De Noordmolen

Noordvest 38 3111 PH Schiedam Nederland Kaart

Over het restaurant De Noordmolen

Al 40 jaar is restaurant de Noordmolen een begrip in Schiedam. Logisch, want een diner in de historische molen vergeet je niet snel. Het interieur omarmt je als een fijne jas; gezellig, zacht verlicht, warm, en de dikke stenen muren zorgen voor een heerlijke akoestiek. Het menu is klassiek Europees, waarbij een mooi evenwicht is gevonden tussen vis en vlees.

Meer informatie over restaurant De Noordmolen

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Noordmolen

Jarno V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
heerlijk gegeten, kwalitatief er goede gerechten met een uitstekende bediening. mooie ambiance.
Carmen U.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Het is een prachtige locatie. Een molen gelegen aan het water in het oude centrum van Schiedam. Wij zijn vriendelijk ontvangen en mochten plaatsnemen op de tweede verdieping. Erg sfeervol ingericht, zeker nu met de kerstdagen. Het voorgerecht van mij bestond uit eendenborst, erg smaakvol. Hoofdgerecht, coquilles en zeeduivel smaakte goed. Hoofdgerecht van mijn vriend bestond uit hertenbiefstuk, er zat een rare bijsmaak aan die we beiden niet konden plaatsen. Met z'n tweetjes waren we voor drie gangen over de honderd euro kwijt. Prijs kwaliteit verhouding klopt niet helemaal. Erg duur. Maar....de locatie is GEWELDIG!
Andries F.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
20 jaar geleden voor het laatst geweest en na al die jaren weer eens proeven in onze eigen stad Schiedam. Het voorgerecht, een palet van diverse soorten vis, was heerlijk. Hoofdgerecht Hertenbiefstuk was werkelijk tongstrelend en het nagerecht crème brulee met crème brulee ijs zorgde voor een glimlach op mijn gezicht! Zeer vriendelijk personeel zorgde ervoor dat we met een goed gevoel de molen verlieten.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heel goed eten en goede service, maar inrichting en menu was ouderwets, alsof je 30 jaar terug gaat in de tijd.
Jenny P.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Gewoon goed
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
eten is goed. inrichting is gedateerd, maar gezellige sfeer en eten maken dat zeker goed.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wat een geweldige plek om te eten! Een zeer goede kaart met leuke gerechten en het smaakte heerlijk. Ontzettende leuke en attent personeel. Zeker een restaurant om naar toe terug te gaan.
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We zijn onlangs verhuisd naar Schiedam en wilde een restaurant in de buurt proberen, dat werd dus de Noordmolen. Vriendelijk personeel en een gemoedelijke sfeer, de gerechten waren smakelijk maar toch een paar kleine puntjes die voor verbetering vatbaar zijn: de Hollandse garnalen cocktail werd royaal geserveerd in een soepbord met nauwelijks enige garnering, zag er echt niet uit en het oog wil toch ook wat. Bij de proeverij Noordmolen was het kwarteltje zeer smakelijk, ik weet niet of de zalm door Noordmolen zelf gerookt wordt en de eend door hen zelf gebraden, maar het was niet echt speciaal. Als hoofdgerecht de tong, hoewel aan de prijzige kant voor het formaat, bijzonder smakelijk, de zeeduivel met coquilles waren naar mijn smaak beiden te ver door gegaard. Na afloop nog een kopje koffie a la Schiedam, tijdens de maaltijd een flesje witte wijn van 26 euro en een eindrekening van 159 euro, best wel veel geld. Volgende keer weer een ander restaurant proberen.
Wikke M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Mooie authentieke molen. Eten is klassiek, wel goed maar niet spannend. Vegetarische hoofdgerechten heb ik niet gezien. Heerlijke wijn. De bediening is ontzettend vriendelijk en met veel aandacht. We hadden een heerlijke avond.
Armand M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Goed eten, goed service.
Zeker aan te raden.
Nelleke H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Mooi restaurant op een leuke locatie .
Het eten was redelijk maar wat weinig. De bediening was prima. dat
Al met al hadden we een hele gezellige avond.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Alles was fantastisch, we hebben heerlijk gegeten en de wijn was ook goed, leuke plaats voor samen of met een groepje uit eten te gaan! Wel wat prijzig maar daar is de kwaliteit ook naar
Casper H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Leuk, eenvoudig restaurant en aardige bediening. Lekker en goed eten.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
De lunch was prima, heerlijke gerechten, uiterst vriendelijke ontvangst en gast vrijheid. Was er met Pakistaans echtpaar, die waren heel enthousiast. Absolute aanrader en hoop zeker terug te komen.
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Zoals altijd geweldig eten in een mooie ambiance!
Georgina J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker maar niet bijzonder eten, gezellig maar niet bijzonder sfeer.
Carlo S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Erg mooie locatie en sfeervol.
De tafel van Mirjam N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Mooie smaak beleving. Leuke attente bediening.
Jerremy N.
Zeer vriendelijk geholpen, goed eten, leuke locatie.
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Op een zaterdagavond gegeten op deze leuke plek, hoog in een Schiedamse reuzenmolen.
Genoten van de garnalencocktail en een goed stuk rundvlees, De Duitse Spätburgunder was interessant en lekker. Goede smaken, prima gegeten hier, leuk uitzicht. Niets aan te merken op de bediening.
Mo O.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuke avond in een gezellig restaurant met vriendelijke bediening en heerlijk eten. Het voorgerecht met de asperges en zalm was voortreffelijk. Het hoofdgerecht slibtong en zeeduivel waren beide ok.