De Nieuwe Chinese Muur

Bergse Dorpsstraat 47 3054 GB Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant De Nieuwe Chinese Muur

Culinair China heel dichtbij

De kleuren van de Nieuwe Chinese Muur zijn niet zomaar gekozen. Ieder hebben ze hun eigen betekenis. Rood voor enthousiasme, goud voor luxe en zwart voor mildheid. Het interieur is een weerspiegeling van de kaart. Chinese gerechten van hoge kwaliteit worden geserveerd met grote gastvrijheid. Laat je gerust adviseren welke gerechten en dranken het beste bij elkaar passen. Eigenaren James en Jada Wang maken ook thuis eten makkelijk voor je met hun afhaal- en bezorgservice.

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Chinese Muur

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Nieuwe Chinese Muur

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. Wij kozen er voor om ons te laten verrassen en dit was voortreffelijk! Gastvrij en vriendelijk personeel.
Echt een aanrader!

Peter
Amina J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het restaurant ziet er erg sfeervol uit, door de plaatsing van een soort gordijn heb je geen kast van de tafel naast je. Na een hartelijk en enthousiast welkom worden we snel op onze weken bediend. Het begint goed met een heerlijk voorgerecht van broccoli, garnalen en soja. Ik vind de broccoli prima, maar mijn heeft het liever wat langer gekookt. De vissoep die we daarna krijgen vond ik niet lekker. De vis was te gaar, weinig smaak en de consistentie van de soep was wat 'slijmerigerig' zoals vaak is bij Chinese soepen. Daarna kregen wat pittiger rundvlees , kip met cashewnoten en gefrituurde garnalen met groenten. Het rundvlees was op zich lekker, maar het vlees was te dik gesneden en dreef in teveel olie. Ook de kip was wat te dik gesneden en had juist weer weinig smaak. De garnalen hadden een lekker dun deegjasje, maar doordat ze waarschijnlijk op een te lage temperatuur gefrituurd waren smaakten ze erg naar olie. Het dessert was een bolletje ijs met fruit, daar kan je weinig fout aan doen.
Hugo K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Tapas portie voor kleine eters is een prima oplossing.
Rudolf D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Verfijnd ECHT Chinees. Vergeet Babi Pangang, tjap tjoy ed. Dit was een feestje met prachtige produkten.
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Voortreffelijk eten, verfijnd, geen standaard Chinees. Erg vriendelijk personeel, ideaal dat je de mogelijkheid hebt om voor meerdere kleinere porties te kiezen.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Bij binnenkomst werden bij bijzonder vriendelijk ontvangen door de Manager. Wij hebben gekozen voor een taste of china menu welke bijzonder smakelijk was. Dit was nu eindelijk weer eens een restaurant waar je als gast niet onzichtbaar ben voor het personeel, maar waar je s gast voelt. Kortom, een echte aanrader.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Het eten was een beetje te vet en te zout naar mijn smaak en dat is jammer want er wordt gekookt met goede producten
Michel U.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Mooi zaak en goed eten, een vriendelijke eigenaar welke wellicht iets te enthousiast zijn waren aan de man wil brengen
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Eerste keer via Tripadvisor geboekt. Locatie, ontvangst en eten zeer goed. Wij komen zeker nog een keer terug.
Franske V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Tres bien.
Franske V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Een geweldige bediening. Het eten

was super. Goede en gezellige sfeer. We komen snel weer om te genieten.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Prijs kwaliteit verhouding uitstekend.
Gastvrij ontvangst, vriendelijke bediening en eigenaar.
Eten was goed en zeer betaalbaar. Vandaar de maximale score.
Intérieur was smaakvol en zeker voor een Chinees restaurant chique te noemen.
Er is rekening gehouden met al onze wensen. En bij het afrekenen werd er discreet omgegaan met het feit dat we 20 procent korting kregen omdat er via Iens was gereserveerd.

Wij komen terug voor de Chinese tapas of het 3-gangenmenu "taste if China".
Jacq V.
Geweldige maaltijden, niet een standaard Chinees restaurant. Het
Tapas menu is heerlijk. Goede wijnen
In combinatie met de menu’s. Zeer relaxe sfeer, om te eten en na te tafelen.
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten komen zeker terug! Mooie gerechten op de menukaart.
David H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Uitstekende eten, erg vriendelijke personeel en een goede sfeer.
De.reus.advies D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten maandmenu was weer geweldig, volgende keer weer.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het Tapas menu is zeer aan te bevelen, vooral als je graag een aantal kleine gerechten wilt eten.
Gosia V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
De bediening was erg alert en aanwezig. De sweer en inrichting was mooi. Airco aanwezig. Het eten was lekker alleen een beetje te zout ( maar dat is Chinees vaker ) We hebben 3 gangen menu genomen van de kaart.
De toiletten erg netjes en mooi, zelfs zeep en handcrème van Rituals voor de klant.
R V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heel fijne ontvangst, rustige sfeer en prima eten. Ik was hier met mijn broer voor de tweede keer en beide keren dezelfde goede ervaring. Zeer uitgebreide kaart, maar wij hielden het bij een traditioneel Chinees gerecht, Babi Pangang.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heelijk gegeten, voor herhaling vatbaar