De Nachtburgemeester

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 10:00

J N.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Vanaf vandaag bezorgt de Nachtburgemeester ook thuis. Hele dikke aanrader! Heerlijk eten en snel bezorgd. Wat een welkome afwisseling op het reeds bestaande bezorgaanbod. Wij hadden de schnitzel en chicken burger. Goed klaargemaakt, schnitzel knapperig en lekker verse sla erbij, met zorg en aandacht bereid. Heel veel succes en we zullen zeker nogmaals bestellen!
Harriet G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Prima gegeten met 6 personen. Voldoende keuze en goede smaak. We hebben het drie-gangen menu genomen en waren op tijd klaar voor ons theaterbezoek. We hadden vooraf aangegeven daar naartoe te gaan.
Het restaurant heeft een beperkt aantal zitplaatsen en is smal.
Snij53 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
We waren hier vorige jaar ook al eens en hadden toen een prima avond met een driegangen menu voor 15 euro en heb toen het restaurant beoordeeld met 9-9-8.
De prijs was dit keer 24,95 , flink wat duurder, maar daarmee was de keuze wel groter en de aard van de gerechten wat duurder.
We startten alletwee met een carpaccio ; heerlijk vlees , adekwaat opgemaakt, had net een tikje meer kunnen zijn ( bijv met een gedroogd tomaatje); wel lekker waren de warme geroosterde boterhammen, dat is dan weer wel een extra.
Daarna voor ons beiden ossenhaaspuntjes met keuze uit 3 sauzen ; we vonden het eigenlijk wat tegenvallen, de ossenhaaspuntjes waren droog en ook de saus was vrij uitgedroogd, jammer , want we hadden er gezien onze eerdere ervaringen meer van verwacht.
Het toetje daarentegen was weer klasse; mijn partner had een uitgebreid kaasplankje , met 4 verschillende kazen en flinke porties van elk. Ook mijn chocolade verrassing was heerlijk.
Toe een heerlijke cappuccino: die was nog net zo goed als vorig jaar : alsof je in Italië bent!
Ook de huiswijn was heerlijk : een heerlijke wijn uit de streek onder Lissabon: lekker diepe smaak.
Al bij een hebben we best wel lekker gegeten ,misschien waren onze verwachtingen te hoog gespannen . We komen echter zeker terug , de bediening is allervriendelijkst en het ombouwen naar de disco na 10 uur vonden we helemaal niet storend : juist gezellig om te zien hoe het jeugdige personeel dat samen even klaarde.
Bepavi .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Met het actiemenu mag je een voorafje, een hoofdgerecht en een dessert van de kaart kiezen voor één vaste prijs. Het duurde alleen vrij lang voor we de eerste gang hadden en ook duurde het even voor het hoofdgerecht vervolgens weer werd geserveerd. Maar het was het wachten uiteindelijk wel waard, want we hebben heerlijk gegeten. De bediening is super vriendelijk. We hebben een heerlijke avond gehad. Een aanrader.
Arnoldenandrea .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
We hadden duidelijk een tafel met stoelen gereserveerd ipv krukken, maar dat was niet doorgekomen ofzo. Gelukkig voor ons was er nog een tafel vrij. Lekker gegeten, vooral de geitenkaas en hele aardige bediening. We hadden het tafeltje bij de deur, dat is niet aan te raden. Best storend, want op een stoel zat je gewoon in de weg voor de jongeren die in en uit liepen. Verder een leuke tent met lekker eten. :)
Truus49jos48 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het voorgerecht was lekker en nadat het met de zalm verkeerd was gegaan(te hard gebakken waardoor die zwart was geworden)maar dat werd prima opgelost was het dessert super .Verder was het zeker een aanrader voor andere en nogmaals voor ons zelf.We hebben maar een opmerking een tafel bij de deur is niet aan te raden.
Anthonyfish2 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Zeer lekker gegeten. Driegangenmenu gekozen voor 24,5 euro.
Carpaccio/steak/nagerecht met frambozen.
Alles zeer lekker en vriendelijke bediening.
Een aanrader
Jennifer80 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Top service, lekker gegeten en vriendelijke bediening. Volgende keer weer De Nachtburgemeester!
We hebben aangegeven dat we maar anderhalf uur de tijd hebben maar graag een driegangenmenu willen bestellen. Geen probleem en geen gehaast, top!
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Met mijn moeder heb ik met groupon een high wine gedaan. Wat geweldig! We kregen lekkere wijn en heerlijke hapjes. We komen sowieso terug!!
tijger0101 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Zondag 22 November hier gegeten, wat een leuk restaurant is dit
Heerlijk gegeten, een goede Carpaccio van goede kwaliteit, tafelgenote een geitenkaas uit de oven, ook prima van smaak
Biefstuk als hoofd gerecht, niks op aan te merken, heerlijk
Tafelgenote had zalm uit de oven, prima op smaak en heerlijk zacht
Als nagerecht een heerlijk toetje met frambozen, een plaatje om te zien met een heerlijke vulling, de ander had het kaasplankje, koffie als sluitstuk, mag wat warmer geserveerd worden dat is enige tip!
Er werd leuke muziek gedraaid, aan de wanden zijn tv schermen waar reclame wordt getoond en het laatste nieuws, niet storend wat mij betreft.
Ga zo door, dit is een aanwinst voor Naaldwijk
Vliethcc .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Samen mijn vriendin heerlijk gegeten. Bediening was super gezellig en alert.
Inrichting sfeervol en eten heerlijk op smaak. Wij hebben genoten.
Mo T.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
bediening goed (maar we waren de enige in de zaak), eten vers en erg lekker ( de kipsaté v kippendijtjes) , ook creme brulee met kaneelijs en slagroom was smakelijk. We hadden menu v 15 euro en je kreeg waar voor je geld. Een aanrader
Vriesen .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Vanmiddag een heerlijke high tea gehad! Eerst kregen we verschillende zoete lekkernijen daarna verschillende hartige hapjes en als laatste ook nog een chocolade fontein...heel lekker allemaal! De bediening was ook vriendelijk! Een aanrader!
Snij53 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Omdat we zagen dat dit restaurant een 3 gangendiner aanbood voor 15 euro , zijn we hier gaan eten. We werden enorm verrast ! Wat een gastvrije jonge mensen die deze zaak runnen . We voelden er ons zo thuis dat we de avond er op nog een keer zijn gaan eten. Deze mensen zijn een en al vriendelijkheid en kwamen telkens weer vragen of alles in orde was of dat zij nog iets voor ons konden doen. Het eten zelf : voor 15 euro kregen wij een prima diner voorgeschoteld waarbij er ook nog per gang uit 2 gerechten te kiezen was . Na het diner namen wij nog een capuccino : als of hij in Italie was gemaakt : heerlijk.
Wij begrijpen niet waarom het hier op etenstijd niet met de benen buiten hangt. Het restaurant is beslist een aanrader voor wie voor teveel geld zowel door eten als het personeel verwend wil worden. Wij hopen dat er meer enthousiaste gasten komen want deze mensen verdienen het.
Geest .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Via Groupon een hihg wine voor een vriendin en mezelf: drie gangen, koud, warm en een dessert, We werden ontvangen met een glas Hugo, elke gang daarna werd vergezeld van een wijn, je mocht kiezen tussen wit, of rood, bij het dessert werd een heerlijke rosé port geserveerd!! bij binnenkomst was het vrij rustig, maar zag er mooi uit en achter de bar gaan zitten. Bediening was zeer goed, heel vriendelijk en kregen uitleg over de wijnen die werden geserveerd. Rond een uur of 23.00 uur ging de DJ los, gezellige muziek en werd het iets drukker, Muziek wel vrij hard, maar hoort wel bij dit café- restaurant. DJ deed het erg leuk, maakte echt de sfeer!! Werden ook nog gratis shotjes neergezet, het kon allemaal niet op, echt heel gezellig en leuk voor een avondje uit!!!
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Heel lekker gegeten. Lekkere gamba's met heerlijke kruiden, daarna perfecte biefstukpuntjes met pepersaus. Echte ouderwetse friet met huisgemaakte mayonaise. Perfect kaasplankje, heerlijke wijnen. Locatie is prachtig en bijna voor de deur parkeren: parkeren.