De Nachtwacht

31-206224794

Meer informatie over restaurant De Nachtwacht

Stefan .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Na een dagje horecava hier met zijn 6e gegeten.
Aanvankelijk erg veel zin in, en met de kaart gezien te hebben dachten we er goed te eten.
We begonnen met een drankje vlak bij de bar, hier wel veel op de tocht gezeten dus toen maar naar onze eigen plek gegaan.
Ze zijn niet erg happig op drankverkoop, regelmatig met lege glazen gezeten.
Het vlees was lekker maar niet op de juiste wijze bereid naar ons inziens. Maar dat kan per persoon verschillen, we vonden de T-bone steak van 600 gram zwaar tegenvallen. Daarbij was het vlees ook niet echt goed warm, maar veel honger dus wel alles opgegeten.

De service daarbij was niet gastgericht, er liep 1 iemand continu rond en overal op te letten maar zonder enige vriendelijkheid en dat hij het leuk vond om te werken.
Daarbij werd onze tafel voor een deel uitgehaald terwijl er nog 1 aan het eten was. Dit was op het moment dat we frietjes bijbestelde, waar je een dik bedrag voor mag betalen...

Mocht ik nog een dag naar Amsterdam gaan zal ik eerst 3x nadenken voordat ik hier zou gaan eten.
Entrecote .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Lekker gegeten. Service minder. 21:00 gereserveer. Pas 21:35 plek. Verder lang moeten wachten tot we unerhaupt iets konden bestellen en betalen.
Rebijl1970 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
We vonden het eten en vlees zeker goed, mals en zeer smaakvol, maar best aan de prijs voor wat je krijgt, zelfs friet en salade moest los worden besteld, wel eerlijk dat 1 portie van beide voldoende zou zijn. De sfeer en inrichting is prima. Minpunt mbt service, helaas konden we niet direct terrecht op de gereserveerde tijd (17:30) en werden we gevraagd om 18:00 terug te komen dit los je als restaurant op door eventueel een eerste drankje op kosten van het huis aan te bieden.
n.wijgman .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Zo lekker heb ik nog niet ergens gegeten. Het vlees is verser dan vers. De spare ribs viel het vlees van het bot. De gepofte aardappel; heerlijk! Sausjes jammie. Service; fantastisch. Werkelijk ALLES is top in dit restaurant.
Etienne M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Ik heb hier de tournedos gegeten en mijn vriendin de surf&turf, het was echt lekker!! De sfeer is er erg gezellig en zeer leuke bediening! Zeker een aanrader en als wij weer in Amsterdam zijn gaan we zeer zeker hier weer heen.
barry68 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Na een stroeve start over een allergie (de allergene kaart is zeer klein uitgevallen) en een iets te voorzichtige uitleg waardoor het idee gewekt werd dat er eigenlijk niets kon worden gegeten, bleek dit alles zeer mee te vallen. Prima gegeten en vooral geen last gehad van de allergie, super gedaan!
judith V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Heel aardig gegeten voor een naar Amsterdamse begrippen op zo'n mooie locatie redelijke prijs. Ik had lamskoteletten en mijn vriend mixed grill. Wel vreemd dat je er niets bij kreeg. Patat of pofaardappel en sla moet je hier apart bestellen en dus betalen. Daardoor lijkt een gerecht een eetcafeprijs te hebben maar komt het uiteindelijk duurder uit. Het is wel een echt eetcafe. Wij zaten in de serre waar het wat minder rumoerig is als boven bij de bar. Beiening vriendelijk en netjes.
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
We hebben een keer gegeten bij Venus & Adonis. Nadat we hebben geleerd dat dat de "leerling" was en De Nachtwacht "meester", waren we erg benieuwd. Helaas vonden we het eten bij De Nachtwacht niet beter dan bij Venus & Adonis. Het was wel lekker.
Sammy J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
De Nachtwacht: vriendelijk personeel, altijd lekker eten. Mijn vriend komt er altijd voor de lamskoteletten en ik word zelf erg blij van de gamba's (die ik als hoofdgerecht neem).
Qua sfeer een mooie mix van Amsterdammers en toeristen. Ik kom er graag als ik in de buurt van het Rembrandtplein.
renemouse .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Als ik ga eten rond Rembrandtsplein, dan denk ik alleen maar aan de nachtwacht. Goed eten, redelijke prijs, juiste ambiance om het plein. Komen hopenlijk gauw weer terug....
Khadija H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Kreeftensoep en Gamba's als voorgerecht. Lamsrack en T-bone als hoofdgerecht lekker stuk vlees. Service was goed! Gezellige avond gehad.
Feline-Quint .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Vader, twee zoons en een schoonzoon hebben 7 november 2015 gegeten bij de Nachtwacht.
Wij zaten bij het raam, uitstekende ambiance, goede bediening, vlot maar ook weer niet te vlot.
Vroegen om een kan leidingwater, was geen enkel probleem.
Onder het genot van een uitstekende fles wijn het volgende genuttigd:
vooraf 3 x uiensoep en een maal een garnalencocktail, alles van uitstekende kwaliteit.
Hoofdgerecht: 4 x Rib-eye steak, black angus (350 gram). Wij hebben gesmuld.
Nagerecht: 4 x Chocoladetruffeltaart met walnotenijs en caramel, ook heerlijk.
Wij zijn na twee en een half uur tafelen voldaan naar Tuschinski gegaan (James Bond).
renewilhelm .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Mooie zaak aan het Thorbecke/Rembrandtplein in hartje Amsterdam. Leuke en vlotte jonge bediening en super lekkere en malse steak!
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Voor bezoek aan Bob Dylan in Carre by Nachtwacht gegeten.
Uiensope echt aanrader, lady steak erg goed, bediening zeer vlot en vriendelijk.
Zou zeker volgende keer weer gaan eten, in buurt van Carre en
vlotte bediening om op tijd voor voorstelling te zijn.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Heerlijk gegeten! Professionele bediening.
Sfeer relaxed nog steeds een aanrader terwijl ik hier al jaren niet was geweest.
mvanlenthe .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Heerlijk gegeten! Alleen hadden wij om 20 gereserveerd en konden pas om 20:30 aan tafel.
Het duurde allemaal erg lang.
Wij hadden patat besteld extra maar kregen dit pas toen wij alles ophadden.
Het voorgerecht werd tegelijk met het hoofdgerecht geserveerd.
jovankavanbakel .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
We hebben nog nooit zo lekker gegeten als bij de Nachtwacht.
Ga zo door Nachtwacht.
We hebben de uiensoep en kipkluifjes gehad als voorgerecht en de varkenshaas en sparreribs als hoofdgerecht.
thomashoving .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
super spareribs weer en de bediening top! Kom er zeker terug. We liepen om 0130 de tent uit, omdat het zo gezellig was.
debakkers .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Heerlijk gegeten, voor steak en aanverwanten ben je hier op het juiste adres, heerlijk mals vlees, nette bediening met kennis van zaken.
silviask .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Het eten is er Top! Heerlijk gegeten, goed gemarineerd, gebakken en leuk geserveerd! Bediening is vriendelijk en snel. Uiterlijk ook dikke plus punt, mooi, modern en knus.