De Nieuwe Aanleg

Scheggertdijk 10 7218 NA Almen Nederland Kaart

Over het restaurant De Nieuwe Aanleg

Oneindige mogelijkheden

De Nieuwe Aanleg is van alle markten thuis: een cafe, restaurant en zalencentrum om te bowlen. Gelegen aan het Twentekanaal is dit een ideale afmeerplaats voor een rondvaart om te genieten van de rustieke omgeving. De havenzaal en serre zijn klassiek aangekleed met donker hout en een mooie schouw. Franse, ongecompliceerde gerechten verschijnen a la carte, op het buffet of met de catering.

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Aanleg

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00

• MasterCard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
vbv1 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
wij hebben buiten gegeten, bestelde werd op tafel gezet, voorgerecht was goed, maar de spare ribs kon malser zijn, je moest hard trekken met je tanden om het vlees van de boten te halen, mijn partner had beenham hier zat een groot bot in en kon ook wel iets gaarder zijn, nagerecht van mijn partner was appeltaartje met een bolletje ijs en slagroom, de appeltaart was beslist zeer oud en de slagroom was uit een spuitbus en was binnen de kortste keren gesmolten Al met al gaan wij hier beslist niet meer naar toe.
harold F.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij waren tevreden over het eten en de bediening,maar omdat het voor ons iets te ver is en het eten niet echt veel anders is dan vele restaurants,komen wij er niet terug.Ook een leuke locatie.

Harold en Jeannie
ria.dejongh .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Lekker gegeten, erg vlotte bediening door de jonge Dame.
Als wij in de buurt zijn komen we hier zeker nog een keertje eten!
Alles was echt naar wens een echte aanrader!
j.schmidt46 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
vooraf garnalencohier gegeten met de a.h.aktie.helaas was de kaart anders dan op de site stond.vooraf garnalencocktail en kippensoep.waren allebei goed en veel vlees in de soep.sparribs waren prima maar mijn varkenshaasje was te lang gebakken bediening heel vriendelijk en kwamen vragen of alles prijs kwaliteit heel redelijk. voldoende was.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Net als de vorige keer dat we in de buurt waren, heerlijk en prima bediening. Echt een aanrader. Komen vast nog eens terug. Nu met AH actie, maar kunt gewoon van de kaart kiezen en dat is lang niet overal zo.
AlieWim E.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten Bij De Aanleg te Almen de accommodatie prima
Het personeel was uiterst vriendelijk en erg behulpzaam.
Pierre B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
De menu kaart was beperkt ivm keuze , het eten was niet te royaal, ook qua prijsverhouding erg duur. Locatie geeft een ongezellige uitstraling
Dick1953 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Prima diner, uitstekende kwaliteit. Alleen aankleding zowel binnen als buiten kan beter (kussens in stoelen buiten niet aanwezig).
inge K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Lekker eten, gemoedelijke sfeer. Met de AH kaart kun je kiezen van de kaart, waarbij per gang het goedkoopste gerecht gratis is. Voor ieder wat wils, dus.
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
het menu wat er op de ah site stond was niet het menu waar wij uit konden kiezen. de site van de ah is dus niet up to date. het personeel heeft dit goed opgelost
Siny R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Erg klantvriendelijk gemoedelijk restaurant! Onze honden mochten mee en werden ook hartelijk ontvangen met hondenkoekjes en water! Eten was heerlijk!!! In korte tijd daar 2 keer gegeten en binnenkort een derde keer, dan weer met de steigerplankjes......super lekker!!!
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Zeer verrassend restaurant, zowel in de producten, bediening en sfeer. Dit restant kunnen we aan iedereen aanbevelen. Ben je in de buurt van Zutphen dan is het meer dan de moeite waard om naar Almen De Nieuwe Aanleg gegaan. Wij gaan zeker nog wel eens.
hennyencees .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten. je kunt gewoon van de kaart eten.
Ik had de aspergesoep, die ik iedereen kan aanbevelen.
De beenham met mosterdsaus en een sorbet toe.
Alles aangevuld met verse witlof, salade geb. aardappeltjes en patat
Alleen jammer dat het er zo donker is terwijl buiten de zon schijnt.
P S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Zijn hier al enkele malen geweest, het is heerlijk eten aldaar, als wij in Almen zijn,gaan wij minstens 1 maal eten in De Nieuwe Aanleg
simonnedehaas .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Wat een service, wij waren lopend vanaf ons hotel naar het restaurant gegaan, ik dacht een goede fysio oefening na mijn heup operatie, 45 minuten is dan toch te ver.
De eigenaar bood ons aan na het eten wat erg lekker was, terug naar het hotel te brengen.
Dat noem ik nog eens service.
JG K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Een culinaire avondvullende heerlijkheden
L. K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Ik was al om toen ik kalfslever op de kaart zag staan, maar een nog beter besluit was te kiezen voor het steigerplankje. Een erg leuk concept: steeds 2 gerechten p.p. kiezen waarbij je desnoods heen en weer springt tussen voor-, hoofd-, en nagerechten. Zodoende kwam ik wat laat op het spoor van de nagelhout met balsamico. Die zou ik rustig drie keer hebben besteld, nog niet eerder zo'n lekkere ham geproefd. De kalfslever boterzacht met hartige bite in de uien en spek. Een zoetige mosterdsaus combineerde verrassend goed met de varkensoester. En weer een heel andere mosterdsmaak in de soep. Het vruchtenijs in chocohoorntje is ook het vermelden waard. Extra leuk dus dat er met streekproducten wordt gewerkt. Zeer vriendelijke en goed getimede bediening, de ruimte sfeervol met open haard en warme kleuren. Wanneer we de streek weer eens bezoeken, komen we hier zeker terug.
aeikelboom .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
het eten was niet echt slecht maar we hadden er meer van verwacht het begon bij het voorgerecht e.a. was wat rommelig op een bord gelegd en bij de salade ontbrak enige vorm van dressing, de champignons gebakken in biersous zat weinig tot geen smaak in de andere champignons gevuld met geitenkaas waren weer erg goed de kip met roerbakgroeten was goed alleen bijna geen roergroenten bij jammer de gebakken kalfslever was prima maar de bijgerechten zoals de patat en gebakken aardappelen waren niet bijzonder aardappelen weinige smaak en haast niet gebakken de patat was zacht en een beetje klef, jammer als dit beter was geweest dan zou de score hoger zijn geweest het toetje flensjes met ijs en slagroom voldeed ook niet echt flensjes waren opgewarmd en gedeeltelijk koud erg jammer en niet smakelijk ijs was uitstekend. al met al had het beter gekunt met wat meer aandacht
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
We konden kiezen uit een groot gedeelte van de kaart. Met vier personen prima gegeten voor zeer billijke prijzen. Complimenten voor de bijzonder attente en vriendelijke bediening. Een restaurant, waar we zeker zullen terugkomen als we in de buurt zijn!
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heel vriendelijke ontvangst. Zeer correcte en ook attente bediening. De beide dames in de bediening waren zeer behulpzaam. Eten was van prima kwaliteit en m.n. het "steigerplankje" concept een schot in de roos. Mochten wij weer eens in de buurt zijn dan zullen we zeker weer van dit restaurant gebruik maken.