De Mug

Meer informatie over restaurant De Mug

• Pin , Visa card
Dion R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Gezellig, sfeervol bruin café restaurant met een ruime keuze aan speciaalbier. Gezellige locatie om na het werk of op zaterdagavond met vrienden een hapje en/of een drankje te doen. Eten is wat prijzig voor wat je krijgt, maar smaakt altijd goed. Je wordt bijna altijd vriendelijk geholpen en ook de bediening wist mij voldoende te vertellen over de verschillende soorten speciaal bier.
Persoonlijk vind ik de saté met pindasaus altijd erg lekker!
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Een leuke bruine kroeg, waar je volgens veel recensies lekker zou moeten kunnen eten. Het eerste klopt helemaal, het tweede in ieder geval gisteren niet. We waren met een aardige groep en iedereen was het eens, niets bijzonders en in enkele gevallen zelfs minder dan dat. De bediening was onderbezet of zag zijn werk niet. Nagenoeg alle drankjes kwamen bij iedere gang pas als het eten ongeveer op was. Kortom een tegenvaller
Missis .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Eerst zaten wij buiten en kregen het idee vergeten te worden:
we moesten -telkens- zelf vragen om te kunnen bestellen (terwijl de zon buiten scheen).
De serveerster was daarentegen wel erg gezellig.
Heel amicaal (daar moet je wel van houden natuurlijk).

Na een hele tijd te hebben gewacht kregen wij ons eten.
Dat was lekker, maar niet heel erg bijzonders.
Toen wij vroegen om een plekje binnen(het werd kouder), was dat te realiseren (al duurde ook dat lang).
En wij zaten op een leuk en sfeervol plekje. Tevens konden wij de keuken inkijken.

Kortom: gezellig en lekker eten als er voldoende of alert personeel is.
DorineuitdB .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Het was gezellig in de Mug.
Vriendelijk personeel die ook afwijkingen op het menu faciliteert. Eten (eendennest) was goed, met ook voldoende groente.
De stoelen en tafels (zeker buiten) staan niet heel stabiel, wat een nadeel is.
GLT .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Verrassende en heerlijke vegetarische gerechten, veel groente, mooi opgediend. Bij de dame blanche een mooi versierd bord, met fruit, een heerlijke combinatie. Attente en zeer vriendelijke bediening. (Ook het menu van mijn tafelgenoot, met vis, was heel goed.)
P-j-f .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2013
Waarom staat de mug hier niet aan geschreven wat een mooie tent. De spare ribs super lekker. En mik een top gastvrouw en de keuken ook goed met lammy.ga zo door