voor iedereen!
De tafel van CJ P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben er heerlijk gegeten maar er zat teveel tijd tussen de gangen.
Stijn P.
Het eten was echt heerlijk, zelden zo voortreffelijk gegeten. Vriendelijk personeel maar helaas een paar keer onnodig lang moeten wachten op drinken. Eten duurde ook echt te lang, zo hebben we minstens een uur moeten wachten op het hoofdgerecht en zelfs op het dessert hebben we langer dan een half uur gewacht. Als het eten sneller de keuken uit zou komen zou ik een 9 of hoger geven.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Alles was even lekker van het 4 gangen menu! Ook debijpassende wijnen waren super lekker. Wij komen heel snel weer terug! :-)
zeeuwsvrouwtje .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We kwamen met de AH-bon, maar werden op dezelfde manier behandeld als anderen klanten. Pluspunt!!! Een verrassende amuse. Altijd heel leuk. We kregen een extra gang aangeboden. Minpuntje was dat ze daarvan niet de prijs noemden. Maar goed, wij hadden zin in een echt avondje uit, dus kozen voor de extra gang.
Alle gangen bestonden uit vis, schaaldieren of schelpen, maar het was erg gevarieerd en zeer goed bereid. Verrassend ook.
Erg leuk was dat er nóg een amuse kwam: een dessert-amuse.
Gelukkig zat er ruim tijd tussen de gangen, zodat je echt een avondje uit bent.
De prijs voor 4 gangen is wat aan de hoge kant. Maar de wijn daarentegen is weer heel normaal geprijsd. Al met al een hele mooie avond gehad. We kennen nu dit restaurant waar we al langer benieuwd naar waren. Het is zeker voor herhaling vatbaar.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Samen met mijn vrouw in de Oesterbeurs gegeten in het kader van de AH-actie. Als je van vis houdt, kun je hier terecht! Men hanteert een verrassingsmenu dat uit drie gangen bestaat en eventueel uit te breiden is met een 4e gang met bijbetaald moet worden. Wij kozen voor de 3 gangen van € 40. Daarnaast kregen we 2x een prachtige, heerlijke amuse en brood.
Het eten was prachtig opgemaakt en heerlijk van smaak. De porties zijn klein: in kunsttermen gesproken gaat het niet om "de stier" van Paulus Potter, maar om middeleeuwse miniaturen waar je met heel kleine hapjes van mag genieten. Dat heeft zijn charme, maar ook zijn nadeel.
Het was best druk voor een woensdagavond en het personeel had het druk, maar er was voldoende aandacht voor iedere gast en we voelden ons zeker geen tweederangs AH-gast (wat ook wel eens gebeurt).
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wat een geweldige culinaire ervaring! Mooie smaakvolle gerechten. Vooraf een heerlijk huisaperitief gedronken. Mooie inrichting en super vriendelijke bediening! Complimenten aan de chef! Zeker een aanrader!
sangeleerdeletter .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
EERSTE MAAL IN DE OESTERBEURS .gerechten waren zeer lekker en prachtig geserveerdt, alleen bij het hoofdgerecht kregen we de frietjes nadat we alles al op hadden ! dit is toch echt not done voor zo n zaak ! iets ter compensatie was zeker wel op zijn plaats geweest , bediening was eerder aan de koele kant ... volgens mij waren het de eigenaars niet want op website sta een ander koppel ....?
rob V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Wij hebben een heerlijke avond met onze Belgische vrienden beleefd. komen hier zeker nog eens terug en zullen de Oesterbeurs ook aanraden bij vrienden, kennissen en zakelijke vrelaties
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Met AH KORTING prima te doen. Keuze uit 3 of 4 gangen menu. Gekozen voor 3. Prima keuze gebleken. Gerechten zijn subliem opgemaakt. Gelukkig wel frites bij hoofdgerecht.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Kwaliteit was top, omdat we a la carte hebben gegeten was de wachttijd lang, ook tengevolge van de festiviteiten ter gelegenheid van de opening van het oesterseizoen.