De Nieuwe Chinese Muur

Bergse Dorpsstraat 47 3054 GB Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

20% korting op je rekening

Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant De Nieuwe Chinese Muur

Culinair China heel dichtbij

De kleuren van de Nieuwe Chinese Muur zijn niet zomaar gekozen. Ieder hebben ze hun eigen betekenis. Rood voor enthousiasme, goud voor luxe en zwart voor mildheid. Het interieur is een weerspiegeling van de kaart. Chinese gerechten van hoge kwaliteit worden geserveerd met grote gastvrijheid. Laat je gerust adviseren welke gerechten en dranken het beste bij elkaar passen. Eigenaren James en Jada Wang maken ook thuis eten makkelijk voor je met hun afhaal- en bezorgservice.

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Chinese Muur

9,2
9,1
R V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Lange tijd geleden dat ik in een Chinees restaurant heb gegeten. Dit was een goede hernieuwde kennismaking. Heel fijne bediening en een mooie uitgebreide kaart. Het eten vond ik van goede kwaliteit. Door "iens" boeking ook nog 20% korting gekregen. Mede daardoor een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zeer hoge kwaliteit van de gerechten. Goede ingredienten gebruikt wat duidelijk het verschil maakt. Goede keuze aan wijnen. Vriendelijke bediening die aandacht heeft voor de klant. Absoluut een goed adres voor een chinese maaltijd.
Mabel W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Zoals altijd heerlijk eten. Heel vriendelijke bediening. Top!
Ho Liong O.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Voor het eerst hier gegeten, we hadden het 7 gangen taps menu.

Zeker aan te raden

Van alles wat en nog een hoofdgerecht om het af te toppen

Goede prijs kwaliteits vehouding
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wij zijn hier al 25 jaar klant en NOOIT heeft dit restaurant ons teleurgesteld.alles is van een goede kwaliteit en dus erg lekker.
de eigenaar is meestal aanwezig en is erg klant vriendelijk.
wij vinden het een top restaurant of dat je daar nu besteld en thuis laat bezorgen of dat je er gaat eten het is altijd goed.
ik zou zeggen ga zo door en wij blijven nog heel lang jullie klant.
Yvon N.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten, mooie zaak met heel vriendelijke bediening.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Een waar feest voor al je zintuigen. Alles zeer verfijnd en prachtig opgemaakt. Het 3-gangen zomermenu is geweldig. Vriendelijke mensen, de gastheer presenteert zich onderhoudend en zorgzaam aan tafel en houdt alles goed in de gaten. Dit restaurant komt hoog op mijn lijstje. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Wacht maar niet te lang!
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Tapas menu was erg lekker en goede afwissellende smaakbeleving
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Alles is mogelijk. Wachten met of zonder drinken. En idereën bleef relaxed.
Maar toen we compleet waren ging alles direct in de goede richting. Menu en order geplaatst waarna de heerlijke spijzen kwamen.
Zelden zo'n heerlijke Babipangang Spek gegeten. Zelfs de eigenaar en nam actief deel aan het verwelkomen en in de gaten houden.
In een woord Perfect.
frank D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
afhaal is niet smaakvol. Na 2 of 3 drie keer de voordeel van de twijfel hebben gehad. Zet ik een streep door de zaak...jammr
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten van het Chinese Tapas menu. Iedere gerechtje was heerlijk, prima wijntje uit de Elzas erbij. Hele fijne avond gehad.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Geweldige keuken, geweldig personeel, geweldig interieur. Mijn vrouw en ik zijn hier voor de eerste keer geweest, wat een ontdekking. Een van de weinige Chinese restaurants met een goede wijnkaart. We begonnen de avond met gestoomde dim sum. Vervolgens hebben wij genoten van een groot gestoomde tarbot en nog wat tapasgerechtjes. Heerlijk vers, op smaak en van goede kwaliteit. Precies zoals ik het in China heb ervaren. De gastvrouw vertelde dat op reservering ook kreeft en krab te bestellen is. Gelijk een reservering gemaakt voor volgende week!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Er zaten slechts 6 kleine garnalen in de garnalen tiepan. Dit gerecht vond ik om die reden te duur.
De 20% korting op de rekening was zeer aangenaam.
F G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het was onze eerste bezoek en beviel goed! Het eten was lekker en wat chiquer waardoor de prijzen zijn wat duurder dan de gemiddelde Chinees restaurants.
Het restaurant is mooi ingericht en de personeelsleden zijn ook vriendelijk. Top avond dus!
AadvLoo .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
We komen hier inmiddels al jaren. Vorige week donderdag de traditie weer voortgezet om met een groep van 7 mensen hier te dineren. Uiteraard op tijd gereserveerd voor de mooiste ronde tafel, met een draaiplateau!
Als voorgerecht namen we de pekingeend. Zeer speciaal. Zoals aanbevolen door de gastheer werd alles apart geserveerd zodat we onze eigen flensjes aan tafel konden samenstellen. Pekingeend was lekker mals en krokant, flensjes waren vers gestoomd, komkommersliertjes en ander soort groenten geweldig dungesneden, in combinatie met de hoisin saus was het al helemaal klasse!
De hoofdgerechten hebben we laten samenstellen door de chef: tiepang sate, ossenhaas in oma saus, aubergine hotpot, voor ieder wat wils. Daarna hebben we de avond afgesloten met ijs (zwarte sesam is een echte aanrader!), koffie en uiteraard wat Chinese likeur. Dat noemen we nog eens echt genieten!
Anshala B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
We zijn hier met een clubje van 11 personen gaan eten om een verjaardag te vieren. Bij aankomst werden we netjes ontvangen en naar onze tafels gebracht. Alles was netjes voorbereid. Alles stond al klaar. Dit is een mooie zaak, traditioneel qua keuken met een trendy uitstraling.

Het eten was zeer goed. Wat het prettig is, is dat de gerechten naar eigen smaak (heet of niet heet) aangepast kunnen worden. Ik had als voorgerecht dumplings (vier stuks) met groenten. Waren goed op smaak. Er zat een zuurzoutige saus bij die goed bij het gerecht paste. Als hoofdgerecht had ik drooggebakken (zoals het hoort) visfilet (wit) met een pittige omasaus. Dat is een rode saus. De porties waren groot genoeg voor iedereen. Je ziet weleens dat er veel te weinig wordt gegeven. Hier niet. Als toetje hadden we vers fruit (meloen, ananas, blauwe bessen en aardbeien). We hadden ook een mooie, grote zwarte pot met Chinese thee. Die was heerlijk zacht van smaak en een aanrader. Een paar steekwoorden: goede service, attente bediening, lekker eten, goede sfeer, een net publiek.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Na een vriendelijke ontvangst, diverse Chinese tapas besteld, lekker maar niet heel bijzonder. Hoofdgerechten hetzelfde, lekkere, verse smaken maar erg veilig, vernederlandst. Al met al een gezellig avond en best voor herhaling vatbaar, ook zeker door de aangename bediening.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Ik kom regelmatig in De Nieuwe Chinese Muur. Niet alleen omdat het voor mij 'in de wijk' is, maar omdat het daar altijd echt heerlijk eten is. Bovendien is de ontvangst altijd buitengewoon hartelijk. Het personeel is zeer attent gedurende de gehele maaltijd. Ook een heel fijne sfeer in het restaurant! Of je er nu met z'n tweeën eet, of met een groter gezelschap, het is altijd echt op orde.
Ook kan je rustig vragen naar iets speciaals buiten de kaart. Op zich is dat niet nodig, want de kaart is uitgebreid genoeg! De voorgerechten en de hoofdgerechten zijn 100% geweldig. Zoals vaker is ook hier de Chinese keuken minder ingesteld op desserts. Mar ze hebben zeker desserts, maar die zijn niet echt onderscheidend maar wel gewoon lekker!
Kortom, een absolute aanrader om hier te komen eten!
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
De keuze was gevallen op het 7-gangen Chinese tapas menu. Elk gerecht smaakte zeer goed. Vooral de ossenhaas saté en het ossenhaas gerecht met witte rijst smaakte voortreffelijk. Door de bediening werd vooraf gevraagd of het ossenhaasgerecht pittig mocht zijn, maar ook de mate van pittigheid kon worden aangegeven.
Behoudens het eten was de ontvangst, service en vertrek goed en heel netjes georganiseerd. Het was de 1e keer dat wij hier hebben gegeten, maar zeker niet de laatste keer.