De Nieuwe Chinese Muur

Bergse Dorpsstraat 47 3054 GB Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant De Nieuwe Chinese Muur

Culinair China heel dichtbij

De kleuren van de Nieuwe Chinese Muur zijn niet zomaar gekozen. Ieder hebben ze hun eigen betekenis. Rood voor enthousiasme, goud voor luxe en zwart voor mildheid. Het interieur is een weerspiegeling van de kaart. Chinese gerechten van hoge kwaliteit worden geserveerd met grote gastvrijheid. Laat je gerust adviseren welke gerechten en dranken het beste bij elkaar passen. Eigenaren James en Jada Wang maken ook thuis eten makkelijk voor je met hun afhaal- en bezorgservice.

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Chinese Muur

Jacobus T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Gerechten waren allemaal even heerlijk klaargemaakt.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
In dit restaurant wordt je echt verwend en gastvrij onthaald.
De eigenaar ziet er persoonlijk op toe dat het je aan niets ontbreekt.
Het eten is heel verfijnd en qua prijs-kwaliteitverhouding zijn er maar weinig restaurants die hieraan kunnen tippen.
We lieten het idee los van "even Chinezen" en waten echt uit.
Harry T.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
In mijn opinie het beste chinees restaurant van Rotterdam en omgeving, fantastische gerechten, met een perfecte bediening en een nette prijs.
Absoluut een aanrader !
A.G.. T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Door drukke moederdag vrij lang moeten wachten.
Dimitris G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Ik kwam er voor het eerst en ik was echt aangenaam verrast. Het eten was goed en het personeel was ook zeer behulpzaam. Reken er maar op dat ik weer daar kom eten
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten!
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Heerlijk gegeten en de service was ook goed. Komen hier wel vaker.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Prima gegeten, goede bediening
Roger D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Bij binnenkomst tot vertrek uitstekend verzorgd. De mensen hier zijn enorm vriendelijk en service gericht. Het eten was voortreffelijk. Van alles wat genomen. Ook dingen die niet op de menukaart stonden waren voor ons toegankelijk. Na het eten zaten we dan ook echt vol. De autorit naar huis was met riem en knopen los ????????
Raymond A.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Top restaurant
Gerwin C.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Lekker, vers eten en vriendelijke bediening
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Werkelijk niets op aan te merken, we waren met 8 personen en hebben de keuken ons laten verrassen met de heerlijkste gerechten. We hebben werkelijk heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid.
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Lekker eten voor een redelijke prijs. Door de Iens korting waren we helemaal voordelig uit.
P. R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Grote keuze uit verschillende gerechten.
Uiteindelijk gekozen door groep van 3 personen voor Chinese tapas menu met 7 verschillende gangen. De verschillende gerechtjes werden netjes met mooie tussenpozen achter elkaar geserveerd waardoor je leuk de tijd had om rustig te genieten en te kletsen en elke keer weer benieuwd was naar de volgende verrassing. Bediening vroeg vooraf of we ergens allergisch voor waren of dat er iets liever niet gegeten werd.
Tussendoor werd er af en toe (juiste frequentie) gevraagd of er nog bijgeschonken moest worden.
Enige minpuntje was dat de gerechtjes -naar mijn smaak- iets te vaak uit Dim Sums bestonden (allemaal heel lekker) terwijl mijn verwachting was ook iets uit de andere onderdelen van de menukaart geserveerd te krijgen (Mede omdat deze gerechten ook als tapas verkrijgbaar waren). Maar niet te min, heerlijk gegeten, rustige en mooie ambiance, net en vriendelijk personeel. We komen zeer zeker nog een keertje terug, alleen al om ook andere gerechten te proeven.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Vanaf de ontvangst in het restaurant tot bij het weggaan zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. De service gedurende het diner was ook prima in orde. En het belangrijkste... het eten was voortreffelijk!
Dave K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten en heel vriendelijke bediening. Top!
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Vandaag met familie gegeten bij dit restaurant. Helaas herken ik mij volstrekt niet in de gunstige opmerkingen ten aanzien van het gastheerschap van dit restaurant. Over het simpele gebaar van het aanbieden en schenken van kraanwater werd erg moeilijk gedaan en bij het tweede glas geweigerd. Pas na lang aandringen en een bijzonder vervelend gesprek over het verdienmodel van de zaak werd alsnog het water gebracht. En dit terwijl wij ook meerdere andere drankjes hadden besteld waaronder een fles wijn. Het weigeren van kraanwater vind ik een van de ergste vormen van onbeleefdheid. Om van zo'n klein gebaar zo'n punt maken vind ik van geen inzicht in gastvrijheid getuigen. Als er ook nog wordt bedacht dat water uit flessen zeer belastend is voor het milieu dan wordt het nog veel erger. De hoofdbediening, dhr. Wang, gaf aan dit volkomen ondergeschikt te vinden aan het draaien van omzet voor zijn zaak. Na dit gesprek probeerde hij het goed te maken door mijn kinderen plastic speelgoed en snoep aan te bieden. Duidelijk een ondernemer die het niet begrijpt en geen aansluiting vindt bij een moderne, schone en sociale economie. Echt een domper.
Geachte mevrouw Willemijn,

vervelend om uw ontevredenheid mee te krijgen, aangezien wij er werkelijk alles aan hebben gedaan om u een ontspannend en plezierlijk diner te verzorgen.

Allereerst willen wij aangeven dat er GEEN FLES WIJN besteld is (zie bon), zeker niet op het moment dat er tapwater besteld werd. Maar, om u toch een goed diner te verzorgen, hebben wij iedereen een eerste ronde tapwater ingeschonken en daarna nog een extra glas om de dorst te lessen. Meer kunnen wij ook niet doen.

Verder zijn wij bewust van wat goed ondernemerschap inhoudt. Wij screenen onze leveranciers, streven ernaar om voedselverspilling te minimaliseren en geven onze gasten de mogelijkheid voor take-away-bags enzovoort.

Voorts zijn wij een kind-vriendelijke zaak en geven elk kind iets kleins mee als aandenken (dit keer stickers), daar maken wij geen onderscheid tussen.

Al om al, wij zijn al meer dan 25 jaar gevestigd in Rotterdam en streven ernaar om onze gasten kwaliteit en service te bieden. Graag tot ziens.
Teus en Coise V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Voor de tweede keer in een week nu met vier personen. we zijn keurig ontvangen, rustig in goed nederlands, luisterend en de tijd nemend voor onze wensen. Alle gerechten, zowel voor als hoofdgerecht erg vers en heerlijk warm in mooie schalen, zowel de rijst als chinese-bamie heerlijk! Genoeg ruimte in de zaak, mooie stoelen/banken, zijn schoon! damasten tafellakens, en zeer keurige en schone toiletten. Dus een aanrader! Bedankt!
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Goede Typan gerechten lekker, ook een prettige seizoen-wijn, duidelijk beter dan de gemiddelde Chinees!