De Noordmolen

Noordvest 38 3111 PH Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant De Noordmolen

Al 40 jaar is restaurant de Noordmolen een begrip in Schiedam. Logisch, want een diner in de historische molen vergeet je niet snel. Het interieur omarmt je als een fijne jas; gezellig, zacht verlicht, warm, en de dikke stenen muren zorgen voor een heerlijke akoestiek. Het menu is klassiek Europees, waarbij een mooi evenwicht is gevonden tussen vis en vlees.

Meer informatie over restaurant De Noordmolen

Maandag t/m vrijdag 12.00 - 22.00 uur
Zaterdag 17.00 - 22.00 uur
Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant De Noordmolen

Sven S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Super bediening en heerlijk eten. Zeker een aanrader!
Andre J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zeer leuke locatie met lekker eten en een geweldige bediening.
Andre J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Vanavond met 8 personen gegeten i.v.m. personeelsuitje. Het eten was fantastisch, de sfeer uitstekend en een geweldige bediening. Een echte aanrader...!
pauline M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
waar kun je eigenlijk nog eten in een molen? gezellige bediening, het eten was goed en ze hebben mooie wijnen.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Jammer dat er bijna geen gasten waren.
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Saai beetje gedateeerd inrichting, wel gezellig.
Verkeerde bestelling maar uiteindelijk goed opgelost door de ober.
caroline H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Verrassende omgeving, boven zitten is erg leuk. Leuke open attente en humorvolle bediening. Eten Goed1
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Ouderwets gezellig in een mooie molen hartje schiedam. De tijd heeft hier stilgestaan maar de kwaliteit is nog steeds redelijk. Voor een maandagavond toch een redelijke bezetting, de bediening is vlot en correct.
De gerechten zijn goed, bereiding is zoals je mag verwachten, portionenring mag iets naar beneden bijgesteld worden.
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Uiterst vriendelijke bediening en geweldig eten! Sim en John maken aan iedere tafel een praatje, maar hebben precies in de gaten wat er gebeurt. Een prachtige oude molen met een authentieke sfeer. Wij waren er om ons huwelijks jubileum te vieren. Dit was de eerste keer maar zal zeker niet de laatste zijn.

In 1 woord geweldig!
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Met vrienden hier een hele gezellige avond doorgebracht. Er was een grote groep eters aanwezig maar de gastheren zorgden ervoor dat we net even voorliepen op de groep wat ervoor zorgde dat het eten op een juist tempo doorkwam. Vooraf de proeverij gekozen. Een mooi geheel van bijna alle voorgerechten op de kaart. Wat warm moest zijn was ook goed warm en de smaak was voortreffelijk. Erg prettig is ook dat er gewoon kraanwater bij de wijn geserveerd wordt. Als hoofdgerecht de rib eye gekozen ook dit gerecht was mooi uitgebalanceerd en precies zoals je mag verwachten. Als nagerecht gekozen voor de klassieker crêpes suzette. (Jammer is wel dat men dit gerecht niet aan tafel afmaakt door het ter plekke te flamberen) aan de smaak doet het niets af maar het ziet er wel leuk uit. De maaltijd zijn we geëindigd met thee en koffie.
Corina K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Weer in de noordmolen gegeten. Eten was echt super lekker, service weer top, niets is te veel. We komen snel weer terug.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Verrassend aardige locatie, fraaie inrichting restaurant. Goede keuken, bediening vriendelijk maar te joviaal aan tafel. Jammer ! Het bezoek aan dit restaurant viel dus tegen.
Leonardo P.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Mooi geluncht met 2 voorgerechten: bisque en proeverij. Goed bereid. Fraaie locatie met niet zo fraaie stadsvernieuwing er tegenover.
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gezellige avond, vriendelijke ontvangst, lekker eten.
Mariëtte Y.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Teveel gevraagd naar familielid die bewust niet meegenomen was.
Te vaak gevraagd of alles naar wens was
Corina K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Een prachtige locatie met heerlijk eten en super leuke bediening. Een echte aanrader.
Vooral de Argentijnse ossehaas is echt heerlijk.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Gisteren met Braziliaanse collega's bij de Noordmolen gegeten.
Hebben gekozen voor het 3-gangen menu. Was smakelijk geheel.
Prima ambiance en uiterst vriendelijke gastheer.
Gert Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Met een groep van ongeveer 20 mesen op een woensdag wezen eten. Wij hadden een apart zaaltje helemmal boven in de molen. De bovenste verdiepingen zijn moeijlijk te bereiken voor mindervaliden.
Er was een menu besproken: zalm o f kalfsfricandeau vooraf . Zalm relatief weinig. Kalfsvlees ruim voldoende. Hoofdgerecht kabeljouw of kalfsribeye. Kabeljauw mooi gebakken. Hele opmaak van de gerechten behoorlijk gedateerd en weinig spannend. Voor de bediening was een extra jongen ingehuurd zonder ervaring, jammer.
Desert was lekker, goed ijs, maar ook niet spbannend. De filterkoffie was treurig.
Prijs kwaliteit kan ik niet beoordelen, iemand anders betaalde de rekening. Voor mijn gevoel aan de dure kant.. Misschien is de bestaande clientele tevreden, ik vond het te gedateerd, niet direct een aanrader, ondanks de locatie.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prima eten en zeer attente vriendelijke bediening. Hier gaan we zeker nog een keer naar toe.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten .Sfeervolle ambiance . Prima gastheren.