De Nieuwe Chinese Muur

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Chinese Muur

Jouw recensie over het restaurant De Nieuwe Chinese Muur

Jan_Net .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Tijdens onze vakantie meerdere malen bij dit restaurant gaan eten, keer op keer worden we verrast door de mooie variatie van gerechten en de vriendelijkheid van het personeel.
Het restaurant is niet zo groot maar wel sfeervol ingericht.
Een aanrader !
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
toevallig in Sevenum beland en hier binnengewipt. De inrichting van het restaurant is rechttoe, rechtaan, netjes maar komt wat gedateerd over.

De bediening is vriendelijk en attent. De menukaart gelukkig redelijk beknopt met naast wat menu's het standaard werk, niks mis mee.

De gerechten zijn goed opgemaakt en smaken lekker, alleen strooit de kok iets te veel met zout.

Gewoon een goede chinees dus

Kilkenny .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Min of meer bij toeval terecht gekomen, en het was allemaal smakelijk en vriendelijk. Wij waren met een groep van 7 personen en hadden de Chinese rijsttafel. Vele gerechten voor een scherpe prijs. Vond alleen de saté wat tegenvallen, maar het was alles bij elkaar een ruim voldoende. Wel een klein restaurant gedeelte; men moet het hoofdzakelijk van afhalen hebben.