De Nieuwe Chinese Muur

Bergse Dorpsstraat 47 3054 GB Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant De Nieuwe Chinese Muur

Culinair China heel dichtbij

De kleuren van de Nieuwe Chinese Muur zijn niet zomaar gekozen. Ieder hebben ze hun eigen betekenis. Rood voor enthousiasme, goud voor luxe en zwart voor mildheid. Het interieur is een weerspiegeling van de kaart. Chinese gerechten van hoge kwaliteit worden geserveerd met grote gastvrijheid. Laat je gerust adviseren welke gerechten en dranken het beste bij elkaar passen. Eigenaren James en Jada Wang maken ook thuis eten makkelijk voor je met hun afhaal- en bezorgservice.

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Chinese Muur

9,3
9,2
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Voor het gerecht wat ik gegeten heb ga ik altijd speciaal naar dit restaurant toe. Het is Tie-pang gerecht, namelijk kipfilet in licht pittige zwarte bonensaus met oa de volgende groente paprika (groen en rood), ui en champignons geserveerd met nasi. Voorafnog drie stukjes dim sum te weten pangsit, mini loempia en een gebakken vleespasteitje.
Vandaag weer heerlijk genoten van dit gerecht het is aanbevelen waard.
johanna49plus .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening, snelle service.
Heerlijk voorgerecht genuttigd van 3 kleine dimsum.
Hoofdgerecht warm en smakelijk, (peking eend)
Keurig opgediend en voldoende.
Een wit wijntje zacht van smaak.
Lekker warm kopje koffie toe met bonbon,
Dit restaurant valt ons zeer in de smaak en is zeer sociaal en ook keurig en schoon.