De Nieuwe Morsch

Morsstraat 9 2312 BK Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant De Nieuwe Morsch

Knus restaurant in Leiden

De Nieuwe Morsch is een knus restaurant in het centrum van Leiden. Met een betaalbare kaart, heerlijk eten en de meest sympathieke bediening is dit een van de leukste eetcafées van Leiden, zo zeggen velen. Of je nu met een grote groep vrienden of je hele familie bent, er is voor ieder wat wils. Geniet van je avond!

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Morsch

de Nieuwe Morsch ligt op loopafstand van Leiden Centraal. Vanaf centraal loopt u richting het centrum. Rechtdoor, tot het einde van de beestenmarkt (het eerste grote plein dat u tegenkomt aan uw linkerhand.) Aan het einde van de beestenmarkt slaat u recht
  • Kom je met de auto?
    In de Morsstraat kunt u helaas niet parkeren. De dichtsbijzijnde parkeergarage is parkeergarage ‘Morspoort’. Vanaf de parkeergarage steekt u de weg (de Morsweg) en de brug over, vervolgens loopt u onder de poort door de Morsstraat op. De Nieuwe Morsch bev

Zondag t/m dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant De Nieuwe Morsch

Annick V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker gedineerd in dit vriendelijke restaurantje. Zelden zo'n goede prijs-kwaliteit verhouding gezien. Veel persoonlijke aandacht, zonder dat het vervelend werd. Ons nieuwe favoriete restaurant in Leiden!
J.I. D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Eten was goed. Wijnaanbod op glas te beperkt. Bediening was vriendelijk maar niet scherp. Een karaf water zonder glazen , losse thee zonder thee ei. Dat kan echt beter.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Bijzonder goede prijs - kwaliteitverhouding. Echt lekker gegeten.
Kristel P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Zeer goed eten en een leuk en knus restaurant
Aad N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Eerdere positieve recensies bleken volledig terecht. Heerlijk eten en een geweldige prijs-kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening. De rode huiswijn vonden we ook erg lekker.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Echt bijzonder goed gegeten bij dit jonge, sympathieke restaurant. Heerlijke huiswijn die heel goed recht deed aan het eten. De bediening was heel attent en heel vriendelijk. Echt een aanrader, wij gaan er zeker nog eens eten!
anja A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
heerlijk eten. bediening vriendelijk, prijs kwaliteit goed. zeker een aanrader! !!
moet nog een beetje ontdekt worden .goede wijn.
christi V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Schattig restaurantje, een eethuisje. Leuke kleine kaart met Italiaanse touch en aardige bediening. Goede prijs kwaliteit.
I. O.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
leuk restaurant met prettige bediening en goede keuken en rustige muziek , zodat je zonder stemverheffing met elkaar kon praten.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten en goede smaakcombinaties. Prettige sfeer en hoge kwaliteit van ingrediënten en bereidingswijze. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
Francien G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Je proeft dat de kok veel zorg en aandacht geeft aan je maaltijd. Heerlijk vers .
De bediening is heel vriendelijk. Kortom: lekker gegeten in een rustige, relaxte sfeer.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Een prima restaurant. Vandaag gegeten met vier personen. Drie gingen er voor het Morsch menu van de week: vitello tonnato, saltimbocca van varkensvlees en een chocolade souffle toe. Dit alles voor de bijzonder schappelijke prijs van 21,50. Het smaakte perfect. Ikzelf had een wat aangepast menu voor een paar euro meer met de vangst van de week, rode mul met tagliatelli. Alles was prima op smaak, bediening was vlot, ligging van het restaurant was prima vlak bij de Morschpoort. Prijs kwaliteitsverhouding was top. We werden er helemaal blij van. Een absolute aanrader!
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Alles was prima, maar in de hoek achterin was een duidelijke rioollucht te bespeuren.
Ton C.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Gisteravond met een groep vrienden heel gezellig uit eten geweest. Goede keuze uit drie gangen menu. Kwaliteit van het eten is uitstekend. Het eten wordt zorg klaar gemaakt. Bediening is perfect. Niet opdringerig maar wel goed verzorgd. Ook een leuke bierkaart met goed assortiment. Het restaurant is niet groot maar daardoor juist wel zo sfeervol. Een aanrader!
Adèle E.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten met mijn vriendinnen voor een hele scherpe prijs en een hele vriendelijke bediening die goed de wijn blijft bijschenken. Mooie gerechten die eigenlijk van tafels met een tafelkleed gegeten zouden moeten worden ;-)
Elaine H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Menu gekozen, voorgerecht simpel maar goed. Hoofdgerecht, trio vis, voorzien van een zeer zoute saus, ontzettend jammer, bederft de smaak volledig. Nagerecht wel lekker.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hadden heel goede dingen gehoord over dit leuke kleine restaurantje, dus hadden we voor gisteravond gereserveerd. Gelukkig maar, want alle tafels waren bezet. Heel prettig was de rustige atmosfeer waardoor je goed een gesprek kon voeren. Het morschmenu was heerlijk en absoluut niet duur (€20,00) voor drie gangen. Zelf had ik voor zalm vooraf en rode mulfilet gekozen. (De saus van de mulfilet, te lekker!!!) Allemaal heerlijke verse producten. Leuk vond ik ook dat we meteen een karafje water bij onze wijn kregen. Na afloop hebben we nog gezellig aan de bar gepraat met de twee eigenaren, Mike die in de keuken staat en Asta die de bediening verzorgd.
Het was een heel geslaagde avond!
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Onlangs op valentijnsdag hier gegeten en wat een leuke avond hebben wij gehad. Het vijf gangen menu was goed op smaak met veel variatie. Daarnaast hadden wij een wijnarrangement die goed de gerechten begeleiden. De prijs/kwaliteit verhouding is echt top! De chef heeft echt een passie voor lekker eten en dat bleek uit ons gesprek wat wij hadden, nadat alle gasten weg waren. Kortom een super leuk restaurant waar je een lekker kan eten.
Ellen A.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Het eten en de prijs kwaliteit verhouding zijn zeker goed! De inrichting en sfeer kunnen beter, doet een beetje cafetaria achtig aan. Bediening was prima maar echt natafelen was er niet bij; om 21.30 waren we al de laatsten in de zaak en we voelden ons een beetje weggekeken.
Regina V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met 11 personen heerlijk gegeten voor prima prijs. Er is met aandacht gekookt en met verse ingrediënten. De porties zijn ruim voldoende. Gastvrij. Aanrader!