De Nachtwacht

31-206224794

Meer informatie over restaurant De Nachtwacht

Robert L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We zijn hier op een hele drukke zaterdagavond in Amsterdam geweest, gelukkig hadden we gereserveerd. Het eten en de bediening waren perfect en ondanks de drukte toch een leuk sfeertje.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Lekker gegeten met een vriendelijk bediening eigenlijk zoals wij dat gewend zijn eten diverse keren per jaar en zijn nooit teleurgesteld
Yesss .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Lekker eten in een huiselijke ambiance,slakken,kikkerbillen,tournedos allemaal lekker en een vriendelijke bediening,voor herhaling vatbaar als we weer een dagje amsterdam gaan doen
Midstan .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten en wat een goede service !! Bedankt Anniek !! Was al eerder geweest bij jullie om te eten en vond het al geweldig ! Met zn vieren een heerlijke avond gehad !! Tot de volgende keer.
Purplelady .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
We hadden ver van te voren gereserveerd bijna 2 weken., helaas eenmaal binnen kregen we een tafel aan de zijkant bij het loop pad waar iedereen binnenkomt en langs je heen loopt. Dat vonden wij echter niet zo fijn. Bij de bestelling vroeg ik maar om 1 verandering ,maar ook dat werd helaas niet aangepast. Werd niet opgelet op lege glazen. Bij het afrekenen bleef de bediende gewoon naast je staan geen privacy. Werd niet gegroet nadat we tip hadden gegeven.
Het was binnen erg warm en benauwd.
Lysenka R.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Eerste bezoek aan de nachtwacht. Begonnen met een wijntje en na het zien van al het lekkere eten om ons heen toch maar besloten om hier een hapje te eten. Vooraf brood met kruidenboter, niks mis mee. Daarna liet de saté even op zich wachten. Toen de saté er eindelijk was was hij tegen het koude aan. Bij het melden hiervan werd alles direct mee terug genomen en gezorgd voor nieuwe. Deze was iets warmer, maar naar mij idee had het warmer gemogen. Bij de rekening stond er een wijn teveel gerekend en omdat al wat gedoe was geweest kregen we het voorafje gratis. Geheel verrast maar goed opgelost! Kom er zeker nog een keer terug.
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Een vriendin van mij is hier eerder geweest en nam mij en mijn vriend mee naar dit restaurant. Bij binnenkomst kreeg ik gelijk een sfeervolle indruk. We zaten dicht bij de bar, in een hoek met stoelen en een bank. Deze zaten erg aangenaam. De bediening kwam gelijk naar ons toe en was zeer vriendelijk en attent. Na we onze drankjes op tafel kregen, werd er gelijk een broodmandje geserveerd. De voorgerechten: mosselen, slakken en krabcocktail waren heerlijk. Goede smaken en de krab was echte krab en niet surimi. Als hoofd de lamskoteletten, ribeye black anges en de Tbone steak 600gram. Je proeft dat het kwaliteit vlees is en smaakte allemaal heerlijk. De Tbone steak was te ver door, waarna er gelijk een nieuwe werd bereid voor ons. Super service, heerlijk eten en sfeervol. De prijzen liggen wel wat hoger, maar zeker waar voor je geld. Wij komen zeker terug en een dikke aanrader dit.
VeraHenkes .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Heerlijk avondje eten aan het Rembrandtplein, waar beter dan bij de Nachtwacht. Het was weer genieten afgelopen weekend. Gelukkig gereserveerd want het was weer aardig druk. Ik ben begonnen met een heerlijke Hollandse garnalencocktail. En als hoofdgerecht koos ik voor een verrukkelijke lady steak. Ik vind het restaurant hartstikke gezellig, en het zit op een top locatie. Ook het personeel was weer erg behulpzaam en vriendelijk. Wij werden goed en vriendelijk geholpen. Het is een fijn en goed restaurant.
Thomasaruba .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Goed eten zonder poespas. Een echt grill restaurant met voldoende keuze in het menu. Lekkere scherpe messen ook want dat ontbreekt er bij andere restaurants nog wel eens aan.
Willemma .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
De service en het eten waren super. De tafels staan voor sommige wat te dicht op elkaar. De mixed grill en de entrecote waren een aanrader. Ook vanille ijs met chocoladesaus is een leuk dessert om met z'n tweeën te eten.
Patrickk1985 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Ik had de mixed grill alleen dacht dat het 3 of 4 stukken vlees op een bord waren, maar nu kreeg ik een spies. Met daarop een klein worstje.
, biefstukje enz. Vlees was voor de rest wel goeddoorbakken en lekker van smaak en we hadden niet veel privacy want mijn vriendin zat op een bank en nog geen 50 cm naast ons zaten de volgende klanten te eten .
Nancy103 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Zoals altijd suoer lekker eten en dat op een toeristische plek. Vooral de ossenhaas saté en de cheesecake waren weer heerlijk echt een een top plek!!
Stefan .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Na een dagje horecava hier met zijn 6e gegeten.
Aanvankelijk erg veel zin in, en met de kaart gezien te hebben dachten we er goed te eten.
We begonnen met een drankje vlak bij de bar, hier wel veel op de tocht gezeten dus toen maar naar onze eigen plek gegaan.
Ze zijn niet erg happig op drankverkoop, regelmatig met lege glazen gezeten.
Het vlees was lekker maar niet op de juiste wijze bereid naar ons inziens. Maar dat kan per persoon verschillen, we vonden de T-bone steak van 600 gram zwaar tegenvallen. Daarbij was het vlees ook niet echt goed warm, maar veel honger dus wel alles opgegeten.

De service daarbij was niet gastgericht, er liep 1 iemand continu rond en overal op te letten maar zonder enige vriendelijkheid en dat hij het leuk vond om te werken.
Daarbij werd onze tafel voor een deel uitgehaald terwijl er nog 1 aan het eten was. Dit was op het moment dat we frietjes bijbestelde, waar je een dik bedrag voor mag betalen...

Mocht ik nog een dag naar Amsterdam gaan zal ik eerst 3x nadenken voordat ik hier zou gaan eten.
Entrecote .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Lekker gegeten. Service minder. 21:00 gereserveer. Pas 21:35 plek. Verder lang moeten wachten tot we unerhaupt iets konden bestellen en betalen.
Rebijl1970 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
We vonden het eten en vlees zeker goed, mals en zeer smaakvol, maar best aan de prijs voor wat je krijgt, zelfs friet en salade moest los worden besteld, wel eerlijk dat 1 portie van beide voldoende zou zijn. De sfeer en inrichting is prima. Minpunt mbt service, helaas konden we niet direct terrecht op de gereserveerde tijd (17:30) en werden we gevraagd om 18:00 terug te komen dit los je als restaurant op door eventueel een eerste drankje op kosten van het huis aan te bieden.
N.wijgman .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Zo lekker heb ik nog niet ergens gegeten. Het vlees is verser dan vers. De spare ribs viel het vlees van het bot. De gepofte aardappel; heerlijk! Sausjes jammie. Service; fantastisch. Werkelijk ALLES is top in dit restaurant.
Etienne M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Ik heb hier de tournedos gegeten en mijn vriendin de surf&turf, het was echt lekker!! De sfeer is er erg gezellig en zeer leuke bediening! Zeker een aanrader en als wij weer in Amsterdam zijn gaan we zeer zeker hier weer heen.
Barry68 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Na een stroeve start over een allergie (de allergene kaart is zeer klein uitgevallen) en een iets te voorzichtige uitleg waardoor het idee gewekt werd dat er eigenlijk niets kon worden gegeten, bleek dit alles zeer mee te vallen. Prima gegeten en vooral geen last gehad van de allergie, super gedaan!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Heel aardig gegeten voor een naar Amsterdamse begrippen op zo'n mooie locatie redelijke prijs. Ik had lamskoteletten en mijn vriend mixed grill. Wel vreemd dat je er niets bij kreeg. Patat of pofaardappel en sla moet je hier apart bestellen en dus betalen. Daardoor lijkt een gerecht een eetcafeprijs te hebben maar komt het uiteindelijk duurder uit. Het is wel een echt eetcafe. Wij zaten in de serre waar het wat minder rumoerig is als boven bij de bar. Beiening vriendelijk en netjes.
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
We hebben een keer gegeten bij Venus & Adonis. Nadat we hebben geleerd dat dat de "leerling" was en De Nachtwacht "meester", waren we erg benieuwd. Helaas vonden we het eten bij De Nachtwacht niet beter dan bij Venus & Adonis. Het was wel lekker.