De Oesterbeurs

Wijngaardstraat 2 4401 CS Yerseke Nederland Kaart

Over het restaurant De Oesterbeurs

Een gouden hengel

Gelegen in Yerseke zit je hier gebakken voor heerlijke Zeeuwse mosselen, oesters en Oosterschelde kreeft. In het dorp staat nu de enige mosselveiling van Nederland. Het mooie witte pand nodigt uit voor een avond waarbij het voornamelijk draait om vis. Heb je een besloten feest of diner? De Parelzaal is hier uitermate voor geschikt.

Meer informatie over restaurant De Oesterbeurs

frans V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Rudi D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij hebben hier zeer lekkere vis gegeten, het was uitstekende kwaliteit en lekker klaar gemaakt.
Complimenten aan de chef!
Spijtig dat er mensen met kleine kindjes waren die nogal veel krijsten.( de kindjes)
Voor de rest, zeker voor herhaling vatbaar.
Roffa01 V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Keuken van grote kwaliteit.; heerlijk gedineerd. Sympathieke bediening, zou alleen soms wat sneller kunnen reageren.
RiDi B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Goed gegeten. Heerlijke en verassende smaken. Mooi opgemaakt. Ook heel attent en vriendelijk personeel. We komen zeker een keer terug.
P G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Een minpuntje was dat wij als AH-voordeelklant als enigste gast op een kale tafel moesten eten.De andere gasten hadden een keurig gedekte tafel met een wit linnen tafelkleed. Maar we gaan er zeker nog eens eten.
Johan05 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Na een kort bezoek aan de oesterputten gegeten bij de Oesterbeurs in Yerseke. Het menu omvatte verschillende amuses, waarbij de heerlijke mouse van makreel er uitsprong. Verder ook nog een dessertamuse.
Als voorgerecht drie bereidingen van zalm. Als hoofdgerecht schol op een bedje van lamsoor, met diverse voorjaarsgroenten. En als dessert verschillende variaties met aardbeien. Allemaal even smakelijk.
De bediening was correct en attent.
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Bij de amuses keken we elkaar aan: " dit belooft al erg veel" en daarna werden we bij ieder gerecht weer verrast door de smaakcombinaties, de originaliteit, de manier van presenteren. Kortom top, wij hebben geweldig genoten van de Oesterbeurs. Ze verdienen wat ons betreft een Michelinster.
leo H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Dit is een uitstekend restaurant. wij hebben hier a la carte gedineerd en met de AH actie. Jammer dat er nu verschil was tussen AH en a la carte menu. Bij de kabeljauw waren de eiwitten gestold en de asperges te hard.
Sfeer en bediening was goed.
Sonja G.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Met het gezin heerlijk gegeten, gerechten prachtig opgediend met een goede uitleg over wat we op ons bord hadden liggen.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prima eten, ook leuke tussengerechten. Huiswijn was voor de prijs beneden kwaliteit. Voor 5 euro per glas is er zeker wel beters te krijgen dan een simpel chardonay'tje uit chili. Dat doet gewoon afbreuk aan het uitstekende eten.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We waren hier voor de 2e keer en hebben weer een heerlijke fruits de mere gegeten.
Elke D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Kreeftenmenu was zeer lekker doch karig met kreeft en voor lunch duurde het lang.
Duvel B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Super super super, heerlijke speciale combinaties en heerlijke verse kreeftfestijn!!!!!
Wij gaan iedereen in onze kennissen kring hierover briefen
Rudi S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Het was zalig genieten wij komen zeker terug !
Paulus V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
We waren er voor de 2e keer en net als de vorige keer was het weer een feestje. Fantastische uitgebalanceerde gerechten en een fraai bijpassend wijnarrangement. Vanwege dit soort restaurants komen we zo graag naar Zeeland.
Janine W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het eten was weer voortreffelijk, de bediening is ook keurig netjes, geen wachttijd. Kortom we hebben weer een heerlijk diner gehad.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
we hebben gekozen voor het kreeftenmenu met als extra voorgerecht 6 oesters
alles super lekker. ook de wijnen waren zeer goed en pasten bij de verschillende gerechten
wij gaan zeker nog eens terug.
Marina M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten. Behulpzame gastheer bij menukeuze (vlees in plaats van vis)! Avondvullend uitje bij de Oesterbeurs!! aanrader...
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We kozen voor het Oosterschelde-kreeftmenu en kregen 2 smakelijke amuses vooraf. De salade van kreeft was hedendaags van opzet en op smaak. De bisque van kreeft miste afkruiding en had een minder prettige nasmaak van rivierkreeftjes ipv van de volle smaak van de plaatselijke kreeft. De verwachte apotheose - de kreeft Bellevue _ stelde wat teleur: de kreeft - twijfel of het oosterscheldekreeft was - was heel klein en smaakte wat waterachtig. De 1 (?) schaar die erbij geserveerd werd was duidelijk van een groter exemplaar afkomstig en wel iets voller van smaak. Al bij al een wat teleurstellend menu voor het prijskaartje.
Anniek D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gezellige bistro stijl restaurant. Erg vol met tafels en dus ook erg luid, ik kreeg er een schorre stem van! De prijs matcht niet met het concept, aan de dure kant. Ik had vantevoren aangegeven dat ik zwanger was maar er kwamen meerdere keren ingrediënten op m'n bord te liggen die ik niet mag eten. De service was langzaam maar vriendelijk. Het was erg druk dus misschien lag het daaraan. Mooie inrichting!