De Nieuwe Chinese Muur

Bergse Dorpsstraat 47 3054 GB Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant De Nieuwe Chinese Muur

Culinair China heel dichtbij

De kleuren van de Nieuwe Chinese Muur zijn niet zomaar gekozen. Ieder hebben ze hun eigen betekenis. Rood voor enthousiasme, goud voor luxe en zwart voor mildheid. Het interieur is een weerspiegeling van de kaart. Chinese gerechten van hoge kwaliteit worden geserveerd met grote gastvrijheid. Laat je gerust adviseren welke gerechten en dranken het beste bij elkaar passen. Eigenaren James en Jada Wang maken ook thuis eten makkelijk voor je met hun afhaal- en bezorgservice.

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Chinese Muur

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Nieuwe Chinese Muur

Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het Tapas menu is zeer aan te bevelen, vooral als je graag een aantal kleine gerechten wilt eten.
R V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heel fijne ontvangst, rustige sfeer en prima eten. Ik was hier met mijn broer voor de tweede keer en beide keren dezelfde goede ervaring. Zeer uitgebreide kaart, maar wij hielden het bij een traditioneel Chinees gerecht, Babi Pangang.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heelijk gegeten, voor herhaling vatbaar
G. G.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
De tarbot was echt uitstekend.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Wij behoren tot de ouderen groep. Het menu en eten was zeer goed maar voor ons heel erg veel.
Kan dat wat minder zodat er weer geen volle schalen terug gaan.
In America kennen ze het (Senior menu) .
Groetjes, tot de volgende keer.
Felice S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Lekker eten, iets aan de zoute kant
M.A. J.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het was rumoerig.
De airco stond te hard.
Het eten spek was te zout
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Dit keer hebben we het menu, Taste of China, gekozen dat wij niet eerder hebben geprobeerd. zowel het voorgerecht, hoofdgerechten en het nagerecht waren voortreffelijk. Eigenlijk hadden we ook niet anders verwacht, daar alles wat wij tot op heden hebben gegeten in dit restaurant, voortreffelijk was. Voorafgaand aan het menu hebben wij een extra voorgerecht genomen. De gestoomde oester met zwarte bonensaus was net als de rest voortreffelijk. Tot op heden heb ik in geen enkel restaurant oesters echt lekker gevonden, behalve hier.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Afgelopen donderdagavond met goede vrienden bij De Nieuwe Chinese Muur aan de Bergse Dorpsstraat heerlijk gegeten. Bij binnenkomst worden we hartelijk welkom geheten en kunnen plaats nemen aan een van de tafeltjes in het gezellige restaurant. De eigenaar is een echte gastheer, je voelt je welkom. Het personeel is super vriendelijk en attent. De gerechten zijn verrukkelijk, complimenten voor het 3 gangen Zomermenu, heerlijke combinatie van smaken. Alles zeer verfijnd en prachtig opgemaakt. Een aanrader voor iedereen, die van de verfijnde aziatische keuken houdt. Dit restaurant staat hoog op mijn lijstje. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Onze complimenten, Ben & Marijke
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Zoals gebruikelijk was het 7 gangen tapas menu weer perfect.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Kreeg pijn in mijn rug van het zitten op de bank.
Korte zitting en steile strakke rugleuning.

De inrichting zag er gezellig uit.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Toprestaurant!
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten Bediening is super aardig Ze zien ons Zeker terug
Y.M. B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, lekkere stoelen kortom, voor herhaling vatbaar.
John V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
De gerechten waren heerlijk ,maar een beetje vlak van smaak.
Sophie E.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Ik had laatst een Dim Sum menu hier gegeten en dat waren de 4 gangen. Het vult heel erg en het is echt lekker. Heel goed restaurant voor Aziatisch eten.
Yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten en komen zeker terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Dit keer een verrassing menu genomen. Het was in 1 woord zalig . De gerechten waren zeer divers en je gaat zeker niet met honger naar huis. Na afloop nog een kopje koffie van de zaak. Ontvangst is zoals altijd zeer vriendelijk.
Perfect!!
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Sla dit restaurant met vaderdag maar over. We waren er om 16:45, vrijwel lege zaak, en iedereen was al gestrest over de komende drukte. We hadden het chinese tapas menu. De eerste 5 gerechten waren overheerlijk en toen het drukker werd werden er nog in heel hoog tempo een paar dim sums op tafel gesmeten. De laatste vraag was zo genoeg of moeten we nog iets leveren om vol te stoppen...?? Hoorde dat bij het menu of moesten we dat bij bestellen. Geheel onduidelijk en gaf precies het gebrek aan sfeer aan rondom het menu. Binnen 1,5 uur stonden we na een 7 dagen tapas diner buiten. De kinderen hadden genoeg en wij geen echte trek meer. En dat voor 37,5 pp (inc drankjes, waarvan 1 biertje). Had gehoopt een andere ervaring te hebben dan een all you can eat eet schuur, maar dat is niet gelukt. Het zal wel vaderdag zijn geweest, maar dat moet niet mogen in de betere restaurants.
Eliza V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Weer zeer hartelijk ontvangen, en heerlijk gegeten, wij komen zeker weer terug.