De Oesterbeurs

Wijngaardstraat 2 4401 CS Yerseke Nederland Kaart

Over restaurant De Oesterbeurs

Een gouden hengel

Gelegen in Yerseke zit je hier gebakken voor heerlijke Zeeuwse mosselen, oesters en Oosterschelde kreeft. In het dorp staat nu de enige mosselveiling van Nederland. Het mooie witte pand nodigt uit voor een avond waarbij het voornamelijk draait om vis. Heb je een besloten feest of diner? De Parelzaal is hier uitermate voor geschikt.

Meer informatie over restaurant De Oesterbeurs

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Mc V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten!Mooi geserveerde borden, met fijne smaken. Bijpassend wijnarrangement maakte het helemaal af.
Sven R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
al meerdere keren gaan eten, deze keer opnieuw een heel groot gezelschap aan andere tafel dat heel veel rumoer gaf...mss daardoor ook zeer trage bediening, lang moeten wachten om te bestellen, geen brood op tafel, pas na 2 uur aan tafel ons hoofdgerecht gekregen...erg jammer want het eten was voortreffelijk...ik vind dat ze een oplossing moeten zoeken voor te grote groepen, want dat is ten koste van de kwaliteit van de andere tafels...
Wslabb .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Sfeervol restaurant, waar gedacht is aan ruimte en rust. (het laatste ook wel afhankelijk van publiek)
Muziekkeuze en -volume perfect en passend bij dit restaurant.
Goede uitleg bij de gerechten en er is aandacht voor de bezoekers.
Verrassende lekkernijen, na afloop hoef je niet meer langs de frituur.
Prijs-kwaliteit en hoeveelheid goed in evenwicht.
Aanrader? Absoluut.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heel goed, we komen zeker terug. Als enige kritiek: de als aperitief gedronken kir was nogal koud en had daardoor waarschijnlijk weinig smaak. Verder was alles uitstekend.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Ik at hier voor de tweede keer met de AH-actie. De eerste keer met mijn vrouw, nu met mijn zoon. er was een compleet ander verrassingsmenu, compliment! Verder was een 1 amuse minder en werd er ook minder uitleg gegeven dan de eerste keer. De gerechten waren weer heerlijk en prachtig opgemaakt. Lekker in een rustig hoekje bijpraten, onder het genot van een glas wijn en een heerlijke maaltijd. Bedankt voor de fijne avond!
Mgbaak .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Correcte ontvangst, attente bediening, uitsteken diner naar aanleiding van de AH actie. Voor herhaling vatbaar.
Greet en Jaap.
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Heerlijk eten, attente bediening in ontspannen sfeer
Gerdine D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Een goed visrestaurant. verrassende extra's waardoor je je verwend voelt. lekker gegeten. Maar! De sauvignon blanc kwam niet uit Zuid Afrika, maar Chili. Dat werd niet vermeld. De presentatie van de gerechten was te luid en toch onverstaanbaar. En de sfeer tussen de bediening gestoord. Er werd flink gesnauwd bij de bar. Verder vond ik het eten deels veel te zout. Ik begrijp al die hoge waarderingen niet.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Op 7-9-16 hebben wij bij de Oesterbeurs gegeten t.g.v. mijn verjaardag. We hadden een AH-arrangement. Het was de eerste keer dat we kozen voor een restaurant met een verrassingsmenu. En verrassen, dat kunnen ze bij de Oesterbeurs! We hebben heerlijk gegeten, kregen goede uitleg, het brood werd gewoon aangevuld als het op was en ze presenteerden ons ook nog 2 heerlijke amuses. Het eten zag er uit als een plaatje en het smaakte naar meer (hoewel de hoeveelheid prima was)! Als je van vis houdt is dit restaurant een echte aanrader! Aan het eind viel het prijskaartje erg mee. Een piepklein minpuntje: € 6,50 voor een fles plat water vind ik best wel aan de prijs.
Verva .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heel lekker gegeten met de AH actie. Echt geweldig wat we allemaal voorgeschoteld kregen, heerlijk 3 gangen menu met een amuse vooraf, voorgerecht, hoofdgerecht, dessertamuse, dessert en nog heerlijke friandises bij de koffie. Mooi opgemaakte borden, hier ga je voor uit eten. Prima bediening, gezellige ambiance en betaalbare wijnen.
Gabensjt .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Zeer vriendelijke bediening, prima verhaal bij de verschillende gerechten. Ambiance en decor goed. Eten goed/zeer goed, zij het dat de prijs van de gerechten op een hoger niveau ligt hetgeen niet bij ieder gerecht tot uiting komt. Zeker een aanrader.
J.w.m.reijnders .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Een heerlijk driegangen vismenu gegeten. Buiten het menu om kregen we een heerlijk voorafje. De bediening was perfect, vriendelijk en duidelijke uitleg over de gerechten.
Afrvopdo .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
zoals gebruikelijk was de ontvangst en de behulpzaamheid van de medewerkers voorbeeldig. We kregen een tafel aan het raam. Nieuwe stijl: houten tafelblad en prachtige lekker zittende stoelen. Het interieur is wat oubollig met al die droge stokken langs het raam en in het midden. Het werd die avond een "verrassingsmenu" volgens AH-formule. Voorgerecht van een trio van zalm was perfect. Hoofdgerecht van tarbot op zeekraal was goed maar door de vele toevoegingen, teveel smaken, ging de vis een beetje ten onder.
De presentatie van de gerechten was heel mooi. we namen een uitgebreid koffieservies in plaats van het nagerecht van het menu. De huiswijn uit Chili paste goed bij dit menu. Bij de rekening hebben we een opmerking gemaakt over de prijs van een flesje water. € 6,50 is echt te gek. Daarom een 8 en geen 9. Het was weer een mooie avond in Yerseke.
Ina.stut .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Excellente service van ober , hij was hier pas in dienst , en vriendelijke service van collega . Mede-eigenaresse van restaurant , begroette ons niet en was meer geïnteresseerd in kennissen die daar ook aten.
Het menu was écht erg lekker , in de keuze van het nagerecht werd mijn vriend tegemoet gekomen met een variant , omdat hij niet van kersen hield.
Huiswijn , Sauvignon Blanc uit Zuid Afrika , matig van kwaliteit , klein glas en €4,50
Restaurant is zeker de moeite waard
Jackie2013 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
In een woord fantastisch!!
Wij hebben vanavond heerlijk gegeten in de Oosterbeurs, alles klopte en het was helemaal af!
Het was een heerlijke avond en wij kozen daarom voor een tafeltje op het terras. In het zonnetje naast een grote olijf, wat wil je nog meer. We aten met de bon van de AH restaurantactie. In andere recensies zijn de gerechten al beschreven dus dat laat ik achterwege. Het eten was echt van hoog niveau en allemaal prachtig opgemaakt. Het was meer dan af: een welkomsthapje, een amuse, een verfrissingsamuse tussen het hoofdgerecht en het dessert en huisgemaakte friandises bij de koffie. De bediening verdient ook een compliment, vriendelijk attent en persoonlijk.
MiekBert .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wij gingen naar de Oesterbeurs met de AH restaurantactie waarbij het 2e driegangenmenu gratis is. Het menu staat vast, is met een extra gang uit te breiden maar dat hebben we niet gedaan. Soms krijg je met dergelijke acties wel eens het gevoel dat je met een minder menuutje wordt afgescheept, maar dat is hier absoluut niet het geval! Ieder gerecht was zeer verzorgd, lekker en prachtig opgemaakt, er was een welkomsthapje en een amuse, en ook nog een dessertamuse. Omdat iemand in ons gezelschap allergisch is voor mosselen werd de amuse voor hem zelfs nog aangepast.
Er wordt hier heel goed gekookt!
Het enige kleine puntje van kritiek wat ik zou kunnen hebben is het tempo waarin de gerechten werden geserveerd, maar dat was wellicht te wijten aan het feit dat de zaak afgeladen vol zat.
We hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker nog eens terug, mét of zonder actie.
Gerenanslammers .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Bij de Oesterbeurs eten is echt een verrassing. Hartelijke ontvangst,uistekende bediening en verrukkelijk eten. Een 4 gangen menu. Allemaal visgerechten. Als eerste kregen we een kopje met een groene schuimlaag, daar onder lagen mosselen in een dressing. Het tweede was een zalmgerecht met gerookte zalm en er naast lag een "schijf"grof gehakte verse zalm met fijne gehakte groenten. Hoofd gerecht een heerlijk stuk gebakken schol ook aangekleed. Het toetje wasiets met zeeuwse kersen in variaties. Een heel geslaagde avond.
Deentje .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Super service, leuke locatie, lekker eten en decor was ook erg gezellig en strak aangekleed. Wij komen zeker nog een keer terug!
Fsinke .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het witte, stijlvolle Restaurant staat in het centrum van Yerseke tegenover het "koenkelpotmonument". Bij binnenkomst werden wij, echtpaar, op een hartelijke, enthousiaste wijze begroet door een jong, zeer professioneel team. Bij de apperatief werd al een heerlijk crokant dun gebakken kaaskoekje op tafel gezet waarna een geweldige amuse van mosselen met komkommerschuim werd gepresenteerd. We hadden deze avond met een AH voordeelbon geboekt zodat we een "Oesterbeursmenu" kregen met een uitbreiding naar 4 gangen. Het menu was, wij kunnen niet zeggen wat het lekkerste was omdat alle gangen van topkwaliteit waren, 2 soorten zalm, gewokte mosselen ( extra gang die zeker aan te bevelen is), scholfilet en als nagerecht heerlijk gevulde kersen ( nog nergens op deze voortreffelijke wijze geproeft !) . Wij hebben zowel van de voortreffelijke keuken als van de perfecte bediening enorm genoten. Proficiat!
Jorben00 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Via de AH actie hier terecht gekomen. Aangename verrassing, uiterst vriendelijke en kundige bediening. Heerlijk aperitief (met glas cava met perzik à € 8,00 per glas wat prijzig), daarna duo van zalm welke prima op smaak was. Als tussengerecht risotto met kreeft welke ook super smaakte. Hoofdgerecht scholfilet met lamsoor, pastinaak en pesto...heerlijke combi. Nagerecht met kersen...niets op aan te merken. 4 gangen à € 46,50....tweede voor € 10,00... Leuke actie en zeker aan te bevelen om eens naar Yerseke te rijden!