De Nieuwe Poort Rotterdam

Weena 711 3013 AM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant De Nieuwe Poort Rotterdam

Bijzondere gerechten met een mooi verhaal

De Nieuwe Poort is de plek op het Weena waar je in een sfeervolle omgeving samen kunt komen en kunt onthaasten. In ons café-restaurant wordt niet alleen je maag gevuld. Naast koffie, lunch, borrel of diner, krijg je ontspanning en inspiratie geserveerd. Het menu van ons restaurant bestaat uit kwalitatief hoogwaardige klassiekers die in een modern jasje zijn gestoken.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Poort Rotterdam

Gelegen nabij Rotterdam Centraal (2 minuten loopafstand)
  • : Parkeergarage van het Groot Handelsgebouw en diverse parkeergelegenheden rond Rotterdam Centraal

Maandag t/m vrijdag 08.00 - 21.00 uur en op zaterdag van 10.00-18.00 uur.

• Af te huren , Wi-Fi
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Doordeweekse dag. Wel heel stil. We waren de enige tafel (5 personen) live muziek (pianist). Goed eten voor een zeer schappelijke prijs!
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Sinds kort geopend, voor ons eerste keer. 's-Middags gebeld dat chef ziek was, en daardoor kaart beperkt. Heel correct. Gezegd dat we graag vis wilden eten. Werden 's-avonds fantastisch verwend. Mooie kabeljauw met een lichte smaakvolle saus, waarin geserveerd worteltjes, paddestoelen en meer. En voor de lol een puntzak frites met frisse mayo. Was zeker niet nodig, maar geeft iets huiselijks. Als dessert roomsoesjes met chocola en bol ijs. Gewoon ouwerwets lekker. Dubbele espresso toe.
Gekookt werd door een leerling-kok van de Robert Kranenborg Academie (voor jonge mensen met een leerbeperking). Nou, 'onze kok' had geen kookbeperking. Hulde!
Bediening was persoonlijk en attent.
De goede sfeer werd mede bepaald door een pianiste die op de vleugel stemmige klassieke muziek ten gehore bracht.
Bij ons bezoek was het niet druk. Dat gaat ongetwijfeld snel veranderen.
maartjel .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Lekker broodje, lekkere koffie, bediening vriendelijk niks op aan te merken dus. Voor herhaling vatbaar. Misschien iets meer keuze qua broodjes zou welkom zijn