De Nachtwacht

31-206224794

Meer informatie over restaurant De Nachtwacht

Mark A.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Ik had een T bone steak besteld. Deze was prima, een dikke 8. Mijn bijgerecht , salade vond ik tegenvallen voor bijna 4 euro. Sla, met een beetje komkommer, met de nadruk op beetje, 2 tomaten en erg veel pijnboompitten. Ik had hier meer van verwacht. een 6. Dat maakt het eten totaal een 7.
De service was prima , het was niet erg druk. Het is zowel binnen als buiten prima , decor een 8
bertus_heeren .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
We hebben prima gegeten binnen een geweldige ambiance en met uitstekende gerechten en bediening. Enkel en alleen lof voor dit restaurant. Echt een aanrader voor een ieder die goed wil eten in combinatie met gezelligheid. We komen zeker nog een keer terug.
Elisabeth K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
vooraf brood met kruidenboter en de gemarineerde kipkluifjes, kip was erg lekker!
Als hoofdgerecht goede malse spareribs en de ossehaassate, ook erg lekker. Geserveerd op houten planken (not my thing) en salade en friet moet apart bijbesteld worden. Salade was niet bijzonder, frietjes waren goed.
Jemimah B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Het beste gerecht was de T-bone. De service was heel goed en ik was jarig dus ze kwamen aanlopen met een toetje met zo een stokje vuurwerk erin dus dat vond ik wel echt leuk.
Yuri L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Het eten was echt lekker zoals altijd. Service was niet echt scherp bestelling werd vrij traag opgenomen. Als je dan maar 2 uur een tael hebt verwacht ik iets meer snelheid. Maar ze waren erg vriendelijk en kom zeker terug!
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Ik heb hier met mijn familie erg lekker gegeten! Ik ben hier al vaker geweest dus dat was ook de reden om terug te gaan :) de ossenhaassateh is een aanrader voor iedereen!
samanthavhout .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Heerlijk vlees! Lekker ladysteak en tounedos besteld met gpofte aardappel en gemengde salade. Ook de sausjes waren voortreffelijk. In eerste instantie waren ze het stokbrood met kruidenboter dat wij vooraf hadden besteld vergeten. Nadat wij dit hebben gemeld kregen wij deze van de zaak. Super!
renzo38 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Heerlijk gegeten.vriendelijke bediening.alleen 1 minpuntje waar het restaurant weinig aan kan doen vrees ik :schreeuwende en teveel drinkende toeristen.verder alle complimenten!!
Maartes .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Vrijdag avond...
Druk druk druk...20.00 gereserveerd .. 20.30 aan tafel.
We konden wachten aan de bar,gelijk maar de kaart erbij gepakt en besteld.
Gelukkig maar want we kregen ons eten een uur later,rond 21.00 uur.
Drie man in de keuken die de ballen uit hun broek werken... Respect!

Decor viel wat tegen.. beetje oud bollig....Maar....
Bediening en eten erg goed.
Het was al met al erg gezellig.
Triesie .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Wij werden vriendelijk ontvangen de lokatie is gezellig en het restaurant zag er verzorgd uit. Eten was prima, vooral de kippenkluifjes vielen goed in de smaak. Enige minpuntje vonden wij de houten planken waarop het eten werd geserveerd. Borden zijn hygienischer wat ons betreft. Verder prima restaurant!
Steefrc V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
We hebben heerlijk en gezellig gegeten met perfecte service van (nu onze) vriendin serveerster uit de Rijp. Goed menu, goede tempo in het serveren: in principe was alles goed m.u.v. het vlees: niet de gevraagde medium, maar te welldone. We gaan er zeker nog eens terug (en vragen dan om rare, krijgen misschien medium :)
Vanessa B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
De ladysteak was heerlijk. Echt we aanrader. Het toetje vanille-ijs met warme chocoladesaus was wat veel, maar erg lekker. Vriendelijke bediening. Alleen qua entourage vond ik het wat gedateerd.
Jaap P .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Heerlijk gegeten in De Nachtwacht! Spareribs waren top en mijn vriendin had een ladysteak, ook heel lekker! Ik zou normaal nooit zo snel gaan eten op het Rembrandtplein, maar dit is echt een aanrader. De tent zat stampvol en toch zo goed bediend worden, hele leuke mensen, George de barman is echt een topper, wat een service!
Goede sfeer, goed stuk vlees en top bediening. Ik kan het iedereen aanraden!!
Melvin T.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Lekker gegeten, en het eten was best veel, maar dat was met een doggy bag zo geregeld. Sparibs waren een beetje te droog, maar de bediening was top en erg vriendelijk, dus in overal was het een gezellig avondje met de familie weg.
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
we hebben inmiddels 4 x gegeten bij de nachtwacht en elke keer is het een heerlijke avond geworden.
Het eten is heerlijk de ambiance is goed ook na het eten is het er gezellig vertoeven om nog gezellig na te blijven zitten aan de bar.
GretaVN .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Superlekkere spareribs ! Het was zo lekker dat we onmiddelijk reserveerden voor de volgende avond . Zeer gezellige inrichting! echt alles TOP ! We komen zeker terug bij een volgend weekendje Amsterdam! Groetjes uit België, Greta en Dirk
Lydia K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Heerlijk restaurant op een super locatie.
Wij komen hier al meer als 30 jaar.
Gisteravond hier weer heerlijk gegeten aan de bar.
Super ribeye en spareribs.
Gezellige barkeeper gewoon super

Wil en Lydia Klein
Lodewijk V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
zoals steeds weer uitstekend bediening vriendelijk en behulpzaam sate fanatastisch en de saus van de kikkerbillen excellent
EricVeen .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Het eten was voortreffelijk, de bediening goed. Een heel gezellige locatie in het hartje van Amsterdam.
Voor herhaling vatbaar
Adevries33 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Afgelopen week met enkele vrienden heerlijk wezen eten in de Nachtwacht. De service was goed. We werden netjes welkom geheten en kregen een comfortabele tafel aangewezen. Als voorgerecht zijn de gamba's pil pil echt een aanrader en de steaks een begrip. De sfeer is zeer relaxed en ongedwongen. Dit komt vooral door de leuke bediening. Echt een aanrader dit restaurant en we zullen zeker snel terugkomen.