De Nachtwacht

Thorbeckeplein 2-4 1017 CS Amsterdam Nederland Kaart
31-206224794

Over het restaurant De Nachtwacht

Proef een authentiek stukje Amsterdam bij Restaurant De Nachtwacht. Deze originele Amsterdamse Steakhouse is gelegen in hartje Amsterdam aan het bruisende Rembrandtplein.

Zet je tanden in een goed stuk vlees van een bijzonder fijne structuur. Proef de malsheid van het pure vlees van eigen bodem, onder het genot van één van de vele wijnen op de wijnkaart.

De Nachtwacht maakt gebruik van het Beter Leven-concept. Het gebruik van eerlijk, langzaam gerijpt vlees staat hierbij centraal. Ruimte, gezonde voeding, goede verzorging en een natuurlijk kuddeverband zijn de basisingrediënten die je echt proeft in het vlees. Het is voor het grootste deel afkomstig van het Blonde d'Aquitaine rund uit Palmesteyn. Deze runderen leven in de Betuwe op landgoed Noordenhoek in Deil.

Dit moet je echt eens proberen hoor... reserveer snel je tafel bij De Nachtwacht in Amsterdam!

Meer informatie over restaurant De Nachtwacht

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2013
Gisteren hier gegeten met 12 man, iedereen tegelijk zijn eten, niets mis mee o.a. Tournedos gegeten was heerlijk m'n mes gleed erdoor heen. Bediening was goed, waarvan 1 heel gezellig en leuk was. Voor herhaling vatbaar, vroeger kwamen we hier ook regelmatig.
lesley88 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Vanavond wezen eten bij de Nachtwacht. Niet de eerste keer want kom hier graag. Vooraf paling waar niks mis mee was en daarna een sappige tournedos. Het is verder niet heel bijzonder maar wel gewoon lekker!
Snelle bediening en goede porties. Snelle service en leuk uitzicht op het plein.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Hier gegeten middels Vakantieveilingen! Wij werden hartelijk begroet bij binnenkomst. Hierna een, voor ons, gereserveerd tafeltje aan het raam gekregen. We konden kiezen uit verschillende gerechten. Wij hebben gekozen voor de uiensoep. Deze was wat dun, maar wel lekker met gegratineerde kaas en een broodje erin. Hierna de tournedos die echt super mals was en gegaard zoals wij hadden gevraagd. Deze was mooi gegrild en erg lekker! Dit geserveerd met een uitgebreide salade , sausjes en huis-gemaakte frites. Wij konden kiezen uit verschillende soorten koffie of een Dame Blanche. De Dame Blanche was erg lekker, vanille ijs met slagroom en gesmolten chocolade in een klein potje / schaaltje die als je deze op het ijs deed, stolde. Echt super! De huiswijn was goed, maar niet bijzonder. Dat komt omdat ik van een "zware" wijn hou en dat was het niet. De bediening was erg vriendelijk en vroeg ook steeds bij elk gerecht of alles goed was. Ik moet echt zeggen dat wij ons welkom voelden en erg lekker hebben gegeten!
tessat .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2012

In een woord petje af!
Sinds de nieuwe eigenaar erin zit gaat het alleen maar beter!
Personeel attent en zeer vriendelijk! (zoals het hoort)
De zaak is schoon en het eten erghhh goed.

Zeker omdat we eerder die avond in de Castell(op het leidseplein)waren en daar volkomen genegeerd werden geen goedeavond helemaal niets. na 10 minuten na herhaaldelijk de eigenaar(Paike) en de obers hun aandacht hadden gevraagd zijn we maar weggegaan en zelfs dat ging onopgemerkt.

markant detail is dat allebei de zaken vroeger bij ons in de familie zat! dus we zijn zeker erghh kritisch!

harry H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Prima steakhouse. Goed vlees, vriendelijke bediening en goede service. Vele malen beter dan de 13 in een dozijn en voornamelijk op toeristen gerichtte steahhouses in de omgeving van het Thorbecke-/Rembrandtplein. Nadeel is wel dat ook hier alle bijgerechten extra gerekend worden waardoor de zaak voor het gebodene aan de dure kant is .
Papaluichi A.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Zeer smakkelijk gegeten hier. Lekkere wijn. Vriendelijke bediening, schoon. Hier komen we zeker nog wel vaker. leuk uitzicht op het Rembrandtplein, leuke achtergrond muziek.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Even voor een lunch hier naar binnengelopen op het Rembrandtplein. Gerookte paling was een flink bord met veel sla en toast. Was redelijk. De kikkerbillen waren op zich prima maar bedolven onder een dikke laag saus en daardoor moeilijk te eten! Escargots waren ook prima. Een nette voldoende voor dit restaurant op deze toeristische locatie!
Mark E.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Elke keer dat ik hier kwam eten bestelde ik hetzelfde dus deze recensie is in dat opzicht beperkt. De T-bone steak is gewoon erg lekker. Blij dat je hier een goed en groot stuk vlees kan krijgen. Je betaalt niet weinig maar je wordt zeker niet teleurgesteld, en het is weer eens wat anders dan altijd maar Piet de Leeuw of Loetje. Vooraf zijn de slakken in botersaus en de kikkerbilletjes een aanrader. De vriendelijke barman zorgt ervoor dat je niet lang droog staat. Ingredienten voor een mooie avond.