De Molenplas

Waertmolenpad 1 2036 ES Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

-40% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant De Molenplas

Joost V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Gister met vakantieveilingen samen wezen eten. Leuke locatie en eten was heerlijk. Enige minpunt was dat geitenkaas bitterballen tweemaal nog gedeeltelijk bevroren waren, maar rest van het eten was heerlijk. Service prima en komen er zeker keer terug.
Mikester .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Heerlijk gegeten en mooi uitzicht over de Molenplas en de ringvaart. De Gamba's Piri Piri waren helemaal top en de Kalfsribeye van het Lezersmenu was echt super zacht, mals en exact goed gekruid en gebakken.
Wendywester .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
High tea gehad maar is naan high tea niet waardig. Heet water in glazen kannen met 4 verschillende smaken in zakje op tafel. Taart/soesjes etc leken niet zelfgemaakt en als warm gerecht : roerei met spek!?
jolandev .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
onlangs hier met familie gegeten,de gerechten waren goed en smaakvol. de bediening is attent en gastvrij.
ligt in een mooie omgeving, wij komen graag een keer terug
Karinproeft20 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Super mooi uitzicht heb je hier. De tafels en de stoelen zijn ruim. Geen opgepropte volle zaak. Eten was heerlijk en betaalbaar. Naast ons in de zaal was een feest aan de gang. Maar door de schuif deur heb je daar geen last van. Wij komen graag terug.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Heel gezellig, met uitkijk op de ringvaart. Een gezellig terras. Goed en lekker eten, en betaalbaar! Winterdag of zomerdag, dit restaurant zit op een perfecte locatie. Voldoende parkeergelegenheid.