De Nieuwe Aanleg

Scheggertdijk 10 7218 NA Almen Nederland Kaart

Over restaurant De Nieuwe Aanleg

Oneindige mogelijkheden

De Nieuwe Aanleg is van alle markten thuis: een cafe, restaurant en zalencentrum om te bowlen. Gelegen aan het Twentekanaal is dit een ideale afmeerplaats voor een rondvaart om te genieten van de rustieke omgeving. De havenzaal en serre zijn klassiek aangekleed met donker hout en een mooie schouw. Franse, ongecompliceerde gerechten verschijnen a la carte, op het buffet of met de catering.

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Aanleg

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
M B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten! De spareribs van het zwijn vielen van het bot af en waren heerlijk van smaak. De vegetarische optie was een heerlijke quiche waarbij ook nog uit twee smaken gekozen kon worden. Het toetje was ook erg smakelijk.
Bertentitia .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Eerlijk rechttoe-rechtaaneten, geen poespas. Vriendelijk personeel dat nog kwam vragen of er van de bijgerechten nog iets extra's nodig was.
Ahvz .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Duur voor het geboden product, zeer behulpzame vriendelijke bediening (na klacht gerecht niet in rekening gebracht) Zeer gedateerd!
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben het wild menu genomen. De hertesucade was heerlijk mals en smolt op je tong. Ook de hertebiefstuk was prima bereid. De bediening was vlot en vriendelijk.
Berdy B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben hier gisteren heerlijk gegeten
Gerechten waren super van smaak.
Vlotte en gezellige bediening.
Goede kaart veel keuze
Nancygroot69 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het is een beetje ouderwetse zaak wat inrichting betreft. Maar het eten was prima, bediening vriendelijk . Het is jammer dat als een zaak weinig klanten heeft dit ook wat met de sfeer doet. Vooral omdat het zon grote zaak is.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een heel gezellig restaurant.
Echt een aanrader.
Ze deden mee met de AH actie.
De korting wordt echter gegeven door het restaurant en NIET door AH.
Beetje jammer voor deze mensen
Alsuweza .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Carpaccio was niet echt heel goed, viel makkelijk uit elkaar en zat weinig smaak aan. De mixed grill had geen grill gezien, maar alleen een pan. Het vlees was wel mals/zacht en lekker. De bijbehorende sausje waren erg vet en deden mij het idee geven dat het gewoon uit een fles kwam.
De hertensucade was lekker net als de soep. En het koffie arrangement was prima!
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk ontvangen, steeds gevraagd of het goed en genoeg was, en dat was het ook. We hadden voor wild gekozen ( hertenbiefstuk en hazenpeper. Voor herhaling vatbaar!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
heerlijk gegeten van het nieuwe wildmenu,zalig
verder een gezellig restaurant, haast waard om vanuit groningen nog een keertje naar toe te gaan
José V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten van de wildkaart. Echt een aanrader. Als we in de buurt zijn, komen we zeker terug!!! Je verwacht als je de buitenkant ziet, niet dat het zo sfeervol is aan de binnenkant. Hier zou ik wat aan veranderen, want ze verdienen het!!!
Anbakker1 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Van te voren gevraagd of er honden mee mochten. Dat was alleen toegestaan in het café-gedeelte.
Uiteraard niet in het restaurant. De bediening was reuze vriendelijk en kwam diverse keren met hondenkoekjes
langs. Het eten was no-nonsens prima. Het was een warm welkom.
Chaster41 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Erg ruim ingedeeld, je zit niet met andere gasten dicht bij je. Niet herhaaldelijk langs komen om te vragen of je nog wat wilde drinken. Het 3 gangen menu werd vlot achter elkaar geserveerd. Je hoefde niet lang te wachten. Heel erg goed ervaren.
Chaster41 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten. 3 gangen menu
Uiensoep was erg lekker
vlees(mixed grill) smakelijk geserveerd met voldoende garnituur, netjes geserveerd op warmhoudplaatje
Bediening vriendelijk en service gericht.
Waren op fietsvakantie en vinden dit een goede plek om gezellig en ongedwongen te eten.
B G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Voordeel was dat je met de AH kaart gewoon van de menukaart mocht kiezen. Het toetje: dronken Sultan mag rustig TOET heten en was heerlijk! Er was van alles precies genoeg, verrassend was ook de salade met een lekkere dressing en reepjes appel.
Jaap-Henny V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten we konden met Ah actie gewoon van de kaart kiezen.
Prettige bediening..en prima prijs kwaliteit verhouding.
P.bakker1 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Met bon van vakantieveiling gegeten, ik snap dat je voor weinig geld niet te veel kan verwachten, maar dit was echt heel slecht.
Uiensoep uit een pakje, zalm een klein plat stukje, helemaal droog gebakken, werkelijk niet te eten. Er was weinig keus, een A viertje waar wat menu's op stonden, niet erg, maar zorg wat er op staat goed is.
Bentheapelgrom .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten was warm - smakelijk - voldoende keus, kortom erg lekker ! !
De wijn was goed van temperatuur.
De bediening erg attent en vriendelijk.
Wij hebben allemaal genoten, m.a.w. we komen zeker nog eens terug.
Dr. Buvani K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Aten hier met een bon van Vakantieveilingen. Het hield niet over. Voldoende maar niet meer dan dat. Uiensoep lekker, champignonssoep , tja wat er van te zeggen, hoofdgerecht: te klein stukje gebakken zalm, niet slecht, gebakken aardappelen en friet goed, broccoli , het was broccoli. De ( machine-?)koffie toe van Beukenhorst sloot aan bij het voorgaande: we misten de lekkere smaak. Wij zeiden tegen elkaar: beter voortaan van de normale kaart bestellen tegen de normale prijs. Nu konden we slechts keus maken uit een heel kleine kaart. De gerechten haalden net een voldoende. De bediening was goed , het decors niet onze smaak.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Hier hebben we gegeten met een bon van Vakantieveilingen. met deze bon kon ik naar keuze in 1 van de 7 restaurants in Gelderland eten.

Laat ik het zo zeggen....je hebt gegeten, maar er viel niets speciaals te ontdekken.

Als je kipsate besteld krijg je 1 stokje en de zalmfilet was ook niet echt groot te nomen. Wel was de zalmfilet prima van smaak. De kipasate leek naar mijn mening toch iets te doorbakken met een zwarte rand er uit te zien.