De Nieuwe Pilserij

Gravenstraat 10A 1012 NM Amsterdam Nederland Kaart
31-207729197

Over het restaurant De Nieuwe Pilserij

Eten en drinken in dit grand café is een klein feestje. Super stijlvol ingericht en een gezellige plek om zomaar even iets te drinken of uitgebreid te tafelen. In het pand zat voorheen een drukkerij en het gebouw ademt nog de warme sfeer van vroeger uit. Hier vind je alleen gerechten van seizoensgebonden producten en is smaak nog iets wat je ten volste kunt ervaren. En tegen een schappelijke prijs!

Halve fles mineraalwater

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Nieuwe Pilserij

Bernard S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Hier gegeten met ons gezin. Hartelijk ontvangen en heerlijk gegeten. Van gamba's tot ossenhaas, prima kwaliteit. Aanrader!
Bill G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
A
satisfactionpim .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Dit grand cafe is precies zoals ik het graag zie als ik uiteten ga, ontspannen sfeer goeie keuken en geskilled personeel, vooral de hollandse biefstuk was perfect samen met hun heerlijke gin tonic en cocktail menu.