De Nadorst

Duur
Lang
Dennis_82 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de reviews en die paar keer dat ik iets schrijf heeft een restaurant het vaak behoorlijk bont gemaakt en schrijf ik dus wat negatiefs. Bij De Nadorst had ik echter een hele positieve ervaring, en dat mag ook wel eens worden gedeeld :-)

Hier bij De Nadorst hebben we de 65e verjaardag van mijn moeder gevierd. We waren met 5 volwassenen en 7 (jengelende?) kinderen. Mijn moeder had bewust dit restaurant uitgezocht omdat er voldoende activiteiten zouden zijn voor kinderen die niet zo lang op hun plekkie kunnen blijven zitten (maar tja, welk kind kan dat wel?). Die verwachting werd helemaal waar gemaakt. Oudhollandse spelletjes, poppen en knuffels, speelgoedkeukentje, binnenschommel, tekenspullen, flipperkasten, tafelvoetbal. Ze zijn duidelijk op kinderen ingericht. Dat merkte je ook aan de bediening. Allervriendelijkst voor de volwassenen en heel leuk/lief/praktisch in de omgang met kinderen. Perfect!

Het eten zelf was prima en heeft ons goed gesmaakt.Er was ook een aparte kaart met kindergerechten. Ook de ambiance was goed. Bij binnenkomst even zitten rondom de open haard is behoorlijk sfeervol. De boerderij is van binnen wel wat donker en de inrichting moet natuurlijk maar net je smaak zijn, maar de algehele uitstraling is absoluut goed verzorgd.

Ik woon al jaren op steenworp afstand en kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst bij De Nadorst ben geweest, maar als ik iets te vieren heb (of niet) kom ik zeker nog een keer terug. Voor gezinnen met kinderen zeker een aanrader.
Gast1624 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Geluncht op een zonnige zaterdagmiddag met de familie. IK bestelde boerenbrood met brie (warm) en mijn nichtje een clubsandwicht met kip. Het beleg moest je zoeken en veel te duur. De eigenaar in kennis gesteld van onze klacht, maar het was volgens hem de beleving en hij kreeg nooit commentaar. Zelden zo slecht gegeten en zo arrogant geholpen!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Het eten, bbq, was zooooo slecht. Kwaliteit van het vlees onder de maat. Friet los bestellen. Zalm werd niet meer gaar omdat de bbq koud was. Duurde lang voor deze weer terug was... Uiteindelijk zalm laten bakken door de kok, een was er nog niet gaar, uiteindelijk ook niet in rekening gebracht. Dessert via gewone kaart gevraagd, kregen hetzelfde als volgens de bbq kaart maar dan per stuk 1,30 euro duurder. Nee, geen aanrader en voor ons nooit meer.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Hadden een high chocolate voor €19,95 p.p. maar dit was zeker niet waard voor wat we kregen! Er stond een mooie omschrijving op internet maar wat je uiteindelijk kreeg is een kleine donut, zon klein banaansoesje, een klein gewoon soesje, chocolade soesje, 2 aardbeijen, wafeltje, brownie en chocoladesaus. Het was allemaal klein en lag misschien voor 10€ op de schaal terwijl zoiets dus 80€ totaal kost en binnen 10min op was. We hebben het vaker gedaan ergens anders maar was altijd vele malen beter! We hebben het tegen het personeel gezegd toen kregen we nog wat kleine snoepjes maar het is zeker geen aanrader en ga er nooit meer terug helaas.
Paul1946 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
We vonden het eten een beetje tegenvallen. Hamburger van de chef voor 19,50€ viel wat prijs/kwaliteitverhouding betreft erg tegen. De pizza's voor de kinderen zat weinig smaak aan. Bij de overige gerechten weinig groenten. Het visstoofpotje was een goede uitzondering.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij De Nadorst, samen met mijn vriendin. Wat een oer-heerlijk sfeer heerst er en de bediening was weer super (correct) en uiterst vriendelijk. Gastvrijheid ten top. En dan het eten, menu van de chef, verrukkelijk ! We komen hier regelmatig, maar deze keer wil ik dan ook een keer een recensie schrijven. Deze waardering heeft men verdiend. Menig restaurant kan hier een voorbeeld aan nemen hoe het moet! Zeer aan te bevelen van mensen met een bourgondische inslag. Succes en ga zo verder !
Wjbrink B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Eten was prima. Alleen de bediening heeft het niet begrepen. Ondanks dat je in een dorp zit moet je je gasten niet te amicaal benaderen. Productkennis kan veel beter. Weinig sfeer door aanwezigheid van weinig gasten.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Gisteren een menu van de chef in de Nadorst. Gezien de prijs verwacht je echt wat, het viel niet echt mee. Om onduidelijke redenen werden wij een half uur bij de open haard geplaatst, ondanks een reservering. Het eten was ok, niet meer. Een kleine salade geitenkaas, snoekbaars en zalm en toe een dessert van de chef, vooral veel extra vulling. Het restaurant leidt wat aan het 'op een bedje van syndroom'. Interieur is donker, grote tafels. Voor de kinderen was er een leuke afgeschermde speelhoek. Moet een kinderijsje tegenwoordig per se in een grote plastic beker, met ijs zonder smaak? Dat past bij andere restaurants, niet hier. Kortom: tussen servet en tafellaken.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Bediening en ambiance zijn in orde maar o, o, o, wat was het eten slecht. Misschien was de kok ziek en werd er gekookt door de afwassers want stamppot boerenkool leek het laatste restje aangebakken uit de pan. Jacobsschelpen met quinoa met safraan saus (waar was die?) leken nergens naar. Geen saus en wat een slechte combinatie. Vlees voor een deel rose voor een deel helemaal doorbakken.... En bij alle gerechten was zowel peper als zout vergeten. Zelden zo slecht gegeten.
Gerardgielen .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
De stralende lach komt je overal tegemoet. Wat een gastvrijheid! Het restaurant is leuk, gezellig, betaalbaar en lekkere gerechten. Wij komen terug.
VanZweers .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Met een grote groep geluncht na een intensieve fietstocht. Goed verzorgd in buffetvorm. Alles vers. Wat vooral opviel was het verse en warme brood.
Rita M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Vanavond met z'n tweeën gegeten bij de Nadorst. Een heerlijk stoofpotje!!
Met aardappelpuree maar ook met overheerlijke frietjes en salade.
De bediening was prima en gezellig. Er was tijd voor een praatje en een grapje.
De sfeer is heerlijk en de aankleding van het restaurant is leuk rommelig met allerlei
oude spulletjes. Al met al een aanrader voor iedereen !!!!!
Gast1959 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
We zijn afgelopen vrijdag bij de Nadorst geweest voor de BBQ via WF Deals.
Was superleuk en het eten was superlekker.
De Cobb barbecue was echt leuk, lekker genieten op het prachtige terras.
Het is zeker een aanrader!
Rietzanger .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Met 4 personen bbq'n. Het was geen bbq maar een grillplaat.
We zaten in een zeer warme benauwde ruimte met uitzicht op de keuken(deur).
tijdens het bbq'n komt de bediening zeer regelmatig langs om te vragen voor een drankje (zeer irritant). Het beloofde mandje met brood is niet gekomen.
De porties van ruim 280 gram per persoon werden volgens mij niet gehaald op het bord. Volgens de bediening kwam het neer op 5 stukken vlees.
Het vlees was wel lekker maar dus te weinig.
Bij het dessert moest mijn tafelgenoot zeer lang wachten op de Blokkerse koffie terwijl de tafelgenoten al klaar waren met het ijsdessert.
zeer matig.
ik ga hier niet meer naar toe ondanks de positieve recensies van andere gasten
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Op zaterdag 12 oktober zijn we hier met onze kinderen redelijk onverwachts wezen eten. De Nadorst is wat mij betreft echt een familie restaurant. En dat als je met dat beeld daar heen gaat is het een restaurant wat een ruime voldoende scoort. Het eten is goed en smaakvol, de service is persoonlijk en het decor is oergezellig, ouderwets Hollands. Er wordt in alle opzichten rekening gehouden met de kinderen en die vinden het dan ook echt een uitje.