De Nieuwe Wereld

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Wereld

Jouw recensie over het restaurant De Nieuwe Wereld

Tiny K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Ik heb nu 2 x een afhaalmenu gegeten bij dit restaurant.
En tot 2 x toe ongelooflijk droog vlees.
1e x babi,2e x ajam.
Niet weer dus.
Abaware .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Chinese gerechten die er toe doen. grote porties en wat niet op kan wordt op verzoek meegegeven. tafel gereserveerd en was wel nodig want om zeven uur vrijwel alle tafels bezet. goed adres
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
We hebben hier met 8 personen gegeten en werden netjes ontvangen. Het eten was een 4 gangen menu inclusief een rijsttafel die vooraf besproken was, heerlijk gegeten. Maar, bij het afrekenen werden de nasi en bami extra gerekend, dit was niet de afspraak en dus een hele grote domper. Hier komen we niet meer.
Jet- .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Prima chinees eten. Porties zijn groot. Indische rijsttafel is meer chinees georienteerd, maar heerlijk. Ook het buffet op de vrijdagavond is verrukkelijk. Goede prijs-kwaliteit.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Vanavond hier weer gegeten. Wederom een hele prettige ervaring. Een prima restaurant met goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook goede specialiteiten. Vrijdag avond is bijvoorbeeld een echte topavond met lopend buffet. Vooral de bediening is heel vriendelijk en zeer attent. En een gezellig interieur.
Zonder meer een aanrader!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Leuk Chinees restaurant. De Nieuwe Wereld heeft onze voorkeur boven het andere Chinees restaurant in Oegstgeest. Niet alleen standaard gerechten, maar ook wat leuke specialiteiten. Alles van een goed niveau. De service is vriendelijk. De buitenzijde van het restaurant ziet er wat onopvallend uit, maar dat is geen reden om zo maar voorbij te lopen.
hwt .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Dit is een prima Chinees restaurant.
Eten is goed. Service is goed en snel.
De specialiteit is zoals ook elders altijd ietsje meer van verschillende dingen. Maar niet op een eigen wijze klaargemaakt.