De Nieuwe Wereld

Heuvel 29 5341 CV Oss Nederland Kaart

Over het restaurant De Nieuwe Wereld

Een avond op wereldreis

Eet- en drinkcafé De Nieuwe Wereld, gelegen in het hart van Oss, voert een Internationale keuken met een moderne, originele twist. Kom gezellig lunchen, borrelen of een avondje uit eten in een speels ingedeelde ruimte met een unieke industriële sfeer!

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Wereld

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Nieuwe Wereld

Mariët V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Lekker gegeten, goede en vriendelijke bediening.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
prima restaurant, leuke kaart en inrichting personeel probeert er iets van te maken. voor de houten stoelen zouden ze kussens kunnen kopen.
Moniek V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten gezellige locatie vriendelijk personeel!
marlous O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten.vlotte,zeer vriendelijke bediening.aanrader!
Greta G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten, zalige locatie, top bediening. Gewoon écht genoten! En voor een prima prijs, want de AH restaurantactie is hier geldig!
Isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het voorgerecht en hoofdgerecht waren heeeerlijk!! Het nagerecht vond ik daarna helaas een zware tegenvaller. Maar het voor en hoofdgerecht maakte het meer dan goed!
20041955 S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Onverwachts met de fiets in Oss
Het liep tegen etenstijd,en zagen dat het terras van De Nieuwe Wereld vol was. Stonden een beetje te kijken of er evt binnen plaats was,werden direct heel vriendelijk ontvangen,we konden aan een hoge tafel aan het open raam plaats nemen,geweldig plekje.
Madelijn J.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Netjes ontvangen door vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. 'Andere gerechten dan anders' op de kaart. Ruime keuze. Grote speciaalbier-kaart :).
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Nog nooit zo slecht gegeten hier. 3 gangen verrassingsmenu werd niet aan tafel uitgelegt maar gewoon neergezet. Gerechten waren niet
alleen flauw maar de biefstuk die ik
erbij kreeg was doorbakken en de
gamba's waren koud. Na het nagerecht een half uur gewacht tot er iemand om koffie kwam vragen. Er valt nog veel te leren hier.
Hallo Jeroen,

we zagen jouw bericht en schrokken erg! Zo willen wij natuurlijk niet met gasten omgaan, het eten moet gewoon goed zijn en we willen jou graag compenseren. Zou jij een mailtje kunnen sturen naar info@dnw-oss.nl

Hoor graag van jou!

Mvg,
Joey
Antoine K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Via AH restaurantactie hier geboekt. Ontvangst en bediening zeer vriendelijk. Deel van de gerechten was helaas onvoldoende warm (m.n. onderste dimsun en schelvisfilet).
Jeanett S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij de Nieuwe Wereld ...top kwaliteit voor alle gerechten die er aantrekkelijk uitzien bij het opdienen...komen er graag weer terug .
Ge K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Lekker gegeten met ons gezelschap. Ook de uitgebreide bierkaart was een ware toevoeging voor ons! Fijne afsluiting van een mooie dag met een compliment voor de leuke bediening.
rofre61 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eten was echt lekker en werd heel smaakvol opgediend. Bediening is uitermate vriendelijk en zorgsaam. We hebben hier met de AH actie gegeten en konden uit de hele kaart kiezen met als voorwaarde dat wel het bedrag voor het special menu moest worden betaald. De prijs voor het special menu is aan de hoge kant voor een eetgelegenheid als deze maar de kwaliteit van het eten en de bediening maakte dit wel goed.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Erg leuk restaurant! Sfeer was goed, vlotte en gezellige bediening. Dat mis ik tegenwoordig wel vaak in restaurants. Wij komen zeker een keer terug!
Kees60 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Het was een prima avond. Het eten was echt lekker, de bediening heel adequaat, het tafeltje wat klein, de plek prima en het feit dat we aten via de AH actie maakte geen verschil. We aten als hoofdgerecht allebei de bentobox en die vonden we allebei zeer goed geslaagd. De bediening was geïnteresseerd en super vriendelijk én goed op de hoogte van het geserveerde.
Subani S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
we hadden een 3 gangen menu met 4 kleine hapjes per menu, geheel vegetarisch. Het begon met een toastje met heerlijke tomaten topping, en (mij iets te) romige asperge soep, een lekkere bietjes met geitenkaas toren en een (niet zo sterk smakende) loempia. Als hoofd een linzen salade, falafel wrap, risotto met tomatensaus en een spiesje met gefrituurde groente met als bijgerechten nog salade en friet. De gefrituurde groente waren alleen tomaat en champignon, dat was jammer want het kan erg lekker zijn maar deze vond ik erg tegen vallen. Het toetje een onwijs lekkere witte chocolade mousse met oreo toppig, een veel te zoet bolletje mangno ijs, een niet zo lekker stukje spekkoek en een heerlijk bladerdeeg taartje. Erg goedkoop voor duur ogend eten wat keurig is opgediend. Vrolijke bediening en zeer oplettend.
R. S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Leuke, gezellige en vriendelijk personeel en heerlijk gegeten....
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker eten maar niet heel bijzonder, veel keuze op de kaart maar het is wat gewoontjes. Bediening doet het leuk aan tafel en het gaat allemaak vlot.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Tijdens het winkelen strijken we wel vaker neer in de "De Nieuwe Wereld". Nu voor de AH-actie hadden we om 18.30 uur gereserveerd. Over het algemeen houden we niet zo van die drukke en overvolle restaurants waar je het gesprek van de buren duidelijk kunt volgen maar kregen we gelukkig een rustig plekje op de vide. De keuze was reuze zeggen ze weleens maar we hadden inderdaad de keuze uit héél de kaart. We hebben het ons dat lekker laten smaken.
De aantekening op de rekening, "Leuk dat jullie er weer waren", maakte het helemaal af. Anita Steinrötter
Carel O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zeer vriendelijke en attente bediening, Gezellige informele sfeer, wel iets aan de donkere kant. Gevarieerde menukaart. Gaat allemaal vlot.