De Oesterbeurs

Wijngaardstraat 2 4401 CS Yerseke Nederland Kaart

Over het restaurant De Oesterbeurs

Een gouden hengel

Gelegen in Yerseke zit je hier gebakken voor heerlijke Zeeuwse mosselen, oesters en Oosterschelde kreeft. In het dorp staat nu de enige mosselveiling van Nederland. Het mooie witte pand nodigt uit voor een avond waarbij het voornamelijk draait om vis. Heb je een besloten feest of diner? De Parelzaal is hier uitermate voor geschikt.

Meer informatie over restaurant De Oesterbeurs

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag

Uitmuntend
9,4
9,2
Adrianus B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Een geweldige ervaring met gedurfde smaken werkelijk heerlijk!
We gaan zeker terug naar de Oesterbeurs om weer te gaan genieten, van al die voortreffelijke gerechten.
fam.Buitelaar
Yves B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben er heel lekker en verfijnd gegeten.
We genoten een heel vriendelijke en vlotte bediening.
Dit restaurant is zeker een aanrader.
adriaanus .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het gekozen Oesterbeurs menu was een visueel en smakelijk sprankelend totaal.
Bij zo'n menu verdwijnt je haast en kun je alleen maar genieten
Wij komen graag nog eens terug.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Heerlijk eten en drinken, tot in de puntjes verzorgd! Aangename ambiance!
rob V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
heel fijn, komen zeker terug en raden dit ook aan bij onze vrienden en zeer lekker en raden dit ook aan bij onze vrienden
MJDR .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zalig restaurant waar we nu voor de 3de keer eten. Superlekkere en originele keuken ! Of je nu à la carte eet of je eet er met de AH-bon men geeft elke klant dezelfde service !! Ook heel leuk zijn de kleine extra's : 2 amuses, fris tussendoortje : ook allemaal heel lekker en origineel ! Een dikke pluim voor dit restaurant !!
HIske T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
SUPER! Heerlijke gerechten, fijne sfeer, aardige bediening, leuk dat de kok even mee kwam helpen bij een gerecht, kortom super!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijke maaltijd, zeer goede ontvangst en lekker ontspannen sfeer. Felicitaties aan de keukenbrigade. Zeker een aanrader om te doen.
Ferry D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vandaag hier mogen dineren, 6 gangen menu. Ongelooflijk lekker, het is er een feest om te mogen eten. Elke hap is een smaak explosie, bediening en service is top! Zeker een vette ster waardig! Met vriendelijke groet aanstormend Google recensent Ferry de Boer
MiekBert .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Via AH restaurantactie hier uitstekend gegeten! Menu werd goed aangepast aan de 2 niet-vleeseters in het gezelschap. Het was niet de eerste keer dat we hier aten, en de ervaringen waren eigenlijk altijd goed!
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We hebben genoten, een avond lang. We kennen de Oesterbeurs en zelfs met de AH kortingskaart was het als vanouds. Een restaurant om te promoten bij anderen. Leuk dat ze meededen met deze AH actie. Vooral ook de amuses en "tussendoortjes" zijn heerlijk en verrassend. Je voelt je echt uit.
Dirk W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Mosselen waren vrij klein. Jammer maar dacht in het mekka van de mosselen net iets meer te mogen verwachten.
Marc1603 B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Goede service, bijzondere fruits de mer schotel, namelijk: warme bereidingen ! Prima mosselen met heerlijke frites. Alles ook lekker warm en vers
Lotje D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Keurige ontvangst met een heerlijke amuse, gekozen voor het Oosterscheldekreeft menu van 4 gangen. Vooraf een mooie sla, de gepofte quinoa was mind-blowing. De bisque was krachtig en mooi op smaak. Als hoofdgerecht gekozen voor de gegrilde kreeft. Heerlijk sappig met lekkere groentes. Dessert van bramen, de karnemelk sorbet was hemels. Kortom, geweldig genoten en zeker voor herhaling vatbaar.
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wij hebben enorm genoten van een exclusief en heerlijk 3 gangen menu, de heldere uitleg over wat er op tafel kwam en de vriendelijke bediening! Zeer zeker voor herhaling vatbaar!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Uitstekende service. Wel wat lange wachttijd, maar het was vol en dat op een doordeweekse dag! Maar niet iedereen heeft het plan een hele avond over de maaltijd te doen. Zo ook wij niet. We moesten die avond nog vér reizen. Daarom werd het een latertje voor ons. Maar zeer tevreden over het eten en de vriendelijke en correcte bediening.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Zeer lekker gegeten en attente bediening het terug keren waard !
Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Zeer lekker gegeten! De gerechten zijn van een hoog niveau en worden als prachtige kunstwerkjes gedresseerd. Wij komen hier zeker nog terug ;) Een aanrader!
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het was deze avond druk in het restaurant. Misschien een rede dat de service voor de drank minder was dan we gewent zijn in dit restaurant. We hebben er nog nooit over te klagen gehad maar vonden het deze avond minder dan anders.
Andries J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het is een smaakavontuur. Alles klopt. Hier ervaar je wat het is om ontspannen en 'buiten'gewoon uit eten te gaan. De achtergrondmuziek prima, Niet te hard. Sfeerverhogend. Je kan hier gewoon een gesprek voeren met je partner zonder je stem te moeten verheffen. Het eten: dat zei ik al, perfect! Hier zijn we trots op in Yerseke.