De Nieuwe Wereld

Heuvel 29 5341 CV Oss Nederland Kaart

Over het restaurant De Nieuwe Wereld

Een avond op wereldreis

Eet- en drinkcafé De Nieuwe Wereld, gelegen in het hart van Oss, voert een Internationale keuken met een moderne, originele twist. Kom gezellig lunchen, borrelen of een avondje uit eten in een speels ingedeelde ruimte met een unieke industriële sfeer!

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Wereld

Jeanett S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Ge K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Lekker gegeten met ons gezelschap. Ook de uitgebreide bierkaart was een ware toevoeging voor ons! Fijne afsluiting van een mooie dag met een compliment voor de leuke bediening.
rofre61 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eten was echt lekker en werd heel smaakvol opgediend. Bediening is uitermate vriendelijk en zorgsaam. We hebben hier met de AH actie gegeten en konden uit de hele kaart kiezen met als voorwaarde dat wel het bedrag voor het special menu moest worden betaald. De prijs voor het special menu is aan de hoge kant voor een eetgelegenheid als deze maar de kwaliteit van het eten en de bediening maakte dit wel goed.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Erg leuk restaurant! Sfeer was goed, vlotte en gezellige bediening. Dat mis ik tegenwoordig wel vaak in restaurants. Wij komen zeker een keer terug!
Kees60 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Het was een prima avond. Het eten was echt lekker, de bediening heel adequaat, het tafeltje wat klein, de plek prima en het feit dat we aten via de AH actie maakte geen verschil. We aten als hoofdgerecht allebei de bentobox en die vonden we allebei zeer goed geslaagd. De bediening was geïnteresseerd en super vriendelijk én goed op de hoogte van het geserveerde.
Subani S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
we hadden een 3 gangen menu met 4 kleine hapjes per menu, geheel vegetarisch. Het begon met een toastje met heerlijke tomaten topping, en (mij iets te) romige asperge soep, een lekkere bietjes met geitenkaas toren en een (niet zo sterk smakende) loempia. Als hoofd een linzen salade, falafel wrap, risotto met tomatensaus en een spiesje met gefrituurde groente met als bijgerechten nog salade en friet. De gefrituurde groente waren alleen tomaat en champignon, dat was jammer want het kan erg lekker zijn maar deze vond ik erg tegen vallen. Het toetje een onwijs lekkere witte chocolade mousse met oreo toppig, een veel te zoet bolletje mangno ijs, een niet zo lekker stukje spekkoek en een heerlijk bladerdeeg taartje. Erg goedkoop voor duur ogend eten wat keurig is opgediend. Vrolijke bediening en zeer oplettend.
R. S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Leuke, gezellige en vriendelijk personeel en heerlijk gegeten....
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker eten maar niet heel bijzonder, veel keuze op de kaart maar het is wat gewoontjes. Bediening doet het leuk aan tafel en het gaat allemaak vlot.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Tijdens het winkelen strijken we wel vaker neer in de "De Nieuwe Wereld". Nu voor de AH-actie hadden we om 18.30 uur gereserveerd. Over het algemeen houden we niet zo van die drukke en overvolle restaurants waar je het gesprek van de buren duidelijk kunt volgen maar kregen we gelukkig een rustig plekje op de vide. De keuze was reuze zeggen ze weleens maar we hadden inderdaad de keuze uit héél de kaart. We hebben het ons dat lekker laten smaken.
De aantekening op de rekening, "Leuk dat jullie er weer waren", maakte het helemaal af. Anita Steinrötter
Carel O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zeer vriendelijke en attente bediening, Gezellige informele sfeer, wel iets aan de donkere kant. Gevarieerde menukaart. Gaat allemaal vlot.
Gert M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gemiddelde kwaliteit voor het AH menu, als je dan naar de prijs van 36 euro voor dit menu kijkt is dat te duur voor een soep, hoofdgerecht en dessert. Begrijp wel dat met AH actie 2e menu gratis ergens wat marge gehaald moet worden. Het is alleen jammer dat we waarschijnlijk nooit meer terug gaan, terwijl restaurants juist met deze actie klanten kunnen scoren die regelmatig terugkomen.
viviannewerts .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker eten. Wel even opletten met afrekenen; toetje werd (per ongeluk?) extra in rekening gebracht naast het menu, na melding van rekening gehaald.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Met zorg bereid eten met diverse smaken. Leuke ambiance. Ook nog eens een geweldige bierkaart. Het serveren van de gerechten kon iets sneller.
Bertus01belruigrok R.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
aan korfje friets werd op tafel gezet zonder een bordje onder het korfje, stond zo direct op tafel'.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ik had nog nooit van DNW gehoord dus was erg benieuwd. We werden warm onthaald door de bediening en gewezen op een plekje op de 1e verdieping. Het is super sfeervol en gezellig en modern ingericht zeker nu in kerstsfeer. Er is veel keus op de kaart en het eten werd snel gebracht. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Ik kom graag nog meer gerechten van de kaart proeven.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk eten en met zorg klaar gemaakt , leuk personeel . Kom zeker terug . We waren met de albert heijn actie maar dit was niet te merken,
DeSamens .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
12/11/2016 Lunch
Desembrood met kiphaasjes en guacemole.
Drie dikke sneden licht getoast brood. Supervers, sla mix goed, mooie presentatie.
Gezellige plek om te lunchen. Prijs kwaliteit voldoende.
Lotte W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Erg leuk restaurant. Leuke gemoedelijke sfeer, niet zo grootschalig. Heerlijk eten, en goede en vriendelijke bediening. Veel variatie op de kaart, er is voor ieder wat wils.
Schabolleke .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
jammer dat je voor het menu €34,50 moest betalen ook al nam je een goedkoper menu....en de frietjes waren kwalitatief niet zo goed! verschrompeld en bijna koud!
ingetje_boe .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Gezellig en mooi ingericht restaurant/eet-cafe met verschillende en verrassende gerechten op de kaart. De bediening is erg attent en vriendelijk.