Over het restaurant De Nadorst

Restaurant De Nadorst in Blokker is gevestigd in een historische boerderij met opvallend, rieten puntdak. Het authentieke interieur brengt de gezellige Oudhollandse sfeer van vroeger naar het heden. Met spelletjes voor jong en oud, een moderne speeltuin, flipperkasten en een kartbaan is het hier voor de hele familie een feest. Aan tafel is het smullen geblazen van lokale en internationale klassiekers. Bereid met biologische en lokale ingrediënten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Nadorst

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 10:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant De Nadorst

Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We werden verrast door het verrassingsmenu met de ah actie, hadden liever zelf willen kiezen.
Eten was goed maar voor hetzelfde geldt hadden wij iets gehad wat wij niet lusten.
Caroline P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, leuke lokatie.
Jetty H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
we hebben erg lekker gegeten en werden vriendelijk bediend. We gaan zeker nog een keertje terug. Ook leuk met kinderen, want veel speelgoed!
Marrekah2 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Nette ontvangst, we vierden mijn moeders 70ste verjaardag en hadden gebruik gemaakt van de AH actie.
We kregen het verrassings menu en er was rekening gehouden met allergieen. De 3 gerechten waren heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. Het desert was helemaal een heerlijke verrassing, de mint mouse... To die for...
Al in al heeft mijn moeder genoten van haar speciale avond, thanks De Nadorst!
Hans en Dona H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Vanmiddag met vrienden van de grote kaart gegeten. Runderstoofpotje, eendenborst en varkenshaas saté. Heerlijk gegeten in een mooi ingericht restaurant.
Bediening attent en adrem. Voelden hun gasten goed aan.
Helaas geen goed weer, dus niet op terras kunnen zitten.
wink.huisman .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
..Van alle iens etentjes was dit de minste. Jammer! Ook jammer dat iens nu in de zomer draait, is voor dit restaurant, zij moeten het hebben van vakantie gasten, geen top prioriteit
henkvanderkort .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Ontvangst was alsvolgt. Wij stonden nog bij onze tafel en toen werd er al gevraagd wat wij wilden drinken. Na enige uitleg wat de maaltijden waren wer vervolgens het voorafje al gebracht. Na de laatste hap van het voorafje werd al gelijk de borden weggehaald mijn partner was nog aan het kauwen. Daarna ging het redelijk en wel tevreden.
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Ik kom hier al vele jaren op regelmatige basis (2 a 3x per jaar). Het is een veredeld eetcafe met als groot voordeel dat kinderen er vrij rond kunnen lopen en er speelgoed aanwezig is. Zowel binnen als buiten. Het personeel is vriendelijk. Echter, met de komst van de nieuwe kaart, is de prijs - kwaliteit verhouding volledig scheefgegroeid. 19 euro voor een gortdroge varkenshaas en 27 euro voor een niet lekkere tournedos. Kortom, eetcafe probeert nu restaurantprijzen te rekenen terwijl de kwaliteit van het eten is gedaald. Ik heb tijdens etentje gemeld, maar er is niets mee gedaan. Geen nieuwe varkenshaas, geen korting. Jammer. Dit was de laatste keer.
jtfreesen .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Vandaag via AH-korting bon bij het sfeervolle locatie De Nadorst gegeten. Het diner was prima en de bediening was uitstekend. Wij gaan hier zeker terug komen, ook zonder AH-korting bon.
Tiny K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het enige minpuntje was de wachttijd op het eerste gerecht, dat heeft ruim drie kwartier geduurd en dat is lang als je trek hebt.
Pluspuntjes; een hele lieve serveerster die eerlijk toegaf dat ze nieuw was en soms dingen moest navragen.
Er werd gratis een karaf water op tafel gezet.
Het eten was heel lekker, vooral het dessert.
Er werd een plaatselijk biertje geserveerd, voor de mannen van het gezelschap een groot pluspunt.
syllebil .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima 3 gangen diner kregen we voorgeschoteld tijdens de AH Restaurantactie. Een verrassingsmenu, niet à la carte kiezen van de menukaart, maar aangezien wij alles lusten geen probleem. Duurde vrij lang voor het voorgerecht kwam, maar daarna liep het prima. Vriendelijke bediening. Was een tijd geleden dat wij bij De Nadorst gegeten hadden. Toen de kinderen klein waren, was De Nadorst ons favoriete restaurant, een prima familierestaurant.
Eveline K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
wederom een beoordeling.....daar de voorgaande beoodelingen mysterieus verdwenen zijn?? Helaas 1 uur op het hoofdgerecht moeten wachten. Geen communicatie, geen excuses...sterker nog, na de belofte dat het gerecht er binnen 5 minuten zou zijn en het er na 10 minuten nog niet was, weggegaan en afgerekend. Ook toen zelfs geen excuses, maar wel het verwijt dat er nu eten weggegooid moest worden. Het moet niet gekker worden.... het plaatsen of op zn minst een reactie wordt gewaardeerd.
Purdey B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij hadden geboekt voor het 3 gangen Albert Heijn menu. Blijkt dat je hier dus een verrassings menu krijgt. Wij hadden gekozen voor vis. Kwaliteit van de vis viel tegen. Bij de vraag of wij i.p.v patat extra groente konden krijgen, werd er merkwaardig gereageerd en er kwamen kosten bij. Nagerecht was erg zoet en stelde niet veel voor. Als afsluiting nog koffie en thee genomen. Daarna wilde ik nog een kopje thee en ik kreeg een hele andere thee als mijn vriendin, bleek dat er twee soorten thee zijn met dus prijsverschil. De een is een potje thee, waar volgens de serveerster twee kopjes thee in zitten( ik kon precies 1 kopje uitschenken ) en de andere was een kopje thee met gewone thee zakjes. Kortom raar... Toen wij er een opmerking over maakte konden we €.020 terug krijgen. Ging ons om het princiepe en niet om het geld
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Geweldig gegeten,en heel gezellig.toppy.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Ik had een AH bon 2de persoon gratis eten echter een paar zegeltjes tekort. Ik wilde een vluchteling uit Iritrea op z n verjaardag op een diner trakteren echter dit ging niet door terwijl ik weet van een vorige keer in Schoorl dat de AH bon werd verscheurd Ik had een beetje coulantie had ik verwacht maar neen Dit viel mij tegen
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We zaten buiten op het prachtige terras. Eten was heerlijk en bediening zeer gastvrij! We komen hier wel vaker en is zeker voor herhaling vatbaar. Ook voor kids is het hier fantastisch.
W. B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst .we hebben fijn buiten ee aperatief gebruikt en daarna fijn binnen gegeten.
Het is voor herhaling vatbaar.
De mening va iedereen was....een goede kok.
BMS24 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Met de AH restaurant actie hier gegeten. Kregen een verrassingsmenu. Voorgerecht was gelukkig vlees alleen vond ik het persoonlijk te veel. Hoofdgerecht was een lamsstoofpotje met een gegrild stukje varkenshaas met couscous en patat en sla. Nagerecht was een stukje perentaart, die ik te droog vond, smaken verschillen, met een bolletje ijs van crème brûlée en zabaglione en dat was wel heel lekker! Verrassingsmenu verschilt met voor en nagerecht maar met hoofdgerecht kan er gekozen worden voor vlees, vis of vegetarisch.
Ewout J.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Eten was prima geen exclusieve bijzondere gerechten en smaken. Interieur donker ouderwets maar sfeervol zeer kindvriendelijk.
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017