De Nar

Lepelstraat 39 5211 DP Den Bosch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Nar

Wen29 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Hier gister heerlijk gegeten op het terras. Als voorgerecht proeverijtje van de nar wat een echte aanrader is! Heerlijk! Op advies van eigenaar twee verschillende hoofdgerechten genomen om samen twee verschillende dingen te proeven. Italiaanse biefstukjes en dagschotel die N beetje tegen viel waarop meteen gereageerd werd en we meteen wat anders mochten bestellen. Tweemaal de Italiaanse biefstukjes geworden die ook aan te raden zijn. Als na een frambozen TAART;)(je) erg groot voor een dessert maar super lekker!!! Al met al een gezellige avond heerlijk gegeten en een TOP SERVICE. Niet opdringerig maar gewoon zoals het hoort zeer vriendelijk en alert!
Suuz72 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Goede en gevarieerde lunchkaart, voor elk wat wils. Het was ontzettend druk, maar de bediening was vriendelijk en snel.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Na shoppen in het centrum is dit een leuke zaak om te lunch. Goede kaart en dan speciale dingen.
Wij kozen voor een lunch met leuk aangeklede geroosterde boterhammen , frisje en koffie erbij.
Mooie zaak en een vriendelijke bediening.
Alex1984 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Heerlijk gegeten. Na een dagje shoppen hadden we eigenlijk iets anders voor ogen, maar dat restaurant was aan het verbouwen. De Nar had een mooie aanbieding met een Burger van black Angus beef voor een heel net bedrag. Dus hier naar binnen gehopt.

Het decor is degelijk. Niet bijzonder. De bediening was vriendelijk. En het eten erg lekker. Bij de burger kregen we heerlijke frieten. Lekkere stevige, maar niet vette frieten. En een schaal salade die lekker bourgondisch was. Al met al ruim bovengemiddeld. Ik heb wel eens een betere burger op. Maar deze zit zeker in de top. Een aanrader!
Uiteten29 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Het was druk. Het personeel liep zich de benen uit het lijf en had desondanks oog voor de gasten. Het eten werd ondanks de drukte behoorlijk snel geserveerd. Het was eten vonden we gevieren (niet dezelfde menues) uitstekend. Nota € 94,30 incl. drank.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Wil je ongedwongen snel elf uitgebreid een hapje eten, dan ben je bij de NAR aan het juiste adres. Niet reserveren, gewoon even wachten aan de bar. Helaas ook niet pinnen, maar de bank zit om de hoek. De kaart is lekker makkelijk, maar heerlijk. Altijd voldoende eten en altijd lekkere sfeer.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Donkerbruin Brabants Eetcafé. Verwacht hier geen culinaire hoogstandjes, wel een goede, lekkere en stevige lunchhap. Gebruik gemaakt van een salade met geitenkaas en het twaalfuurtje (2 geroosterde boterhammen met respectievelijk een goulashkroket (perfect gebakken en goed van smaak) en een kerrie-kipragout. Prijs-kwaliteitverhouding uitstekend. Enigste minpuntje: het hoopje velebberde sla mét dressing bij het twaalfuurtje.
Swanna .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Altijd als we een dagje in Den Bosch zijn, gaan we lunchen bij De Nar. Prima kaart met lekkere lunchgerechten. Vriendelijke, vlotte bediening. Het is een echt donkerbruin café, sfeervol en leuk met allerlei beeldjes en schilderijtjes van narren.
Beetje jammer dat het toilet boven is, je moet een kale afgeraffelde trap op en het toilet zou ook wel een opknapbeurt mogen krijgen.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Super leuke tent met een geweldige bediening! Simpele maar heerlijke gerechten. Mijn broodje beenham was fantastisch! De Bossche bol daarna (niet zelfgemaakt maar van Jan de Groot natuurlijk) was ook geweldig!

Top tent voor een lekkere lunch in de binnenstad van Den Bosch.
P.J. M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Op een bloedhete dag een plaatsje in de schaduw op het terras van "de Nar " opgezocht. Geen verkeerde keuze. Het terras was op zich niets bijzonders. Stoeltjes, tafeltjes en grote parasols. De bediening was bijzonder goed. Beide dames waren attent, snel, vriendelijk en geïnteresseerd. Op het eten viel ook weinig aan te merken. De salade geitenklaas was prima en de toast kannibaal (filet americain) was ruim voorzien van gemengde salade. Alleen het enigszins groen gekookte ei viel uit de toon.
Oh ja, een (fris)drankenkaart zou welkom zijn.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Gezellig eetcafe, vlotte bediening, naast het vaste menu ook een dagmenu, welke voor elk wat wils bevat. De Nar zit vaak vol, wat natuurlijk ook iets zegt.
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2012
Lekkere lunch genuttigd. Vriendelijk personeel dat niet te beroerd was om uitleg te geven over de gerechten ons van advies te voorzien. Het is een leuke tent, klein maar gezellig.
Anne T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Ik vond het een erg gezellig eetcafe. Juiste sfeer en fijn personeel. Een hoop specialiteiten naast de kaart. Op maandagavond 17.45 was het bijna vol! Verkeerde saus over mijn biefstuk, maar duizendmaal excuses en gratis gerecht/dessert. Wij waren dus erg te spreken over de service.