De Nachtwacht

• Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Top
Terri A.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
De steak was perfect de vis was zeer goed mistte wat groente en de service was Helaas niet waardig aan het gepresenteerde teen gemiste kans
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Met 8 personen gezellig buiten gegeten onder de warmte lamp. Ons gezelschap heeft een heerlijke steak gegeten maar de spareribs waren goddelijk. Nog niet eerder zulke lekkere ribs gegeten. Vriendelijke attente serveersters. Wij komen zeker terug. ????
mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Omdat één van onze vrienden een rasechte type is “wat de boer niet kent…”, een restaurant gevonden met de Hollands klinkende naam De Nachtwacht. Vind dat maar eens in Amsterdam?! Moet voor onze vriend toch wel geschikt zijn? Ja, ze hadden (Hollandse) saté. Voor de anderen gelukkig ook andere soort gerechten. Gekozen voor escargots, kikkerbillen, mixed grill en spareribs. Het smaakte ons prima. De portie spareribs was heel groot en heel lekker mals. De overgebleven portie keurig in een bakje mee naar huis gekregen. Bediening vriendelijk en gezellige sfeer. Tafel aan het raam en op het Rembrandtplein valt genoeg te zien.
Cees A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Was weer top ondanks de top drukte prima en vriendelijke bediening.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Eten was heerlijk en de service was gied een echte aanrader
Francesco O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het was Tweede Kerstdag en druk, maar ik vraag mij af waarom de muziek zo luid moet aanstaan. Het voegt niets toe, de gasten gaan alleen maar harder praten en dat is bijzonder irritant.
cees D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zoals altijd, simpel en goed
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We zijn hier op een hele drukke zaterdagavond in Amsterdam geweest, gelukkig hadden we gereserveerd. Het eten en de bediening waren perfect en ondanks de drukte toch een leuk sfeertje.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Lekker gegeten met een vriendelijk bediening eigenlijk zoals wij dat gewend zijn eten diverse keren per jaar en zijn nooit teleurgesteld
yesss .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Lekker eten in een huiselijke ambiance,slakken,kikkerbillen,tournedos allemaal lekker en een vriendelijke bediening,voor herhaling vatbaar als we weer een dagje amsterdam gaan doen
midstan .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten en wat een goede service !! Bedankt Anniek !! Was al eerder geweest bij jullie om te eten en vond het al geweldig ! Met zn vieren een heerlijke avond gehad !! Tot de volgende keer.
Purplelady .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
We hadden ver van te voren gereserveerd bijna 2 weken., helaas eenmaal binnen kregen we een tafel aan de zijkant bij het loop pad waar iedereen binnenkomt en langs je heen loopt. Dat vonden wij echter niet zo fijn. Bij de bestelling vroeg ik maar om 1 verandering ,maar ook dat werd helaas niet aangepast. Werd niet opgelet op lege glazen. Bij het afrekenen bleef de bediende gewoon naast je staan geen privacy. Werd niet gegroet nadat we tip hadden gegeven.
Het was binnen erg warm en benauwd.
Lysenka R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Eerste bezoek aan de nachtwacht. Begonnen met een wijntje en na het zien van al het lekkere eten om ons heen toch maar besloten om hier een hapje te eten. Vooraf brood met kruidenboter, niks mis mee. Daarna liet de saté even op zich wachten. Toen de saté er eindelijk was was hij tegen het koude aan. Bij het melden hiervan werd alles direct mee terug genomen en gezorgd voor nieuwe. Deze was iets warmer, maar naar mij idee had het warmer gemogen. Bij de rekening stond er een wijn teveel gerekend en omdat al wat gedoe was geweest kregen we het voorafje gratis. Geheel verrast maar goed opgelost! Kom er zeker nog een keer terug.
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Een vriendin van mij is hier eerder geweest en nam mij en mijn vriend mee naar dit restaurant. Bij binnenkomst kreeg ik gelijk een sfeervolle indruk. We zaten dicht bij de bar, in een hoek met stoelen en een bank. Deze zaten erg aangenaam. De bediening kwam gelijk naar ons toe en was zeer vriendelijk en attent. Na we onze drankjes op tafel kregen, werd er gelijk een broodmandje geserveerd. De voorgerechten: mosselen, slakken en krabcocktail waren heerlijk. Goede smaken en de krab was echte krab en niet surimi. Als hoofd de lamskoteletten, ribeye black anges en de Tbone steak 600gram. Je proeft dat het kwaliteit vlees is en smaakte allemaal heerlijk. De Tbone steak was te ver door, waarna er gelijk een nieuwe werd bereid voor ons. Super service, heerlijk eten en sfeervol. De prijzen liggen wel wat hoger, maar zeker waar voor je geld. Wij komen zeker terug en een dikke aanrader dit.
VeraHenkes .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Heerlijk avondje eten aan het Rembrandtplein, waar beter dan bij de Nachtwacht. Het was weer genieten afgelopen weekend. Gelukkig gereserveerd want het was weer aardig druk. Ik ben begonnen met een heerlijke Hollandse garnalencocktail. En als hoofdgerecht koos ik voor een verrukkelijke lady steak. Ik vind het restaurant hartstikke gezellig, en het zit op een top locatie. Ook het personeel was weer erg behulpzaam en vriendelijk. Wij werden goed en vriendelijk geholpen. Het is een fijn en goed restaurant.
thomasaruba .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Goed eten zonder poespas. Een echt grill restaurant met voldoende keuze in het menu. Lekkere scherpe messen ook want dat ontbreekt er bij andere restaurants nog wel eens aan.
willemma .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
De service en het eten waren super. De tafels staan voor sommige wat te dicht op elkaar. De mixed grill en de entrecote waren een aanrader. Ook vanille ijs met chocoladesaus is een leuk dessert om met z'n tweeën te eten.
patrickk1985 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Ik had de mixed grill alleen dacht dat het 3 of 4 stukken vlees op een bord waren, maar nu kreeg ik een spies. Met daarop een klein worstje.
, biefstukje enz. Vlees was voor de rest wel goeddoorbakken en lekker van smaak en we hadden niet veel privacy want mijn vriendin zat op een bank en nog geen 50 cm naast ons zaten de volgende klanten te eten .
nancy103 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Zoals altijd suoer lekker eten en dat op een toeristische plek. Vooral de ossenhaas saté en de cheesecake waren weer heerlijk echt een een top plek!!