De Oesterbeurs

Wijngaardstraat 2 4401 CS Yerseke Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 40€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Verrassingsmenu
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant De Oesterbeurs

Een gouden hengel

Gelegen in Yerseke zit je hier gebakken voor heerlijke Zeeuwse mosselen, oesters en Oosterschelde kreeft. In het dorp staat nu de enige mosselveiling van Nederland. Het mooie witte pand nodigt uit voor een avond waarbij het voornamelijk draait om vis. Heb je een besloten feest of diner? De Parelzaal is hier uitermate voor geschikt.

Meer informatie over restaurant De Oesterbeurs

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Oesterbeurs

Ludo D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Enige minpunt waren de fritten bij het hoofdgerecht.Absoluut onnodig,de rest was top.
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Eten was echt heerlijk, maar de tijd tussen voorgerecht en tussengerecht was veels te lang, wel een half uur. Daar raakten we toch wat geirriteerd door. Na een opmerking hierover onzerzijds ging het sneller en dus beter.
Linda P.
Eten was uitstekend!!!
Minpunt; de bediening stootte een glas water om. We kregen wel netjes een nieuw tafeltje maar geen nieuwe fles water en het beetje water wat nog op de oude tafel stond van mijn man werd in mijn nieuwe glas aangevuld. Zoiets zou je thuis nog niet eens doen als je visite had! Beetje teleurstellend voor zo een goed restaurant.
Ruth M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
We zijn weer verwend in Yerseke. Heerlijk gegeten en tot in de puntjes verzorgd door de gastheer en zijn team! Van aperitief tot friandises; gastronomisch genot!
Hanny T.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Alles is heel goed heerlijk eten goed personeel
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk eten , fijne bediening , heel fijn restaurant . Altijd een feestje voor ogen en smaakpapillen .
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Van ontvangst tot uitzwaaien een fantastische avond beleefd! Het Oesterbeursmenu is zeker een aanrader! Heerlijke amuses en een desertverfrissing waar je “u” tegen zegt! Perfecte bediening die hun vak verstaan!
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
lekkere oosterscheldekreeft gegeten zeer smaakvol en mooi gepresenteert. de service was ook uitstekend.
Een van de betere restaurants in Yerseke.
wij komen zeker terug.
Nynke O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Zeer vriendelijk ontvangen. Mooie gerechten, Zeelands roem. Oosterschelde kreeftmenu zeer de moeite waard! Een restaurant wat ik zeker zou aanbevelen.
Rika O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hebben zalig gegeten, zoveel verschillende smaken. We hadden het kreeftenarragement, een woord super. Gezellig restaurant, vriendelijk en heel attent personeel. Een echte aanrader.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Eenmaal per jaar trakteren wij onszelf op een lunch-etentje bij De Oesterbeurs voor het Oosterschelde kreeftmenu. Meestal hebben we een tafeltje buiten op het zonnige terras (onder de parasol). Je zit midden in het levendige Yerseke terwijl je heerlijk kan genieten van de heerlijke en verrassende combinaties met kreeft. Wij houden van gegrilde kreeft, liever dan gekookt. De bediening is uiterst vriendelijk. Volgend jaar weer!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Uitstekend Oosterscheldekreeft menu, met als hoofdgerecht een gegrilde kreeft die precies goed is. Enthousiaste bediening, die als het om het inschenken van de wijnen gaat iets té enthousiast is. Wat vooral vervelend is omdat de wijnen hier ongeveer vier keer de winkelprijs kosten. Ook de prijs van het water is buitensporig. Bij mooi weer zit je prima op het terras voor de deur.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Bij binnenkomst een zeer vriendelijke ontvangst; Het diner was voortreffelijk, met veel aandacht voor detail. Bij het verlaten van het restaurant, was de bediening ook zeer vriendelijk. Wij komen beslist weer terug.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Een van de beste fruits de mer die we al gegeten hebben!! En zeer vriendelijke bediening . Ook voor de eerste keer een lekkere dessert amuse ????????
Arjan H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Het was weer prima!
Anja A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Al enkele jaren brengen we in de periode van de Oosterscheldekreeft een bezoek aan "De Oesterbeurs". We zijn nog nooit teleurgesteld geweest. Top chef, vlotte bediening en aangenaam kader. Daarom komen we ook steeds terug. Vele Belgische restaurants kunnen hier een lesje komen leren! Super, doe zo nog vele jaren verder :-)
Dino K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Super attente bediening en de meest waanzinnige fruits de Mer sinds tijden!
Ook heerlijke amuses en verfrissing gerechtjes... topper!
Gino V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Tof restaurant met zeer goede bediening en topgerechten. Kortom: een aanrader. Het oosterscheldekreeftmenu is zeker een aanrader.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Oosterschelde kreeftmenu gekozen, zoals we ieder jaar in dit speciale seizoen doen. Dit is de 2 de keer in de oesterbeurs en dit was uitstekend met zeer lekkere witte wijnen. Binnen 14 dagen Schuddebeurs aan de beurt.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Top restaurant. Vriendelijke bediening. Leuk interieur . Super eten. Een adresje om zeker terug te doen.