De Nieuwe Poort

Claude Debussylaan 2 1082 MD Amsterdam Nederland Kaart
31-203376919

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant De Nieuwe Poort

Exclusieve gerechten met een verhaal

De Nieuwe Poort is de plek op de Zuidas waar je in een sfeervolle omgeving samen kunt komen en kunt onthaasten. In ons café-restaurant wordt niet alleen je maag gevuld. Naast koffie, lunch, borrel of diner, krijg je ontspanning en inspiratie geserveerd. De Nieuwe Poort maakt je hoofd leeg met livemuziek en vult je gedachten met kunst en poëzie. Wij bieden daarmee ook de ideale ambiance voor werkafspraken, vergaderingen, brainstormsessies, presentaties, trainingen, besloten evenementen en diners.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Poort

De Nieuwe Poort – Claude Debussylaan 2 – bevindt zich op een steenworp afstand van Station Amsterdam Zuid en is uitstekend bereikbaar met trein, bus en metro.
  • Kom je met de auto?
    Op het station aangekomen, neemt u de uitgang richting Mahlerplein. Op het Mahlerplein aangekomen loopt u rechts de Claude Debussylaan in, wij zitten aan uw rechterhand.
  • : Betaald parkeren in de buurt, Parkeren in de Mahler Q-Park garage

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 23:00
Wij zijn geopend voor ontbijt, lunch, diner en drinks.

Jouw recensie over het restaurant De Nieuwe Poort

Johan S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Plezierige sfeer in de hectiek van de Zuidas. Bediening zeer attent.
Derk V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Dit is niet bistro kwaliteit. Het eten is hier prefab, en nog eens te lauw opgediend ook. Sorry, dit kan echt een stuk beter.
Francois B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Prima gelegenheid tussen de gebouwen van het WTC aardige behulpzame bediening. Eten was goed genoeg.
Geertje D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Toen ik binnen stapte was ik positief verrast over de Nieuwe Poort. Ik werd verwelkomd met live jazz muziek en zeer vriendelijk personeel. Menu was prima. Goede hoeveelheid en smaakte prima. Heel geslaagde maaltijd gehad.
Felice V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Helaas erg achteruitgegaan. Keuze dinerkaart minimaal, er wordt iets aan het eten toegevoegd waardoor enorme droge mond en dorst rest van de dag. Bediening slordig en ongeinteresseerd. Jammer.....
Max W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
goed locatie naast station zuid, fijne live muziek en een prima kaart!
Max W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
goede prijs kwaliteit! geweldige live muziek. lekkere steak en verse soep, fijn tafellinnen en een keurige gastheer. Voor herhaling vatbaar!
Ton J.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Leuk en centraal gelegen restaurant met af en toe live-music.
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Zeer hartelijke bediening.
Truusje M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
prima eten, maar de rekening klopte niet helemaal!
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Het restaurant is informeel, basic. Maar het eten was prima! de wachttijden tussen de gangen waren iets te lang. De bediening was echter zeer vriendelijk, de prijs-kwaliteit verhouding was uitstekend. Gewoon een lekker no nonsense restaurant waar wij graag weer een hapje gaan eten!
Truze L.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Geen aanvullende feedback nodig op bovenstaande
jan B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
warme en bijzondere eigentijdse invulling van een goede, verzorgde en betaalbare eetgelegenheid
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Fijne plek voor een lunch aan de ZuidAs. Alleen jammer dat ze door personeelsgebrek geen goede koffie serveerden.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Mijn favoriete plekje op de zuidas. Was weer heerlijk, dank!
Jon S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Het vlees was lauw/koud toen het geserveerd werd, duurde zeker een kwartier voordat het weer warmer terugkwam uit de keuken. Vieze borden werden lange tijd na het eten pas opgeruimd (terwijl het bepaald niet druk was). Koffie en bijbehorend dessert werden niet gelijktijdig gereserveerd. Bediening was verder vriendelijk en welwillend, maar dat maakt het andere ongemak niet echt goed.
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Mooie teksten op wanden, placemat, servetring. Kaasfondue...heerlijk!
Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De 3 anderen waren zeer content met hun sandwich voor de lunch. Ik had een vissoep waarin volgens de kaart vis, strandkrab en schelpen zouden zitten. In het tinnen kommetje wat ook maar half vol was, was geen vis te bekennen, het was een gepureerde soep die zeker naar vis smaakte maar ik verwachtte een mooi bord met stukken vis. En dat voor 9.50. Er zat ook geen broodje o.i.d. bij. Na het verlaten van de nieuwe poort heb ik bij de AH een broodje gehaald, en toen weer aan het werk gegaan. Ik heb wel mijn ingenoegen bij de bediening kenbaar gemaakt, maar met een opmerking dat het aan de chef was doorgegeven werd mijn klacht afgedaan. Jammer van zo'n sympathieke zaak waar ik echt heen ga om ze te supporten. Ze moeten meer hun best doen in een omgeving waarin veel goede zaken zitten.
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Lekker eten, goede bediening en goede prijs-/kwaliteitverhouding.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Warm welkom, mooi concept en met passie het eten gemaakt en mooi opgediend. 3 gangen, 50 euro en alles goed!