Over restaurant De Nachtegaal

Warm en sfeervol

Het restaurant van De Nachtegaal is warm en sfeervol ingericht. De kaart biedt een ruime keuze uit stuk voor stuk voortreffelijke gerechten. Het bedreven keukenteam werkt met duurzame producten en ingrediënten, waardoor de smaaksensaties van je bord spatten. Medewerkers zullen er alles aan doen om jou culinair te verwennen en de avond tot een daverend succes te maken!

Meer informatie over restaurant De Nachtegaal

Maandag t/m Vrijdag vanaf 07:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag en Zondag vanaf 07:00
- Ontbijt 07:00 - 11:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Voordelig
Kempinga .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Zeer vriendelijk restaurant. Oogt ruim maar biedt ons als familie voldoende ruimte: waar kan ik aan een ronde tafel dineren met 9 personen. Met alle familieleden werd rekening gehouden , zeker omdat we met een glutenvrij dieet en een vegetariër rekening moeten houden.
De chef kok kwam zelf aan tafel om te vragen wat hij voor mijn man en schoonzus kon maken en hier kon hij prima aan voldoen.
De bediening was zeer vriendelijk en alert.
Hulde voor de dame die ons dessert ging flamberen: aan tafel was het een spektakel waar we leuke foto's aan hebben overgehouden.
Tot snel weer!
Schouten55 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Eten was perfect en de bediening eveneens. Zeker een aanrader. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Zeer verrassend en creatief.
Jaap1 W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Met tien personen gegeten bij ‘de Nachtegaal’ in Lisse.
Ondanks de behoorlijke omvang van het restaurant was de inrichting sfeervol.
Wij kregen een zeer uitgebreid diner voorgeschoteld, bestaande uit een diversiteit van vele koude en warme gerechten.
De koude gerechten waren heel lekker en vielen bij alle aanwezigen goed in de smaak. Ikzelf vond de ‘Carpacciobolletjes’ het lekkerste. Maar ook de andere koude gerechten smaakten prima.
De kwaliteit van de warme gerechten was enigszins wisselend. Zo vond ik de kipsaté en het varkensvlees nogal vet, maar de pikante spareribs (American style) daarentegen waren voortreffelijk; lekker mals en een uitstekende marinade.
De wijn, een eenvoudige Franse Pays d’oc Merlot was lekker zacht en paste prima bij de maaltijd.
Over de bediening niets dan lof; zeer vriendelijk en attent..
Een aanrader dus, zeker voor een maaltijd met wat grotere groepen.
Jannemiek K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
op zondagavond in de file.......zullen we wat gaan eten.... de eerste mogelijkheid die we zien, benutten we...en dat werd de Nachtegaal.
We kregen vlot een tafel voor zes. omdat we op doorreis waren voor iets eenvoudigs gekozen: 4x spare ribs met coleslaw, een maal pikant en drie maal zoet, het was heerlijk zeiden ze! Wij kozen een biefstuk volgens de kaart geserveerd met brood en jus, maar op onze vraag of het ook met frites en een salade kon, werd bevestigend geantwoord ;vlot gebracht door een iet wat over enthousiaste ober die de jus bijna op tafel deed belanden! De biefstuk had iets minder zout gemogen, maar hij was supermals en mooi rose gebakken, Na een kop koffie en een meevallende nota weer .....en route. De file was voorbij!
SylvZ .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
We kwamen hier toevallig langs fietsen en zijn gestopt voor de lunch. Beetje pech: 2 grote groepen die een weekendje weg waren en te weinig personeel waardoor het niet bepaald vlekkeloos liep. Maar het eten daarentegen: gewoon top! clubsandwich van kip; prachtig opgebouwd met veel garnituur. Bijzonder smakelijk. Ook de uitsmijter die partner genomen had was goed gemaakt. Redelijke prijs; eten dus uitstekend! Aankleding restaurant was warm en gezellig; het terras was mooi maar deze dag te koud om op te zitten. Gaan zeker terug!
Movieman .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Ter gelegenheid van ons trouwdag-jubileum besloten wij te gaan dineren in een van de oudste restaurants in Lisse, De Nachtegaal. Dat was zeker geen verkeerde keus!

Een vriendelijke ontvangst, een mooie plaats in het restaurant en alert bedienend personeel. De keuken is in het restaurant en je kunt zien wat ze aan het doen zijn. Heel gezellig en heel eerlijk.

De menukaart gaf ons heel wat keus en voor ons beiden waren de favoriete gerechten aanwezig. Het duurde niet lang, het voorgerecht en hoofdgerecht kwamen op het moment dat je er aan toe was. Ronduit heerlijk! Gelukkig niet dat lange wachten en tegen een leeg glas aan kijken, wat je elders wel eens meemaakt.

Het nagerecht was ook zeker de moeite waard.

Om ons heen mensen uit Duitsland, Engeland en Frankrijk, die allen keurig in hun taal vriendelijk te woord werden gestaan.

De huiswijn is van een prima kwaliteit.

Al met al hadden wij een bijzonder geslaagde avond; er hangt een ontspannen sfeer in het restaurant.

Nadat de rekening aangeboden was vroegen wij ons af of alles er wel op stond. Het klopte wel, dus het eindbedrag viel ons erg mee. We gaan zeker binnenkort terug met vrienden die wij graag met zo’n gezellige locatie laten kennismaken.
ANM .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Groot restaurant, voldoende parkeerplaatsen. Even een salade eten tussen twee bezoekjes door een Hollandse salade en een zalm salade. De Hollandse salade was een flinke maaltijd niet echt lekker en De zalm wel lekker, kostte wb eettijd drie happen. Laatste keer!
Kempinga .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Ontvangst was vriendelijk al werden we bij entree niet direct opgemerkt. De open keuken werkt uitnodigend en je ziet de koks hard aan het werk zijn terwijl het restaurant verder 'leeg' oogt.
Het restaurant is ouderwets opgedekt met mooi linnen en veel glazen aan tafel.
De ober was aanwezig en vertelde graag en veel over diverse (rand)zaken maar was verder keurig in zijn manieren en taalgebruik.
De bereiding van de gerechten aan tafel hebben we lang niet meegemaakt en was een genot om naar te kijken maar zeker ook om van te eten.
Algehele indruk van het menu was niet te duur maar ook niet goedkoop. Het is waar voor je geld. Prima vlees, mooie bijgerechten en een goede keuze uit de diverse gerechten.
Bijpassende wijnen zijn voldoende voorradig.

Uiteindelijk viel de rekening ons best wel mee maar dat was omdat de prijs van de drankjes gewoon op een normaal niveau zijn gebleven.
Prima restaurant waar we zeker vaker ons gezicht zullen laten zien.
Jan Nathan R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Genoten van een heerlijke high tea. Mooie variatie in hapjes: sandwiches, taartjes, chocolade, zoutjes, koekjes... En als verrassing nog een lekker toetje!
Veel gerechtjes direct uit eigen keuken.
Alleen de tea is wat 'magertjes': de gebruikelijke zakjes met standaard-smaakjes.