De Nieuwe Wereld

Heuvel 29 5341 CV Oss Nederland Kaart

Over restaurant De Nieuwe Wereld

Een avond op wereldreis

Eet- en drinkcafé De Nieuwe Wereld, gelegen in het hart van Oss, voert een Internationale keuken met een moderne, originele twist. Kom gezellig lunchen, borrelen of een avondje uit eten in een speels ingedeelde ruimte met een unieke industriële sfeer!

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Wereld

- Lunch vanaf 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Bertus01belruigrok R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
aan korfje friets werd op tafel gezet zonder een bordje onder het korfje, stond zo direct op tafel'.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ik had nog nooit van DNW gehoord dus was erg benieuwd. We werden warm onthaald door de bediening en gewezen op een plekje op de 1e verdieping. Het is super sfeervol en gezellig en modern ingericht zeker nu in kerstsfeer. Er is veel keus op de kaart en het eten werd snel gebracht. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Ik kom graag nog meer gerechten van de kaart proeven.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk eten en met zorg klaar gemaakt , leuk personeel . Kom zeker terug . We waren met de albert heijn actie maar dit was niet te merken,
DeSamens .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
12/11/2016 Lunch
Desembrood met kiphaasjes en guacemole.
Drie dikke sneden licht getoast brood. Supervers, sla mix goed, mooie presentatie.
Gezellige plek om te lunchen. Prijs kwaliteit voldoende.
Lotte W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Erg leuk restaurant. Leuke gemoedelijke sfeer, niet zo grootschalig. Heerlijk eten, en goede en vriendelijke bediening. Veel variatie op de kaart, er is voor ieder wat wils.
Schabolleke .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
jammer dat je voor het menu €34,50 moest betalen ook al nam je een goedkoper menu....en de frietjes waren kwalitatief niet zo goed! verschrompeld en bijna koud!
Ingetje_boe .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Gezellig en mooi ingericht restaurant/eet-cafe met verschillende en verrassende gerechten op de kaart. De bediening is erg attent en vriendelijk.
Jelma S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
19.00 uur geboekt, 19.30 uur ontvangen bij DNW!
Geweldige avond door erg leuke bediening en heerlijke gerechten !
In een woord: GEWELDIG!
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima service, heel vriendelijk en heerlijk eten. Het granddesser werd door andere gasten aanbevolen en dat was echt terecht. Ze hebben ook op door de weekse dagen leuke acties
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Restaurant prima! En heerlijk + gezellig gegeten met vrienden.
Menukaart was duidelijk en genoeg keuze.
Toetje Grand Dessert is een echte aanrader.
Ilse C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vriendelijk personeel en erg goede service. Prettig dat er met dieetwensen rekening kan worden gehouden. Prima eten, goede prijs-kwaliteitverhouding.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Prima gerechten.
Verrassende presentatie, zoals sushi in a bowl en een black bun bij de hamburger. Lekkere frietjes. Voor herhaling vatbaar
Vos.man .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De carpaccio was heerlijk. Overige gerechten waren ook prima en 'smaakvol' geserveerd!
We hebben met z'n vieren een gezellige avond gehad.
Emmeke R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Op een mooie zomerdag hebben wij het het DNW- proeverijmenu gekozen. Iedere gang bestaat uit 4 kleine gerechtjes. Van het voorgerecht waren wij gechameerd van de kokoskerriesoep. Mijn visje was heerlijk, zo ook de zeewiersalade. De biefstuk was medium gegrilld, maar wij misten het grill-smaakje. Bij het dessert werd een bol overheerlijk red bull-ijs geserveerd. Vriendelijke bediening; heerlijk terras op een gezellig plein. Wij hebben het fijn gehad en komen zeker een keer terug.
Janine.vandenhurk .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We komen graag bij de Nieuwe Wereld: vlotte, vriendelijke & alerte bediening; Gezellig interieur midden in de stad; steeds wisselende menukaart. En een heel scala aan heerlijke biertjes! Het verrassingsmenu is zeer betaalbaar en altijd goed van kwaliteit.
Thijsdendikken .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
De speciale gerechten op het menu raad ik zeker aan. Erg netjes opgediend en een goede kwaliteit. Inclusief een keurige service ben ik dus uitermate tevreden!
Willeen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lekker gegeten .AH menu met veel keuzes. Met het zicht op de Kermis en prima weer hebben we genoten. De bediening was prima.
J-zuidema .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Weer heerlijk gegeten bij DNW in Oss. Bediening is van een echt goed 'horeca' niveau! Eten is navenant en de sfeer en inrichting is ook uitstekend!
Carlakar .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gezellige sfeer, konden op het fijne terras lekker buiten zitten. Erg lekker eten met een leuk keuze menu voor de ah actie. Zeer divers en voor ieder wat wils. De bediening was vriendelijk. Enorm genoten van onze lady's night out.
KarenDrost .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk buiten gegeten in het sfeervolle centrum van Oss. Bediening was vriendelijk, eten was erg lekker en we hebben genoten. Aanrader!