De Naober

Kerkplein 32 7261 AZ Ruurlo Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Rundercarpaccio grain fed uit Uruguay van de steppegronden met Gran padano flakes en basilicum mayonaise
      Gegrillde groente van de barbecue met bruschetta en besprenkeld met Old Amsterdam
      Champignons Dordogne gefrituurde champignons in krokant laagje met truffelmayonaise
      Mosterdsoep met uitgebakken spekjes
  • Hoofdgerechten
    • Zalmmoot gesauteerd op de plancha met gesmoorde lamsoren en schaaldieren saus
      Gesauteerde varkenshaas gepresenteerd op uien en champignons met stroganoffsaus
      Zachtgegaarde oosterse buikspek afgelakt met honing en ketjap afgetopt met pulledporc en koolsalade
      Kipsate met casavechips atjar en satesaus
      Proeverijtje van 3 vegatarische gerechtjes (veg.) ***
  • Nagerecht
    • Combinatie van kleine dessertjes
      Koffie compleet
      Irischcoffee

Over het restaurant De Naober

Kom proeven in Ruurlo

De gastvrijheid op het platteland was vroeger enorm groot. Als je onderweg was, kon je overal terecht en tegen etenstijd aanschikken. Maar niet alleen vroeger, ook tegenwoordig is gastvrijheid zeer belangrijk. Bij De Naober hopen ze dit gevoel te geven en kun je proeven van alle verrassende gerechten!

Meer informatie over restaurant De Naober

Trein, bus
  • Kom je met de auto?
    achter de kerk in het centrum

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
Juli tot augustus ook op dinsdag geopend even bellen voor beschikbaarheid
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant De Naober

L.th.buerman B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
gaan we vast nog eens eten.
Dinie V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Erg leuk en heerlijk gegeten. Ik ben invalide en loop met een rollator. De intree is niet erg toegankelijk. Dat viel tegen maar verder top hoor!!
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Vlotte en vriendelijk personeel! De chef kok wist van onze trouwdag af en verraste ons met vuurwerk bij het grand dessert! Geweldig! Dank jullie wel !
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heel prettige ontvangst, prima eten en veel keus bij het keuzemenu. Aanrader!
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Ontvangst prima, gerechten zagen en goed en smaakvol uit. Ze waren ook smaaktvol.
Mijn AH actie is er een keuze uit een 3 a 4 tal voor en hoofdgerechten. Bij de nagerechten is geen keuze mogelijk.
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten en goed glutenvrij, aanrader.
Auke B.
Dik voor elkaar.
J D.
bediening heerlijk gegeten
J V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
goede bediening, ze stond er alleen voor
goed eten voor een goede prijs
Betsy B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten van de noabertjes voor herhaling vatbaar .
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
een heel vriendelijke bediening en heerlijke gerechten . Alles zeer smaakvol. We zaten een beetje achteraf, maar dat is met een grote groep wel prettig.
Wessel E.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Vriendelijke bediening, lekker eten lekker sfeertje, kortom, goed en voor herhaling vatbaar
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Na een heerlijke fietstocht in de omgeving van het prachtige Hackvoet hadden we gereserveerd bij Noaber! Gezellige inrichting, buiten terras drankje gedronken vanwege het prachtige weer, binnen gegeten! Heerlijk menu op de AH zegels! Vriendelijke bediening, bereidwilligheid van de kok een andere saus bij ons gerecht te serveren, top! Zeer de moeite waard hier te eten, komen zeker een keer terug als we weer in de buurt zijn!
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Heerlijk gegeten....vlotte bediening...perfect restaurant voor een betaalbare prijs zeker voor herhaling vatbaar
Bernard E.
Heerlijk gegeten.
Aanrader
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Tijdens onze korte vakantie in Ruurlo hebben we hier heerlijk gegeten en wat een ontzettende aardige bediening! Heel gastvrij, vriendelijk en vrolijk. Dat maakt een avondje uit eten toch tot een fijne beleving. De volgende avond hoefden we dan ook niet lang na te denken en zijn hier weer neergestreken. Een absolute aanrader!
Lieneke R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Vonden het redelijk lang duren , we waren met z'n vieren ,drie ervan vonden het eten lekker ,1 wat minder. Jammer dat er geen bier van de tap was maar we begrepen wel hoe het kwam , 18.15 waren we er en om 20.00 uur waren we klaar. Kip sate is erg lekker , vegetarische hapjes waren ook lekker en de carpaccio was ook heerlijk , nagerecht vonden wij de hazelnoot creme vies en de bananen soesje viel ook niet in de smaak . witte chocolade mousse was heerlijk en ijs ook .
Lisette O.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Super!
Lenny S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Wij hebben gegeten met de AH restaurant actie en wij kozen uit het keuze menu. De prijs kwaliteit was erg goed. Ook als je niet met de actie eet is euro 27,50 een prima prijs voor prima eten! Prima gastvrouw en erg gezellig.