De Muis

Tweede Walstraat 163-165 6511 LT Nijmegen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Muis

Josenmarjo .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Ontvangst was goed, lekkere biersoorten van de bierkaart.
Zalmcarpaccio als voorgerecht, grote portie. Gebakken aardappels, friet, aardappelkroketten, rijst en warme groente als bijgerecht. Vlees was goed bereid, voldoende salade bij het hoofdgerecht. Muizenijs heerlijk.
Voordelig keuzemenu, prima eten.
Minpuntje, voor mensen die slecht ter been zijn, toilet bereikbaar via trap.
Lun .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Gisteren sinds jaren weer eens bij de muis gegeten. Een vaste prijs van 17.euro voor een 3 gangen menu. De kaart is erg uitgebreid en het was lastig kiezen. Vooraf de uiensoep genomen, deze was erg lekker. De peppersteak als hoofdgerecht was precies goed gebakken en heerlijk mals. Tot slot het muizenijs als toetje. Bediening was vlot en vriendelijk. Vanaf 21.00 uur speelde er een live bandje. Geslaagd avondje, zeker een goede prijs kwaliteit verhouding.
Eline C.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Een gezellig eet-café, met de juiste prijs/kwaliteit verhouding. Grote porties, een bord vol met salade, een bakje groente uit de oven en een grote puntzak met friet. De pepersteak was perfect gebakken en van goede kwaliteit! een echte aanrader dus..
Culinaireliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Bij toeval in de Muis beland , een eetcafé achtige gelegenheid in Nijmegen, De eerste verassing was dat er een vaste menuprijs is van maandag t/m donderdag van let nu op van € 13,50 pp, de 2e was dat het eten er gewoon goed smaakte. Vooraf namen wij allebei warme pittige kippuntjes met salade, als hoofdgerecht biefstuk en de ander de spareribs begeleid door Vlaamse frieten ( keurig gefrituurd) en salade, als enige konden wij aanvoeren dat de hoeveelheid salade weliswaar smakelijk is ( zeker de koolsalade) maar buiten proportie veel is . Het nagerecht was bij ons 2x ijs , 1x de muis en 1x het kaneelijs met noten.
Al met al mij dunkt voor deze prijs een prima menu, vlotte bediening, wijn in Franse glaasjes ( met eenzelfde glaasje water er bij ), droegen bij tot een leuke avond in Nijmegen.
Wij zeggen dus, probeer het maar eens!
Anke .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Onlangs voor de zoveelste keer gegeten bij de muis. Sinds het 3gangen menu voor een vaste prijs, kom ik hier regelmatig eten, en verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar wel een heerlijk bord normaal eten voor een hele leuke prijs. Vooraf een carpaccio, die was voor wat ik moest afrekenen erg groot en goed op smaak. Als hoofdgerecht, hoe kan het ook anders, de schnitzel met champignonroomsaus, die ik hier standaard eet, en ook altijd goed smaakt. Rijkelijke salade op het bord en een enorme puntzak friet erbij, heerlijk. Als toetje op aanraden een chocolade cakeje, wat wel lekker was, maar niet buitengewoon. Volgende keer toch de hemelse modder proberen. De aankleding van het cafe is aangenaam, al zit je wel vrij dicht op elkaar. Nadeel voor ons was dat het tijdens de introductie van de HAN was, waardoor het voller was dan de 2 man personeel aankonden. Hierdoor hebben we bijna een uur zitten wachten voordat onze bestelling werd opgenomen. Verder weer genoten, wij komen zeker terug
HansG .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
We hebben hier op zaterdagavond gegeten, een 3 gangen menu voor € 15, met uiensoep als voorgerecht , schnitzel met patat en groente als hoofdgerecht, en Dame Blanche als nagerecht.
Was gewoon prima, en de prijs/kwaliteitverhouding zelfs meer dan prima.
Verder was er ook nog leuke live-muziek, maar dat is een kwestie van smaak.