De Nieuwe Chinese Muur

Bergse Dorpsstraat 47 3054 GB Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant De Nieuwe Chinese Muur

Culinair China heel dichtbij

De kleuren van de Nieuwe Chinese Muur zijn niet zomaar gekozen. Ieder hebben ze hun eigen betekenis. Rood voor enthousiasme, goud voor luxe en zwart voor mildheid. Het interieur is een weerspiegeling van de kaart. Chinese gerechten van hoge kwaliteit worden geserveerd met grote gastvrijheid. Laat je gerust adviseren welke gerechten en dranken het beste bij elkaar passen. Eigenaren James en Jada Wang maken ook thuis eten makkelijk voor je met hun afhaal- en bezorgservice.

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Chinese Muur

9,2
9,1
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goed ontvangst. Was gisteren niet erg druk hierdoor kwam het eten redelijk vlot. Alle gerechten waren smakelijk bereid met verse ingredienten. Bediening is ook netjes en vlot.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We hebben daar heerlijk gegeten. Vers en smaakvol.
De sfeer is gezellig, vriendelijk gedempt en er is een aparte open speelruimte voor kleine kinderen.
De benadering is persoonlijk en attent ondanks het feit dat het een drukke avond betrof.
De volgende keer bestel ik wat groente extra, want je krijgt wat je bestelt en geen extra kommetje met sla, groente of iets dergelijks. En trouwens .. de wijn smaakte heerlijk vol en fris! Jammer dat ik maar 1 glas kon nemen ( ik moest nog rijden ; )
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Lekker gegeten en heel fijn om veel gerechten als tapas te bestellen zijn zodat je twee verschillende gerechten kan bestellen en dus ook proeven.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Prima service en lekker eten
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
We zijn inmiddels al wat keren in dit restaurant geweest, en elke keer was het eten uitstekend, net als de ontvangst, service, inrichting en sfeer in dit restaurant. Dit keer hebben we het 7-gangendiner besteld. Elk gerecht van dit diner is van grote kwaliteit en erg lekker van smaak. Het is zeer zeker niet de laatste keer dat we hier hebben gegeten.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Vriendelijk personeel, uitstekende bediening, heerlijke gerechten
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een van mijn favoriete restaurants. De eigenaar is een echte gastheer, je voelt je welkom. Personeel is super vriendelijk en attent. Gerechten zijn verrukkelijk, complimenten voor het 3 gangen Herfstmenu, heerlijke combinatie van smaken. De wijnen zijn ook super. Een aanrader voor iedereen die van de verfijnde aziatische keuken houdt. Echt een toprestaurant.
I.F. D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Nu voor de derde keer hier gegeten. Kwaliteit en samenstelling van de gerechten is verrassend goed en zeker geen doorsnee chinees. Voor de kleine of nieuwsgierige eter zijn de “tapas” porties aan te bevelen, toereikende hoeveelheid.
Vriendelijke eigenaar die zijn gasten graag persoonlijk begroet en bediening doet met veel plezier zijn/haar werk.
Inrichting is zeer smaakvol, kleine kanttekening, als je lange benen hebt zijn de bankjes iets te kort in de zitting dus kies dan voor de stoel.
Overall; een echte aanrader met een goede prijs kwaliteit verhouding.
marthine R.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
uitstekende service, geweldig eten we hebben het tapas menu gekozen erg verassend en kwalitatief goed en lekker eten. wij zijn uitzonderlijk blij verast en vooral de service krijgt een dikke 10! wat een top restaurant, we komen zeker nog een keer terug. beter kan je niet wensen!!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Top restaurant, bediening was zeer aangenaam en het eten was overheelijk. Ik kom zeker nog een keer terug!
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
wij bestelden 2X halve meloen met vers fruit en ijs voor 12,50!
wat kregen wij? géén halve meloen maar een uitgeholde schil met ijs en fruit uit blik!!!
we bestelden ook sappig vlees maar dat bleken droge reepjes te zij, reactie van de kok:
heeft bij het raam gestaan, beetje gedroogd. reactie op deze twee manco's:
volgende keer beter maar geen genoegdoening!!! dus voor ons.....
Voor ons dus echt NOOIT meer bij deze Chinese man.

ben benieuwd of dit ook geplaatst wordt! kijk uit waar je gaat eten, Willem
Bea S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten en heel gastvrij ontvangen.
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Normaal gaan we nooit naar een Chinees restaurant. Deze keer hier wel voor gekozen meer omdat onze favoriete restaurants allemaal volgeboekt waren. Geen spijt gehad. Ontvangst was hartelijk en het zag er gezellig uit mede omdat er veel verschillende leeftijden aanwezig waren. We hadden gekozen voor het 6 gangen verassingsmenu. Elke gang was smaakvol en lekker een combinatie van vis en vlees. Zeker voor herhaling vatbaar.
Lin K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Niet zo fantastisch zoals velen beweren maar gewoon lekker Chinees eten. Het ijs was heerlijk, de bediening top en de prijs goed. Het restaurant ziet er netjes uit, alleen de speelkamer kan wel een opknapbeurt gebruiken.
Yvon N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het was weer heerlijk.
Jacq V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Exclusief, heel goed eten, van hoge kwaliteit. James is een goed gastheer
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wederom met 6 gasten gegeten en alle gasten waren vol lof over het tapasmenu.
Jan G te R
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij voelden ons zeer welkom bij binnenkomst. Wij waren hier voor het eerst. Saillant punt: de eigenaar heette ons nogmaals welkom en noemde daarbij onze achternaam. Chapeau! Het eten zag er keurig verzorgd uit, de smaak overtrof onze verwachtingen; oog en smaak zijn zeer goed “gestreeld”. Wij komen graag nog eens terug. In één woord: klasse!
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Vandaag na vele jaren weer eens gegeten. Het was een verademing, sfeervol restaurant met vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten en kom snel weer een keer terug.
Jean-Jacques D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker eten, grote porties en goede service.