De Muzikant

Hoofdstraat 120 7811 ET Emmen Nederland Kaart

Over het restaurant De Muzikant

Het all-in concept omvat een 2 of 3 gangen menu incl. bier, fris en wijn voor een vaste prijs. Een 2-gangen menu kost €26,95, een 3-gangen menu kost €31,95. Voor kinderen t/m 12 jaar: Een kindermenu + onbeperkt drinken = €1,25 per levensjaar.

Halve fles mineraalwater

• Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Muzikant

Ellis L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Jammer dat we een uur op het voorgerecht moesten wachten omdat het bestelbonnetje kwijt was, maar hiervoor wel excuses en gratis broodplankje en bioscoopbonnen ontvangen..
Eten wat top dus ze zien ons wel weer terug.
Kirsten F.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Brood was hard, teveel knoflook, goede bevoorrading in drankjes, ongeorganiseerde taakverdeling werknemers, service oplossingsgericht!
Lammert R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Erg gezellig leuke bediening en lekker eten. Sfeer is goed. Gezellig ingericht. Echt een aanrader. Kortom wij waren erg tevreden.
AJF V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten
Smaken en combinaties waren perfect
We zijn goed en vriendwlijk bediend
Kortom we hebben genoten!!!!!!!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
De snelheid van het eten kan wat sneller rest super. Bediening was erg vriendelijk en je hoeft niet te vragen voor drinken.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Erg goede bediening, eten was zeer goed. porties waren ruim voldoende, keuze was ruim en zeker gezien de prijs was het niet de laatste keer dat wij hier gegeten hebben. De bediening was ook erg vriendelijk.
Mathilda H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten, voor de 4e x! We komen zeker weer terug. Misschien een idee om voor jonge kinderen een kleurplaat met kleurtjes te hebben? Onze zoon van 6 had dat wel op prijs gesteld.
Mariska P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Erg leuk en gezellig. Eten is goed en bediening vriendelijk.
Elian B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening en lekkere vegetarische gerechten! Het drinken werd al snel nadat het op was weer aangevuld. Bij het hoofdgerecht werden groenten en patat/aardappelen geserveerd. Je komt hier goed voldaan weg
Jos T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We hebben in een gezellige sfeer gegeten. Ook is het fijn dat de tafeltjes niet echt dicht op elkaar staan zodat er veel privacy is om lekker vrijuit met elkaar te praten. Service was top. We komen vast weer eens terug.
Anika M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Drinken werd goed aangevuld.
Interieur deed aan als een veredelde sportkantine, weinig gezellig.
Spareribs waren lekker, rest vd mixgrill was taai
H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het onze eerste ervaring met de muzikant. We gaan dit zeker nog eens herhalen.. Het All Inn principe werkt goed, een leeg glas wordt snel vervangen. We waren bij de muzikant in Emmen.
qui-yo-naa .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Met 10 mensen hier gegeten. 7 waren meer dan tevreden 1 redelijk en 2 een beetje teleurgesteld. Kortom alle voor en na gerechten waren goed. Bij de hoofdgerechten vielen de spareribs (2 pers) wat tegen en ook de vis. (1 pers). maar al met al goed gegeten en een leuke avond gehad, ook de drankjes werden voldoende nagevuld (Bij all-in is dat nog wel eens anders) De prijs/kwaliteit verhouding is al met al zeer goed. Het is alleen te hopen dat ze het probleem met de riolering oplossen in de straat (bij regen) want tegen het einde van de avond hing er een lucht waar je niet blij van wordt....
Erna R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Prijs via internet en werkelijkheid kwam niet overeen. Wordt niet aangegeven dat gerechten met kerst duurder zijn als normaal via concept
Gaby T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Het was weer gezellig en lekker!!
Helaas het vlees van schoondochter minder maar mocht de pret niet drukken
Tot een volgende keer
Boele H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Eten en bediening super. Toch negatief gevoel. Besproken met actieprijs. Toch normale prijs bij de afrekening omdat dit niet in de kassa stond......all-inn systeem. Laatste rondje van 8 euro verkoop werd gereserveerd net nadat de dessertbordjed werden opgehaald. Wel in rekening gebracht. Bij meerdere bestellingen oke maar 1 bestelling?...... ZEER klantonvriendelijk wat je weerhoudt om terug te komen ondanks zeer leuke bediening en goed eten. Beetje jammer!
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
voor het eerst in Emmen gereserveerd...... zeer vriendelijke ontvangst en leuke tafel. De menukaart is superleuk (een LP met de menu keuzes). Allebei een ander voorgerecht (gamba's en champignons op toast) die er mooi uitzagen en voortreffelijk smaakten. Hoofdmenu allebei verschillend ( varkenshaas & biefstukpuntjes en varkenshaasspies) was superlekker en mooi geserveerd. De drankjes zijn inclusief en de bediening heel vlot. Ook lekker dat er warme groenten geserveerd werden (broccoli) en de gebakken aardappelen echt gebakken waren en niet van die gefrituurde diepvriesdingen. De toetjes waren erg lekker en mooi opgediend. Al met al een echte aanrader en Emmen heeft er een goed restaurant bij voor een betaalbare prijs. Complimenten voor de keuken en de bediening. We komen snel weer een keer terug !!!!!!
A M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Leuk restaurant, eten was goed. vriendelijk en goed personeel.
Had in de mail vermeld dat er een jarige was en het toetje werd feestelijk opgediend.
Erg leuk!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening was goed.