De Nachtwacht

31-206224794

Meer informatie over restaurant De Nachtwacht

Etienne M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Ik heb hier de tournedos gegeten en mijn vriendin de surf&turf, het was echt lekker!! De sfeer is er erg gezellig en zeer leuke bediening! Zeker een aanrader en als wij weer in Amsterdam zijn gaan we zeer zeker hier weer heen.
barry68 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Na een stroeve start over een allergie (de allergene kaart is zeer klein uitgevallen) en een iets te voorzichtige uitleg waardoor het idee gewekt werd dat er eigenlijk niets kon worden gegeten, bleek dit alles zeer mee te vallen. Prima gegeten en vooral geen last gehad van de allergie, super gedaan!
judith V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Heel aardig gegeten voor een naar Amsterdamse begrippen op zo'n mooie locatie redelijke prijs. Ik had lamskoteletten en mijn vriend mixed grill. Wel vreemd dat je er niets bij kreeg. Patat of pofaardappel en sla moet je hier apart bestellen en dus betalen. Daardoor lijkt een gerecht een eetcafeprijs te hebben maar komt het uiteindelijk duurder uit. Het is wel een echt eetcafe. Wij zaten in de serre waar het wat minder rumoerig is als boven bij de bar. Beiening vriendelijk en netjes.
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
We hebben een keer gegeten bij Venus & Adonis. Nadat we hebben geleerd dat dat de "leerling" was en De Nachtwacht "meester", waren we erg benieuwd. Helaas vonden we het eten bij De Nachtwacht niet beter dan bij Venus & Adonis. Het was wel lekker.
Sammy J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
De Nachtwacht: vriendelijk personeel, altijd lekker eten. Mijn vriend komt er altijd voor de lamskoteletten en ik word zelf erg blij van de gamba's (die ik als hoofdgerecht neem).
Qua sfeer een mooie mix van Amsterdammers en toeristen. Ik kom er graag als ik in de buurt van het Rembrandtplein.
renemouse .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Als ik ga eten rond Rembrandtsplein, dan denk ik alleen maar aan de nachtwacht. Goed eten, redelijke prijs, juiste ambiance om het plein. Komen hopenlijk gauw weer terug....
Khadija H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Kreeftensoep en Gamba's als voorgerecht. Lamsrack en T-bone als hoofdgerecht lekker stuk vlees. Service was goed! Gezellige avond gehad.
Feline-Quint .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Vader, twee zoons en een schoonzoon hebben 7 november 2015 gegeten bij de Nachtwacht.
Wij zaten bij het raam, uitstekende ambiance, goede bediening, vlot maar ook weer niet te vlot.
Vroegen om een kan leidingwater, was geen enkel probleem.
Onder het genot van een uitstekende fles wijn het volgende genuttigd:
vooraf 3 x uiensoep en een maal een garnalencocktail, alles van uitstekende kwaliteit.
Hoofdgerecht: 4 x Rib-eye steak, black angus (350 gram). Wij hebben gesmuld.
Nagerecht: 4 x Chocoladetruffeltaart met walnotenijs en caramel, ook heerlijk.
Wij zijn na twee en een half uur tafelen voldaan naar Tuschinski gegaan (James Bond).
renewilhelm .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Mooie zaak aan het Thorbecke/Rembrandtplein in hartje Amsterdam. Leuke en vlotte jonge bediening en super lekkere en malse steak!
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Voor bezoek aan Bob Dylan in Carre by Nachtwacht gegeten.
Uiensope echt aanrader, lady steak erg goed, bediening zeer vlot en vriendelijk.
Zou zeker volgende keer weer gaan eten, in buurt van Carre en
vlotte bediening om op tijd voor voorstelling te zijn.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Heerlijk gegeten! Professionele bediening.
Sfeer relaxed nog steeds een aanrader terwijl ik hier al jaren niet was geweest.
mvanlenthe .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Heerlijk gegeten! Alleen hadden wij om 20 gereserveerd en konden pas om 20:30 aan tafel.
Het duurde allemaal erg lang.
Wij hadden patat besteld extra maar kregen dit pas toen wij alles ophadden.
Het voorgerecht werd tegelijk met het hoofdgerecht geserveerd.
jovankavanbakel .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
We hebben nog nooit zo lekker gegeten als bij de Nachtwacht.
Ga zo door Nachtwacht.
We hebben de uiensoep en kipkluifjes gehad als voorgerecht en de varkenshaas en sparreribs als hoofdgerecht.
thomashoving .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
super spareribs weer en de bediening top! Kom er zeker terug. We liepen om 0130 de tent uit, omdat het zo gezellig was.
debakkers .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Heerlijk gegeten, voor steak en aanverwanten ben je hier op het juiste adres, heerlijk mals vlees, nette bediening met kennis van zaken.
silviask .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Het eten is er Top! Heerlijk gegeten, goed gemarineerd, gebakken en leuk geserveerd! Bediening is vriendelijk en snel. Uiterlijk ook dikke plus punt, mooi, modern en knus.
albert V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
na vele jaren eindelijk weer eens naar dit restaurant en het was een bijzondere ervaring; het interieurs de entourage waren niet o nauwelijks veranderd: prima! het eten was ouderwets lekker, dus ook prima! maar tot onze grote ergernis was 'het decor' net fijn, vlak bij ons zat een "blijkbaar verliefd paar" elkaar zo af te lebberen, niet normaal midden in een restaurant; het personeel reageerde heel bijzonder toen wijn daar een opmerking over maakten: "tja, dat zijn vaste klanten hier, ze doen dat vaker…" Absoluut waanzin dus en een reden om voorlopig maar even niet meer terug te komen, hetgeen jammer is want voor de rest klopt het allemaal prima bij 'de Nachtwacht'!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Heerlijke niets aan de hand bistro. Biefstuk saté - met pofpieper - onwaarschijnlijk lekker - al jaren lang. Kwam hier vroeger met mijn ouders, later met vrienden en nu met mijn volwassen kinderen. Hoop dat zij het (saté)stokje gaan overnemen. De lage, onhandige tafeltjes zijn verruild voor gewone eettafeltjes en dat eet fijner. Wel veel en luid (praat)geluid in het voorgedeelte.
wcheung .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
De bediening en sfeer was goed.
De kalfs t - bone steak is een aanrader voor de rest gezellige omgeving.
Woon zelf niet meer in omgeving A dam maar is zeker voor herhaling vatbaar.
Was vanaf jaren 90 al regelmatig klant van de nachtwacht
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Ik had een T bone steak besteld. Deze was prima, een dikke 8. Mijn bijgerecht , salade vond ik tegenvallen voor bijna 4 euro. Sla, met een beetje komkommer, met de nadruk op beetje, 2 tomaten en erg veel pijnboompitten. Ik had hier meer van verwacht. een 6. Dat maakt het eten totaal een 7.
De service was prima , het was niet erg druk. Het is zowel binnen als buiten prima , decor een 8