De Nachtegaal

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Bourgondiër23 ..
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Na eerdere goede ervaringen gingen we hier weer eens lunchen. Dat bleek een vergissing te zijn. Dat het koffieapparaat en de kassa er mee ophouden is overmacht, maar dat de jongere dame de gasten twee maal laat vragen om de lunchkaart en vervolgens, alsof het de normaalste zaak van de wereld is, de gast naar zich toe laat komen lopen om de bestelling door te geven is schrijnend. De buren aan het tafeltje naast ons hadden minder geduld dan wij, waren het wachten zat en stapten op. Na 3 kwartier kwam het eten, en de oudere dame vroeg "uitsmijter?" , terwijl er toch echt de bestelde tosti op het bord lag. Die tosti smaakte goed, al kun je aan een tosti natuurlijk weinig verpesten. Het bestelde witte broodje tonijnsalade bleek onderweg een witte boterham tonijnsalade geworden te zijn. Nou vooruit dan maar. De salade smaakte goed, al was het bord lomp opgemaakt. Na het afrekenen kon er van de kletsende, ons bijna van de sokken lopende dames geen "tot ziens" van af. Dat hoeft natuurlijk niet en de dames hadden een vooruitziende blik. Voor ons geen Nachtegaal meer
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
hier kom ik nooit meer eigenlijk ben ik verdrietig en boos dat ze je dit durven aanbieden.
Ik en mijn dochter had een gift for lunch gekregen van mijn zoon.
Ik dacht leuk ga naar de nachtegaal en dan gezellig alkmaar in.
weet je wat onze leuke lunch was een kopje soep en twee broodjes kroket geen drinken erbij,die mochten we zelf betalen. thuis vroeg ik de waarde van de bon en dat was 35 euro dus nu snappen jullie wel hoe ik me voel en hoe erg het is om aan je zoon te moeten vertellen wat je voor die 35 euro kreeg.
Ik heb gehoord dat andere restaurants je wel een leuke lunch aanbieden dus sla deze over als je leuk en lekker wilt eten

RikSmit .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Lekker geluncht vanmiddag. Ik had het 12-uurtje en mijn vriendin de beenham met ei. Bediening ging vlot en was vriendelijk.
RH R.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Onlangs de lunch genuttigd in dit restaurant. Prima en smaakvol eten, vlotte bediening en leuk decor. We gaan hier zeker meer komen.
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2013
we bestelden een 'oosterse soep' en een' uiensoep' op een gezellige zonnige winkeldag.
het ruikt altijd ontzettend naar soep als je daar langsloopt en na jarenlang deze lucht getrotseerd te hebben, gingen we eindelijk eens naar binnen.
de bediening was hartelijk.
de oosterse soep was direkt bij de eerste hap al ontzettend zout en we meldden dit aan de serveerster.Deze nam het bericht het mee de keuken in en kwam terug met de mededeling dat de 'kok' dit ook al opgemerkt had en het al verdund had(!).Nou ja, we houden niet van zeuren en de soep werd (met tegenzin) opgelepeld.
de uiensoep echter bleek na het deksel eraf gehaald te hebben geen traditionele uiensoep, maar een dikke brij van hompen brood met hompen gesmolten kaas (??) en welgeteld vijf lepels bouillon.
de stukken brood waren eerst gebakken en als je het doorbeet proefde je dat heel overduidelijk.
ook dit meldden we en weer nam ze het bericht mee de keuken in.
ze kwam terug met de mededeling dat de 'kok'al jaren deze soep op deze manier bereid.
dus ergo: wij zijn verpest en verwend!
we moesten evengoed afrekenen minus de 'zoute soep'.
vandaar dit stukje.
en wij zullen daar nog jaren de soeplucht trotseren en gaan noooit meer naar binnen, helaas.
Bourgondiër23 ..
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2013
Gezellig eetcafé. Wij hadden als lunch het 12-uurtje, 3 sneetjes brood met respectievelijk een kroket, spiegelei/gesmolten kaas en huzarensalade. De opmaak van het bord was eenvoudig maar verzorgd, de smaak van het eten was OK.
Thieng-Uun .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Hoofdgerechten waren lekker en de entourage is gezellig. Maar de bediening is niet ok. Mayonaise werd beloofd maar vergeten evenals een bestelling drinken. Lang op eten moeten wachten en de creme brulee was geen creme brulee. Geen suikerlaagje en geen vanillepudding maar iets van mokka. Na een discussie hierover zou ze 1 van de rekening afhalen. Wij gingen niet accoord en er werd ons pissig toegesnauwd dat ze dan wel beide desserts zou afhalen van de rekening. Nou, gezellig. :-(
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Een aardige plek om wat te eten. Gezellig interieur en ruim opgezet. Geen verkeerde plek om de maag tevreden te stellen maar niet een speciale reden om terug te keren.