De Myrabelle

Vijzelgracht 1 1017 Amsterdam Nederland Kaart
31-206244109

Over het restaurant De Myrabelle

Traditie en eerlijkheid in hartje Amsterdam

In hartje Amsterdam ligt het leuke eet- en drinkcafé Myrabelle. Het café staat in een pand dat stamt uit 1694, dat betekent drie eeuwenlang puur Amsterdams gezelligheid! In Myrabelle kan je heerlijke cocktails, bieren en likeuren drinken, maar vergeet niet dat er ook heerlijke gerechten uit de eerlijke keuken vandaan komen! Traditie, gezelligheid, eerlijkheid en uniekheid, daar staat dit leuke eet- en drinkcafé voor!

Meer informatie over restaurant De Myrabelle

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 03:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Prima eetcafe. Goed eten, leuke sfeer, vriendelijke bediening. Value for money!
jh B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Prima eten en een goede kwaliteit pruis verhouding. Super vriendelijk en gastvrij personeel. Zeker een aanrader voor de volgende keer
Koos G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Leuke entourage, vriendelijk personeel, goed eten, waar voor je geld.
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Leuke aanrader. Lekker eten voor een goede prijs
jan B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Was heerlijk eten goeie service mooie locatie prinsengracht perfect we komen zeker terug..................................
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Waar de naam De Myrabelle op slaat weet ik niet maar het lijkt nog het meest op mirabel, een geelgroene pruimensoort, in het Frans mirabelle geheten. Wat doet het er ook toe? Het is in elk geval een klein eetcafé op de hoek van de Vijzelgracht en de Prinsengracht en met een klein terras aan het water. Als lunch nam ik de salade niçoise en het bruin brood met mozzarella, tomaat en pesto. De salade was uitstekend en werd geserveerd met lekker getoast brood. Over het broodje was ik minder enthousiast en wel omdat de pesto heel zuur smaakte. Een beetje citroen in de pesto vind ik lekker maar dit was duidelijk te veel van het goede.
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Erg leuke plek om te zitten, net buiten het toeristische gewoel, zowel binnen als buiten. Eten is gewoon lekker, niet heel bijzonder.
dikdik42 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Ondanks alle drukte op zaterdag tijden de gay pride hebben we ontzettend lekker kunnen eten in een heel gezellige ambiance. Alles was top en we komen zeker nog eens terug als we in Amsterdam zijn. Bedankt voor de gezellige avond.
Henry W.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Gezellig bruin eetcafé met heerlijk eten, heel vriendelijke bediening voor een redelijke prijs. Zeer aan te raden.
Biefstuk ,vis en andere vlees was van uitstekende kwaliteit.
Demi B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Gezellige ober, heerlijke biefstuk - lekker mals... Heerlijke speciaalbiertjes... Goede prijs/kwaliteit verhouding .. Een echt aanrader!!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
De bediening is vriendelijk en oplettend. Vooraf lekkere turksbrood besteld met daarbij erg lekkere witte wijntjes. De hoofdgerechten waren lekker maar niet heel bijzonder. De saté was goed (wel een beetje weinig) en vooral de satesaus was erg lekker. De spareribs waren een beetje droog maar de hoeveelheid was daarentegen wel weer prima. Je zit er erg gezellig, er wordt leuke muziek gedraaid, er is gezellig publiek en het is leuk ingericht. al met al een leuke avond gehad, dankjewel!
AJ D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Lekker saté'tje gegeten bij Myrabelle, de aardappeltjes en patatjes waren dik in orde, prima satésaus en lekker veel knapperige atjar. Besproeid met een paar wijntjes die oké waren en tot slot goede espresso.
Ruth T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Gezellige bruine kroeg. Een beetje koud doordat iedereen de hele tijd buiten gaat roken en er hangt niks voor de deur om de wind buiten te houden. Verder leuke avond gehad.
Familie_Mulder .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Gisteren lekker zitten borrelen met goede bitterballen, vandaag de dinerkaart geprobeerd. Biefstuk en Tournedos waren erg goed, zoonlief had lekker veel Spareribs en ook de Saté was prima. Dit alles met fijne sla en lekker dikke frieten.
Echt een aanrader!
dickbond .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
De tomatensoep, de carpaccio en de door ons gekozen hoofdgerechten (sate, ribeye en spare ribs) smaakten goed. De porties waren ruim, van de spare ribs overvloedig.
Het geserveerde brood was heerlijk, de rode wijn en de koffie uitstekend.
Een goede keus!
RobinEngelschman .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Het opvallende hoekgebouw van de Myrabelle eiste onze aandacht op. Van buiten zagen we meteen dat het een bruin eetcafé was. Wij zijn naar binnen gelopen en troffen een knus restaurantje aan. Het is ontzettend klein, maar juist dit geeft een lekkere sfeer. Het leek net of we de kajuit van een schip binnen wandelden. We waren op tijd en hadden vrije keuze dus namen boven plaats, waar we overzicht over het hele eetcafétje hadden (aanrader!). Het personeel was ontzettend behulpzaam en is meer dan 10x de trap op-en-neer gelopen om ons te helpen. Ik koos zelf voor de rib-eye van de grill. Niet goedkoop, maar het vlees was zo ontzettend mals, heerlijk! De menu’s werden geserveerd met friet en salade. De salade was op smaak gebracht met een heerlijke huisgemaakte dressing. De Myrabelle bereikten we door de tram te nemen (halte Keizersgracht vanaf Centraal Station). Wel zo makkelijk, want parkeren in Amsterdam blijft altijd lastig. Al met al zijn we tevreden, leuke bediening, goed mals eten. Alleen de prijs is iets aan de hoge kant, maar de kwaliteit waard.
Foxie70 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Gezellig restaurant/café met leuke bediening. Meteen een praatje, daar hou ik van! Ontzettend lekker gegeten, komen zeker een keer terug voor de spareribs !!
KMJansen .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Wat een fijn cafe en vriendelijke bediening! Typisch Amsterdams cafe met een prima eenvoudige kaart en gewoon lekker eten voor een normale prijs (gezien de locatie).
Aanrader als je een nostalgische Amsterdams cafe zoekt!
Ardi S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
De Myrabelle gereserveerd op 19 december om 20:15 via de site van iens.nl, het reserveren ging redelijk soepel, geen ingewikkelde vragen of handelingen. Wij waren stip om 20:15 in De Myrabelle, waar wij welkom werden geheten, wij gaven aan te hebben gereserveerd om 20:15, waarop gereageerd dat de tafel met 3 minuten gereed zou zijn. Bediening is vlot en ongedwongen, muziek was onder andere jaren 80, voor ons (eind 40'ers) fijn om te luisteren. Zelf een fantastisch stukje vlees van 2 ons gegeten, mijn vrouw een wrap met geitenkaas en gegrilde groente.....de verhouding was meer kaas dan groente, maar de smaak was goed, alleen door de hoeveelheid kaas raak je snel verzadigd, en dat is jammer. Een karaf (leiding) water bestellen is geen probleem, waarbij conculegas € 3,50 durven te rekenen voor een flesje (70cl) spa blauw. Complimenten......
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
We hebben heerlijk gegeten! Een echte cafe-sfeer, knus en warm. Mooi uitzicht over de Prinsengracht. Alles was warm en goed van smaak. De kinderen hebben genoten van de spare-ribs. Lekker wijntje erbij! Echt voor herhaling vatbaar! Lieve bediening.