De Nieuwe Chinese Muur

Bergse Dorpsstraat 47 3054 GB Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant De Nieuwe Chinese Muur

Culinair China heel dichtbij

De kleuren van de Nieuwe Chinese Muur zijn niet zomaar gekozen. Ieder hebben ze hun eigen betekenis. Rood voor enthousiasme, goud voor luxe en zwart voor mildheid. Het interieur is een weerspiegeling van de kaart. Chinese gerechten van hoge kwaliteit worden geserveerd met grote gastvrijheid. Laat je gerust adviseren welke gerechten en dranken het beste bij elkaar passen. Eigenaren James en Jada Wang maken ook thuis eten makkelijk voor je met hun afhaal- en bezorgservice.

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Chinese Muur

9,2
9,1
Fennie L.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten en voelden ons een gast. Geweldig personeel .
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Aandachtspunt: ruimte voor het opnem/ontvangen van dranken en gerechten van de bediening is vaak rumoerig, misschien een verbeterpunt.
Bediening aan tafel uitleg van het menu is perfect.
Perfect en goed verzorgd restaurant.
Proever007-11 B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Bijzondere eigenaar, maar we hebben wel erg lekker gegeten, goeie chinees met ruime porties, dimsummetjes en loempiatjes waren erg lekker, flensje eend en toen een tafel vol met van alles, vooral de vis in zoetzuur ende kip met zout en peper waren ons favoriet, komen zeker terug
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Op zondagavond met 4 personen gedineerd. De ontvangst en bediening was persoonlijk en erg hartelijk. We kregen een mooie tafel bij het raam.
Uit de zeer uitgebreide kaart loze wij een menu met een heerlijk voorgerecht en 4 aparte hoofdgerechten alles heerlijk en ruim voldoende. We sloten af met een heerlijk toetje en prima koffie.
Kortom, een prima restaurant voor de Chinese keuken. Wij komen zeker terug.
En dat is niet vanwege de 20% Iens korting.
ROLAND B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
hele aardige mensen en goede uitleg voor keuze met eten
aisaatje B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Goed eten top restaurant groeten uit Zoetermeer
Carlo K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Super lekker eten, goede vedienig en gezellig restaurant. Aanrader!
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
heerlijk gegeten, prijs kwaliteit erg goed, mooie zaak maar er loopt één vrouw in de bediening die beter iets anders kan gaan doen, nul horeca gevoel.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Tweede keer hier gegeten met buitenlandse gasten. Was wederom heerlijk, vriendelijke bediening. Komen zeker nog ‘s terug.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het eten was prima. Gezellige en warme sfeer. Goede prijs/kwaliteit verhouding. De familie Wang doet er alles aan om het je naar de zin te maken.
Pluspunt is de speelhoek voor kinderen. Zouden meer restaurants een voorbeeld aan kunnen nemen.
Stef M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Uitstekend gegeten (geen 'Nederlandse' chinees, al hebben ze dat ook, maar Tipang en Peking eend op de kaart), vriendelijke bediening, prettige sfeer, uitstekende stoelen en ruime tafel. Akoestiek kan iets beter, maar was prima. Enig kleine minpuntje: toen we binnenkwamen was het vrijwel leeg en werden we aan een tafel gezet naast de enige groep die aanwezig was, waardoor het wat rumoerig was terwijl het hele restaurant leeg was.
Gaan we zeker terugkomen!
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijke Chinese smaak en bijzondere gerechten, goede wijn
M.e H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
nette zaak en goed eten voor een redelijke prijs, vriendelijke bediening. wij komen zeker terug
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Mooie nette zaak het eten was echt perfect pekingeend zo lekker echt een aanrader
Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Altijd lekker, altijd vriendelijk!
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We zijn hier vaker wezen eten. We hadden het 3 gangen menu gekozen. Eten was lekker jammer dat we enorm lang tussen de gangen moesten wachten. Duurde ruim 1 uur. Mede door drukte en vele grote gezelsschappen was aandacht van de bediening ook niet aanwezig. Hierdoor was het moeilijk om het leed van het wachten wat te verzachten door nog iets te drinken te bestellen.
Suzana M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Alles super
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Een Chinees restaurant waar zowel aandacht is besteed aan een zeer sfeervolle inrichting als aan goede wijnen, is iets wat je niet vaak tegenkomt. Als dan ook nog het menu voortreffelijk is, is voor ons de avond goed geslaagd! Zeker voor herhaling vatbaar!
David-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk eten, mooie sfeer, zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Erg gastvrij en vriendelijk personeel. Helaas geen kraanwater maar dit werd ook erg sympathiek gebracht.