Meer informatie over restaurant De Nachtegaal

6,8

Jouw recensie over het restaurant De Nachtegaal

Leo Z.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het verblijf in Restaurant de Nachtegaal was uitstekend, het eten was heerlijk, mooi opgediend en de serveersters waren erg vriendelijk en behulpzaam. Puntje van overwegen voor u: de kok lag veel eten op het bord met zijn blote handen, of dat zo moet? Bedankt voor de gastvrijheid!
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk wild gegeten. Prachtig opgemaakt en zeer vriendelijk personeel. Ook het boeken van een tafel was geen enkel probleem. Groot pakeerterrein, waar je de auto makkelijk kwijt kunt.
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het restaurant is niet schoon! Vlekken op tafelkleden, dotten met hondenharen op de grond! Personeel prima maar wel aparte situatie bij de rekening! We bestellen een jus de orange en krijgen dat in een normaal glas! Op de rekening staat jus de orange groot, klopt dat wel mevrouw? Ja hoor dat is een grote jus de orange, het zal wel maar houden er niet het juiste gevoel aan over!
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Hoe leuk is het om te eten in een restaurant waar de bediening nog écht aandacht voor je heeft, de pannenkoeken zijn zoals je oma ze vroeger bakte én het het gehele jaar door kerst is! Da's niet gewoon leuk, da's een avondje ouderwets genieten!
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gezellige bediening. Leuke dames en heren. Behulpzaam. Oprecht leuk en lief tegen zoontje (3) die mee was en zelf ging bestellen. Lekkere pannekoeken, snelle service.
Peter En Inge D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben gesmuld van jullie gerechten. Was precies goed. Wel wat jammer dat je bijv de patat erbij moet bestellen, maar buiten dat, ook die waren erg lekker.

De locatie vond ik ietwat gedateerd, maar dat weerhoud ons er niet van om er daarom niet meer naar toe te gaan.
De bediening was ook gezellig en vriendelijk!

Toiletten waren keurig.

Kortom, een paar kleine minpuntjes, maar dat maakt het eten niet minder lekker.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Hier meerdere malen wezen eten. Zo ook vorige week vrijdag. Met z'n 3-en. Gewoon erg goed pannekoeken, heel veel keus.Echt Rotterdamse bediening, geen poespas en echte vriendelijkheid (geen nepgedoe). Ook goed voor mensen met honden. En er is een speeltuin en hertenkamp vlakbij, echt leuk met de kids.
jdschravesande .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De pannenkoeken voor de kinderen waren prima, met een leuk knuffeltje er bij. De anderen waren een beetje te snel uit de pan gehaald. Ook de vulling leek er bovenop gekwakt. Pannenkoek met kersen dreef in het sap bijna. Bediening was prima en redelijk snel. Er waren ook veel te veel honden tussen de op elkaar gepropte tafeltjes.
Ratna B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Lekker pannekoeken gegeten met mijn neefjes. Was erg leuk. De pannekoeken waren prima en de Kids hebben zich vermaakt.

Het enige dat ik jammer vond is dat er een groepje mensen binnen waren die ruzie aan het maken waren. Het personeel heeft het proberen te sussen, maar het ging toch door. Naar mijn mening hadden ze de groep en uit moeten gooien.
Ruuf R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Smerige,in de magnetron opgepiepte,pannenkoeken voor de hoofdprijs!!
Niet ambachtelijk gebakken zoals beschreven want dan kunnen de pannenkoeken nooit zo snel (lauwwarm) op tafel staan..
Pannenkoek met kaas: niet meegebakken, maar gewoon een plak goedkope smakeloze kaas er op gekwakt..
Pannenkoek met suiker ontzettend vet net als de poffertjes..
Cola zonder prik in glazen ipv uit flesjes.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Na een wandeling in het kralingse bos bij de Nachtegaal op het terras gaan zitten voor een pannenkoek en wat te drinken. De aardige dames van de bediening namen de bestelling op en voor je met je ogen kon knipperen stonden er twee heerlijke pannenkoeken op tafel. Die van mijn partner met rum en rozijnen. Die van mij met spek en appel. Ze waren voldoende groot, royaal belegd en gloeiend heet. Bovendien heerlijk van smaak.
Een leuke, eenvoudige zaak met vriendelijke mensen en lekker eten.
Wel jammer dat de "verse" sinaasappelsap overduidelijk uit een pak/flesje kwam.
Verder alles prima in orde.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
De Nachtegaal is een pannenkoekenrestaurant, waar ik normaal gesproken alleen een kopje thee drink. Door het tijdstip keken we toch eens op de kaart en tot mijn verrassing stonden hier ook vier maaltijdsalades op. Ik koos een salade met warme geitenkaas en mijn disgenoot een salade met zalm. We hebben wel even moeten zeuren om in plaats van het bijbehorende witte stokbrood bruin brood te krijgen (volkoren hadden ze niet). Maar daarna hebben we met smaak gegeten. De dames van de bediening waren vriendelijk en werkten snel. Een ontspannen ervaring.
Daniël K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Na een fietstocht rondom de plas op het terras van de nachtengaal neergestreken. Genoeg plek, ook in de schaduw. Een kinderstoel voor onze kleine man was ook zo geregeld en binnen een paar seconde stonden onze bestelde drankjes op tafel. Een pannenkoek spek/kaas besteld, een pannenkoek spek/kaas/ananas en een kinderpannenkoek. Bij de laatste zat een knuffeldiertje. Lieve bediening , met aandacht voor ons als klanten. Vooral onze zoon deed het goed bij de dames van de bediening. Hij kreeg na wat sjansen zelfs nog een knuffeltje (overigens wel dezelfde als die hij daarvoor ook had gekregen. Nou ja, gekregen.. we betaalden €6 voor een kinderpannenkoek naturel) het terras zat vol oude mensen, maar goed dat mag ook wel bij een knus pannenkoekenhuisje. De kleine keek zijn ogen uit naar alle opgezette dieren aan het plafond. De rekening was prijzig voor drie pannenkoeken en een drankje was de rekening €43.00. Lang verhaal kort, helemaal prima maar prijzig.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wij hebben hier vandaag prima geluncht na een wandeling door het Kralingse Bos met de hond. Wij komen hier wel vaker en het is altijd wel prima verzorgd. Er is een zeer ruime keus aan lekkere pannenkoeken en de poffertjes smaken ook heel goed. Zeker tijdens lekker weer kan je hier heerlijk in het zonnetje zitten. Het personeel is echt Rotterdams, als je dat niet gewend bent is het even wennen, maar wij vinden het wel leuk. Er kan wat meer aandacht worden besteed aan de gasten, dat wel. De doorlooptijd van de gerechten is vrij snel, maar dat doet niets af aan de kwaliteit. Het interieur is wat ouwbollig, gedateerd en donker. Al met al een leuk klassiek Pannenkoekenhuis in het bos.
Boudewijn B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
De pannenkoeken zijn gewoon goed. Personeel is top. Ene moment bestel en ander moment staat het op tafel. Ons zoontje vind het daar ook prachtig wat ze daar voor decoratie hebben.
Kenzi B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
De meest onvriendelijke bediening ooit! Had daar vandaag wat gegeten en gedronken. Ik wilde mijn laptop een beetje opladen en er werd mij verteld dat stroom te duur is voor ze. Ik was bezig mijn laptop af te sluiten roept de vrouw uit de bediening dat ik op moet schieten. Waarna de jongen in de bediening tegen mij zegt dat het asociaal is dat ik zomaar gebruik maak van het stopcontact wat achter in een hoek lag waar niemand was. Koude douche zeg! Dat heb ik werkelijk waar in mijn leven nog nooit meegemaakt.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Traditioneel pannekoekenhuis in het Rotterdamse Kralingse Bos. Erg groot, behoorlijk gedateerd en een beetje plakkerig. Wij waren met een grote groep, voor de lunch. Ik eet zelf geen pannekoeken en was daarom wel blij dat er alternatieven waren. Echter voor een van de tafelgenoten die veganistisch eet, was er alleen een uiensoep.... Mijn gerecht; omelet met zalm, was redelijk. Ik maak hem thuis lekkerder, al zeg ik het zelf. Maar het vulde en het was gezellig. Bediening had de groep onder controle en de gerechten werden op hetzelfde moment geserveerd. Ik zou er zelf niet naar toe terug gaan, maar soms ontkom je er niet aan.
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Met mijn 3 kinderen geweest. Ik vind de bediening onvriendelijk en ongeïnteresseerd. De kleurplaten met uitgedroogde stiften worden op tafel gelegd. De poffertjes zijn erg snel en smaken redelijk. Het is er erg klein en de ventilatie werkt niet naar behoren. Ik herken mij heel erg in voorafgaande recensies, geen toppertje .

Tjilpie .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Na een heerlijke wandeling op 28 december 2015 hadden wij zin in een pannenkoek. Onze eerdere ervaring met pannenkoekhuis de Nachtegaal was niet erg positief. Chagerijnig personeel, pannenkoeken niet gaar.
Maar dat was alweer zo'n 2 jaar geleden dus denk je, misschien was dat een momentopname en hadden ze het druk.

Bij binnenkomst werd ons een tafel gewezen. Later kwam een andere serveerster onze bestelling opnemen. "Heeft u al besteld? " "Nee, nog niet, zeiden wij. "U zit aan een vieze tafel," zei ze, op een beetje beschuldigende toon. "Deze tafel is ons toegewezen" zeiden we, betrapt als twee kleine kinderen.
Ze begon een beetje af te geven op haar collega's, dat ze meteen de tafel moesten schoonmaken etc. Leuke binnenkomst!!
Enfin een pannenkoek met spek en gember, en een appel met kaneel en rozijnen besteld.
De pannenkoeken waren niet gaar, kleverig deeg. En de rozijnen waren veel te veel aanwezig.
Gezegd, toen kregen we een nieuwe. Die was weer niet gaar. Tot drie keer toe een nieuwe gekregen. Maar bleven slecht, niet gaar.
Ze kunnen daar geen pannenkoeken bakken. Ze gingen nog met ons in discussie over de pannenkoek, maar dat was het dan. Pannenkoek met appel niet opgegeten. Pannenkoek met spek wel, maar was ook niet best zei partner. Niet gaar!!
Wij gaan er nooit meer heen.
Christian O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Een traditioneel pannenkoekenrestaurant in het Rotterdamse Kralingse bos. Altijd is er een parkeerplek voor de deur en juist de snelheid en kwaliteit zorgt ervoor dat we graag met de kleine hier komen. Vriendelijke, hardwerkende mensen die serveren wat je verwacht. Simpelweg niets op aan te merken en altijd naar tevredenheid.