De Oesterbeurs

Wijngaardstraat 2 4401 CS Yerseke Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 40€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Verrassingsmenu
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant De Oesterbeurs

Een gouden hengel

Gelegen in Yerseke zit je hier gebakken voor heerlijke Zeeuwse mosselen, oesters en Oosterschelde kreeft. In het dorp staat nu de enige mosselveiling van Nederland. Het mooie witte pand nodigt uit voor een avond waarbij het voornamelijk draait om vis. Heb je een besloten feest of diner? De Parelzaal is hier uitermate voor geschikt.

Meer informatie over restaurant De Oesterbeurs

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Oesterbeurs

Bart C.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Lekker gegeten met een topservice in een mooi kader.
Als we dan toch iets 'negatiefs' kunnen zeggen.. misschien de frietjes (die zeer lekker waren) hoefden voor ons niet bij de zeevruchtenschotel, maar dat is een persoonlijke kwestie.
Verder een echte aanrader en voor herhaling vatbaar!
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten, gerechten zagen er heel mooi uit, bij iedere hap een nieuwe smaaksensatie. Was voor ons culinair genieten.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Ik heb heerlijk gegeten het was super
de bediening was ook heel vriendelijk en moesten ook niet lang wachten een aanrader
Teun M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wat hebben weer heerlijk gegeten super restaurant !!!
Jlaane L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
het voorafje viel wat tegen, maar de rest van het Oesterbeurs menu maakte het meer dan goed.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Elk jaar laten we ons een keer verrassen bij de Oesterbeurs in Yerseke. Leuk om het verrassingsmenu te krijgen dat bij de AH-actie hoort. Heerlijke gerechten, 2 x een amuse. We hebben genoten. Een toprestaurant met gastvrije bediening. Een aanrader voor iedereen die van vis houdt!
Arie Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Uitstekend!
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Wederom heerlijk gegeten en het waren weer mooie plaatjes met heerlijke smaken.????
Otto H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
We hebben vanavond met 4 personen gegeten, AH actie!
Het was en ontzettend lekker, verrassende smaken die heerlijk combineerden.
En van begin tot eind heel goed verzorgd en het bleef lekker!
We hebben een geweldige avond gehad
Eduard N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wij komen met enige regelmaat al jaren bij de Oesterbeurs en zij weten hun kwaliteitsniveau zeer goed te handhaven. Misschien zelfs wel te verhogen, want het Oesterbeurs 4 gangen diner, dat wij afgelopen zaterdag nuttigden was uitstekend. Lekkere amuses, goed uitgebalanceerde gerechten, waarbij een veelheid van smaken erg mooi combineerden. We zien een verschuiving richting meer verschillende smaken per gerecht. Dit hoeft niet altijd een vooruitgang te zijn in onze beleving, maar afgelopen zaterdag was een goed voorbeeld van het tegendeel. Uitstekend, ook gezien de prijs/kwaliteitsverhouding. Chapeau!
Jack R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Het was enkele jaren geleden dat we regelmatig de Oesterbeurs bezochten, daar hebben we nu spijt van. Perfect eten (oesters en kreeft) met een supervriendelijke bediening. De Oesterbeurs staat op nr 1 in onze top 5.
J.W.M. R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Tot nu toe het restaurant waar we de lekkerste kreeft en oesters hebben gegeten in een mooie ambiance met vriendelijk personeel. Een perfect restaurant.
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Wij hadden fruit de mer besteld. Sommige zeevruchten waren bereid. Lekker maar naturel toch lekkerder. Bediening jong maar attent. Zo'n heel restaurant drijft eigenlijk op twee scholieren. Geen klagen over ze, alles was goed verzorgd.
Kag .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Erg lekker gegeten.
Bijzonder vriendelijke en attente bediening.
Gerechten zagen er piekfijn uit en porties waren precies goed.
Dagmenu aangevuld met verrassende tussen-gerechtjes.
Enig miniem puntje van kritiek is de op de huid gebakken kabeljauw, die met de huid naar boven werd geserveerd waardoor de heerlijke saus niet optimaal tot zijn recht kwam.
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Al voor het tweede achtereenvolgende jaar met de AH restaurantactie hier gegeten. En voor de tweede keer zeer enthousiast! Er wordt goed rekening gehouden met speciaale dieetwensen, alles is van uitstekende kwaliteit en het ziet er allemaal uit als een plaatje. Een aanrader!!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
De bisque was voortreffelijk en rijk gevuld; de mosselen waren uitstekend bereid en goed van smaak.
Jammer dat de witte wijn (chardonnay) te koud werd geserveerd, waardoor de smaak niet ten volle tot uiting kwam.
Zolang Maurice daar de scepter zwaait, blijft dit een adres waar je blijft terugkomen.
Ben v. O.
W.C. C.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Prima eten met zorg bereid en een correcte bediening al met al een fijne avond.
Ik kan elke visliefhebber het Oesterbeursmenu aanbevelen.
Barbara W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
mooi restaurant, vriendelijke service (maar hollanders zijn nu eenmaal veel socialer dan onze introverte belgen ;) ), heeeeeerlijk eten, de warm/lauwe fruits-de mer schotel is origineel in zn soort en zeker een aanrader !
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Lieten hier en daar wat steekjes vallen in de bediening zoals het vergeten van de frietjes en het in rekening brengen van een extra wijntje maar het is ze vergeven... wat een lekker eten zeg. De vissoep was de lekkerste ooit en de mosselen,... tja, ben nu verwend dus hoef ik ze thuis niet meer.
Omer V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Wat lange wachttijden tussen de gangen. Eten was lekker, voor de rest een leuke kennismaking.
Vrij druk in Yerseke gezien de feesten dag erop, wellicht was dit ook beetje reden van wachttijden.