De Mug

Vlasmarkt 54 4331 PG Middelburg Nederland Kaart

Over het restaurant De Mug

In het hart van de historische binnenstad van Middelburg vind je De Mug. Een sfeervol café-restaurant waar iedereen zich thuis voelt. Laat je verassen door de uitgebreide menukaart met heerlijk bourgondische gerechten, de ruime keuze uit mooie wijnen en vooral het enorme assortiment bier, of fles en van de tap. Blijven slapen? Dan kan! Het hotel heeft twee volledig ingerichte appartementen, elk bestaand uit 2 verdiepingen, en twee ruime, sfeervolle hotelkamers. De Mug is een belevenis, hier proef je de tijd.

Meer informatie over restaurant De Mug

Maandag tot en met zondag: 17.30 - 22.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Karaoke , Nederlands gesproken , Open op zondag , Voetbal wordt uitgezonden , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Mug

mattie R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het was 27 okt. N8vdN8. Je kon er alleen eten van 17.30 tot 19.30 uur of vanaf 19.30. Wij wisten hier niets. vanaf. Wij hadden via de mail om 18.30 uur gereserveerd en hadden een berichtje gekregen dat het in orde was. Dus geen mededelingen over deze speciale avond. Ook was er maar een beperkte menukaart. Wij waren er om 18.20 uur. Er werd ons medegedeeld dat we geen voorgerecht meer konden bestellen. Het hoofdgerecht kregen we rond 18.45 uur en was lekker (cijfer 7). Om 19.15 uur wilden wij nog een cappuccino bestellen, dat kon niet meer aan ons tafeltje werd er medegedeeld, maar wel staande aan de bar waar het zeer druk was, terwijl er nog genoeg tafeltjes leeg waren (dit stond ons niet aan om in het gedrang koffie te gaan staan drinken). Wij hebben toen maar betaald en stonden weer buiten om 19.24uur. Dit was dus een zeer teleurstellend etentje en niet voor herhaling vatbaar.
Frederike A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten, intieme sfeer. Bediening was wat traag, maar serveerster was nieuw. Moest nog wennen. Maar was wel heel aardig. Komen zeker terug.
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Het uiterlijk van een café, gerechten van een goed restaurant en vriendelijke bediening. Daarbij nog alle speciaalbieren waaronder de Mug bieren zelf. Aanrader wat ons betreft!
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
De voorgerechten vonden we lekker en mogelijk rechtvaardigde dit de zeer hoge prijs ervan. Zes stukjes stokbrood voor 8 euro bijvoorbeeld, is immers 'aan de prijs' om het vriendelijk uit te drukken. De Thaise curry die we als hoofdgerecht bestelden, had meer weg van een klein kopje soep met daarin nauwelijks kauwbare vega-kipstukjes en drie noedels. De prijs daarentegen was wel van hoog niveau. We zullen hier niet snel terugkomen.
Gerrie V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
gezellig in de mug , eten goed .
ik ga er nog een keer na toe
M. S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
op de menukaart staan genoeg keuzes, een gezellige gelegenheid om uit eten te gaan.
Helen Z.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Gezellige tent, goed personeel, lekker eten maar twee kleine slibtongetjes voor € 21,- is te duur!
S. K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Friet kwam te laat.
S. K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Gezellig avond gehad, the place to be. WEER heerlijk gegeten, bediening uiterst vriendelijk. S.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijke mosselen gegeten. Top bediening van Laura ondanks dat het heel druk was!
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prijs kwaliteit verhouding is prima
Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Na in Zeeland te zijn geweest 's avonds bij De Mug in MIddelburg gegeten. Bekend van het heerlijke Mug bier.
Bediening was oke. Eten smakelijk maar niet bijzonder, porties iets aan de kleine kant (1 bakje friet als bijlage voor 2 personen).
Winifred D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
gewoon gezellig goed eten!
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Fantastisch gegeven, Zeeuwse steak was verrukkelijk! Een echte aanrader
krainy .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Lekker eten en drinken, erg mooie sfeer in De Mug. Vriendelijke bediening en barkeeper stets met glimlach, dank u wel. Wij komen graag terug
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Gezellig eetcafé voor een goede hap eten. Bediening was niet altijd even attent, maar gezien de drukte in de zaak hadden we hier wel begrip voor. Tevreden klant.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
De Mug is een supergezellig eetcafé en heeft o.a. ook heerlijke speciaalbieren. Mijn man dronk een Mugbitter en werd meteen enthousiast. Wij kozen voor de dagspecial. Sjasliek met perfect gegrilde runderfilet, lekkere, verse patat, precies goed gebakken en wat verse gebakken groentetjes er bij. Mijn man genoot daarna nog van een chocoladedessert met o.a. een uitstekende brownie. Een aanrader.
Van Der Borst M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
We waren met vrienden bij de Mug. De kaart is uitzonderlijk uitgebreid, met vele lekkere keuzes, maar ook sate en burger. We hebben 3 gangen gegeten, met iedereen wat anders. En alles was prima en .... voor een heel redelijke prijs. Dus komen we hier vast nog een keer terug.
Mc V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijke en leuke bediening. Eten was lekker!
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima eten, door de drukte duurde het nogal een tijdje voor we ons eten kregen. Een echt eetcafé dus.