Over het restaurant De Nadorst

Restaurant De Nadorst in Blokker is gevestigd in een historische boerderij met opvallend, rieten puntdak. Het authentieke interieur brengt de gezellige Oudhollandse sfeer van vroeger naar het heden. Met spelletjes voor jong en oud, een moderne speeltuin, flipperkasten en een kartbaan is het hier voor de hele familie een feest. Aan tafel is het smullen geblazen van lokale en internationale klassiekers. Bereid met biologische en lokale ingrediënten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Nadorst

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 10:00 - 21:00

7,2
Hans en Dona H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Vanmiddag met vrienden van de grote kaart gegeten. Runderstoofpotje, eendenborst en varkenshaas saté. Heerlijk gegeten in een mooi ingericht restaurant.
Bediening attent en adrem. Voelden hun gasten goed aan.
Helaas geen goed weer, dus niet op terras kunnen zitten.
wink.huisman .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
..Van alle iens etentjes was dit de minste. Jammer! Ook jammer dat iens nu in de zomer draait, is voor dit restaurant, zij moeten het hebben van vakantie gasten, geen top prioriteit
henkvanderkort .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Ontvangst was alsvolgt. Wij stonden nog bij onze tafel en toen werd er al gevraagd wat wij wilden drinken. Na enige uitleg wat de maaltijden waren wer vervolgens het voorafje al gebracht. Na de laatste hap van het voorafje werd al gelijk de borden weggehaald mijn partner was nog aan het kauwen. Daarna ging het redelijk en wel tevreden.
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Ik kom hier al vele jaren op regelmatige basis (2 a 3x per jaar). Het is een veredeld eetcafe met als groot voordeel dat kinderen er vrij rond kunnen lopen en er speelgoed aanwezig is. Zowel binnen als buiten. Het personeel is vriendelijk. Echter, met de komst van de nieuwe kaart, is de prijs - kwaliteit verhouding volledig scheefgegroeid. 19 euro voor een gortdroge varkenshaas en 27 euro voor een niet lekkere tournedos. Kortom, eetcafe probeert nu restaurantprijzen te rekenen terwijl de kwaliteit van het eten is gedaald. Ik heb tijdens etentje gemeld, maar er is niets mee gedaan. Geen nieuwe varkenshaas, geen korting. Jammer. Dit was de laatste keer.
jtfreesen .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Vandaag via AH-korting bon bij het sfeervolle locatie De Nadorst gegeten. Het diner was prima en de bediening was uitstekend. Wij gaan hier zeker terug komen, ook zonder AH-korting bon.
Tiny K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het enige minpuntje was de wachttijd op het eerste gerecht, dat heeft ruim drie kwartier geduurd en dat is lang als je trek hebt.
Pluspuntjes; een hele lieve serveerster die eerlijk toegaf dat ze nieuw was en soms dingen moest navragen.
Er werd gratis een karaf water op tafel gezet.
Het eten was heel lekker, vooral het dessert.
Er werd een plaatselijk biertje geserveerd, voor de mannen van het gezelschap een groot pluspunt.
syllebil .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima 3 gangen diner kregen we voorgeschoteld tijdens de AH Restaurantactie. Een verrassingsmenu, niet à la carte kiezen van de menukaart, maar aangezien wij alles lusten geen probleem. Duurde vrij lang voor het voorgerecht kwam, maar daarna liep het prima. Vriendelijke bediening. Was een tijd geleden dat wij bij De Nadorst gegeten hadden. Toen de kinderen klein waren, was De Nadorst ons favoriete restaurant, een prima familierestaurant.
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
wederom een beoordeling.....daar de voorgaande beoodelingen mysterieus verdwenen zijn?? Helaas 1 uur op het hoofdgerecht moeten wachten. Geen communicatie, geen excuses...sterker nog, na de belofte dat het gerecht er binnen 5 minuten zou zijn en het er na 10 minuten nog niet was, weggegaan en afgerekend. Ook toen zelfs geen excuses, maar wel het verwijt dat er nu eten weggegooid moest worden. Het moet niet gekker worden.... het plaatsen of op zn minst een reactie wordt gewaardeerd.
Purdey B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij hadden geboekt voor het 3 gangen Albert Heijn menu. Blijkt dat je hier dus een verrassings menu krijgt. Wij hadden gekozen voor vis. Kwaliteit van de vis viel tegen. Bij de vraag of wij i.p.v patat extra groente konden krijgen, werd er merkwaardig gereageerd en er kwamen kosten bij. Nagerecht was erg zoet en stelde niet veel voor. Als afsluiting nog koffie en thee genomen. Daarna wilde ik nog een kopje thee en ik kreeg een hele andere thee als mijn vriendin, bleek dat er twee soorten thee zijn met dus prijsverschil. De een is een potje thee, waar volgens de serveerster twee kopjes thee in zitten( ik kon precies 1 kopje uitschenken ) en de andere was een kopje thee met gewone thee zakjes. Kortom raar... Toen wij er een opmerking over maakte konden we €.020 terug krijgen. Ging ons om het princiepe en niet om het geld
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Geweldig gegeten,en heel gezellig.toppy.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Ik had een AH bon 2de persoon gratis eten echter een paar zegeltjes tekort. Ik wilde een vluchteling uit Iritrea op z n verjaardag op een diner trakteren echter dit ging niet door terwijl ik weet van een vorige keer in Schoorl dat de AH bon werd verscheurd Ik had een beetje coulantie had ik verwacht maar neen Dit viel mij tegen
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We zaten buiten op het prachtige terras. Eten was heerlijk en bediening zeer gastvrij! We komen hier wel vaker en is zeker voor herhaling vatbaar. Ook voor kids is het hier fantastisch.
W. B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst .we hebben fijn buiten ee aperatief gebruikt en daarna fijn binnen gegeten.
Het is voor herhaling vatbaar.
De mening va iedereen was....een goede kok.
BMS24 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Met de AH restaurant actie hier gegeten. Kregen een verrassingsmenu. Voorgerecht was gelukkig vlees alleen vond ik het persoonlijk te veel. Hoofdgerecht was een lamsstoofpotje met een gegrild stukje varkenshaas met couscous en patat en sla. Nagerecht was een stukje perentaart, die ik te droog vond, smaken verschillen, met een bolletje ijs van crème brûlée en zabaglione en dat was wel heel lekker! Verrassingsmenu verschilt met voor en nagerecht maar met hoofdgerecht kan er gekozen worden voor vlees, vis of vegetarisch.
Ewout J.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Eten was prima geen exclusieve bijzondere gerechten en smaken. Interieur donker ouderwets maar sfeervol zeer kindvriendelijk.
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Sfeervol restaurant
genieteruithoorn .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
zeer vriendelijke bediening, verrassingsmenu gezien het gebodene, aan de prijzige kant. misschien komt dat omdat het menu deel was van een kortingsactie.
Dennis_82 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de reviews en die paar keer dat ik iets schrijf heeft een restaurant het vaak behoorlijk bont gemaakt en schrijf ik dus wat negatiefs. Bij De Nadorst had ik echter een hele positieve ervaring, en dat mag ook wel eens worden gedeeld :-)

Hier bij De Nadorst hebben we de 65e verjaardag van mijn moeder gevierd. We waren met 5 volwassenen en 7 (jengelende?) kinderen. Mijn moeder had bewust dit restaurant uitgezocht omdat er voldoende activiteiten zouden zijn voor kinderen die niet zo lang op hun plekkie kunnen blijven zitten (maar tja, welk kind kan dat wel?). Die verwachting werd helemaal waar gemaakt. Oudhollandse spelletjes, poppen en knuffels, speelgoedkeukentje, binnenschommel, tekenspullen, flipperkasten, tafelvoetbal. Ze zijn duidelijk op kinderen ingericht. Dat merkte je ook aan de bediening. Allervriendelijkst voor de volwassenen en heel leuk/lief/praktisch in de omgang met kinderen. Perfect!

Het eten zelf was prima en heeft ons goed gesmaakt.Er was ook een aparte kaart met kindergerechten. Ook de ambiance was goed. Bij binnenkomst even zitten rondom de open haard is behoorlijk sfeervol. De boerderij is van binnen wel wat donker en de inrichting moet natuurlijk maar net je smaak zijn, maar de algehele uitstraling is absoluut goed verzorgd.

Ik woon al jaren op steenworp afstand en kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst bij De Nadorst ben geweest, maar als ik iets te vieren heb (of niet) kom ik zeker nog een keer terug. Voor gezinnen met kinderen zeker een aanrader.
Gast1624 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Geluncht op een zonnige zaterdagmiddag met de familie. IK bestelde boerenbrood met brie (warm) en mijn nichtje een clubsandwicht met kip. Het beleg moest je zoeken en veel te duur. De eigenaar in kennis gesteld van onze klacht, maar het was volgens hem de beleving en hij kreeg nooit commentaar. Zelden zo slecht gegeten en zo arrogant geholpen!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Het eten, bbq, was zooooo slecht. Kwaliteit van het vlees onder de maat. Friet los bestellen. Zalm werd niet meer gaar omdat de bbq koud was. Duurde lang voor deze weer terug was... Uiteindelijk zalm laten bakken door de kok, een was er nog niet gaar, uiteindelijk ook niet in rekening gebracht. Dessert via gewone kaart gevraagd, kregen hetzelfde als volgens de bbq kaart maar dan per stuk 1,30 euro duurder. Nee, geen aanrader en voor ons nooit meer.