De Naober

Kerkplein 32 7261 AZ Ruurlo Nederland Kaart

Over het restaurant De Naober

Kom proeven in Ruurlo

De gastvrijheid op het platteland was vroeger enorm groot. Als je onderweg was, kon je overal terecht en tegen etenstijd aanschikken. Maar niet alleen vroeger, ook tegenwoordig is gastvrijheid zeer belangrijk. Bij De Naober hopen ze dit gevoel te geven en kun je proeven van alle verrassende gerechten!

Meer informatie over restaurant De Naober

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Wi-Fi
De tafel van hanneke.aksel A.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gezellig en heerlijk gegeten.
Pierre en Margriet H.
Wist niet wat ik kon verwachten. De bediening en ontvangst waren open en gastvrij. Dus voelden ons gauw op ons gemak. Eten was prima.
gw B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
wij hebben geen opmerkingen over reserveringssijsteem.
de maaltijd die we hadden waren goed.
het was lekker gezellig
wij raden andere mensen het ook aan om er naar toe te gaan.
wij geven het ook door aan anderen.
ga zo door met de naober
erem4849 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het eten was uitstekend en mooi gepresenteerd. De bediening was attent. Een persoon vonden de smalle ruimte waar we zaten wat beklemmend.
P B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heel goed, ontvangst en bediening hoffelijk en attent . zeker een aanrader. De keuze was voldoende het eten erg lekker.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We hadden een gezellige avond met heerlijk eten en drinken. Prima!!
De bediening was vlot en hartelijk. Het is dan ook prettig om zo de avond door te brengen.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Even een twijfel aan de gelegenheid bij binnenkomst. Maar achter in het restaurant hadden een gezellig zitje. Het eten was voortreffelijk en de bediening erg vriendelijk. We komen zeker nog eens terug!
Ingeborg B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gisteren heerlijk Noabertjes gegeten met een grote groep. De bediening was top. . De Noabertjes heerlijk. Veel verschillende gerechten met lekkere sausen en verrassende accenten. De porties precies groot genoeg.
Tip: hou een plaatsje over voor de nagerechten
Wendy2015 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. We waren hier anders niet zo snel terecht gekomen, maar we hadden dit zeker niet willen missen. Het eten was heel goed klaar gemaakt, allemaal erg lekker. Porties waren aan de grote kant, volgende keer heb ik aan twee gangen meer dan genoeg.
Desondanks zeker een aanrader!
w.mjansen .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten was goed maar minder als vorig jaar. kindermenu was minimaal patat kroket of frikandel met appelmoes. Misschien een idee om iets van kip te doen?
decheringpetra .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk gegeten, alles was top verzorgd, een SUPER ah menu, genoeg en lekker. Vlotte bediening door Carina, met haar vlotte babbel!! Zeker de moeite waard om daar nog eens naar toe te gaan!!!!
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Eten was goed ! Bediening netjes en humorvol , sfeer prima .. we hebben ons goed vermaakt , echt een aanrader eten mooi opgemaakt.. komen zeker terug in sfeervol Ruurlo.. gr Peter
gwesseldijk .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij hebben hier gegeten met de AH bon, je kon uit een menu kiezen, het eten was heerlijk, de porties waren voldoende, de bediening vriendelijk, een restaurant wat past in de omgeving. Wij komen zeker nog een keer terug.
ajschuurman .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Smaak van eten was goed, maar cappaccio veel te dik gesneden.
We misten bij de sla een couvert, was alleen lepel bij om op te scheppen, dit was bij nagerecht ook zo.
Vorig jaar was het beter.
Grietje A.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
wij vonden de capatio heerlijk de rest was alles goed bereid en lekker alleen wij zaten op de tocht door dat de deur naar buiten open bleef
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hadden het ah menu.
Heerlijk gegeten was ruim voeldoende.
Alleen bij binnenkomst was de ober behoorlijk bot. We werden niet vriendelijk begroet. De vrouwlijk bediending was erg vriendelijk.
angeliquesteehouwer .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heeelijk gegeten van de ah restaurant zegels, keuze uit 2 menu's, met zorg klaar gemaakt. Vriendelijke bediening en gezellige cafeachtige uitstraling. Toppie!
COLUMBUS01 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hadden het AH menu besteld. het voorgerechte en nagerecht was lekker , echter het hoofdgerecht, de ossenhaas met saus was zeer zout.
Het vlees werd opgediend in zeer diepe borden wat niet echt handig was om van te eten.
bakvisje .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Gegeten in het kader van de AH restaurantactie.Carpaccio was goed maar er zou wat meer dressing op mogen.De varkenshaas was zonder meer goed, evenals de bijgerechten.Ook het dessert was heerlijk. De bediening was netjes en beleefd. Dat er af en toe gevraagd werd na een gerecht "al uitgegeten?" werkten een beetje op onze lachspieren. Wij konden daar de humor echter wel van inzien en het zorgde bij ons voor een ongedwongen sfeer.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Onbeperkt tapas gegeten. De voorgerechtjes vielen wat tegen. Weinig smaak. Hoofdgerechtjes ok. Een wat ouderwets eetcafé met een sombere look en eenvoudig meubilair en aankleding. Wij werden vriendelijk maar erg gehaast geholpen.
jmadejong .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
' we hebben heerlijk ontspannen gegeten. Het vlees ( eend en biefstuk) was heerlijk mals. De asperges lekker zacht. Het geheel was heerlijk. Ook het voorherecht ( gerookte kip) was lekker. Het toetje bestond uit diverse soorten ijs, chocolade mouche met heerlijke slagroom. Kortom een aanrader.