De Notabelen

Plein 1923 14 3941 ER Doorn Nederland Kaart

Over restaurant De Notabelen

Dineren op een prachtige locatie

Welkom bij restaurant De Notabelen, dat met zijn plekje midden op de Utrechtse Heuvelrug wel mag spreken van een absolute a-locatie. Neem plaats aan de sfeervolle stamtafel of op het ruime terras en laat deze culinaire ervaring over je heenkomen. Je wordt hier op je wenken bediend door het enthousiaste personeel en het zal je nog moeite kosten om een keuze te maken uit de gerechten op de kaart. Bij elk gerecht zal het water je in de mond lopen. Maak daar een slokje wijn van en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant De Notabelen

Maandag t/m Zondag

• Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
MarjaW .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Een vlotte vriendelijke bediening.
En omdat we onze trouwdag vierde kregen we vuurwerk bij het toetje.
Een echte aanrader dit restaurant.
Mickeymik .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. met de AH actie en konden kiezen uit de hele kaart. Alles was goed verzorgd, vriendelijke en vlotte bediening. We gaan hier beslist terugkomen.
ALM E.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
We hebben uitstekend gegeten. Het voorgerecht zowel als het hoofdgerecht was van uitstekende kwaliteit. We konden van de kaart eten . Voor herhaling vatbaar.!!!
E. V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Simpelweg goed.
De gerechten waren zeer smakelijk en werden goed gepresenteerd. )
De borden zelf waren niet erg warm maar dat terzijde.
Prijs / kwaliteit verhouding okee.
Een gratis fles gemeentepils (water) wordt standaard aangeboden.
Pluspunt van de Notabelen bij de AH aktie is dat je uit de hele menukaart kunt kiezen en niet zoals helaas bij een paar andere deelnemers uit de regio maar uit 3 of soms zelfs maar 2 gerechten per gang.
Niet slim want juist door zo'n aktie als van AH komen mensen soms voor het eerst bij je in de zaak.
Mooie gelegenheid om nieuwe klanten te werven en dan maak je gelijk een goede indruk door ze een ruime keuze te bieden.
De Notabelen heeft dit goed begrepen.
Personeel ook hartelijk, en er werd keurig tussen de gangen door (en niet tijdens het eten, wat weleens hinderlijk is) gevraagd of het naar wens was.
Amerg37 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Ongedwongen sfeer, voorgerecht (coquiles op een bedje prei etc) heerlijk. Hoofdgerecht Exact gebakken zoals bedoeld en zeer smakelijk. Vlotte bediening. Een absolute aanrader. Overigens zijn de kipdijspiesjes als borrelhapje een absolute aanrader. Heerlijk...
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Uitstekende kwaliteit van de gerechten die redelijk vlot gebracht werden. Vriendelijke bediening. Het restaurant heeft de ambiance van een bruin café, gezellig interieur. Alleen de stoelen zijn keihard.
Henriette P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Kaart (AH actie) zag er niet fris uit, onder de vlekken.
Drankjes besteld, werden vergeten.
Saté was zwart verbrand aan de buitenkant kant. Benoemd, enige reactie die ik kreeg zal het doorgeven.
Mandje friet in de satésaus op het bord. Niet netjes gepresenteerd.
Dessert werd geserveerd, druiven vielen van het kaasplankje, werd genegeerd.
Viel ons tegen.
Mar.ijke .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Buitengewoon vriendelijke ontvangst zonder opdringerig te zijn. Zeer voorkomende bediening. Lekker ruimte tussen de gerechten zodat je niet een gehaast gevoel krijgt. Kwaliteit van het eten was perfect.
Aanrader.
Thea K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk wezen eten. We komen hier regelmatig en dit keer hadden we de ossenhaas en kalfsentrecote. De bereiding hiervan was perfect!! Daarnaast was de bediening ook zeer vriendelijk. Wij komen wederom terug!
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gisteravond bij de Notabelen gegeten met een vriendin via AH bonnenactie.
Locatie is leuk! Buiten gezellig op terras gezeten. Mooi gelegen in centrum van Doorn.
Bediening is vriendelijk; enige minpunt is dat we lang moesten wachten totdat ze voor de 1e keer bij ons kwam (ze bood hiervoor wel excuses aan). Het was toen nog druk op het terras; later werd het rustiger, maar het duurde hele avond lang voordat bediening bij ons kwam om te vragen wat we wilden eten etc. Toen we wilden afrekenen hebben we de bediening helemaal niet meer buiten gezien en zijn we maar naar binnen gegaan..Ze houden niet goed in de gaten wat status van de klant is zeg maar..Eten was prima! Ikzelf had ingepakt warm geitenkaasje..was overheerlijk. Mijn tafelmaatje had coquilles..waren ook prima! Mijn hoofdgerecht was biefstuk; was erg smaakvol met lekkere jus en perfect gegaard; lekkere groenten en aardappeltaartje erbij. Tafelmaatje had eendenborstfilet die was ook prima van smaak met lekker groentegarnituur! Als dessert had ik kaasplank met brood en appelstroop..echt lekker! Tafelmaatje had bavarois; was ook prima!
Gpv703 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Nog afgezien van het feit dat we lang op ons eten moesten wachten, en het terras aan een drukke weg lag, was het grootste minpunt het toilet: vies, vies ruikend, vliegen!
Andere mensen die wij hebben gesproken bevestigen dit. Dit was in onze week vakantie de enige gelegenheid waar het toilet zo vies was.
J.A. R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Zowel de voorgerechten als hoofdgerecht waren uitstekend en de bediening uitermate vriendelijk. We zullen het restaurant zeker aanbevelen en komen zelf ook terug!
Doelen28 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Voorgerecht was prima. Hoofdgerecht (kalfsentrcote) ronduit taai. Vlees was mooi gebakken, maar kwalitatief niet goed. Werd zonder discussie vervangen, waarbij we de keus hadden tussen een nieuw stuk entrecote of een ander gerecht. Gekozen voor sate en gevogelte. Sate was prima, maar ook gevogelte stug en taai. De indruk dat dit niet aan de kok ligt, maar aan het vlees. Over de bediening overigens alleen maar lof. Hebben hier eerder prima gegeten en zullen het daarom zeker een nieuwe kans geven in de hoop dat dit een incident was.
Kramer-jordens .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gisteravond maakten wij gebruik, met onze zegels van A.H te eten bij de Notabelen.
Het weer was fantastisch, we lieten ons op het Gezellige terras verrassen.
Over het eten geen negatiefs!! De bediening, ondanks de drukte heel plezierig.
Het eten vonden wij ook goed in verhouding met de prijs.
Kortom een keer om zeker terug te komen.
Jandejong1945 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was lekker het was erg druk en daardoor nogal rumoerig. Hierdoor moesten we vrij lang wachten op de drankjes en de gerechten. Personeel bood hiervoor we verontschuldiging aan. Liepen het vuur uit hun sloffen. Al met al toch een geslaagde avond.
Marijke F.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Prima ambiance, lekker gegeten! Gerechten waren erg lekker. Het was best druk.
Alleen erg lang wachten op de hoofdmaaltijd.
Fmgrondijs .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
De bediening was prettig en attent. Voorafje en toetje waren lekker; de saté was doorsnee en een beetje grof. De porties zijn groot. Een fles water kwam op tafel.
Saskiavanhal .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten, zaten buiten onder de parasol.
Als voorgerecht tomatensoep, pittig met verse ingrediënten.
Mijn man had als hoofdgerecht biefstuk en ik de kalfsentrecot.
Heerlijk, goed verzorgd en voldoende.
Ook op het nagerecht hebben we geen aanmerkingen.
Keurige en vriendelijke bediening.
Zeker een aanrader !
Dingena.kortland .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Geweldige avond gehad. Prettig personeel en de eigenaar was zeer betrokken.Wij hebbener in ieder geval heerlijk gegeten!!!
Flip D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
De bediening is uitstekend. De medewerkers hebben plezier in hun werk. De heilbot was prima en het vegetarische gerecht was goed maar deels erg pittig.