De Nieuwe Aanleg

Scheggertdijk 10 7218 NA Almen Nederland Kaart

Over het restaurant De Nieuwe Aanleg

Oneindige mogelijkheden

De Nieuwe Aanleg is van alle markten thuis: een cafe, restaurant en zalencentrum om te bowlen. Gelegen aan het Twentekanaal is dit een ideale afmeerplaats voor een rondvaart om te genieten van de rustieke omgeving. De havenzaal en serre zijn klassiek aangekleed met donker hout en een mooie schouw. Franse, ongecompliceerde gerechten verschijnen a la carte, op het buffet of met de catering.

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Aanleg

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
aeikelboom .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heel vriendelijke ontvangst. Zeer correcte en ook attente bediening. De beide dames in de bediening waren zeer behulpzaam. Eten was van prima kwaliteit en m.n. het "steigerplankje" concept een schot in de roos. Mochten wij weer eens in de buurt zijn dan zullen we zeker weer van dit restaurant gebruik maken.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het interieur is misschien wat gedateerd maar de bediening en de kwaliteit van het eten zeker niet! De tafels staan ver uit elkaar waardoor je veel privacy hebt. We werden zeer vriendelijk ontvangen. Een ruime keuze uit de mooie kaart. De gerechten, met flinke porties, waren van hoge kwaliteit! Het tempo van opdienen was voor ons perfect. Niet te snel maar ook niet te langzaam.

Na het zeer royale toetje en daarna koffie konden we met een heel voldaan gevoel naar huis gaan. Dit restaurant vinden wij een aanrader!
T. V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben heel ontspannen en rustig kunnen genieten van een heerlijk menu. Het was smaakvol en ruim voldoende. De bediening was zeer correct en niet opdringerig. Men kwam wel verschillende keren kijken of het naar wens was. Het eten werd leuk geserveerd.
Zeker een aanrader.
pampiertje .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Veel ruimte tussen de tafeltjes, daardoor wat meer privacy dan gebruikelijk.
Wij waren voor het eerst met onze baby in een restaurant. Ze hebben gewacht met brengen van voorgerecht tot wij haar in slaap hadden gebracht. Ze denken dus ongevraagd mee, erg vriendelijk.
Eten was lekker en ruim genoeg.
gerrit W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Zeer vriendelijke gastvrije bediening. Porties waren ruim voldoende en prima van smaak. De spareribs van het wild zwijnen de paddenstoelen in bierbeslag zijn aan te bevelen.
A J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gezellig sfeervol Cafe-Restaurant, heerlijk gegeten , voor een redelijke prijs, Wij waren voor het eerst bij de Nieuwe Aanleg. Wij willen zeker nog een keer daar terug komen.Ontzettend gezellig en klantvriendelijk! Bediening is super en het eten was heerlijk! Helemaal top!
mwiggers .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gekozen voor menu "steigerplankje". Leuke kleine gerechtjes waar je onbeperkt kan eten en bestellen voor één prijs van € 31,50. (via AH 2e gratis) Erg leuk idee! Kwaliteit was ook erg goed, Restaurant was vol geboekt .
Frits P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Dit bedrijf samen met het personeel verdiend een dikke 10
Begon al met een GRATIS broodmandje, mag eigenlijk wel zeggen broodmand.
Echt zorg aan besteed o/a geroosterd brood.
Het menu waar wij voor hadden gekozen was een complete verassing.
Kwalitatief uitstekend.
Erg lekker.
Een echte aanrader.
Hier komen wij zeker terug.
M B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten! De spareribs van het zwijn vielen van het bot af en waren heerlijk van smaak. De vegetarische optie was een heerlijke quiche waarbij ook nog uit twee smaken gekozen kon worden. Het toetje was ook erg smakelijk.
bertentitia .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Eerlijk rechttoe-rechtaaneten, geen poespas. Vriendelijk personeel dat nog kwam vragen of er van de bijgerechten nog iets extra's nodig was.
ahvz .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Duur voor het geboden product, zeer behulpzame vriendelijke bediening (na klacht gerecht niet in rekening gebracht) Zeer gedateerd!
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben het wild menu genomen. De hertesucade was heerlijk mals en smolt op je tong. Ook de hertebiefstuk was prima bereid. De bediening was vlot en vriendelijk.
Berdy B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben hier gisteren heerlijk gegeten
Gerechten waren super van smaak.
Vlotte en gezellige bediening.
Goede kaart veel keuze
nancygroot69 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het is een beetje ouderwetse zaak wat inrichting betreft. Maar het eten was prima, bediening vriendelijk . Het is jammer dat als een zaak weinig klanten heeft dit ook wat met de sfeer doet. Vooral omdat het zon grote zaak is.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een heel gezellig restaurant.
Echt een aanrader.
Ze deden mee met de AH actie.
De korting wordt echter gegeven door het restaurant en NIET door AH.
Beetje jammer voor deze mensen
alsuweza .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Carpaccio was niet echt heel goed, viel makkelijk uit elkaar en zat weinig smaak aan. De mixed grill had geen grill gezien, maar alleen een pan. Het vlees was wel mals/zacht en lekker. De bijbehorende sausje waren erg vet en deden mij het idee geven dat het gewoon uit een fles kwam.
De hertensucade was lekker net als de soep. En het koffie arrangement was prima!
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk ontvangen, steeds gevraagd of het goed en genoeg was, en dat was het ook. We hadden voor wild gekozen ( hertenbiefstuk en hazenpeper. Voor herhaling vatbaar!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
heerlijk gegeten van het nieuwe wildmenu,zalig
verder een gezellig restaurant, haast waard om vanuit groningen nog een keertje naar toe te gaan