De Nieuwe Chinese Muur

Bergse Dorpsstraat 47 3054 GB Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant De Nieuwe Chinese Muur

Culinair China heel dichtbij

De kleuren van de Nieuwe Chinese Muur zijn niet zomaar gekozen. Ieder hebben ze hun eigen betekenis. Rood voor enthousiasme, goud voor luxe en zwart voor mildheid. Het interieur is een weerspiegeling van de kaart. Chinese gerechten van hoge kwaliteit worden geserveerd met grote gastvrijheid. Laat je gerust adviseren welke gerechten en dranken het beste bij elkaar passen. Eigenaren James en Jada Wang maken ook thuis eten makkelijk voor je met hun afhaal- en bezorgservice.

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Chinese Muur

9,2
9,1
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
erg fijne warme ontvangst van de gastheer, prettige en snelle bediening en het eten was heerlijk! vooral het verrassingsmenu was erg lekker, allemaal kleine Chinese "tapas"
Nicolaas D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Een warme ontvangst en begeleiding, en een zeer fijnzinnig menu. We hebben ervan genoten ondanks de drukte om ons heen.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het eten en de gastvrijheid waren buitengewoon! We hadden gekozen voor het 7-gangen verassingsmenu en we zijn inderdaad boven verwachting verrast met verschillende smaken, de (gemiddeld) zoete witte wijn was ook erg lekker! Zeker een aanrader om ooit weer eens naar terug te komen.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel in een hele knusse sfeer. Absoluut een smakelijke aanrader.
robbert S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Super attente service en lekker eten!
Giel D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prima drie gangen menu. Verrassend lekkere smaken. Attente bediening en lekkere wijn.
Hier moet je elke drie maanden terug komen om het nieuwe menu te proeven.
Vaker mag natuurlijk ook.
Diana C.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
De gastheer verwelkomde ons hartelijk. Het 7 gangen tapas menu is zeer verrassend en zeker een aanrader!!
Rick C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prima eten en ondanks drukte uitstekende bediening
eduard M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Zomermenu. Meer dan prima. Mooi uitgebalanceerd en lekker vers,
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Voor de tweede keer bij de Nieuwe Chinese Muur gegeten.Een perfect tapas menu,waar alle smaken aanwezig waren en zeer vriendelijke bediening.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gisteren heerlijk gegeten. 2 Personen hadden een menu en 2 hadden tapas. Het voordeel van tapas is dat je overal wat van kan proeven en lekker kan delen. Wij vonden het heerlijk dat er wat tijd tussen de gangen zat. Komen hier zeker weer terug.
GERDA K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
voor de tweede keer geweest en blijft een aanrader
Michel U.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Onverwachts hier belandt omdat de ander chinees ermee is gestopt. Een prachtige zaak met zeer beleefd personeel. De kaart is bijzonder opgebouwd met tapas (kleinere) en normale omvang gerechten. De kaart zag er keurig gedrukt uit. 3 tapes gerechten als hoofdgerecht. Pekingeend, (niet mijn ding) was heerlijk, de babi pangang idem dito. Ijs als toetje, aparte smaken maar erg lekker. Wij gaan zeker terug komen.
Jacq V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Eten van zeer goede kwaliteit, leuke menu's, verfijnde smaken. Fijne Omgeving en sfeer.. vriendelijk en zorgzaam personeel. Eigenaar is goede
Gastheer.
M.J.C. V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Een restaurant om aan te bevelen.
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Sfeervol restaurant met vriendelijke bediening, als je het mij vraagt een beetje te vriendelijk. Ik vind het leuk en attent als er gevraagd wordt of het eten lekker smaakt, maar niet vijf keer. Wij zijn geen culinaire hoogvliegers, vandaar dit eenvoudige menu. Zeer tevreden over de loempia, de bami en de koffie maar het hoofdgerecht de babi pangang spek was veel te ver door gebakken en dus tamelijk droog. Jammer want juist na een heel lovende eerdere recensie van iemand anders over de heerlijke babi pangang spek had ik dit juist beter verwacht. Leuk was wel de 30% korting bij reservering via Tripadvisor.
William J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Wat een aangename verrassing. Heerlijk gegeten mooie zaak. Prettige bediening. Was wel wat warm. Konen zeker terug.
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk met familie gegeten, ruime keuze's en heel vriendelijke bediening.
Wij komen hier heel graag
R V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Lange tijd geleden dat ik in een Chinees restaurant heb gegeten. Dit was een goede hernieuwde kennismaking. Heel fijne bediening en een mooie uitgebreide kaart. Het eten vond ik van goede kwaliteit. Door "iens" boeking ook nog 20% korting gekregen. Mede daardoor een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zeer hoge kwaliteit van de gerechten. Goede ingredienten gebruikt wat duidelijk het verschil maakt. Goede keuze aan wijnen. Vriendelijke bediening die aandacht heeft voor de klant. Absoluut een goed adres voor een chinese maaltijd.