De Nieuwe Chinese Muur

Bergse Dorpsstraat 47 3054 GB Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

20% korting op je rekening

Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant De Nieuwe Chinese Muur

Culinair China heel dichtbij

De kleuren van de Nieuwe Chinese Muur zijn niet zomaar gekozen. Ieder hebben ze hun eigen betekenis. Rood voor enthousiasme, goud voor luxe en zwart voor mildheid. Het interieur is een weerspiegeling van de kaart. Chinese gerechten van hoge kwaliteit worden geserveerd met grote gastvrijheid. Laat je gerust adviseren welke gerechten en dranken het beste bij elkaar passen. Eigenaren James en Jada Wang maken ook thuis eten makkelijk voor je met hun afhaal- en bezorgservice.

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Chinese Muur

9,2
9,1
Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Altijd lekker, altijd vriendelijk!
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We zijn hier vaker wezen eten. We hadden het 3 gangen menu gekozen. Eten was lekker jammer dat we enorm lang tussen de gangen moesten wachten. Duurde ruim 1 uur. Mede door drukte en vele grote gezelsschappen was aandacht van de bediening ook niet aanwezig. Hierdoor was het moeilijk om het leed van het wachten wat te verzachten door nog iets te drinken te bestellen.
Suzana M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Alles super
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Een Chinees restaurant waar zowel aandacht is besteed aan een zeer sfeervolle inrichting als aan goede wijnen, is iets wat je niet vaak tegenkomt. Als dan ook nog het menu voortreffelijk is, is voor ons de avond goed geslaagd! Zeker voor herhaling vatbaar!
David-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk eten, mooie sfeer, zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Erg gastvrij en vriendelijk personeel. Helaas geen kraanwater maar dit werd ook erg sympathiek gebracht.
Minerva P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer attent personeel, mooie live muziek en lekker gegeten!
Agnes D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten in sfeervol restaurant met zeer vriendelijke bediening en heel lekkere gerechten
Suzana M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Alles was super
Awinash D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Weer super lekker gegeten.
Raymond A.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Top restaurant met veel aandacht voor de klant
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een echte aanrader fantastische gerechten we hebben ons laten verrassen
Hele goede en nette bediening
Awinash D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Super lekker gegeten weer.
Daan M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Goed vers eten, duurt wel wat langer voor dat het op je bord ligt. Mooi restaurant.
Marinus S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Mijn vriendenparen meer dan aan genaam verrast over de kwaliteit van het diner.Willen met ons dit nogmaals herhalen.Wij gaan dan zeker weer mee.
Tessa W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
We zijn heel tevreden en gaan zeker terugkomen! Zeer vriendelijk personeel, erg gezellige inrichting, verrukkelijk gegeten en zeer gunstig geprijsd. Er was een groot gezelschap voor ons, waardoor we wat lang op het eten moesten wachten, maar we begrepen van het tafeltje naast ons dat dat hoogst ongebruikelijk was.
Zeer aan te bevelen.
Jacq V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Gezellig en leuk ingericht niet standaard chinees. Goede kaart met hele leuke menu’s, aanrader hetc7 gangen tapas menu. Goede wijn kaart. Vriendelijk personeel.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Vanaf ontvangst voel je je hier gast, wat hebben we heerlijk gegeten, we gingen voor het surprise menu, wat is dat heerlijk.
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel. Mooie zaak! Zou het zeker aanraden.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Afgelopen zondagavond bij De Nieuwe Chinese Muur aan de Bergse Dorpsstraat heerlijk gegeten. Bij binnenkomst worden we hartelijk welkom geheten en konden plaats nemen aan een van de tafeltjes in het gezellige restaurant. De eigenaar is een echte gastheer, je voelt je welkom. Personeel is super vriendelijk en attent. De gerechten zijn verrukkelijk, complimenten voor het 3 gangen Wintermenu, heerlijke combinatie van smaken. Alles zeer verfijnd en prachtig opgemaakt. Een aanrader voor iedereen die van de verfijnde aziatische keuken houdt. Dit restaurant staat hoog op mijn lijstje. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Wacht maar niet te lang.