De Molenplas

Waertmolenpad 1 2036 ES Haarlem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant De Molenplas

Papaluichi A.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Voor de tweede keer hier geweest omdat het de eerste keer zo goed bevallen was. Nu was dat niet het geval en ga mijn reservering die ik heb in oktober annuleren! Ongevraagd een karaf water die voorheen gratis was maar waar nu een euro voor gerekend wordt voor het goede doel op tafel zetten! Ik bepaal zelf wel wanneer ik iets aan het goede doel geef en welk doel dat dan is! Fles wijn die achter de bar werd geopend i.p.v. aan tafel. Gerookte zalm die zo warm was dat er getwijfeld werd of die wel opgegeten moest worden, werd verteld dat er kip in een wrap zat maar als dat zou was smaakte die wel verdomd veel naar makreel!! Patat waren ze waarschijnlijk vergeten uit het frituur te halen want die was wel heel erg doorbakken. Kaasplankje die we eerder ook hadden genomen en waar we ons op hadden verheugd was nu stukken minder, 2 stukjes kaas waren zo uitgedroogd dat het leek alsof ze al 3 dagen buiten de koelkast lagen, waar het eerst geweldige kazen waren was het nu goedkope supermarkt kazen geworden!! Een kwaliteisverschil van heb ik u daar! En dan constant een ander persoon aan je tafel zodat ze totaal geen idee hebben waarmee ze bezig zijn, verkeerde kleur wijn serveren, of wij nog koffie wouden terwijl de rekening al was opgemaakt door een ander. En het ergste was dat wij nog aan het eten waren het personeel waarschijnlijk zo snel mogelijk naar huis wou want de muziek werd lekker hard gezet en er werd keihard opgeruimd terwijl wij rustig wouden eten. Je kon elkaar niet meer verstaan zonder je stem te verheffen, echt een gezellig avondje uit werd het dus niet! Eerste keer was het goed tweede keer een ramp en daardoor nooit meer! Je betaald genoeg dus wil je niet in een poppenkast terecht komen i.p.v. een restaurant.
Mirjam O.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
erg lekker gegeten, prachtige lokatie en erg leuke bediening. idd wel veel verschillende mensen aan je tafel. kom zeker terug. crème brûlée maken ze zelf, subliem!
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wij waren hier voor de 93e verjaardag van mijn moeder. Hele vrolijke en vriendelijke bediening. Alles is lekker. Het voorafje, de soep, carpaccio, brood met smeersels, de sate, salade, roodbaarsfilet en de toetjes.
Prachtige locatie en een aanrader voor wie er nog nooit is geweest.
Neem bij lekker weer, plaats op het terras en geniet van het prachtige uitzicht over de Molenplas en al het lekker dat het restaurant heeft te bieden.
T R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We waren er gisteren met onze zoon, schoondochter en de kinderen en hebben heerlijk gegeten. De garnalen piri piri zijn een van onze favorieten, de spareribs zijn heerlijk en de heren hadden een heerlijke tournedos. De bediening was erg leuk en vlot en vooral heel erg leuk naar de kinderen toe. Dankzij iens hebben we dit restaurant leren kennen en we zijn van plan hier nog heel vaak te komen
riannekoldenhof .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was erg lekker vooral het dessert was om aan te raden.. De sfeer was goed en er werden zeer goed en vriendelijk geholpen
Charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij De Molenplas. Het weer was goed dus we hebben op het terras gezeten en genoten van het uitzicht. De bediening is vriendelijk en snel.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Te weinig parkeerplaatsen bij het restaurant.
Toen wij er aten, op 27-08-2016 om 18.30 uur, was een irritant gedreun van een festival aan de gang. Heel erg jammer!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Zeer gezellige locatie!
Ontzettend aardige bediening!
En heerlijk eten á la Carte!
Geen "speciaal" AH-menu!!
Zeer aan te raden restaurant!
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
We waren met 6 personen met de AH actie. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was SUPER! Echt een hele leuke avond! Fam Kaart Heemstede
duukie .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten, lekker buiten op het terras kunnen zitten. Later op de avond toen het wat frisser werd konden wij nog even nagenieten onder de terrasverwarmers van de gigantische en mooie luifel die de boel warm houdt!
Kwaliteit van het eten is goed, service is beter en het decor is het best!
Tot snel!
Christavdbogerd .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Super lekker gegeten. Weekmenu, 3 gangen voor €29,50 pp. Echt een aanrader en bediening was ook goed en vriendelijke mensen.
Papaluichi A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Mooie locatie, vriendelijke bediening, soms misschien net iets te overdreven vriendelijk. Eten gewoon goed, al vonden wij de sauzen wat te dik vooral de Roquefortsaus, kaasplankje geweldig! Karafje gratis kraanwater bij je wijn, al bij al prima avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
Marjolijn M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Ondanks de regenachtige dag en avond, was het binnen erg gezellig. Het eten heerlijk en de service uitstekend. De omgeving is er prachtig. Bij het raam een schitterend uitzicht op de Molenplas.
Velly .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Ik woon in de buurt en dit is een van de weinige restaurants in Schalkwijk.
Ben dus dolblij dat De Molenplas een toptent is!
Groot buitenterras met weids uitzicht over het water, vriendelijke en vlotte bediening en lekkere gerechten met een wisselend combi-menu voor een uitstekende prijs. Je gaat voldaan en zeker niet met een hongergevoel terug naar huis.
Binnenkort met mooi weer maar weer een terrasje aan de Molenplas doen!
borduit .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het eten was heerlijk en de bediening uitstekend, het uitzicht is ook bijzonder, hadden ossenhaaspuntjes met sla in ketjap gebakken en zalmmoot, was echt heerlijk!!!
Marry D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Echt lekker gegeten bij De Molenplas. We hebben heerlijk buiten gezeten, onder de luifel en met de terrasheater was het prima vertoeven met de hollandse zomertemperaturen. Het uitzicht op het water was geweldig!
Met het a la carte keuzemenu kon je alles op de kaart kiezen. De bediening was goed, vrolijk en vriendelijk.
Zeker een aanrader en een adres om terug te komen.
Chappyv V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Een hele leuke avond gehad met heerlijk eten en vriendelijk personeel! Was de kaarten vergeten mee te nemen. Mocht het de volgende dag brengen. Top toch!
Fee R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wij kozen voor het weekmenu, een mosselpannetje. Met een overheerlijk voor-en nagerecht! Niet alleen supervers en smakelijk maar ook prachtig geserveerd. Het geheel overtrof al onze verwachtingen!
De bediening is snel, enorm attent, met veel persoonlijke aandacht. Een geweldige ervaring dankzij dit lieve en professionele team! Van begin tot eind uiterst verzorgd, in een gezellige en fijne sfeer.
Hier komen we nog heel vaak terug, echt genieten!!
MenCN .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heel leuke locatie, prettige sfeer, vriendelijk en correct personeel en vooral heerlijk eten. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Zeker om eens terug te komen. Leve de AH-actie, zonder welke we hier niet terechtgekomen waren.
denisedejong .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Het eten was super lekker . Super mooi uitzicht aan het water .
Vriendelijk personeel . Dus gewoon en top restaurant waar wij nog heel vaak gaan eten.