De Nieuwe Pauw

Tiendweg 69 4142 EH Leerdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Pauw

Voordelig
Elize V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Enorm vriendelijk personeel, niets is teveel gevraagd. Hele prettige sfeer en een mooie inrichting. Het eten is prima, lekkere wokgerechten en de vers gemaakte sushi is zeker een aanrader.
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
het eten was super lekker,
we waren hier om te kijken of het wat was om te gaan eten met een groepje vanwege onze 12 1/2 jarig huwelijk. nou dit is goed bevallen en gaan dit zeker doen.

we vonden alleen de kip sate erg droog en smaakloos verder was het dus een tip avond met voldoende keus
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wokrestaurants zijn niet mijn ding, maar deze steekt er positief boven uit, zeker qua de breedte van het assortiment. Een uitgebreide sushibar, waar een kok de sushi vers bereid, maar ze mogen wat mij betreft wel wat meer op smaak gebracht worden, veel vis en zeevruchten met o.a. oesters en coquilles, en een assortiment verse pizzas . Jammer alleen dat bijna alles, behalve de sushi, te zout was naar mijn smaak, en de gerechten van het buffet duidelijk minder waren.
Johan O.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Er is een grote keuze aan verschillende gerechten. De sushi wordt door een kok vers gemaakt waardoor deze een stuk lekkerder is. De bediening is netjes en de gebruikte borden worden vlot opgehaald. Wij komen het liefst door de weeks omdat het in het weekend te druk is.
Goede prijs kwaliteit verhouding
William V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Het eten voor een All-in concept is gewoon goed, het eten wat op is wordt goed aangevuld.
Het enige wat mij stoort is dat je met een grote groep wordt weggestopt in een hoek van een grote zaal....
Lois A.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Prima plek voor een lekkere wok. Alles goed vers. Voldoende verschillende sausjes. De bediening is ook goed. Nooit rommel op tafel. Wat ze zouden kunnen doen een sterke afzuiging laten plaatsen. Toen het druk werd, werd het warm. Maar een prima plek voor een avondje gezelligheid met familie en vrienden..
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
2de Kerstdag met familie en vrienden gegeten bij De Nieuwe Pauw.
Zoals we gewend zijn was het eten weer perfect en heerlijk, ook de bediening weer prima.
Al met al heerlijk genoten, en zeker voor herhaling vatbaar.
Henk, uit Den Haag.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Enorme drukte op zondag avond, parkeren was nog het moeilijkste, binnen vrij snel begeleiding voor onze groep van 7 man naar een ronde tafel. Snelle bediening, vrolijk en vriendelijk. Sushi bar was het minst gevuld maar de rest was prima. Mooi assortiment aan verse vis, allemaal erg smakelijk. De grill plaat was qua wachttijd erg goed te doen, ondanks de enorme drukte in het restaurant. Bijzonder was het smakelijke kangoeroe vlees.
Wokkie2015 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
De kwaliteit van het vlees was zeer slecht. Alles werd veel te lang of te kort gebakken. De chinese gerechten van het buffet was taai. Het kinderbuffet werd slecht aangevuld. Nasi was niet te eten en de mihoen zat bruin vastgekoekt in de pan. Het personeel was ook niet geweldig. Kortom NOOIT meer hierheen.
Simone1976 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Heerlijke verse sushi zeer uitgebreid buffet met diverse voorgerechten. Alles wordt zeer goed bijgevuld . Er loopt voldoende en vriendelijk personeel rond. In de weekenden bij de grill & wok vaak wel wachttijden . Dus doordeweeks heeft onze voorkeur.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
ben een grote eter wil het liefst alles proeven helaas te veel om op te noemen en als ik soms aardig doe voor het personeel halen ze zelfs het drankje wat eigenlijk niet mag alleen de sterke drank word gehaald of de koffie.
Lonneke B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Op een erg warme avond in juli, ben ik met 2 vriendinnen gaan eten bij De Nieuwe Pauw. En hoewel ik, over het algemeen, niet van lopend buffet eten houd, viel me dit bij Restaurant De Nieuwe Pauw 100% mee. Ze hebben echt alles (oke, op pannenkoeken en poffertjes na dan, maar dat is ook niet echt lekker en warm te houden). En het fijnste was toch wel dat het allemaal nog vers en heerlijk smaakte, wat je ook opschepte.
Het onbeperkt verse jus d'orange kunnen drinken was ook iets wat bij ons erg in de smaak viel.
En, wil je alcoholische drankjes nuttigen, dan is er een soort strippenkaart die je koopt waarop deze afgeboekt worden. Niet helemaal opgemaakt? geen nood, je krijgt je geld terug.
Kortom, voor mij het beste buffet restaurant wat ik kan bedenken.
GPS-wandelaar .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Voor de 2e keer hier gegeten met ongeveer 10 man en het was weer lekker en gezellig. Er is een uitgebreide keuze aan eten. Naast wokken kun je kiezen voor vlees of vis op de bakplaat en grillplaat. Qua dessert valt er ook genoeg te kiezen.
Het personeel is vriendelijk en de prijs-/kwaliteitverhouding is heel goed. Voor 25,50 kun je eten zoveel je wilt en frisdrank is inbegrepen. Voor een biertje of wijntje betaal je maar 1 euro.
NadiaFr .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Wij hebben al vaker gegeten bij de Nieuwe Pauw. Sinds enige tijd is het concept aangepast (all-in) en is het buffet uitgebreid.

Het buffet en het restaurant zien er netjes uit en er is meer dan voldoende keus. Echt alles is er (groenten, vlees, vis, salade, soep, standaard Chinese gerechten, pizza, patat, poffertjes, slush puppy, etc) . Ook een leuke speelruimte voor de kinderen ontbreekt niet, al had die misschien iets groter gemogen als je kijkt naar de grote van het restaurant.

Enige minpunt is dat het er zo druk is. Logisch natuurlijk wanneer een zaak goed loopt en iedereen zelf rond loopt om het eten te halen. Maar persoonlijk vind ik het iets te druk als je rustig samen uit eten wilt. Wel erg handig met grotere gezelschappen.

Kortom goed restaurant. Uiteraard geen culinaire hoogstandjes, het is een wok.
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Ons favo restaurant met een zeer grote keuze verschillende gerechten. Zelfs de moeilijkste eters kunnen het hier vinden! Vriendelijke bediening en de eigenaar is zeer attent en kent zijn gasten.
Brigitte22 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Een wokrestaurant met goed eten. Door de drukte was er een forse wachtrij bij het wokken.

Ter ere van verjaardagen zijn we hier met 10 personen wezen eten. Voor elk wat wils en van goede kwaliteit. Vis was smakelijk, vlees was oké. En voldoende mogelijkheden voor de sauzen. Ikzelf was erg enthousiast over de variatie in de groenten en de salade.
Helaas was het dit jaar fors drukker in het restaurant waardoor een glas wijn of bier moeilijk te bestellen was. Daarnaast was er rond 20 uur een hele tijd een wachtrij bij het wokken, zeker toen de 2de wokpan kapot (?) ging. Erg jammer. Voor ons geen Nieuwe Pauw meer.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
vanavond weer gegeten bij de nieuwe pauw. zoals altijd zeer vriendelijk ontvangen en maar gelijk begonnen met een drankje van het huis. We hebben ons weer tegoed gedaan aan de verse groenten en vlees bij de wok en bij de tepan yaki met ontzettend veel keuze in vlees en vis.
Ook hebben wij genoten van het uitgebreide desertbuffet, Echt een top restaurant.
Nolja21 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2014
Al een aantal keer wezen eten bij De Nieuwe Pauw en zeker weer voor herhaling vatbaar!

Het menu is erg uitgebreid en er is volop keuze, je gaat er in ieder geval niet met een lege maag naar huis :-) Vergeleken met andere wok restaurants is dit mijn favoriet. Het eten smaakt vers en wordt goed bereid (sushi is een aanrader!). Het personeel is vriendelijk, borden worden snel afgeruimd en de zaak ziet er chique uit.
Briozeiler .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Een van de beste wokrestaurants van Nederland. Een mooi eigentijds interieur, uitstekend eten in een ruime keuze en perfecte service. Een vuil bord staat niet lang leeg op je tafeltje. Wat duidelijker het soort vlees aangeven (met name bij de grill) vind ik een verbeterpunt. Voor de rest niets dan lof.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
We komen hier al heel wat jaren en zijn nog steeds super tevreden.
Zeer vriendelijke personeel (wat je herkent, en dat vind ik altijd wel fijn).
Zeer ruime keuze uit kant en klaar en wok/grill gerechten.
Mn vriend vind de sushi hier ook erg lekker, en ik ben persoonlijk dol op de choco fontein als toetje.