De Nieuwe Chinese Muur

Bergse Dorpsstraat 47 3054 GB Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant De Nieuwe Chinese Muur

Culinair China heel dichtbij

De kleuren van de Nieuwe Chinese Muur zijn niet zomaar gekozen. Ieder hebben ze hun eigen betekenis. Rood voor enthousiasme, goud voor luxe en zwart voor mildheid. Het interieur is een weerspiegeling van de kaart. Chinese gerechten van hoge kwaliteit worden geserveerd met grote gastvrijheid. Laat je gerust adviseren welke gerechten en dranken het beste bij elkaar passen. Eigenaren James en Jada Wang maken ook thuis eten makkelijk voor je met hun afhaal- en bezorgservice.

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Chinese Muur

• Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Top restaurant
Gerwin C.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Lekker, vers eten en vriendelijke bediening
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Werkelijk niets op aan te merken, we waren met 8 personen en hebben de keuken ons laten verrassen met de heerlijkste gerechten. We hebben werkelijk heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid.
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Lekker eten voor een redelijke prijs. Door de Iens korting waren we helemaal voordelig uit.
P. R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Grote keuze uit verschillende gerechten.
Uiteindelijk gekozen door groep van 3 personen voor Chinese tapas menu met 7 verschillende gangen. De verschillende gerechtjes werden netjes met mooie tussenpozen achter elkaar geserveerd waardoor je leuk de tijd had om rustig te genieten en te kletsen en elke keer weer benieuwd was naar de volgende verrassing. Bediening vroeg vooraf of we ergens allergisch voor waren of dat er iets liever niet gegeten werd.
Tussendoor werd er af en toe (juiste frequentie) gevraagd of er nog bijgeschonken moest worden.
Enige minpuntje was dat de gerechtjes -naar mijn smaak- iets te vaak uit Dim Sums bestonden (allemaal heel lekker) terwijl mijn verwachting was ook iets uit de andere onderdelen van de menukaart geserveerd te krijgen (Mede omdat deze gerechten ook als tapas verkrijgbaar waren). Maar niet te min, heerlijk gegeten, rustige en mooie ambiance, net en vriendelijk personeel. We komen zeer zeker nog een keertje terug, alleen al om ook andere gerechten te proeven.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Vanaf de ontvangst in het restaurant tot bij het weggaan zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. De service gedurende het diner was ook prima in orde. En het belangrijkste... het eten was voortreffelijk!
Dave K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening. Top!
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Vandaag met familie gegeten bij dit restaurant. Helaas herken ik mij volstrekt niet in de gunstige opmerkingen ten aanzien van het gastheerschap van dit restaurant. Over het simpele gebaar van het aanbieden en schenken van kraanwater werd erg moeilijk gedaan en bij het tweede glas geweigerd. Pas na lang aandringen en een bijzonder vervelend gesprek over het verdienmodel van de zaak werd alsnog het water gebracht. En dit terwijl wij ook meerdere andere drankjes hadden besteld waaronder een fles wijn. Het weigeren van kraanwater vind ik een van de ergste vormen van onbeleefdheid. Om van zo'n klein gebaar zo'n punt maken vind ik van geen inzicht in gastvrijheid getuigen. Als er ook nog wordt bedacht dat water uit flessen zeer belastend is voor het milieu dan wordt het nog veel erger. De hoofdbediening, dhr. Wang, gaf aan dit volkomen ondergeschikt te vinden aan het draaien van omzet voor zijn zaak. Na dit gesprek probeerde hij het goed te maken door mijn kinderen plastic speelgoed en snoep aan te bieden. Duidelijk een ondernemer die het niet begrijpt en geen aansluiting vindt bij een moderne, schone en sociale economie. Echt een domper.
Geachte mevrouw Willemijn,

vervelend om uw ontevredenheid mee te krijgen, aangezien wij er werkelijk alles aan hebben gedaan om u een ontspannend en plezierlijk diner te verzorgen.

Allereerst willen wij aangeven dat er GEEN FLES WIJN besteld is (zie bon), zeker niet op het moment dat er tapwater besteld werd. Maar, om u toch een goed diner te verzorgen, hebben wij iedereen een eerste ronde tapwater ingeschonken en daarna nog een extra glas om de dorst te lessen. Meer kunnen wij ook niet doen.

Verder zijn wij bewust van wat goed ondernemerschap inhoudt. Wij screenen onze leveranciers, streven ernaar om voedselverspilling te minimaliseren en geven onze gasten de mogelijkheid voor take-away-bags enzovoort.

Voorts zijn wij een kind-vriendelijke zaak en geven elk kind iets kleins mee als aandenken (dit keer stickers), daar maken wij geen onderscheid tussen.

Al om al, wij zijn al meer dan 25 jaar gevestigd in Rotterdam en streven ernaar om onze gasten kwaliteit en service te bieden. Graag tot ziens.
Teus en Coise V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Voor de tweede keer in een week nu met vier personen. we zijn keurig ontvangen, rustig in goed nederlands, luisterend en de tijd nemend voor onze wensen. Alle gerechten, zowel voor als hoofdgerecht erg vers en heerlijk warm in mooie schalen, zowel de rijst als chinese-bamie heerlijk! Genoeg ruimte in de zaak, mooie stoelen/banken, zijn schoon! damasten tafellakens, en zeer keurige en schone toiletten. Dus een aanrader! Bedankt!
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Goede Typan gerechten lekker, ook een prettige seizoen-wijn, duidelijk beter dan de gemiddelde Chinees!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Wauw wat een mooi en sfeervol restaurant. Toen we het restaurant binnen kwamen waren we aangenaam verrast door de charmante entourage. Een van mijn favoriete restaurants. De eigenaar is een echte gastheer, je voelt je welkom. Personeel is super vriendelijk en attent. Gerechten zijn verrukkelijk, complimenten voor het 3 gangen Voorjaarsmenu, heerlijke combinatie van smaken. De wijnen zijn ook super. Een aanrader voor iedereen die van de verfijnde Aziatische keuken houdt. Een toprestaurant.
Fennie L.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten en voelden ons een gast. Geweldig personeel .
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Aandachtspunt: ruimte voor het opnem/ontvangen van dranken en gerechten van de bediening is vaak rumoerig, misschien een verbeterpunt.
Bediening aan tafel uitleg van het menu is perfect.
Perfect en goed verzorgd restaurant.
Proever007-11 B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Bijzondere eigenaar, maar we hebben wel erg lekker gegeten, goeie chinees met ruime porties, dimsummetjes en loempiatjes waren erg lekker, flensje eend en toen een tafel vol met van alles, vooral de vis in zoetzuur ende kip met zout en peper waren ons favoriet, komen zeker terug
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Op zondagavond met 4 personen gedineerd. De ontvangst en bediening was persoonlijk en erg hartelijk. We kregen een mooie tafel bij het raam.
Uit de zeer uitgebreide kaart loze wij een menu met een heerlijk voorgerecht en 4 aparte hoofdgerechten alles heerlijk en ruim voldoende. We sloten af met een heerlijk toetje en prima koffie.
Kortom, een prima restaurant voor de Chinese keuken. Wij komen zeker terug.
En dat is niet vanwege de 20% Iens korting.
ROLAND B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
hele aardige mensen en goede uitleg voor keuze met eten
Aisaatje B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Goed eten top restaurant groeten uit Zoetermeer
Carlo K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Super lekker eten, goede vedienig en gezellig restaurant. Aanrader!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
heerlijk gegeten, prijs kwaliteit erg goed, mooie zaak maar er loopt één vrouw in de bediening die beter iets anders kan gaan doen, nul horeca gevoel.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Tweede keer hier gegeten met buitenlandse gasten. Was wederom heerlijk, vriendelijke bediening. Komen zeker nog ‘s terug.