De Nijl

Soesterbergsestraat 186 3768 MD Soest Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Nijl

Ard V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Parkeren is hier even een listige puzzel.
De keuze is voldoende, de prijzen relatief laag.
Met 2 man en 1 dame proberen ze het allemaal te redden.
Lukt nauwelijks. De vaste klanten steken soms ook even een handje uit.
Aan te raden, wel cash betalen.

Jeroenvanzon .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Heerlijk gegeten, helaas weinig keuze v.w.b. bier!

Zeer jammer:
- Kerstmuziek (hele CD) op 20 maart of een niet goed afgestemde radio als achtergrondmuziek
- Geen PIN mogelijkheid (dit staat / stond op moment van dit schrijven niet op de website)!!!
Gijsvandeparre .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij de Nijl. Ontzettend vriendelijk ontvangen doe de eigenaar en zijn vrouw. Even wachten op een vrije tafel was meer dan de moeite waard! Een aanrader als je in de buurt van Soest lekker en betaalbaar wilt eten.
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Na een lange tijd weer terug bij De Nijl. Zijn de Spareribs nog steeds zo goed? Gelukkig... Ze zijn nog steeds de beste! Veel vlees dat van het bot afvalt, heerlijke jus waar zelfs een laurierblaadje in drijft. En wat een grote porties. Sommige tafelgenoten zijn verstandig en eten niet alles op. Mij konden ze terugrollen naar de auto. Wereldtent, met afstand mijn favoriete ribsbakker!
Maghetietsjemeerzijn .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
We aten met z'n 3-en bij de Nijl. Impulsief, ik kwam vaak langs dit Egyptische restaurant maar ging er eerder nooit heen. Nou ja, Egyptisch restaurant is misschien wat groots voor dit shoarma/grill/pizza eethuisje. Maar gezegd moet worden dat, hoewel de ambiance magertjes is, de kwaliteit van het eten is prima. We hadden 2 x een pizza en 1 x de spare ribs. Spare ribs bijzonder goed klaargemaakt: veel vlees op de ribs, goed gegaard en toch lekker gegrild. Keuze uit zoet, pittig en heet. Ik had pittig gekozen, maar kreeg denk ik van alle drie de smaken een paar stukken rib. Who cares, het was echt lekker. De pizza's, we hadden een pizza met 4 kaassoorten en de pizza van het huis, waren ook al goed (en heeeeel prettig geprijsd). Paar biertjes er bij en we stapten na een uurtje voldaan en slechts 44 euro armer weer naar buiten. Tevreden
Willemijn B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Reeds 6 jaar over de N413 dit restaurant voorbij gereden maar de laatste tijd steeds nieuwsgieriger geworden omdat het er altijd druk is. Vanavond voor het eerst gegeten en ik kan het niet beter omschrijven dan: Fantastisch. Het hartelijke welkom van de eigenaar en zijn vrouw en de prettige bediening zijn alleen de ervaring al waard. Wij hebben met z'n tweeën gegeten van de schotel Farah, dit was ruim voldoende en daarnaast een aanrader! Het is een grote portie, we hebben het restant meegekregen naar huis. Het decor past volledig bij deze unieke ervaring en wij hebben nu al besloten weer eens terug te komen.
L. V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Wat mij betreft valt deze uitspanning niet echt onder de noemer restaurant maar omdat ik/wij hier regelmatig aanschuiven voor een eenvoudige hap wil ik het toch eens benoemen. Klein van binnen en de eenvoudige tafels/stoelen staan dicht op elkaar. De eigenaar staat steevast achter de "gril" en zijn echtgenote (zeldzaam lieve vrouw) staat de gasten te woord en serveert uit. In de wijde omgeving staat men bekend om zijn spareribs. Heerlijk gaar en je hoeft je handen niet eens te gebruiken. Dit alles in de smaken zoet, pittig en hot. Krulfriet erbij en een eenvoudige salade. Zelf ben ik niet zo'n pizza man maar ik begrijp van anderen dat deze ook uitstekend zijn (met name de 4 kazen en de vis). Hier eet je met 6 personen je buik vol en krijgt een rekening van 131,00 euro. Tja dan heb ik het belangrijkste wel gehad. Prima en al lang bestaand concept, verwacht naast de spare ribs en pizza niet al te veel op het culinaire gebied dan kom je zeker niet bedrogen uit. Maar waarom je nog altijd hier niet met de pin betalen kunt blijft mij een compleet raadsel.
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
De lekkerste keukens zijn vaak waar je het totaal niet verwacht. De Nijl ligt op een heel onlogische plek ver buiten de bebouwde kom, maar heeft een zeer groot aantal fans die er voor omrijden. Eerlijk is eerlijk de eerste indruk geeft twijfels en ook het bordje bij de ingang 'Pinnen niet mogelijk' geeft geen welkom gevoel. Echter, de gastvrijheid maakt alles goed. En dan komt het eten... Hier zijn de allerlekkerste malse gekruide spareribs van de grill te krijgen. Het vlees valt van het bot af en je krijgt standaard een bak vol! De pizza's zijn van Italiaanse topkwaliteit en enorm groot. Heerlijk knapperig en perfect belegd. Dus neem cashgeld mee en genieten maar.