De Naober

Kerkplein 32 7261 AZ Ruurlo Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Rundercarpaccio grain fed uit Uruguay van de steppegronden met Gran padano flakes en basilicum mayonaise
      Gegrillde groente van de barbecue met bruschetta en besprenkeld met Old Amsterdam
      Champignons Dordogne gefrituurde champignons in krokant laagje met truffelmayonaise
      Mosterdsoep met uitgebakken spekjes
  • Hoofdgerechten
    • Zalmmoot gesauteerd op de plancha met gesmoorde lamsoren en schaaldieren saus
      Gesauteerde varkenshaas gepresenteerd op uien en champignons met stroganoffsaus
      Zachtgegaarde oosterse buikspek afgelakt met honing en ketjap afgetopt met pulledporc en koolsalade
      Kipsate met casavechips atjar en satesaus
      Proeverijtje van 3 vegatarische gerechtjes (veg.) ***
  • Nagerecht
    • Combinatie van kleine dessertjes
      Koffie compleet
      Irischcoffee

Over het restaurant De Naober

Kom proeven in Ruurlo

De gastvrijheid op het platteland was vroeger enorm groot. Als je onderweg was, kon je overal terecht en tegen etenstijd aanschikken. Maar niet alleen vroeger, ook tegenwoordig is gastvrijheid zeer belangrijk. Bij De Naober hopen ze dit gevoel te geven en kun je proeven van alle verrassende gerechten!

Meer informatie over restaurant De Naober

Trein, bus
  • Kom je met de auto?
    achter de kerk in het centrum

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
Juli tot augustus ook op dinsdag geopend even bellen voor beschikbaarheid
- Diner vanaf 17:00

• Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Het was gezellig
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
In Engeland heet dit een pub with good food. Vlotte service, lekker eten, bescheiden ambiance, redelijke prijzen.
R V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk 3 gangen menu in een gezellige omgeving. Bediening was top.
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Dit keer zaten we in het café gedeelte. De indeling was prima!. Het zat vol , maar we hadden van niemand last.
We hebben genoten van het heerlijke eten. Gerechten waren met zorg bereid en smaakten verrukkelijk. En ook de proeverij als dessert is een echte aanrader! Top!
K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
we zijn vriendelijk ontvangen en zaten in een knus gezellig hoekje waar je elkaar ook goed konden verstaan. Het eten was heerlijk en goed. We hebben een fijne avond genoten!
Romi D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Het eten was lekker. De service was oké. Aan het begin wat minder. Er kwam niemand naar ons toe, werden vanaf de bar aangekeken. Moesten zelf het restaurant door naar de bar om te vragen naar onze plekken. Service aan het begin minder, maar dat werd later beter.
Mariënne G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Voorgerecht waren, gefrituurde champignons,erg aanbevelings waardig. Hoofdgerecht waren heerlijke malse varkensmedailons met champignonsaus. en rauwkost. Toetje was wat minder maar smaken verschillen, was met chocolade mouse. hangop, ijs e.d.
Jannie D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Alles perfect!
C K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Eten perfect!!
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Erg lawaaierig. Je tafel werd gewezen. Liep niet iemand even mee.
Mareschjtg M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heerlijk gegeten.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Het vegetarisch menu viel tegen. Pasta en risotto (beide zetmeel) gerechten zonder groente zijn geen eiwit vervanger. Eén van de twee vervangen voor een groente gerecht met bonen, noten of erwten zou de balans beter maken. Overige gerechten waren goed en goed afgestemd.
Hetty H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Het was erg lekker en prettige, vriendelijke bediening.
Prima avond gehad.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Binnenkomst gasten wordt niet altijd direct opgemerkt. Maar eenmaal gesignaleerd is de bediening gezellig en attent. Goede sfeer.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Er waren aanvankelijk te weinig serveerders, waardoor we lang moesten wachten, ook daarna werden bestellingen niet altijd correct uitgevoerd. De kwaliteit van het eten was overigens goed.
Angélique K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We zaten onder een aanbouw waar het kil was en tochtte. Dat was echt jammer.
Eten was heerlijk. Onze bon was kwijtgeraakt en niemand viel
Op dat we geen eten hadden nog. Toen we naceen uur vroege of het wel goed ging werden meermaals uitgebreid excuses gemaakt. We kregen een broodplank en drankje vh huis. Bediening is echt aardig en goed opgelost. Daarna kwamen gangen beetje dicht achter elkaar.
Eten was heerlijk
A H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Koude en tochtige locatie, dat vonden meer mensen die er zaten.
Er was zelfs iemand naast ons die een dekentje ophaalde uit de auto.
Ah actie eten van beiden met verschillende gerechten was droog en niet lekker. Bij de proeverij van de toetjes werd niet verteld wat er op het bord lag en het was smakeloos en niet vers wat er op het bord lag. Leek eerder een restant van de dag ervoor.
Zelfs voor dit geld geen reden om mensen prut op het bord te geven.
Met onze opmerkingen werd ook niks gedaan.
Gezien de slechtste recensies hier dus geen verbetering opgetreden.
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het was er fris,
Ineketebeest T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Prima eten en enthousiaste bediening.