De Nieuwe Poort Rotterdam

Weena 711 3013 AM Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant De Nieuwe Poort Rotterdam

Bijzondere gerechten met een mooi verhaal

De Nieuwe Poort is de plek op het Weena waar je in een sfeervolle omgeving samen kunt komen en kunt onthaasten. In ons café-restaurant wordt niet alleen je maag gevuld. Naast koffie, lunch, borrel of diner, krijg je ontspanning en inspiratie geserveerd. Het menu van ons restaurant bestaat uit kwalitatief hoogwaardige klassiekers die in een modern jasje zijn gestoken.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Poort Rotterdam

Gelegen nabij Rotterdam Centraal (2 minuten loopafstand)
  • : Parkeergarage van het Groot Handelsgebouw en diverse parkeergelegenheden rond Rotterdam Centraal

Maandag t/m vrijdag van 08.00 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Nieuwe Poort Rotterdam

Yade S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Prima service, vriendelijk personeel. Het kwaliteit van het eten valt wel tegen. Broodplankje was heel mager, je kreeg een paar hele dunne sneetjes brood. Wel zaten er 3 soorten smeersels bij. De zalm was te droog. Nagerecht was heel mager. Met iens actie geweest. Maar is het nog niet waard.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Alleen een hoofdgerecht genomen wegens tijdgebrek, maar beide hoofdgerechten (zalm en burger) waren erg lekker. Bedienende jongeman buitengewoon vriendelijk en netjes. Jammer wel dat de zaak eigenlijk leeg was en leeg bleef tot ons vertrek (toen was het toch al bijna 20:00 uur op een vrijdagavond). Dit restaurant zou een vollere bezetting verdienen. Dan kan het er - met de pianist erbij - qua sfeer ook een stuk gezelliger op worden.
Janniekuijsten V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Ik zou inzetten op t informele en t chique laten. Past beter bij de mensen en bij de ruimte. De etiquettes doen af aan de sfeer en het sociale karakter
Jochem G.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Lekker eten, gezellig personeel, warme sfeer. Mooi concept. Aanrader dus
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Mooi restaurant. Goede service.
Steven N.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Bediening is erg vriendelijk, het duurde alleen erg lang voordat ze kwamen om het eten op te nemen, verder duurde het erg lang tussen de gangen ( we kwamen om 19:00 aan en om 22:00 kregen we pas ons dessert, de smaak van het eten was ok (niet goed niet slecht)
Grégoire M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Comme d’habitude
De tafel van Weijs W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Met 50% korting gegeten. Gereserveerd via Iens. De kaart is wel ietwat beperkt, maar als het regelmatig wisselt is het prima. Kaart week wel af van die op de Iens site. Beiden vooraf kokossoep, vegetarische risotto en steak & fries als hoofdgerecht. Zeer smakelijk gegeten. Ook genoten van live pianomuziek.
Daniël W.
Heel smakelijk gegeten. Niet super veel keus, naar daarvoor goed gekookt. Ook de samenwerking met sociale doelen geeft het een leuke insteek. En live piano muziek. Er is nog wel winst te halen met de bediening, maar dat is maar een detail.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Prettige bediening en sfeer. Vrij lange wachttijd. Wij kozen als wijn voor een Corettte Cabernet Sauvignon, pays dÓc, prijs € 28. Heerlijk! Deze wijn kost op internet € 8,95, dit om een indicatie te geven van de opslag die zoals bekend gebruikelijk is in de horeca. Dagmenu-hoofdschotel (varkenshaas) was lekker, maar wel te klein portie. Pain Americain (aangeklede hamburger) was prima! Teleurstellend was de Fromage als nagerecht: een paar werkelijk armetierige strookjes kaas a € 10,50. Treurig!!
Rosanne S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Erg lekker gegeten en vriendelijke bediening
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
We zijn vandaag terug geweest voor de heerlijke hamburger, echt een geweldig stuk vlees bereid door een kok die ons bij binnenkomst gelijk herkende. Bediening heel vriendelijk. Komen snel terug. Gezellig dit keer met een pianist..aanrader dit resaturant!!
Bo V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Hele leuke eetplek, fijne zeer aardige bediening! Heerlijk gegeten, echt zorg gedragen voor het eten!
Grégoire M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Excellent comme d’habitude
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Een prima plekje midden in Rotterdam, waar je heerlijk kan eten of borreltje drinken met live muziek.
Dat dit restaurant ook nog een zeer sociaal beleid heeft voor de mindere in de samenleving is zeer te prijzen.
Aanrader !!
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten, De bediening was uiterst vriendelijk en vlot!!! Niks anders dan lof....we gaan zeker terug!!
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Bijzonder vriendelijke en hulpvaardige bediening. en het restaurant van bijzonder goede kwaliteit.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Wij hadden een dinnerdeal. Zonder deze deal waren de prijzen wel erg fors geweest. Bediening goed, ambiance goed, wijn prima. Kortom, ik an het aan iedereen aanraden
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Diamanthaas en gevulde paprika vooraf en daarna overheerlijke coquilles ;-). We komen zeker nog een keertje terug bij dit ruim opgezette restaurant op loopafstand van het station.
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Lekker gegeten met korting. Ziet er leuk uit. Alleen liep er alleen maar 1 ober rond. Een beetje weinig
Matthias V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
we hebben lekker gegeten. Het was erg rustig. Dit restaurant verdient beter! Een aanrader