Over het restaurant De Munt

Kom gezellig eten in dit restaurant waar je de lekkerste gerechten, met veel liefde en zorg gemaakt, geserveerd krijgt. Een ontspannen middag of avond breng je hier door; met z’n tweeën of met een groep vrienden of familie. Ruimte genoeg en keuze genoeg. Wil je iets speciaals? Overleg met het personeel wat je voorkeuren zijn en hoe jij een culinaire ontdekkingsreis kan maken tijdens je bezoek aan De Munt.

Meer informatie over restaurant De Munt

• : Naast de Rabobank is parkeergelegenheid waar gasten van De Munt gebruik van mogen maken.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11.30 tot 21.00 uur
De keuken sluit om 21.00 uur, maar we sluiten pas als alle gasten tevreden de deur uit zijn.

Jouw recensie over het restaurant De Munt

Elfrieda P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk weekmenu gegeten en verrukkelijk hamburgers! Huisgemaakte friet is een aanrader...
Annelies F.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het eten is prijzig maar je krijgt zeker waar voor je geld. Het personeel weet wat ze serveren. Ze hebben kennis van de kaart. Daarnaast proberen ze je een gezellig avond te bezorgen door hun vriendelijke en warmte bediening.
Ik ben nu 3x geweest en heb 3x een hele fijne avond genoten.
m.sliedrecht .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Alerte bediening in een ongedwongen sfeer. Prima eten hier. We zijn hier nu voor de tweede keer geweest en daar zal het niet bij blijven.
Willemieke D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijke gegeten in een moderne sfeervolle zaak met vriendelijk personeel!
Ank V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten in de Munt
Annnemiek D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
SUPER!!
Eva T.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig ingericht en leuke bediening. We komen zeker terug!
Sietske S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Asrdige en kundige befiening. Goede aandacht voor een allergie. Wel lang gewacht op broodplank vooraf en vervolggerechten.
Jacobus M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Leuke verbouwde bank, met kluis, goede bediening, frisse meiden die met plezier werkten, komen hier zeker nog een keer.
H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Wij hebben de kluiskraker van deze week gegeten en dit was een heel goede ervaring! Mooi geserveerd, heerlijk en niet duur! Voor herhaling vatbaar.
Noa V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Prima gegeten. 3 gangen. Tussen de gangen door wel lang moeten wachten. Leuk ingericht restaurant met genoeg keuze voor vegetariërs.
Chianne O.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker gegeten en een gezellig restaurant met een vriendelijke bediening
Alfred E.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Toilet was niet schoon;papiertroep op de grond. Het eten was heerlijk! De bediening was niet onvriendelijk. Ik hoop hier toch nog eens terug te komen.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Vonden het eten lekker. Inrichting ziet er heel gezellig en sfeervol uit. Personeel zeer vriendelijk.
Leuke avond uit...
Arja S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We werden vriendelijk ontvangen, en kregen een leuke tafel toe gewezen. Het restaurant ziet er gezellig uit.
We moesten redelijk lang op ons eten wachten. Maar dit vonden wij niet storend. Toen ons eten geserveerd werd was het vlees bij iedereen te koud. Friet en sausjes zeer goed. We hebben over wogen dit te gelijk te melden maar wat ga je me 7 gerechten doen die te koud zijn. Dus hebben we het gemeld bij de betaling. Het antwoord was dat we het hadden moeten melden toen het eten geserveerd werd. en vervolgens werd het bedrag wat ik moest pinnen herhaald. Wij gaan niet zo vaak uit eten met ons gezin. Maar als we gaan moet het goed zijn. Dan moet het een feest op je bord zijn en dat was het zeker niet. Jammer!
(ben benieuwd of u nu wel iets met mijn reactie doet)
Mara V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk eten, met zorg bereid. Bediening is zeer vriendelijk en professioneel, met name de jongeman in de bedje, ik geloof dat hij Roel heet!
Nicola B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Carpaccio met (veel te veel) mayonaise, gegrilde groenten zonder smaak van kruiden / dressing, vlees van site was ok maar "zwom" in de enorme hoeveelheid pindasaus. Grande dessert was prima.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Voor deze deze prijs, de spareribs waren gaar, maar vlees viel niet van het bot af, moest echt kluiven. En heeeel veel kleine patatjes die je niet eens aan je vork kon prikken, dus met handen eten en zelfs een lepeltje gebruikt want onderin lage alleen maar kruimels. En we misste de salade bij het hoofdgerecht. En bij dessert staat een bolletje kaneelijs, maar was op. TEr vervanging mangoijs, maar was niet vermeld. Daar houd ik niet van, werd wel vervangen door een ander bolletje.
Ilse Z.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Sfeervolle eetgelegenheid met een goede prijs-kwaliteitverhouding.
Eenden filet en salade mozzarella-tomaat evenals heerlijk zelfgemaakt Bodegraafs ijs zijn een echte aanrader.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Voor het eerst hier geluncht. Erg lekker! En goed verzorgd!