De Nieuwe Poort Rotterdam

Weena 711 3013 AM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant De Nieuwe Poort Rotterdam

Bijzondere gerechten met een mooi verhaal

De Nieuwe Poort is de plek op het Weena waar je in een sfeervolle omgeving samen kunt komen en kunt onthaasten. In ons café-restaurant wordt niet alleen je maag gevuld. Naast koffie, lunch, borrel of diner, krijg je ontspanning en inspiratie geserveerd. Het menu van ons restaurant bestaat uit kwalitatief hoogwaardige klassiekers die in een modern jasje zijn gestoken.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Poort Rotterdam

Gelegen nabij Rotterdam Centraal (2 minuten loopafstand)
  • : Parkeergarage van het Groot Handelsgebouw en diverse parkeergelegenheden rond Rotterdam Centraal

Maandag en Dinsdag 08.00 - 18.00 uur (avonden op aanvraag) Woensdag t/m vrijdag 08.00 - 23.00 uur en op zaterdag van 10.00-18.00 uur.

• Af te huren , Wi-Fi
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Dat we hadden gereserveerd was kennelijk van geen enkel belang. Er werd geen nota van genomen. De jongeman die opdiende was precies pas aangeworven, want hij kwam wat onhaîndig over. De kwaliteit van de schotels was prima en de sfeer eveneens.
Muriel K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
De op de online menukaart aangegeven vegetarische proeverij van het het land bleek op de kaart in het restaurant wat preciezer aangeduid (wat kaasjes, wat augurken), maar leek ons niet divers en hoofdgerecht-waardig genoeg. Vegetarische risotto besteld. Die was erg lekker en goed vullend. Vooraf pompoensoep: beetje pittig, zeer goed van smaak.
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Perfecte risotto gegeten! Heerlijk en vers. Gezien het doel van het restaurant een uitstekende bediening. Heel beleefd! Werd spontaan karafje water met citroentje neergezet. Dat geeft een gevoel dat je welkom bent!
Er moeten meer van deze initiatieven komen in de stad waar jongeren met een afstand op de samenleving een kans krijgen om een vak te leren. Goede begeleiding is dan wel een voorwaarde en daar zijn ze bij De Nieuwe
Poort zeker in geslaagd! Ga zo door!
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Fijne sfeer en een heerlijk broodje! Leuk dat het een social kitchen is. Het broodje overtrof mijn verwachtingen (kippendij in stukjes gesneden met een huisgemaakte aioli en sla op wit brood)
Inneke B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Heerlijk restaurant, leuke sfeer en eten prima
Donja V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ik heb vandaag geluncht in dit moderne en warme restaurant. Lekker broodje, goede service en een mooi concept: een social kitchen!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Doordeweekse dag. Wel heel stil. We waren de enige tafel (5 personen) live muziek (pianist). Goed eten voor een zeer schappelijke prijs!
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Sinds kort geopend, voor ons eerste keer. 's-Middags gebeld dat chef ziek was, en daardoor kaart beperkt. Heel correct. Gezegd dat we graag vis wilden eten. Werden 's-avonds fantastisch verwend. Mooie kabeljauw met een lichte smaakvolle saus, waarin geserveerd worteltjes, paddestoelen en meer. En voor de lol een puntzak frites met frisse mayo. Was zeker niet nodig, maar geeft iets huiselijks. Als dessert roomsoesjes met chocola en bol ijs. Gewoon ouwerwets lekker. Dubbele espresso toe.
Gekookt werd door een leerling-kok van de Robert Kranenborg Academie (voor jonge mensen met een leerbeperking). Nou, 'onze kok' had geen kookbeperking. Hulde!
Bediening was persoonlijk en attent.
De goede sfeer werd mede bepaald door een pianiste die op de vleugel stemmige klassieke muziek ten gehore bracht.
Bij ons bezoek was het niet druk. Dat gaat ongetwijfeld snel veranderen.
maartjel .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Lekker broodje, lekkere koffie, bediening vriendelijk niks op aan te merken dus. Voor herhaling vatbaar. Misschien iets meer keuze qua broodjes zou welkom zijn