De Nieuwe Ruif

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00
510326 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Op doortocht door Vilsteren gestopt bij De Nieuwe Ruif. Terras zag er uitnodigend uit! Helaas geen menukaart op tafel. Altijd handig, kun je je alvast oriënteren! Het werd een tomatensoep met een glas witte wijn! Soep werd nogal afgekoeld geserveerd. Was flauw van smaak! Helaas géén brood erbij! Op mijn vraag hierover aan de vriendelijke ober was het antwoord dat brood standaard NIET bij soep werd geserveerd!Beetje magertjes voor € 6,- per kop!!
Barre .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Een heerlijke hamburger gegeten met friet en lekkere salade. Bediening erg aardig. Waar voor je geld. Kom zeker nog een keer terug.
Hesje .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Gegeten met 4 personen op de dag van opening. De kaart is beperkt, maar voor ieder wat wils - voor de kleine en grote eter. Op de vraag of zij ook asperges hadden, werd direct geantwoord: "ik kan wel wat regelen". Geweldig deze flexibiliteit. Het personeel is enorm attent. De asperges waren goed gekookt en draadvrij. Persoonlijk zou mijn voorkeur uitgaan naar koude ham, want nu was de ham wat aan de droge kant. De kogelbiefstuk was royaal, maar net iets te lang gebakken. Ook de structuur was wat taai. De garnering was uitstekend, zo ook de heerlijke frites. Het dessert bestaat uit diverse soorten ijs, erg basic.
Al bij al: prima voor even tussendoor.

Bertin76 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gezellig aan tafel kunnen barbecuen heerlijk gegeten bediening is top jonge eigenaar met een uitdaging voor herhaling vatbaar.
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
We zijn heel goed ontvangen.
Alles werd erg netjes uitgelegd.
Het vlees en de vis waren van zeer goede kwaliteit en ook de voorgerechten smaakte zeer goed.
Zeker voor herhaling vatbaar !
Linda1925 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk gegeten en geborreld! Gezellige sfeer, een ruime keus en een goede bediening. Zeker een aanrader. Tip, proef vooral de lamskoteletjes.
John L.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Super lekker gegeten bij De Nieuwe Ruif....zelf BBQ op tafel met een heerlijk stukje vlees, wat na bestelling via een menuplankje, aan tafel word gebracht. Zeker voor herhaling vatbaar!