De Nieuwe Aanleg

Scheggertdijk 10 7218 NA Almen Nederland Kaart

Over het restaurant De Nieuwe Aanleg

Oneindige mogelijkheden

De Nieuwe Aanleg is van alle markten thuis: een cafe, restaurant en zalencentrum om te bowlen. Gelegen aan het Twentekanaal is dit een ideale afmeerplaats voor een rondvaart om te genieten van de rustieke omgeving. De havenzaal en serre zijn klassiek aangekleed met donker hout en een mooie schouw. Franse, ongecompliceerde gerechten verschijnen a la carte, op het buffet of met de catering.

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Aanleg

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00

Vera F.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben lekker gegeten, ruime menukeuze. De lege schalen werden snel bijgevuld. Alles werd op tafel warmgehouden door rechauds.De bediening was vriendelijk en vlot.
Erica K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De bediening was prima en we werden prettig geholpen. Prijs en kwaliteit van het eten was niet in verhouding. Maar 1 vegetarisch gerecht op de kaart.
E K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
goed, simpel maar eerlijk eten .
sobere inrichting , zeer vriendelijk personeel.
mooie ligging aan het water en bosrijke omgeving.
Brenda W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Eten was heerlijk.
Alleen de vraag over wat ik voor soorten groente op mijn bord had liggen kon de serveerster niet beantwoorden dan alleen gemengde wokgroente en dat vond ik jammer
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Super de lux lekker gegeten. Hele aardige mensen, met liefde voor het vak. De buitenkant van het restaurant oogt niet zo erg mooi. Maar het is er echt huiselijk, en je voelt je meer dan welkom. Toppertje
carla167 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
wij maakte gebruik van de AH actie. De kabeljauw was lekker, de sparerib kon zachter. Wat jammer was: mayonaise in zakjes! Staat veel leuker om het in een klein schaaltje te doen. Er was volgens ons niets huisgemaakt. Geen andere sausjes bij de spareribs. Wel lekkere groente en rauwkost geserveerd. Hoofdgerechten rond de 20 euro. Met de AH actie prima prijs-kwaliteit. Zonder dat toch echt wat aan de hoge kant. Wij aten buiten vanwege het mooie weer maar de drukke weg gaf veel geluidsoverlast.
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Vreselijke service. Oudere dame bediende ons, groep van bijna 15 man. Er werd niet gevraagd of wij nog drinken wilden, de enkele keer dat ze toevallig langs kwam moesten we er zelf om roepen. Er zou bij elk gerecht aardappels/friet en groente bij zitten, omdat we met zoveel man waren zou de serveerster "van alles wat" op de tafel zetten. Welgeteld 4 (!) bakjes friet en 4 bakjes groente. Serveerster bracht nog 1 bakje groente toen alles op Was, ik vroeg om nog een bakje aangezien er 15 man van eet. Ze commandeerde mij werkelijk: "hoezo? je kan toch delen???". schandalig!! Al vroeg ik om nog 15 bakjes, ik ben een betalende klant. Eten op zich redelijk, maar hier kom ik werkelijk nooit meer en begrijp dan ook niets van de lovende recensies.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Zelden in een zo vriendelijk restaurant zo lekker gegeten voor een redelijke prijs. Opgewekte sfeer, dienstbare benadering, gewoon lekker eten.
Geert M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gezellig restaurant, met lekker eten! Met de restaurant actie kun je kiezen van de gehele kaart.
Wij komen snel weer terug!
g.j.hhilgers .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
De Nieuwe Aanleg is een fijn restaurant. De bediening was vlot en bovendien zeer vriendelijk. Gelukkig geen harde muziek. Voorgerecht, hoofmaaltijd en het dessert waren uit de kunst. De inrichting was smaakvol. Een reden om hier vaker heen te gaan.
hanna R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
zoals uit bovenstaande waardering blijkt, waren wij zeer tevreden.
We hebben er niets aan toe te voegen.........................
Nout V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Iets donkere inrichting, beetje oubollig. Het assortiment was beperkt, misten onder andere biefstuk op de kaart Het eten was goed, alleen het appeltaartje was lekkerder geweest als het warm geserveerd was geweest.
a.plat .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Hier konden wij drie gangen kiezen uit de normale kaart. Geen beperkte kaart dus. Keuken, bediening en de inrichting was allemaal uitstekend voor elkaar.
rcwjclaver .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten was goed en lekker echter het lamskotolet (niet goed geschreven) had ik iets meer van verwacht.
te kleine stukjes naar mijn mening.
vbv1 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
wij hebben buiten gegeten, bestelde werd op tafel gezet, voorgerecht was goed, maar de spare ribs kon malser zijn, je moest hard trekken met je tanden om het vlees van de boten te halen, mijn partner had beenham hier zat een groot bot in en kon ook wel iets gaarder zijn, nagerecht van mijn partner was appeltaartje met een bolletje ijs en slagroom, de appeltaart was beslist zeer oud en de slagroom was uit een spuitbus en was binnen de kortste keren gesmolten Al met al gaan wij hier beslist niet meer naar toe.
harold F.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij waren tevreden over het eten en de bediening,maar omdat het voor ons iets te ver is en het eten niet echt veel anders is dan vele restaurants,komen wij er niet terug.Ook een leuke locatie.

Harold en Jeannie
ria.dejongh .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Lekker gegeten, erg vlotte bediening door de jonge Dame.
Als wij in de buurt zijn komen we hier zeker nog een keertje eten!
Alles was echt naar wens een echte aanrader!
j.schmidt46 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
vooraf garnalencohier gegeten met de a.h.aktie.helaas was de kaart anders dan op de site stond.vooraf garnalencocktail en kippensoep.waren allebei goed en veel vlees in de soep.sparribs waren prima maar mijn varkenshaasje was te lang gebakken bediening heel vriendelijk en kwamen vragen of alles prijs kwaliteit heel redelijk. voldoende was.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Net als de vorige keer dat we in de buurt waren, heerlijk en prima bediening. Echt een aanrader. Komen vast nog eens terug. Nu met AH actie, maar kunt gewoon van de kaart kiezen en dat is lang niet overal zo.
AlieWim E.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten Bij De Aanleg te Almen de accommodatie prima
Het personeel was uiterst vriendelijk en erg behulpzaam.