De Nachtwacht

31-206224794

Meer informatie over restaurant De Nachtwacht

Marc L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Even voor een lunch hier naar binnengelopen op het Rembrandtplein. Gerookte paling was een flink bord met veel sla en toast. Was redelijk. De kikkerbillen waren op zich prima maar bedolven onder een dikke laag saus en daardoor moeilijk te eten! Escargots waren ook prima. Een nette voldoende voor dit restaurant op deze toeristische locatie!
Mark E.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Elke keer dat ik hier kwam eten bestelde ik hetzelfde dus deze recensie is in dat opzicht beperkt. De T-bone steak is gewoon erg lekker. Blij dat je hier een goed en groot stuk vlees kan krijgen. Je betaalt niet weinig maar je wordt zeker niet teleurgesteld, en het is weer eens wat anders dan altijd maar Piet de Leeuw of Loetje. Vooraf zijn de slakken in botersaus en de kikkerbilletjes een aanrader. De vriendelijke barman zorgt ervoor dat je niet lang droog staat. Ingredienten voor een mooie avond.