De Nieuwe Chinese Muur

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Nieuwe Chinese Muur

Culinair China heel dichtbij

De kleuren van de Nieuwe Chinese Muur zijn niet zomaar gekozen. Ieder hebben ze hun eigen betekenis. Rood voor enthousiasme, goud voor luxe en zwart voor mildheid. Het interieur is een weerspiegeling van de kaart. Chinese gerechten van hoge kwaliteit worden geserveerd met grote gastvrijheid. Laat je gerust adviseren welke gerechten en dranken het beste bij elkaar passen. Eigenaren James en Jada Wang maken ook thuis eten makkelijk voor je met hun afhaal- en bezorgservice.

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Chinese Muur

Robert B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een van mijn favoriete restaurants. De eigenaar is een echte gastheer, je voelt je welkom. Personeel is super vriendelijk en attent. Gerechten zijn verrukkelijk, complimenten voor het 3 gangen Herfstmenu, heerlijke combinatie van smaken. De wijnen zijn ook super. Een aanrader voor iedereen die van de verfijnde aziatische keuken houdt. Echt een toprestaurant.
I.F. D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Nu voor de derde keer hier gegeten. Kwaliteit en samenstelling van de gerechten is verrassend goed en zeker geen doorsnee chinees. Voor de kleine of nieuwsgierige eter zijn de “tapas” porties aan te bevelen, toereikende hoeveelheid.
Vriendelijke eigenaar die zijn gasten graag persoonlijk begroet en bediening doet met veel plezier zijn/haar werk.
Inrichting is zeer smaakvol, kleine kanttekening, als je lange benen hebt zijn de bankjes iets te kort in de zitting dus kies dan voor de stoel.
Overall; een echte aanrader met een goede prijs kwaliteit verhouding.
marthine R.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
uitstekende service, geweldig eten we hebben het tapas menu gekozen erg verassend en kwalitatief goed en lekker eten. wij zijn uitzonderlijk blij verast en vooral de service krijgt een dikke 10! wat een top restaurant, we komen zeker nog een keer terug. beter kan je niet wensen!!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Top restaurant, bediening was zeer aangenaam en het eten was overheelijk. Ik kom zeker nog een keer terug!
Bea S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten en heel gastvrij ontvangen.
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Normaal gaan we nooit naar een Chinees restaurant. Deze keer hier wel voor gekozen meer omdat onze favoriete restaurants allemaal volgeboekt waren. Geen spijt gehad. Ontvangst was hartelijk en het zag er gezellig uit mede omdat er veel verschillende leeftijden aanwezig waren. We hadden gekozen voor het 6 gangen verassingsmenu. Elke gang was smaakvol en lekker een combinatie van vis en vlees. Zeker voor herhaling vatbaar.
Lin K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Niet zo fantastisch zoals velen beweren maar gewoon lekker Chinees eten. Het ijs was heerlijk, de bediening top en de prijs goed. Het restaurant ziet er netjes uit, alleen de speelkamer kan wel een opknapbeurt gebruiken.
Yvon N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het was weer heerlijk.
Jacq V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Exclusief, heel goed eten, van hoge kwaliteit. James is een goed gastheer
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wederom met 6 gasten gegeten en alle gasten waren vol lof over het tapasmenu.
Jan G te R
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij voelden ons zeer welkom bij binnenkomst. Wij waren hier voor het eerst. Saillant punt: de eigenaar heette ons nogmaals welkom en noemde daarbij onze achternaam. Chapeau! Het eten zag er keurig verzorgd uit, de smaak overtrof onze verwachtingen; oog en smaak zijn zeer goed “gestreeld”. Wij komen graag nog eens terug. In één woord: klasse!
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Vandaag na vele jaren weer eens gegeten. Het was een verademing, sfeervol restaurant met vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten en kom snel weer een keer terug.
Jean-Jacques D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker eten, grote porties en goede service.
Nicolaas D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Een warme ontvangst en begeleiding, en een zeer fijnzinnig menu. We hebben ervan genoten ondanks de drukte om ons heen.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het eten en de gastvrijheid waren buitengewoon! We hadden gekozen voor het 7-gangen verassingsmenu en we zijn inderdaad boven verwachting verrast met verschillende smaken, de (gemiddeld) zoete witte wijn was ook erg lekker! Zeker een aanrader om ooit weer eens naar terug te komen.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel in een hele knusse sfeer. Absoluut een smakelijke aanrader.
robbert S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Super attente service en lekker eten!
giel D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prima drie gangen menu. Verrassend lekkere smaken. Attente bediening en lekkere wijn.
Hier moet je elke drie maanden terug komen om het nieuwe menu te proeven.
Vaker mag natuurlijk ook.
Diana C.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
De gastheer verwelkomde ons hartelijk. Het 7 gangen tapas menu is zeer verrassend en zeker een aanrader!!