De Nieuwe Aanleg

Scheggertdijk 10 7218 NA Almen Nederland Kaart

Over het restaurant De Nieuwe Aanleg

Oneindige mogelijkheden

De Nieuwe Aanleg is van alle markten thuis: een cafe, restaurant en zalencentrum om te bowlen. Gelegen aan het Twentekanaal is dit een ideale afmeerplaats voor een rondvaart om te genieten van de rustieke omgeving. De havenzaal en serre zijn klassiek aangekleed met donker hout en een mooie schouw. Franse, ongecompliceerde gerechten verschijnen a la carte, op het buffet of met de catering.

Meer informatie over restaurant De Nieuwe Aanleg

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant De Nieuwe Aanleg

Aukje M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Net. restaurant, met leuke bediening
karelvanandel V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
We hebben gebruik gemaakt van het zogenaamde steigerplankje. Dit is een plank met NEDERLANDSE TAPAS die je in porties van twee per keer kon bestellen. Deze handeling kon zonder beperkingen kriskras worden herhaald.
Een goede en smakelijke sensatie, dat werd ondersteund door een bijzonder gastvrije service.
Twan M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Bij aankomst werden we goed ontvangen door de gastvrouw. Nadat we zaten gelijk drank opgenomen en keurig uitgeserveerd. De ober was erg vriendelijk en had ook nog eens humor wat bij ons in de familie altijd een plus is. De aanleg heeft een heerlijk 'steigerplankje' wat tapa's zijn, alleen dan meer op zijn Nederlands. Het was overheerlijk en er was genoeg keuze voor iedereen. Zeker een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Was laatste avond vd ah aktie, dus superdruk. Ondanks dat laatste ging nog best wel vlot. Iedereen dik tevreden.
Volgend jaar nog meer bonnen sparen...
dari-java1950 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig mooi ingericht knus restaurant met een mooi decor waar je je direct op je gemak voelt. De bediening is snel en erg vriendelijk. De gegratineerde uiensoep, en de spareribs waren voortreffelijk en met de AH dinerbon ook nog eens zeer voordelig.
Absoluut voor herhaling vatbaar.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het gaat om een sfeervol restaurant met gelukkig geen muziekherrie.
Wij komen er graag. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten tegen een goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Zeker aan te bevelen en familie, vrienden, kennissen.
Bediening en service OK. Inrichting restaurant ietwat gedateerd, maar niet storend.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen, bediening was vriendelijk en rustig ondanks dat het helemaal vol wasen het liep allemaal heel gemoedelijk.
De maaltijd was lekker en voldoende.
H.G. D.
ontvangst - gastvrij
bediening - vrolijk en correct
maaltijd - smaakvol
menu - aanpassing ivm. allergie zonder probleem
nota - betaalbaar en volgens afspraak
De Aanleg - we komen terug
C V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben (wederom) lekker gegeten. Wel vinden wij de kwaliteit van de hoofdgerechten (rib eye was uitstekend evenals de zalm) beter dan die van de voorgerechten. Bloemkool was beetgaar, had wat gaarder gemogen. Gelukkig was de mayonaise dit keer in een schaaltje en niet voorverpakt.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een zeer gastvrije sfeer. De Nieuwe Aanleg is een echte aanrader.
De bediening was bijzonder vriendelijk.
lomekoj .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goed restaurant, voldoende keuze.
Ruime porties, heerlijk gegeten!!
Vegetarisch ook bijzonder lekker.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Martin A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was een heerlijk 3 gangen menu en ruim voldoende aan gerechten. De locatie is goed, mogelijkheid om de boot aan te leggen of de camper parkeren (camperplaats).
Het restaurant was gescheiden van het café gedeelte.
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
Wij waren er met vrienden en we hadden er een fantastische gezellige avond van gemaakt.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Prettige sfeer. Goede ontvangst. Bediening vlot. Niets is een probleem.
Iedereen is daar aardig tegen elkaar. Gezellige achterhoekse sfeer.
Robbie O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst , sfeer goed. Eten was erg lekker en ruim voldoende. Het tempo van serveren was iets te snel, weinig tijd tussen gangen.
W.H. H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ons etentje bij De Nieuwe Aanleg in Almen was, zoals altijd, weer helemaal top. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening en zeker weer voor herhaling vatbaar.
Gerrie H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben samen met vrienden heerlijk eten ,leuke bediening Dikke pluim ,ga zo door.

Ook voor glutenvrij eten was prima gezorgd .
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gegeten met AH bon, daarmee is de prijs/kwaliteitverhouding goed te noemen. Anders is de prijs (veel) te hoog. Dit zou eventueel nog goed te maken zijn met de hoeveelheid, maar dat was op het randje. Met name de groenteboullion in een cappuccino kopje was wel het toppunt van karig.

Bediening was correct en vriendelijk, maar rende soms misschien iets te hard.

Fritessaus in plastic verpakking kan echt niet meer, dat krijg je zelfs niet meer zo in een cafetaria.
Hennie W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel Vlotte bediening Eten was goed Wel zeer warm van binnen We misten wel wat achter grond muziek!!
ansje7 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij waren iets te vroeg en moesten in de ruimte bij de bar wachten bij de TV hoek op 1 meter afstand waar op dat moment een voetbalwedstrijd aan de gang was. Niet prettig. Ondertussen rende de mevrouw, door wie we ontvangen werden heen en weer met de vuile vaat. Nadat een tafel afgeruimd en opnieuw gedekt was, mochten we aanschuiven. De bediening was snel en correct. Voorgerecht was lekker maar niet bijzonder. Hoofdgerecht : prima maar erg ruim bemeten. Daardoor was het nagerecht eigenlijk teveel. Voor alleen een hoofdgerecht aan te bevelen. Prijs/kwaliteit verhouding aan de hoge kant.