De Nynke Pleats

Buren 6 8756 JP Piaam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Nynke Pleats

Mip-floor .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Echt heerlijk gegeten! Top gerechten voor een mooie prijs en borden prachtig opgemaakt. Locatie zal zomers drukker zijn, maar ondanks de weinige gasten erg gezellig.
We komen zeker terug!
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Dit zou een leuke plek voor een groot bruiloftsfeest zijn. Maar voor een etentje met 9 mensen ben je toch een beetje verloren hier. Ondanks plaatsing in de veel te donkere serre (dat was niet sfeervol meer: ik wil kunnen zien wat er op mijn bord ligt).
Als aperitief kreeg ik een zeer onsmakelijke niet gekoelde witte wijn, 'gewone tafelwijn' werd get genoemd. Pas later konden we chardonnay krijgen: verder geen verklaring.
Het eten was redelijk, maar geen enkel hoogtepunt. Wat opviel aan mijn vegetarische gerecht was dat de flensjes (vulling van spinazie) vers gebakken waren. Als nagerecht kreeg ik desgevraagd een kaasplankje, zonder dat dit op de kaart stond. Had niet gehoeven: er lag maar één echt lekker kaasje op. Wijn werd in erg kleine glaasjes geschonken. Er stond water op tafel maar waterglazen ontbraken. Het garnituur was goed en de desserts zagen er allemaal lekker uit. Nog een opmerking over de bediening: die was in het eerste deel van de avond in zeer bitse handen. Wat een weinig vriendelijke mevrouw! Dat werd halverwege het eten ruimschoots goed gemaakt door een collega, die vertelde ze kwam vervangen omdat haar collega naar een vergadering moest. Het zal wel, maar de hele sfeer knapte zienderogen op...
Puckbakker .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Gister met 4 volwassenen en 4 kids gegeten, erg geslaagd! Heerlijk gegeten, kinderen lekker gespeeld, zowel buiten in de speeltuin, als binnen (knutseltafel en speelhoek). Het eten zag er echt heel leuk uit en was ook erg smakelijk. Dit was onze eerste keer, maar we komen zeker terug!
CWW .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Afgelopen vrijdag gezellig met ons gezin gegeten in restaurant de Nynke Pleats. Het eten was heerlijk, mooi opgemaakte borden. Ook was er voldoende van alles, lekkere gebakken aardappeltjes die we nog een keer aangevuld hebben gekregen. Vriendelijke bediening. De kinderen hebben zich prima vermaakt aan de knutseltafel. Wij komen zeker weer.