De Naober

Kerkplein 32 7261 AZ Ruurlo Nederland Kaart

Over het restaurant De Naober

Kom proeven in Ruurlo

De gastvrijheid op het platteland was vroeger enorm groot. Als je onderweg was, kon je overal terecht en tegen etenstijd aanschikken. Maar niet alleen vroeger, ook tegenwoordig is gastvrijheid zeer belangrijk. Bij De Naober hopen ze dit gevoel te geven en kun je proeven van alle verrassende gerechten!

Meer informatie over restaurant De Naober

Marpanda .
h.brouwer354 .
jhdevanderschueren .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie, keurig driegangenmenu voor een nette prijs. Ontvangst netjes, men was ook blij dat e gebeld haden dat we later zouden komen. Snelle service, wat je als vakantieganger fijn vindt. Vriendelijk personeel.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Vlotte en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Heerlijke driegangendiner gehad. Zeer aan te bevelen. Hier komen we nog eens terug.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
het eten was lekker en de sfeer was goed onder genot van een drankje en tegelijk de nederlandse leeuwwinnen
het zien winnen van denemarken
het is van harte aanbevolen
Eta E.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij vonden dat er overal erg veel saus over zat. Daardoor proefde je alleen saus.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben echt heel erg genoten van alles.
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Noabertjes niet helemaal top vergeleken met vorige keer
J.H. D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Fietsarrangementje in Ruurlo. En een avond bij bij de Naober geprofiteerd van de AH restaurantactie. Geen afgeknepen menu maar een volwaardig 3 gangenmenu met bij de eerste 2 gangen elk een aantal keuzes. De 3e gang (dessert) was een proeverij van verschillende desserts, bijzonder lekker en (zeer) uitgebreid!
Flesje Rosé (€ 21,50), glazen water (gratis) en koffie, totaal € 55,- (excl. tip) afgerekend. Tel daarbij de vriendelijke bediening en wij gingen voldaan en tevreden terug naar ons hotel. Aanrader!
prinsjes .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gegeten met AH-bon. Werden, samen met andere AH-bonners, geplaatst in sfeerloos zijzaaltje met uitzicht op brandtrap. Kozen voor- en hoofdgerecht uit een beperkt menu: carpaccio van zalm sloeg nergens op. Vier bolletjes fijngesnedem zalmsubstantie met een overdaad aan fruit, zoals gesneden appel, sinaasappel en aardbei (wie verzint zoiets). Hoofdgerecht was vispotje met zalm en kabeljauw. Deze creatie bestond uit stukjes vis drijvend in een plas saus, van room, mosterd en allerlei niet te definieren toevoegingen. Daarnaast gekruide(!) friet en salade van plakjes komkommer en geschaafde Parmezaanse kaas. Het dessert was een verrassing: een volgestouwd bord met bolletjes ijs, brownie, allerlei zoetigheden (smarties!) en veel slagroom, een creatie waar een kind heel blij van zou worden, maar bij ons bovenop het vette vispotje een aanslag op de maag betekende. Wij hebben ons bezoek gepland op basis van de vele zeer lovende recensies op de Iens-site. Achteraf geen betrouwbaar kompas!
M P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Het vispotje was goed van smaak en de spare Robs goed gemarineerd. Het toetje was verrassend lekker. Een aanrader om naar toe te gaan.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Bij aankomst even schrikken, kom ik bij een cafetaria terecht? Gelukkig liet het weer buiten eten toe dus lekker op het terras gezeten. Vriendelijke bediening, lekker eten. Prima avond gehad bij de Naober.
Rodepet .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Bijzonder jammer na hoge verwachtingen gezien de recensies. Onze reservering was niet aangemeld. Maar dat leverde geen probleem. Voorgerecht; Carpaccio met saus uit een potje, vlees was matig, weinig smaak.
Hoofdgerecht: Varkenshaas smaakte niet vers, te doorbakken. Visgerecht: een rommeltje, weinig smaak. Saladeschotel was eveneens matig. Frites in orde. Nagerecht: een mix van ijs, mousse, etc. Niks mis mee. Hoe verschillend kan het zijn om via de AH-restaurant-actie te eten bij goed bekend staande restaurants. Dit restaurant is voor ons geen aanbeveling.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We konden kiezen uit een speciaal opgesteld menu met genoeg keuzes en het was zeer voortreffelijk en heerlijk buiten genoten van al het lekkers.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gerechtten goed, maar klopten niet altijd. Inplaats van biefstukpuntjes, kregen we hele biefstuk. Verassingstoetje van de chef was summier, ook nadat er was gevraagd voor verassing ivm verjaardag oma.
ria.dejongh .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij hebben genoten van het fantastische lekkere eten. Hebben lekker buiten gezeten op het terras en hier ook gegeten.
Een minpuntje vonden wij dat er voor kraanwater betaald moet worden.
Wij werden geholpen door leuk en enthousiast personeel die alles er aan deden om het ons naar de zin te maken.
Zijn al vaker hier geweest om te eten komen in de toekomst zeker weer terug.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
De Noaber is een leuk eetcafe waar we buiten heerlijk hebben kunnen eten.De gerechten waren heel goed, uitgebreid en ruim voldoende en werd door de vriendelijke bediening geserveerd. We zaten op het terras wat hoewel klein heel rustig en ontspannen bleef.
We zullen er graag terug komen.