De Muur Oriental Cuisine

Oude Rijksweg 2 3881 ED Putten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Muur Oriental Cuisine

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Wim-Corrie .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Op onze vakantie hier gegeten. Dit doen we al diverse jaren, maar het lijkt met jaar minder te worden. Carpaccio was smaakloos net zoals de sushi. De gerechten onder de lampen waren ingedikt en zelfs de nasi was droog. Dit was voor ons na diverse keren zeker de laatste keer dat we hier gaan eten. De bediening was redelijk.
Egbert .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Al jaren zijn wij regelmatig te gast bij dit top restaurant. De kwaliteit lijkt ieder jaar toe te nemen. Zowel à la carte als het buffet is zeer smakelijk. Een grote variatie aan sushi, sashimi, gemarineerde zalm en tonijn, klassieke chinese gerechten, diverse soorten verse vis en vlees, wokken en teppanyaki. En als in de loop van de avond je ogen niet groter waren dan je maag, dan wacht nog een dessertbuffet. Erg vriendelijke bediening. Daar werden we net zo vrolijk van als van de rekening. Aanbeveling heeft dit restaurant eigenlijk niet nodig, maar het is wel verdiend.
Corncrake .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Vanavond gegeten bij de Muur in Putten. Gezellige sfeer, voldoende ruimte tussen de tafeltjes, dus genoeg privacy. De bediening is vlot. Wij kozen voor all inclusiv voor 29,75. De drank: bier van de tap hertog Jan is prima, de wijn Sauvignon blank is voldoende, deChardonnay is niet te drinken. Het eten is wisselend, de sushi zalm en tonijn zijn vers, maar de rijst is een te stevige bal. De wok is prima, goed klaargemaakt. De nagerechten zijn niet mijn smaak, maar de koffie is uitstekend! Heet, met veel smaak. Kortom in 2014 was dit nog de beste Chinees van Nederland, maar dat is nu niet meer het geval. Een zeventje geef ik, niet meer.
Geertcc .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Een groepen restaurant zou ik het willen noemen met de hele familie erheen, iedereen lust er wel wat!! je kan zelf pakken en onbeperkt drinken!!
Wat misschien het rumoer ook wel mee zal helpen...
zeer rommelig binnen wel schoon en uitermate vriendelijke bediening !!!! Zeer verrassend beleefd en aardig !!!!
Ff snel eten en weer weg gaan is geen avond uit hier
Jhetveen .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Al heel vaak fijn gegeten met lekker eten, veel keuze en vriendelijke bediening.
Helaas gaat de bediening de laatste tijd hard achteruit met als diepte punt maandag 23 november.
Voldoende bediening aanwezig maar meer met elkaar aan het praten dan klanten aan het bedienen.
Fokke P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Op basis van eerdere ervaring (2013/2014), mijn team aanbevolen hier te gaan eten. Wat heb ik daar een spijt van gehad! Er was ruime keuze bij het wok gedeelte, echter staan de bovenlampen zo dicht op de gerechten dat alle gerechten uitdroogden of zelfs kookten. Daarnaast had ik mijn twijfels over de versheid van de visgerechten. Vis mag je niet ruiken toch? Mijn laatste gerecht was een speklapje, eerlijk gezegd stond de geur me al niet aan, maar toch opgegeten en de volgende ochtend nog last van.
Het decor is aardig, veel sfeer, kleine nisjes. Best gezellig. Wanneer bij het buffet de vloer wordt geveegd, je liep namelijk over de chocolade en kroepoek, dan zou het helemaal perfect zijn. Oh ja, wanneer je borden onder een chocoladefontein zet, dan worden de borden vies. Met deze opmerking werd niets gedaan, moest ik maar een ander bord pakken.
Bediening was verder vriendelijk, op rekening afrekenen was ook geen probleem. Of ik er met mijn gezin weer zou gaan eten, nee sorry dit was een te slechte ervaring.
JFVT .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Toen we zonder reservering binnen stapten, bleek het restaurant eigenlijk vol en bovendien was de 1e zitting alleen buffet en geen a la carte. Gelukkig vond men nog een tafel die 1,5 uur beschikbaar was en bleek ook onze wens om toch a la carte te eten geen probleem. Vooraf namen we gebakken banaan en kleine loempiaatjes. Bij de hoofdgerechten werkte men met halve porties. Wij besloten er hier samen drie van te nemen: Daging Smoor (heerlijk mals), Gado Gado en gegrilde zalm met Teri Yaki saus. Alles smaakte prima en samen met de bijgerechten was het ook meer dan voldoende. In tegenstelling tot opmerkingen in eerdere recensies, was de bediening deze avond zeer alert en gastvrij. Niets op aan te merken. Wat betreft het prijsniveau: met name de voorgerechten waren wat prijzig t.o.v. de hoeveelheid. En ook de totaalrekening was wat aan de hoge kant in vergelijking met de diverse all-in concepten die men voert. Volgende keer zouden we dus voor het buffet kiezen. En die volgende keer komt er ongetwijfeld, want dit is een erg mooie zaak die qua uitstraling en kwaliteit met kop en schouders boven veel concurrenten in dit segment uit steekt.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
wat een verademing, leuke tent, goed terras en bijzonder smakelijk eten. we hebben gekozen voor a la carte, en dan specifiek de kleinere gerechten. dat is een perfect systeem. een kwaliteit die ver uit steekt boven de gemiddelde Chinees !

bediening is stevig op bezuinigd : nogal wat van die (4 euro p/u) scholieren, die de vraagstelling niet begrijpen en klungelig de zaken afhandelen en stroperig reageren op de vraag of we alvast snel ons drankje kunnen krijgen.
Jhetveen .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Over de kwaliteit van het eten niets dan lof. Ook de bediening was in het verleden erg goed. Leuke ontvangst, tafeltje wijzen, menu uitleggen, snel bestellingen opnemen en persoonlijke aandacht. Waardoor de Muur zich erg gunstig onderscheidde ten opzichte van andere restaurants. Helaas lijkt wel of er de laatste tijd op de bediening bezuinigd wordt. Geen ontvangst bij binnenkomst, lang wachten om iets te kunnen bestellen en nog langer bij het afrekenen.
Dit nu al meerdere malen ervaren. Erg jammer, De Muur steekt daardoor niet meer boven de andere restaurants uit.
WVR D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Op vakantie in Putten bij De Muur wezen eten, goede sfeer, mooi interieur, vriendelijke bediening en het eten was lekker. Aanrader. Komen zeker nog eens terug als wij in de buurt zijn.
Celco .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015

Het bord "Beste Chinees van 2014" dat vanaf de weg in het oog prijkt, doet vermoeden dat we hier met een heel goede keuken te maken hebben. Onze verwachtingen werden waar gemaakt. Talloze schalen van voor- tot en met nagerechten nodigen uit om de smaakpapillen meerdere malen te bevredigen. Inclusief de wok/plaat. De bediening is vlot en het personeel wisselt elkaar steeds af. Het all-in buffet inclusief drank a 30 euro p.p. is alleszins de moeite waard.
Beslist een van de beste orientaalse restaurants met het grootste buffetaanbod waar we tot nu toe gegeten hebben.
Koos C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Vanavond samen hier het heerlijke wokbuffet gegeten.
Zowel de keuze als de kwaliteit zijn onze smaak, dus met veel plezier hier gegeten.
Wat ons betreft een aanrader.
Caja V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Met 8 personen van t zeer uitgebreide buffet genoten. T eten was heerlijk. Van alles wat genomen. En de Kids kunnen zich ook heel goed vermaken. Buiten skelterbaan doolhof apenkooi en ballenbak. Restaurant erg sfeervol ingericht met open haard langs de muur. Wij zullen zeker nog eens terug komen!
Kippetje04 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Met hele familie bij De Muur gegeten. Leuke locatie, top voor de kinderen door schminken, chocoladefontein, skelterbaan etc. Draait zo goed dat je een beetje de persoonlijke touch mist, beetje eetfabriek idee. We kwamen hier vroeger ook weleens en toen kreeg je nog bonbonnetjes bij de koffie, hete handdoekjes na het eten en maakte het personeel altijd even een babbeltje. Dat mis je gewoon. Maar: wil je (all you can eat) eten met een goede kwaliteit is dit prima. Is wel wat hutje mutje bij het wokken en buffet tijdens etenstijd.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Onbeperkt a la carte gegeten voor 24,95. 2 gerechten per ronde, voldoende variatie, van sushi mix tot sate. Gerechten uit verschillende landen, wel vernederlandst uiteraard. Was niks mis mee, smaak niet bijzonder maar in lijn der verwachting. Prima voor een snel hapje eten voor twee of een buffet voor een grote groep. Voor een romantisch diner zou ik wat anders kiezen. Reserveren is aan te raden want in het weekend zit de tent met 220 zitplaatsen vol.
Jelle K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Met 3 personen a la carte gegeten - redelijke kwaliteit echter zeer, zeer kleine porties die voor € 8,50 per bijna kant-en-klare hap worden opgediend.
Als je waar voor je geld wilt, is het drukke buffet kennelijk de oplossing.
Elmer G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Mooi restaurant met vriendelijk personeel.

We hebben gebruik gemaakt van het buffet.
Het buffet is ruim gesorteerd voor zowel voor-, hoofd- als nagerecht.
Ook kun je zelf ingredienten kiezen en laten wokken door een medewerker.

Het is daarnaast een heel kindvriendelijk restaurant, met goede speelmogelijkheden binnen en buiten. Kinderen kunnen ook geschminkt worden.

Een aanrader dus!
Lisanplanetnl .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2014
Wij hebben hier met 2 personen gedineerd. A la Carte. De gerechten zijn aan de dure kant voor zogenaamde halve gerechten!!. Ook de sauzen die over de gerechten geserveerd worden zijn zeer zoet. Dit werd door de bediening bevestigd. Tip bestel de sauzen apart. Kortom een stevige rekening voor kwalitatief onvoldoende eten.
Kritischgezelligeten .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2014
Wij komen hier regelmatig en het is elke keer weer goed. Het eten, de bediening, de sfeer en voor ons is heel belangrijk het dessert!! Ze blijven gerechten en lekkernijen in het buffet regelmatig veranderen waardoor voor ons de diversiteit erg leuk is! Absoluut een aanrader voor iedereen die van veel en lekker eten houdt! En alles voor een all-in prijs! Geweldig!
René K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
We hebben afgelopen weekend het genoegen gehad hier te eten. In alles een voltreffer !!!
Eerste klas vis en vlees door de Koks zo gewokt of van de grill. Mensen ga hier Niet voorbij
of eerder omrijden is ook zeker de moeite waard. Voor maar E29,50 is alles incl. ( ja ook drinken,
behalve sterke drank). Kwalitatief buitengewoon goed en veelzijdig. !!!