De Nieuwe Chinese Muur

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Nieuwe Chinese Muur

Culinair China heel dichtbij

De kleuren van de Nieuwe Chinese Muur zijn niet zomaar gekozen. Ieder hebben ze hun eigen betekenis. Rood voor enthousiasme, goud voor luxe en zwart voor mildheid. Het interieur is een weerspiegeling van de kaart. Chinese gerechten van hoge kwaliteit worden geserveerd met grote gastvrijheid. Laat je gerust adviseren welke gerechten en dranken het beste bij elkaar passen. Eigenaren James en Jada Wang maken ook thuis eten makkelijk voor je met hun afhaal- en bezorgservice.

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Chinese Muur

eduard M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Voor de tweede keer bij de Nieuwe Chinese Muur gegeten.Een perfect tapas menu,waar alle smaken aanwezig waren en zeer vriendelijke bediening.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gisteren heerlijk gegeten. 2 Personen hadden een menu en 2 hadden tapas. Het voordeel van tapas is dat je overal wat van kan proeven en lekker kan delen. Wij vonden het heerlijk dat er wat tijd tussen de gangen zat. Komen hier zeker weer terug.
h.kwakernaat K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
voor de tweede keer geweest en blijft een aanrader
Michel U.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Onverwachts hier belandt omdat de ander chinees ermee is gestopt. Een prachtige zaak met zeer beleefd personeel. De kaart is bijzonder opgebouwd met tapas (kleinere) en normale omvang gerechten. De kaart zag er keurig gedrukt uit. 3 tapes gerechten als hoofdgerecht. Pekingeend, (niet mijn ding) was heerlijk, de babi pangang idem dito. Ijs als toetje, aparte smaken maar erg lekker. Wij gaan zeker terug komen.
Jacq V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Eten van zeer goede kwaliteit, leuke menu's, verfijnde smaken. Fijne Omgeving en sfeer.. vriendelijk en zorgzaam personeel. Eigenaar is goede
Gastheer.
M.J.C. V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Een restaurant om aan te bevelen.
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Sfeervol restaurant met vriendelijke bediening, als je het mij vraagt een beetje te vriendelijk. Ik vind het leuk en attent als er gevraagd wordt of het eten lekker smaakt, maar niet vijf keer. Wij zijn geen culinaire hoogvliegers, vandaar dit eenvoudige menu. Zeer tevreden over de loempia, de bami en de koffie maar het hoofdgerecht de babi pangang spek was veel te ver door gebakken en dus tamelijk droog. Jammer want juist na een heel lovende eerdere recensie van iemand anders over de heerlijke babi pangang spek had ik dit juist beter verwacht. Leuk was wel de 30% korting bij reservering via Tripadvisor.
William J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Wat een aangename verrassing. Heerlijk gegeten mooie zaak. Prettige bediening. Was wel wat warm. Konen zeker terug.
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk met familie gegeten, ruime keuze's en heel vriendelijke bediening.
Wij komen hier heel graag
R V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Lange tijd geleden dat ik in een Chinees restaurant heb gegeten. Dit was een goede hernieuwde kennismaking. Heel fijne bediening en een mooie uitgebreide kaart. Het eten vond ik van goede kwaliteit. Door "iens" boeking ook nog 20% korting gekregen. Mede daardoor een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zeer hoge kwaliteit van de gerechten. Goede ingredienten gebruikt wat duidelijk het verschil maakt. Goede keuze aan wijnen. Vriendelijke bediening die aandacht heeft voor de klant. Absoluut een goed adres voor een chinese maaltijd.
Mabel W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Zoals altijd heerlijk eten. Heel vriendelijke bediening. Top!
Ho Liong O.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Voor het eerst hier gegeten, we hadden het 7 gangen taps menu.

Zeker aan te raden

Van alles wat en nog een hoofdgerecht om het af te toppen

Goede prijs kwaliteits vehouding
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Wij zijn hier al 25 jaar klant en NOOIT heeft dit restaurant ons teleurgesteld.alles is van een goede kwaliteit en dus erg lekker.
de eigenaar is meestal aanwezig en is erg klant vriendelijk.
wij vinden het een top restaurant of dat je daar nu besteld en thuis laat bezorgen of dat je er gaat eten het is altijd goed.
ik zou zeggen ga zo door en wij blijven nog heel lang jullie klant.
Yvon N.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten, mooie zaak met heel vriendelijke bediening.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Een waar feest voor al je zintuigen. Alles zeer verfijnd en prachtig opgemaakt. Het 3-gangen zomermenu is geweldig. Vriendelijke mensen, de gastheer presenteert zich onderhoudend en zorgzaam aan tafel en houdt alles goed in de gaten. Dit restaurant komt hoog op mijn lijstje. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Wacht maar niet te lang!
ron A.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Tapas menu was erg lekker en goede afwissellende smaakbeleving
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Alles is mogelijk. Wachten met of zonder drinken. En idereën bleef relaxed.
Maar toen we compleet waren ging alles direct in de goede richting. Menu en order geplaatst waarna de heerlijke spijzen kwamen.
Zelden zo'n heerlijke Babipangang Spek gegeten. Zelfs de eigenaar en nam actief deel aan het verwelkomen en in de gaten houden.
In een woord Perfect.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten van het Chinese Tapas menu. Iedere gerechtje was heerlijk, prima wijntje uit de Elzas erbij. Hele fijne avond gehad.