De Nieuwe Chinese Muur

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Nieuwe Chinese Muur

Culinair China heel dichtbij

De kleuren van de Nieuwe Chinese Muur zijn niet zomaar gekozen. Ieder hebben ze hun eigen betekenis. Rood voor enthousiasme, goud voor luxe en zwart voor mildheid. Het interieur is een weerspiegeling van de kaart. Chinese gerechten van hoge kwaliteit worden geserveerd met grote gastvrijheid. Laat je gerust adviseren welke gerechten en dranken het beste bij elkaar passen. Eigenaren James en Jada Wang maken ook thuis eten makkelijk voor je met hun afhaal- en bezorgservice.

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Chinese Muur

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Nieuwe Chinese Muur

Marinus S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Mijn vriendenparen meer dan aan genaam verrast over de kwaliteit van het diner.Willen met ons dit nogmaals herhalen.Wij gaan dan zeker weer mee.
Tessa W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
We zijn heel tevreden en gaan zeker terugkomen! Zeer vriendelijk personeel, erg gezellige inrichting, verrukkelijk gegeten en zeer gunstig geprijsd. Er was een groot gezelschap voor ons, waardoor we wat lang op het eten moesten wachten, maar we begrepen van het tafeltje naast ons dat dat hoogst ongebruikelijk was.
Zeer aan te bevelen.
Jacq V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Gezellig en leuk ingericht niet standaard chinees. Goede kaart met hele leuke menu’s, aanrader hetc7 gangen tapas menu. Goede wijn kaart. Vriendelijk personeel.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Vanaf ontvangst voel je je hier gast, wat hebben we heerlijk gegeten, we gingen voor het surprise menu, wat is dat heerlijk.
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel. Mooie zaak! Zou het zeker aanraden.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Afgelopen zondagavond bij De Nieuwe Chinese Muur aan de Bergse Dorpsstraat heerlijk gegeten. Bij binnenkomst worden we hartelijk welkom geheten en konden plaats nemen aan een van de tafeltjes in het gezellige restaurant. De eigenaar is een echte gastheer, je voelt je welkom. Personeel is super vriendelijk en attent. De gerechten zijn verrukkelijk, complimenten voor het 3 gangen Wintermenu, heerlijke combinatie van smaken. Alles zeer verfijnd en prachtig opgemaakt. Een aanrader voor iedereen die van de verfijnde aziatische keuken houdt. Dit restaurant staat hoog op mijn lijstje. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Wacht maar niet te lang.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Prijs kwaliteit is goed en je kunt hier vele malen lekkerder eten dan bij de gemiddelde Chinees.
marieke G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Een echte verrassing om hier te eten. Een sfeervol restaurant met een hartelijke en voorkomende bediening. Het eten zag er mooi uit en smaakte heerlijk.
Dirk-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst. Eten was uitstekend. Kom zeker weer!
AJVA H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Hebben erg lekker gegeten, mooie en sfeervolle inrichting en vriendelijke service gerichte bediening. Voor kleine eters, bijvoorbeeld 80 plussers, halve prijs drank/gerechten, zou een een aantrekkelijke promotionele verbetering kunnen zijn.
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Verfijnd eten in een prettige atmosfeer! Zeker voor herhaling vatbaar.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Waren hier voor de eerste keer , wanneer je binnen komt dan merk je dat het niet de door snee Chinees is.
We waren met ze drieën en hebben ieder wat anders besteld, alles was even smakelijk. Komen zeker een keer terug om de Peking eend te proberen.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Hartelijk ontvangen, heerlijk gegeten! Restaurant om vaker heen te gaan.
Esmer D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
We zijn zeer hartelijk ontvangen en de verdere service was ronduit top! Heerlijk gegeten van het tapas menu met een mooi glas wijn. We komen zeker terug!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Prima
p.j. V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Mooie zaak en heerlijk gegeten. Aanrader voor wie van chinees/indisch eten houdt.
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We waren met 5 volwassenen en een dreumes. Het ontvangst en de gastvriendelijkheid waren zeer goed. We werden echt als gasten ontvangen en individueel verwelkomd. Met 3 mensen hebben we een 7 gangen chinese tapas verrassingsmenu gegeten en de andere 2 gingen chinees fonduen. De kwaliteit van de gerechten was allemaal erg goed en wat je kreeg was heel origineel. Geen standaard foe young hai bijvoorbeeld, maar allerlei dingen die we nog nooit hadden gegeten. De enige kleine verbeterpunten: De eerste gang van de tapas kwam wellicht wel 5 minuten eerdr dan de fondue. Daarnaast was er geen verschoon-/ aankleedkussen in het toilet. We konden onze dreumes gelukkig wel in de speelkamer verschonen. (Ja, er was zelfs een speelkamer, dat vond de kleine erg leuk!) Al met al erg tevreden. Ik zou er graag weer terug komen.
S.n. B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Wij zijn hier al meerdere keren geweest en het eten is heerlijk en de ontvangst/bediening is top!
M.e H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Heel gastvrij, het eten was heel gevarieerd,het was in een woord geweldig.