De Naober

Kerkplein 32 7261 AZ Ruurlo Nederland Kaart

Over het restaurant De Naober

Kom proeven in Ruurlo

De gastvrijheid op het platteland was vroeger enorm groot. Als je onderweg was, kon je overal terecht en tegen etenstijd aanschikken. Maar niet alleen vroeger, ook tegenwoordig is gastvrijheid zeer belangrijk. Bij De Naober hopen ze dit gevoel te geven en kun je proeven van alle verrassende gerechten!

Meer informatie over restaurant De Naober

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant De Naober

José T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prettige en vlotte bediening. Het eten was voortreffelijk ondanks dat het met AH-bonnen was. Niet te merken aan het eten.
Eten was voldoende. Alle gerechten waren mooi van hoeveelheid.
Toetje was erg verrassend en lekker.
Cornelia H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
B V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het driegangenmenu kostte 28,50 euro. Dat was het zeker niet waard, ik denk dat ze de prijs omhoog hebben gegooid, vanwege de AH-actie. Daarnaast was het voorgerecht, de hartige panna cotta, erg zoet! Verder was de service matig, meerdere malen de aandacht van het bedienend personeel proberen te trekken om drinken te bestellen, ze hadden geen oog voor hun klanten. Uiteindelijk maar afgerekend, ik ben maar naar de bar gelopen om af te rekenen. Oh ja, zo'n drie uur gezeten voor een driegangenmenu, een hele lange zit!
Thea R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een gezellig restaurant midden in Ruurlo . Het eten was lekker . De hele entourage beviel ons goed ..
Een goede kok en een prettige bediening .
Gerda W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Op het bedrijf heb ik geen commentaar. Ik had een afspraak via de pc gemaakt voor dinsdag 3 oktober en toen we daar aankwamen was het restaurant gesloten. Wat bleek, het afsprakenbureau had het verkeerd gedaan want de zaak is op maandag en dinsdag gesloten. Gelukkig konden we toch op 5 oktober terecht en zo kwam alles goed.
betsy B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Eten was prima goede porties en vriendelijke bediening ,er kon wel wat minder tijd tussen de gerechten zitten .
Verder prima locatie en gezellig ingericht voor dit geld een prima diner .
Aletta D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Een week geleden was het eten zo goed dat we deze week weer kozen voor de noaber.
Helaas was de kwaliteit dit keer slecht. Hoeveelheid, kwaliteit, smaak. We hebben nagenoeg hetzelfde gegeten maar kwaliteit en kwantiteit was belabberd. Volgens de serveerster een andere kok!!! Helaas, voorlopig even geen Noaber meer voor ons.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten.
Helaas is er iets mis gegaan met de reservering... Mijn naam was niet bekend.
Werd snel opgelost door het personeel. Ondanks dat het vol was, kregen we toch binnen vijf minuten een tafel.
irma D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het eetgedeelte is tevens café. Tijdens ons etentje zaten er stamgasten (afsluiting werkweek). Erg luid pratend, wat storend ervaren werd door ons.
kees.kemper .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening en heerlijk gegeten.
De tijd tussen de diverse gerechten was wat lang, maar aangezien we op vakantie waren (en gepensioneerd)
hadden we daar voor onszelf geen probleem mee.
b.j.termeer .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
De Noaber een knus restaurant, goede sfeer, goed en lekker eten, bediening goed en gunstig in prijs.
Voor herhaling vatbaar.
Aletta D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We moesten lang wachten ivm met drukte en mijns inziens te weinig personeel. Maar het was het wachten meer dan waard.
Martha O.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Fijn restaurant. Prettig dat het een keuzemenu geeft, Goede gerechten. Vriendelijke bediening. Geen problemen bij reserveren.
Willem56Kooijman .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Een redelijk warme eetgelegenheid.
Aan de bar een stel gezellige vrijmibo's die waren blijven hangen.
Eten werd snel opgediend, klein nadeel, na het toetje duurde het redelijk lang voordat we de aandacht kregen om koffie te bestellen.
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker gegeten van het keuze menu, we zaten er goed vol! De bijgerechten waren ook lekker.
Rode huiswijn en rosé vonden we niet lekker.
Ton E.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Lekker gegeten in het nagenoeg volle café-deel van het restaurant. De bediening was uiterst vriendelijk en vlot.
De spare ribs smaakten perfect, heerlijk pittig gekruid! De duo-vis was heerlijk, echter alleen teveel saus er overheen.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Net als de vorige week hier wederom heerlijk gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening. Mochten we nog eens in de buurt komen komen we zeker nog eens langs.
betsy B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het eten en de entourage was prima voldoende porties ,alleen we waren iets vroeger dan 6 uur maar werden pas om zes uur geholpen .
Marpanda .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
De carpaccio en de spareribs waren heerlijk, dessert was divers en lekker, de bediening heel gezellig en behulpzaam kortom: als we weer eens in de buurt zijn gaan we zeker terug!
h.brouwer354 .
Aan alle kanten matig.
Daarbij komt dat de hoofdmaaltijd erg vet was en het nagerecht niet erg uitnodigend verzorgd was.