De Nachtwacht

Thorbeckeplein 2-4 1017 CS Amsterdam Nederland Kaart
31-206224794

Over het restaurant De Nachtwacht

Proef een authentiek stukje Amsterdam bij Restaurant De Nachtwacht. Deze originele Amsterdamse Steakhouse is gelegen in hartje Amsterdam aan het bruisende Rembrandtplein.

Zet je tanden in een goed stuk vlees van een bijzonder fijne structuur. Proef de malsheid van het pure vlees van eigen bodem, onder het genot van één van de vele wijnen op de wijnkaart.

De Nachtwacht maakt gebruik van het Beter Leven-concept. Het gebruik van eerlijk, langzaam gerijpt vlees staat hierbij centraal. Ruimte, gezonde voeding, goede verzorging en een natuurlijk kuddeverband zijn de basisingrediënten die je echt proeft in het vlees. Het is voor het grootste deel afkomstig van het Blonde d'Aquitaine rund uit Palmesteyn. Deze runderen leven in de Betuwe op landgoed Noordenhoek in Deil.

Dit moet je echt eens proberen hoor... reserveer snel je tafel bij De Nachtwacht in Amsterdam!

Meer informatie over restaurant De Nachtwacht

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1
jovankavanbakel .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
We hebben nog nooit zo lekker gegeten als bij de Nachtwacht.
Ga zo door Nachtwacht.
We hebben de uiensoep en kipkluifjes gehad als voorgerecht en de varkenshaas en sparreribs als hoofdgerecht.
Thomas H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
super spareribs weer en de bediening top! Kom er zeker terug. We liepen om 0130 de tent uit, omdat het zo gezellig was.
debakkers .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Heerlijk gegeten, voor steak en aanverwanten ben je hier op het juiste adres, heerlijk mals vlees, nette bediening met kennis van zaken.
silviask .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Het eten is er Top! Heerlijk gegeten, goed gemarineerd, gebakken en leuk geserveerd! Bediening is vriendelijk en snel. Uiterlijk ook dikke plus punt, mooi, modern en knus.
albert V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
na vele jaren eindelijk weer eens naar dit restaurant en het was een bijzondere ervaring; het interieurs de entourage waren niet o nauwelijks veranderd: prima! het eten was ouderwets lekker, dus ook prima! maar tot onze grote ergernis was 'het decor' net fijn, vlak bij ons zat een "blijkbaar verliefd paar" elkaar zo af te lebberen, niet normaal midden in een restaurant; het personeel reageerde heel bijzonder toen wijn daar een opmerking over maakten: "tja, dat zijn vaste klanten hier, ze doen dat vaker…" Absoluut waanzin dus en een reden om voorlopig maar even niet meer terug te komen, hetgeen jammer is want voor de rest klopt het allemaal prima bij 'de Nachtwacht'!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Heerlijke niets aan de hand bistro. Biefstuk saté - met pofpieper - onwaarschijnlijk lekker - al jaren lang. Kwam hier vroeger met mijn ouders, later met vrienden en nu met mijn volwassen kinderen. Hoop dat zij het (saté)stokje gaan overnemen. De lage, onhandige tafeltjes zijn verruild voor gewone eettafeltjes en dat eet fijner. Wel veel en luid (praat)geluid in het voorgedeelte.
wcheung .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
De bediening en sfeer was goed.
De kalfs t - bone steak is een aanrader voor de rest gezellige omgeving.
Woon zelf niet meer in omgeving A dam maar is zeker voor herhaling vatbaar.
Was vanaf jaren 90 al regelmatig klant van de nachtwacht
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Ik had een T bone steak besteld. Deze was prima, een dikke 8. Mijn bijgerecht , salade vond ik tegenvallen voor bijna 4 euro. Sla, met een beetje komkommer, met de nadruk op beetje, 2 tomaten en erg veel pijnboompitten. Ik had hier meer van verwacht. een 6. Dat maakt het eten totaal een 7.
De service was prima , het was niet erg druk. Het is zowel binnen als buiten prima , decor een 8
bertus_heeren .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
We hebben prima gegeten binnen een geweldige ambiance en met uitstekende gerechten en bediening. Enkel en alleen lof voor dit restaurant. Echt een aanrader voor een ieder die goed wil eten in combinatie met gezelligheid. We komen zeker nog een keer terug.
Elisabeth K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
vooraf brood met kruidenboter en de gemarineerde kipkluifjes, kip was erg lekker!
Als hoofdgerecht goede malse spareribs en de ossehaassate, ook erg lekker. Geserveerd op houten planken (not my thing) en salade en friet moet apart bijbesteld worden. Salade was niet bijzonder, frietjes waren goed.
Jemimah B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Het beste gerecht was de T-bone. De service was heel goed en ik was jarig dus ze kwamen aanlopen met een toetje met zo een stokje vuurwerk erin dus dat vond ik wel echt leuk.
Yuri L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Het eten was echt lekker zoals altijd. Service was niet echt scherp bestelling werd vrij traag opgenomen. Als je dan maar 2 uur een tael hebt verwacht ik iets meer snelheid. Maar ze waren erg vriendelijk en kom zeker terug!
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Ik heb hier met mijn familie erg lekker gegeten! Ik ben hier al vaker geweest dus dat was ook de reden om terug te gaan :) de ossenhaassateh is een aanrader voor iedereen!
Renzo R.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Heerlijk gegeten.vriendelijke bediening.alleen 1 minpuntje waar het restaurant weinig aan kan doen vrees ik :schreeuwende en teveel drinkende toeristen.verder alle complimenten!!
Maartes .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Vrijdag avond...
Druk druk druk...20.00 gereserveerd .. 20.30 aan tafel.
We konden wachten aan de bar,gelijk maar de kaart erbij gepakt en besteld.
Gelukkig maar want we kregen ons eten een uur later,rond 21.00 uur.
Drie man in de keuken die de ballen uit hun broek werken... Respect!

Decor viel wat tegen.. beetje oud bollig....Maar....
Bediening en eten erg goed.
Het was al met al erg gezellig.
Vanessa B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
De ladysteak was heerlijk. Echt we aanrader. Het toetje vanille-ijs met warme chocoladesaus was wat veel, maar erg lekker. Vriendelijke bediening. Alleen qua entourage vond ik het wat gedateerd.
Jaap P .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Heerlijk gegeten in De Nachtwacht! Spareribs waren top en mijn vriendin had een ladysteak, ook heel lekker! Ik zou normaal nooit zo snel gaan eten op het Rembrandtplein, maar dit is echt een aanrader. De tent zat stampvol en toch zo goed bediend worden, hele leuke mensen, George de barman is echt een topper, wat een service!
Goede sfeer, goed stuk vlees en top bediening. Ik kan het iedereen aanraden!!
Lydia K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Heerlijk restaurant op een super locatie.
Wij komen hier al meer als 30 jaar.
Gisteravond hier weer heerlijk gegeten aan de bar.
Super ribeye en spareribs.
Gezellige barkeeper gewoon super

Wil en Lydia Klein
Lodewijk V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
zoals steeds weer uitstekend bediening vriendelijk en behulpzaam sate fanatastisch en de saus van de kikkerbillen excellent
loekangel .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Hier ben ik samen met mijn partner in een spontane bui naar binnen gelopen. Weer lange tijd bij de Nachtwacht gegeten…
Twee rode huiswijn en twee glas water gevraagd. De bediening vergeet water serveren! OK!
Vooraf hadden wij brood met kruiden boter en kreeften soep . Nogmaals afgesproken bij de soep krijgen wij extra een paar druppel cognac erbij om smaak te versterken maar die hebben wij niet gekregen. Wat een minpunt!
Zeker de gegrilde kalfs t-bone steak besteld maar toch wel T –bone steak geserveerd en het vlees was zo hard , taai en smaak minder. Wat een teleurgesteld en en wij gingen de rekening vragen. Jammer! Wij gaan niet meer terugkomen. Locatie is nog steeds geweldig qua uitzicht en interieur blijft niet zoveel veranderen al jaren.