De Nachtwacht

Meer informatie over restaurant De Nachtwacht

tessat .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2012

In een woord petje af!
Sinds de nieuwe eigenaar erin zit gaat het alleen maar beter!
Personeel attent en zeer vriendelijk! (zoals het hoort)
De zaak is schoon en het eten erghhh goed.

Zeker omdat we eerder die avond in de Castell(op het leidseplein)waren en daar volkomen genegeerd werden geen goedeavond helemaal niets. na 10 minuten na herhaaldelijk de eigenaar(Paike) en de obers hun aandacht hadden gevraagd zijn we maar weggegaan en zelfs dat ging onopgemerkt.

markant detail is dat allebei de zaken vroeger bij ons in de familie zat! dus we zijn zeker erghh kritisch!

harry H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Prima steakhouse. Goed vlees, vriendelijke bediening en goede service. Vele malen beter dan de 13 in een dozijn en voornamelijk op toeristen gerichtte steahhouses in de omgeving van het Thorbecke-/Rembrandtplein. Nadeel is wel dat ook hier alle bijgerechten extra gerekend worden waardoor de zaak voor het gebodene aan de dure kant is .
Papaluichi A.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Zeer smakkelijk gegeten hier. Lekkere wijn. Vriendelijke bediening, schoon. Hier komen we zeker nog wel vaker. leuk uitzicht op het Rembrandtplein, leuke achtergrond muziek.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Even voor een lunch hier naar binnengelopen op het Rembrandtplein. Gerookte paling was een flink bord met veel sla en toast. Was redelijk. De kikkerbillen waren op zich prima maar bedolven onder een dikke laag saus en daardoor moeilijk te eten! Escargots waren ook prima. Een nette voldoende voor dit restaurant op deze toeristische locatie!
Mark E.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Elke keer dat ik hier kwam eten bestelde ik hetzelfde dus deze recensie is in dat opzicht beperkt. De T-bone steak is gewoon erg lekker. Blij dat je hier een goed en groot stuk vlees kan krijgen. Je betaalt niet weinig maar je wordt zeker niet teleurgesteld, en het is weer eens wat anders dan altijd maar Piet de Leeuw of Loetje. Vooraf zijn de slakken in botersaus en de kikkerbilletjes een aanrader. De vriendelijke barman zorgt ervoor dat je niet lang droog staat. Ingredienten voor een mooie avond.