De Nieuwe Chinese Muur

Bergse Dorpsstraat 47 3054 GB Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant De Nieuwe Chinese Muur

Culinair China heel dichtbij

De kleuren van de Nieuwe Chinese Muur zijn niet zomaar gekozen. Ieder hebben ze hun eigen betekenis. Rood voor enthousiasme, goud voor luxe en zwart voor mildheid. Het interieur is een weerspiegeling van de kaart. Chinese gerechten van hoge kwaliteit worden geserveerd met grote gastvrijheid. Laat je gerust adviseren welke gerechten en dranken het beste bij elkaar passen. Eigenaren James en Jada Wang maken ook thuis eten makkelijk voor je met hun afhaal- en bezorgservice.

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Chinese Muur

9,3
9,2
VLinda .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2013
Een gezellig zakendinertje hier gedaan. Gastheer is een aimabele man die het beste voor de klant wilt. We hebben hier een menu'tje genomen en daarna nog koffie van de zaak gekregen. Het restaurant zag er smaakvol, netjes en gezellig uit. Het eten is ook om van te genieten! Dit was voor mij de eerste keer hier, maar ik zal zeker terug komen.
Thomasd .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Heerlijk gegeten met 13 personen. Uitgebreide kaart en voor ieder wat wils. Hele snelle en nette service, en het eten is echt heel erg goed. Typische Chinese uitstraling van het restaurant maar het eten is (als je wat anders kiest dan bami of sate) erg lekker en verrassend. Wel erg grote porties, voorgerecht is zeker niet nodig!
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Ons restaurant is bezig met een metamorfose (restaurant blijft open gedurende tijd). Wij gaan met de tijd mee :) Van de verbouwing zal u bijna niks merken tijdens het dineren. Hierdoor hopen wij een verbetering in ons decor te maken. Hopelijk tot snel weer!
jenny74 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Vorige week hebben we hier een verjaardagsfeest gevierd van ca. 40 personen. We hebben een eigen zaal gekregen met een lopend buffet als diner. Alles was tot de fijnste puntjes uitgewerkt. Het lopend buffet had veel variatie: ossenhaas, vis, kip en ook wat voor de vegetariërs zoals een heerlijke boeddhistische groenten gerecht. Voor de eendenliefhebbers hadden we ook nog Peking eend besteld waarbij de lieve gastvrouw ons kwam helpen om het zelf in een rolletje te krijgen. Hierna kregen we ook nog een keuze tussen koffie of dessert. De cappuccino was een zekere aanrader. Dit allemaal voor een goede prijs en een nog betere kwaliteit. We komen zeker nog vaker terug!
suzyfood04 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
We hebben hier lekkere dim sum gegeten, gestoofde inktvis, garnalen pasteitjes en peking eend, wel een beetje rumoerig, maar correcte bediening!
proevertje1988 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2013
Dit keer op een doordeweekse dag bij de Nieuwe Chinese Muur gegeten waarbij er veel aandacht aan ons werd besteed. Wij kozen voor het Wintermenu. Hierbij zat een lekkere hete Szechuen soep en als hoofd 3 verschillende gerechten met ossenhaas, vis en kip op een hete plaat. Tot slot een mooi opgemaakt dessert. Erg gevarieerd en lekker gegeten! Ik zou dit menu aanraden! Ga zo door
Sem H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Lekker eten en goede service. Heel erg vriendelijknpersoneel.Ligt op een goede locatie. En veel leuke Chinese meisje die je bedienen.
Nic V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Nergens plek gisteravond in de buurt. Hier wel. Drie hoofdgerechten (rund, kip, groente) met twee bijgerechten (nasi, bami). Niet spannend maar prima eten, zeker voor het geld. Nog geen 50 euro kwijt met pils erbij en koffie toe.
T. L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2012
Dit is een zwaar overschat restaurant met een 8 +. Met zijn vieren hebben wij een Chinees Indische rijsttafel besteld. Dit kan alleen voor 4 of meer personen. Prijs 28,50 per persoon.
Dan krijg je een rijsttafel met 3 gefrituurde dimsums. Bestaande uit 1 miniloempia, 1 alleen maar een gefrituurd korstje en één met een smakeloze vulling. Vervolgens een kopje Wan Tan soep. Ook weer volkomen smakeloos, met de slechtste Wan Tan balletjes die wij ooit in een restaurant gegeten hebben.
Daarna een keus uit gerechten, die alle even smakeloos zijn, alleen het rundvlees krijgt een 6 +, de rest is zwaar onder de maat. Met als toppunt saté in zo'n ouderwets lichtgele meelsaus. Hier is voor de hele portie satésaus maximaal 1 pinda gebruikt. Dat was een hele tijd geleden, dat we dat hebben meegemaakt!!
Zo Slecht.
Toetje hoefde van ons niet meer Daarvoor in de plaats namen we koffie.
Popie Jopie eigenaar probeert de hele tijd je meer drankjes aan te smeren..

Vroeger hier geweest en toen was het een Klasse Chinees. Nu is het zo'n Chinees Indisch restaurant, vlees noch vis.

Absolute afrader.
bxr .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
We zijn onlangs getrouwd en hebben met 40 gasten in de tweede zaal van het restaurant van James en Jade Wang gegeten. We hadden al een hoge pet op van de kwaliteit van het eten, maar nu werden al onze verwachtingen toch nog ver overtroffen. En hoe: schitterend opgemaakte schalen met vis en krab, garnalen, eend en voor de vegetarische gasten voldoende keus. Het fruit-dessert was ook een lust voor het oog smaakte geweldig: schalen met een doorsnede van bijna een halve meter gevuld met onder meer kiwi gold van een zeer goede kwaliteit. Al onze gasten waren erg tevreden en zullen zeker terugkomen wanner ze Rotterdam bezoeken.
Emma S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
We halen al jaren af bij dit restaurant - altijd een succes! Maar nu besloten we op een maandag eens binnen te lopen om daar te eten. De eigenaar, James Wang, vroeg of hij iets voor ons mocht bedenken...nou, wat ben ik blij dat we op dat aanbod zijn ingegaan - er werd een fantastische roodbaars geserveerd. Echt fantastisch lekker!! Een heerlijk glas Boschendal erbij, vriendelijke service, en de avond kon niet beter! We blijven zeker afhalen, maar gaan in de toekomst ook wel wat vaker in het restaurant zelf eten! Aanrader!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Voor het gerecht wat ik gegeten heb ga ik altijd speciaal naar dit restaurant toe. Het is Tie-pang gerecht, namelijk kipfilet in licht pittige zwarte bonensaus met oa de volgende groente paprika (groen en rood), ui en champignons geserveerd met nasi. Voorafnog drie stukjes dim sum te weten pangsit, mini loempia en een gebakken vleespasteitje.
Vandaag weer heerlijk genoten van dit gerecht het is aanbevelen waard.
johanna49plus .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Gastvrije ontvangst, vriendelijke bediening, snelle service.
Heerlijk voorgerecht genuttigd van 3 kleine dimsum.
Hoofdgerecht warm en smakelijk, (peking eend)
Keurig opgediend en voldoende.
Een wit wijntje zacht van smaak.
Lekker warm kopje koffie toe met bonbon,
Dit restaurant valt ons zeer in de smaak en is zeer sociaal en ook keurig en schoon.