De Nieuwe Wereld

Heuvel 29 5341 CV Oss Nederland Kaart

Over het restaurant De Nieuwe Wereld

Een avond op wereldreis

Eet- en drinkcafé De Nieuwe Wereld, gelegen in het hart van Oss, voert een Internationale keuken met een moderne, originele twist. Kom gezellig lunchen, borrelen of een avondje uit eten in een speels ingedeelde ruimte met een unieke industriële sfeer!

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Wereld

Jouw recensie over het restaurant De Nieuwe Wereld

Lia M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Eten prijs-kwaliteitverhouding prima
Alleen te weinig keus op de kaart.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We waren hier nog niet geweest, met de AH kaart hebben we hier gegeten, we waren blij verrast.
Het ontvangst was zeer hartelijk , we kregen een amuse aangeboden, verder was het voorgerecht carpaccio uitstekend het hoofdgerecht eendenbout met pruimensaus zeer verrassend, en nagerecht zeer lekker.
Wij gebruiken de AH kaarten altijd om de restaurants uit te proberen qua service en gerechten.
Bij De Nieuwe Wereld komen wij zeker terug .
Een dikke pluim voor de kok ende rest van het personeel.
Michèle V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gisterenavond gebruik gemaakt van de AHactie en ik moet zeggen dat wij erg genoten hebben!

Fijne gastvrouw (en overig persoon zeer keurig), ambiance was top, inrichting naar onze smaak, niet gehorig (waar wij zaten) en toch ook wel belangrijk; het eten was appetijtelijk.

Normaliter ligt de prijs iets boven het gemiddelde maar met de actie inc. drank toch maar €32,50 pp kwijt geweest!

Wij komen hier zeker terug.
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gevarieerde kaart voor zowel vlees als visgerechten.
Gezellige, gemoedelijke sfeer met vlotte vriendelijke bediening.
Aparte presentatie van het gerecht wordt gewaardeerd.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heel mooi gezellig restaurant en onwijs vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk. Zelf ben ik vegetarier en ben niks tekort gekomen. Echt een top avond gehad, zeker aan te raden!
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk 3-gangen gegeten met een AH menu. Erg diverse keuken, dat maakte het erg leuk om een keer wat nieuws te proberen! Erg vriendelijke bediening en je wordt snel geholpen. Het interieur is industrieel en er hangt dan ook een gezellige sfeer!
peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
lekker gegeten eten was zeer goed bediening vriendelijk en goede uitleg van de gerechten.binnen was het lekker warm en gezellig.
Anne-Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten heel verrassend, smaakvol en mooi opgediend
Helaas was een 3gangen menu te veel voor ons, maar nagerecht omgezet naar heerlijke koffie met likeur
Een echte aanrader, we komen hier graag terug
TP1 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De menukaart was ruim omvattend. Wij hadden gekozen uit het special menu. De gekozen gerechten waren verrassend en goed.
Milan D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gegeten met het Ah menu, we hadden mooie brede keus uit de gerechten. Voor ieder wat wils, fijne bediening en een goede prijs kwaliteitsverhouding.
Hariette D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Samen gereserveerd en gegeten icm het AH menu. Verrassende kaart en verrassende gerechten. De manier waarop de burger geserveerd wordt was een leuke 'touch'. Graag tot de volgende keer!
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bij het opnemen vd bestelling werd iets anders gemeld, als wat later op de nota stond
Bram U.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten, van een unieke kaart in Oss. Prijs kwaliteit verhouding is goed. De bediening weet waar ze mee bezig en dus over praten. Een echte aanrader!
Max L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Burger kwam in een plastic mandje, smaakte ook echt ronduit slecht. De kipsate had bijna geen sate en alleen maar kip, de rijst was daardoor alleen nog maar droog te eten. Wat betreft de carpaccio, was deze ontzettend zout. De korrels knisperde tussen mijn kiezen. Over de inrichting valt niet erg veel te zeggen, zoals ook de burger en het plastic mandje al aantoonde, was het net of ik ergens in een kantine zat te vreten in plaats van een goed en sfeervol restaurant.
Beste Max,

Erg vervelend om te horen dat je het niet goed vond. Wij gaan het meenemen, echter horen de burger en het mandje wel bij elkaar. We doen dat net iets anders, maar je kunt daarbij natuurlijk altijd een bord krijgen indien gewenst.

Mvg,
Nanja O.
Mariët V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Lekker gegeten, goede en vriendelijke bediening.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
prima restaurant, leuke kaart en inrichting personeel probeert er iets van te maken. voor de houten stoelen zouden ze kussens kunnen kopen.
Moniek V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten gezellige locatie vriendelijk personeel!
Marlous O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten.vlotte,zeer vriendelijke bediening.aanrader!
Greta G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten, zalige locatie, top bediening. Gewoon écht genoten! En voor een prima prijs, want de AH restaurantactie is hier geldig!
Isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het voorgerecht en hoofdgerecht waren heeeerlijk!! Het nagerecht vond ik daarna helaas een zware tegenvaller. Maar het voor en hoofdgerecht maakte het meer dan goed!