de Neerhof

Kasteelhof 1 5995 BX Kessel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant de Neerhof

Dinsdag t/m Vrijdag 17:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Erg voordelig
Alm L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Wat een super lunch en dat voor € 4 exclusief drankje.
Een schaal zelf gemaakte friten, zo lekker en zo veel (ik dacht dat het voor 2 was ipv 1) en een heerlijke schaal salade en dat op een plek om te zoenen met uitzicht op de Maas!
We wilden lunchen bij het naast gelegen kasteel maar daar zijn alleen snacks te krijgen en dat bracht ons naar de Neerhof, wat een geluk gelet op de heerlijke lunch!
Egbert .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Prachtige locatie direct aan de Maas. Ondanks de lage temperatuur bleef het goed toeven op het grote beschutte buitenterras. De jonge en zeer attente bediening zorgde voor een goed 'gast-gevoel'.
Geroosterde makreel en oosters gemarineerde zalm vooraf. Wij misten de nadruk op 'oosters'. De gegrilde dorade met parelcouscous en de roodbaars filet met gerookte groene asperges en spinazie schuim waren verrassend en prachtig gepresenteerd. Een mooie rosé uit de Languedoc paste uitstekend. Het dessert, een tarte tatin van perzik, was overheerlijk maar hebben we nauwelijks kunnen zien. Betere avondverlichting of wat kaarsen op tafel zou welkom zijn.
Tegen de achtergrond van De Keverberg, "het modernste kasteel van Nederland", is De Neerhof een heerlijke plek om te zijn.
Xandra H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Het moet gezegd worden dat het weer erg meespeelde. Warm en zonnig en dan is deze plek aan de Maas helemaal goed. We gingen voor het uitgebreide menu hostellerie. 5 gangen. Ik kan er echt kort over zijn. Wie in de buurt is miet hier gaan eten. Het eten is goed van smaak de service uitstekend. Wij hebben hier ook geslapen en hoewel de kamers eenvoudig zijn is het wel een unieke plek om te verblijven.
Eddie1958 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Voortreffelijk gegeten bij de Neerhof. Vooraf speenvarkenfilet en als hoofdgerecht gegrilde kalfsoester. Ananassoufflé na. Verrassende smaken, maar iedere keer een feest. Prachtige tafel met schitterend uitzicht op de Maas. Prettige bediening met oog voor detail.
We hebben genoten!

Eddie en Lola
Eelco F.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
We zijn hier al menig keer geweest, het is heel mooi gelegen aan de Maas. We hadden een tafel aan het raam, met prachtig uitzicht. We kozen voor het 3-gangenmenu, aangevuld met asperges. Voor- en nagerecht waren prima. Bij het hoofdgerecht had de rib-eye helaas wat te veel verhitting ondervonden en was hij niet medium rare.
Berden .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2013
Het eten was voortreffelijk. Wij hadden nog nooit witlofsoep gegeten, deze was echt heerlijk.
Mooi restaurant met prachtig uitzicht op de Maas.
Bediening was goed.

Fam. Berden
Han G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
In het kader van Valentijnsdag 2013 meer dan voortreffelijk gegeten met zijn viertjes in een zeer gezellige ambiance waar de temperatuur wat ons betreft wel ietwat aangenamer had mogen zijn in de wintertuin. De vaak gewaagde smaak combinaties pakten meer dan voortreffelijk uit. Eveneens de zeer creatieve opmaak van de borden, waren een ware lust voor de oog en de tongstrelende gerechten beantwoordden volledig aan onze verwachtingen.De diverse gangen bestonden uit:
Liefdeselixer, tongstrelende carpaccio van runderbief met pijnboom pitten, Kesselse kaas en mayonaise van rode mosterd, liefdevolle kabeljauw met crème van zeekraal, tortelduifje soep, verloving van zalmfilet en scampi omhelst met een saus van limocello, huwelijk tussen varken en rund, een combinatie van varskenshaas tournedos en gestoofde kalfssukade met een zwoele saus van likeur 43, mousse van aardbeien met een vleugje rozen met macrons en zuurtjes ijs,
Afsluitend koffie en thee waarbij de echte friandises helaas ontbraken.
Wij hebben geweldig genoten van de vaak zeer verrassende en subtiele smaken en creaties! Chapeau.. en zeker tot ziens.
EdenLis .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Afgelopen zondag hier gegeten. Jammer dat het weer niet echt meewerkte, want we zaten echt te dubben of we nog buiten konden eten of niet. Uiteindelijk besloten binnen te eten. Helaas waren alle tafeltjes aan het raam al besproken voor mensen die hadden gereserveerd. Wij hadden toch ook gereserveerd?! We hebben gekozen voor het keuzemenu en dat was goed. Vooral het tussengerecht, een kroketje van kreeft met risotto was heerlijk. Jammer dat men met de hoofdgerechten de fout in ging. Medium werd well-done, zonder saus werd met saus, enz. Uiteindelijk is dit wel goed opgelost. Kortom: prima prijs-kwaliteit verhouding! Wellicht toch nog een klein puntje; het zou plezierig zijn als het personeel wat minder vaak zou vragen of je nog iets wilt drinken.