De Nachtwacht

Zondag vanaf 14:00
- Diner vanaf 17:00

Arnold O.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Top gegeten, goede bedienen, smaken waren raak, verassingsmenu 4 gangen uitstekend in balans, zeker een aanrader, voor herhaling vatbaar, vooral doorgaan zo
Onno Q.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Dankzij de onderbezetting van het personeel was het lang wachten. Maar het eten was erg lekker en smaakvol. Hoewel we wel vonden dat de porties voor de lunch vrij klein waren. De gerechten zijn goed voorzien van bijvoorbeeld kip of geitenkaas, maar wat sla en brood betreft had dit wel iets meer gemogen.
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Via de recensies op Iens gekozen om bij de Nachtwacht te gaan eten. Mooi pand, bij binnenkomst klein, gezellig, knus. Er was bij de telefonische reservering al verteld dat er alleen nog een hoog tafeltje was. Prima, direct voor de bar tegen een muurtje die dit deel scheidde van de rest van het restaurant. Daardoor zaten we redelijk rustig met goed zicht op de keuken en continu contact met de bediening. Persoonlijke, vlotte en vooral hartelijke bediening. Gekozen voor een 3-gangen verrassingsmenu en dat was een prima keuze. Gerechten zijn een plaatje en smaken uitstekend. Alhoewel het hoofdgerecht naast de prima smakende runderlende een beetje saai, flauw was (aardappelpuree met een paar groene asperges). Zag er wel erg mooi uit, maar qua smaak dus niet heel spannend. Bijpassende (open) wijnen smaakten goed, alhoewel er op mijn vraag welke wijn we dronken alleen de fles werd getoond en geen uitleg kwam. Geweldig om in de keuken de (jonge) kok met zorg te zien werken, maar iets meer pit en duidelijke smaken mag van mij wel.
Stephan P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Tijdens een weekje Winterswijk ook een avond zonder de kinderen wezen eten in dit geweldige restaurant. Er was een festiviteit gaande bij de kerk waardoor het erg rustig was; hierdoor hebben we gezellig met de eigenaar kunnen praten, die zeer onderhoudend is. Het eten is erg goed en de kaart biedt voldoende keus. Daarnaast kan ook gekozen worden voor een verrassingsmenu. Mocht ik ooit in de buurt zijn, dan ga ik zeker terug.
Tobie S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
2 x gegeten! 2 x uitzonderlijk goed. Het is sfeervol binnen en buiten en een erg vriendelijke bediening. Leuke afwisselende kaart met gerechten en ingrediënten die je niet overal ziet. Kortom heerlijk!
Rianne G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Vorige week met collega's overheerlijk gegeten bij De Nachtwacht Na een warm welkom en uitleg over de mogelijkheden hebben we gekozen voor een 4 - gangen verrassingsmenu. Iedere gang zag er prachtig uit en smaakte nog beter, we hebben enorm genoten! Ik had zelf al eens eerder mogen genieten van de kwaliteiten van dit restaurant, maar voor mijn collega's was dit de eerste keer en gelukkig waren ze erg tevreden met mijn tip!
Pientje24 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
We hebben 's middags gelucht en werden uitgenodigd door de eigenaar om ook eens 's avonds te komen. Na het bekijken van de kaart hebben we dat idd gedaan. Een verrassingsmenu van drie gangen, bestaande uit voor- tussen en hoofdgerecht. Met onze wens om geen/weinig koolhydraten te gebruiken, is volledig tegemoet gekomen. Heerlijk gegeten, verse producten, hele goede bediening van 2 jonge meiden, gezellige sfeer. Kortom een heel geslaagde avond.
Leuk was ook dat we met de waardebon die we 's middags hadden gekregen, ook nog een flesje wijn mee naar huis kregen. Als we in de buurt zijn komen we zeker nog een terug.
Toller .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Na goede en een slechte recensie gelezen te hebben besloten we dit restaurant toch te proberen. Helaas kan ik me ook bij de slechte recensie aansluiten. Ik koos voor het verrassingsmenu met 2 voorgerechten. Hier kwam zonder dat te melden een meerprijs bij. 3 gangen Eur 36,75.Ik dacht verrast te worden. Bij het glas wijn (van matige kwaliteit) hadden we al het brood gelukkig opgegeten, zodat er een bodempje gelegd was. Geen amuses, wat tegenwoordig toch wel overal in deze prijsklasse geserveerd wordt.
Ik had al aangegeven dat als er een potje stoofvlees voor hoofdgerecht geserveerd werd dat ik dan a la carte wilde eten. Voor mij valt een kalfsuccade lapje, stoofvlees, wat we kregen daar ook onder.
Het menu: Vooraf Thaibeef salade me rode uien dressing en kaaskletskop. Paar plakjes biefstuk met oosterse smaak. Dit smaakt wel goed. Het tweede voorgerecht was 1 groene asperge, stukje scholfilet met witte wijn/botersaus, bloemkoolpuree en krokante bloemkool. Dit was een nogal flauw gerecht. Bij thuiskomst en bij vergelijking van de foto's van 2 toestellen zagen we dat men op mijn bord de boter/wijnsaus vergeten was, waardoor de schol niet tot zijn recht gekomen is bij mij. Een hinderlijke fout. Het hoofdgerecht was een enorme teleurstelling stukje stoofvlees, wat op zich goed smaakte , maar waarvan ik aangegeven had dat ik dat niet wilde (toppunt van saaiheid) paar haricoverts en 2 worteltjes, paar halve krieltjes met een flinterdun laagje creme fraiche met kruiden. Niets aan. Als dit is waar de kok zich in uitleeft. Geen bijgerechten, kleine porties, niet voldoende.
Resten wijn werden weer in 1 fles bij elkaar gegoten. Lange wachttijden. Geen reactie op onze opmerkingen. Vrij onvriendelijke hoofdbedienster. Kortom hier kom ik nooit meer terug.
Mysanderius S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Een heerlijke avond in een knus en gezellig restaurant. We voelden ons meteen thuis. Goed ontvangst bij de deur en een leuk tafeltje dicht bij de keuken. Vooraf hadden wij de Krokante garnalen op een salsa van rode paprika en Gerookte zalm met een salade van avocado en venkel. Bij het hoofdgerecht advies gevraagd van de chef kok voor een passende rode wijn.Een uitstekende wijn die niet op de kaart stond maar heerlijk smaakte bij de Tagliatelle met gebakken bospaddenstoelen en een romige saus van eekhoorntjesbrood met rucola en Parmezaan en de Rose gebraden hertenbout met aardappelmunster crème, rode kool en een saus van steranijs en kaneel. Wij hebben genoten van alle gerechten, heerlijk.