De Molenplas

-20% op de Rekening

Meer informatie over restaurant De Molenplas

T R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We waren er gisteren met onze zoon, schoondochter en de kinderen en hebben heerlijk gegeten. De garnalen piri piri zijn een van onze favorieten, de spareribs zijn heerlijk en de heren hadden een heerlijke tournedos. De bediening was erg leuk en vlot en vooral heel erg leuk naar de kinderen toe. Dankzij iens hebben we dit restaurant leren kennen en we zijn van plan hier nog heel vaak te komen
riannekoldenhof .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was erg lekker vooral het dessert was om aan te raden.. De sfeer was goed en er werden zeer goed en vriendelijk geholpen
Charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij De Molenplas. Het weer was goed dus we hebben op het terras gezeten en genoten van het uitzicht. De bediening is vriendelijk en snel.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Te weinig parkeerplaatsen bij het restaurant.
Toen wij er aten, op 27-08-2016 om 18.30 uur, was een irritant gedreun van een festival aan de gang. Heel erg jammer!
ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Zeer gezellige locatie!
Ontzettend aardige bediening!
En heerlijk eten á la Carte!
Geen "speciaal" AH-menu!!
Zeer aan te raden restaurant!
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
We waren met 6 personen met de AH actie. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was SUPER! Echt een hele leuke avond! Fam Kaart Heemstede
duukie .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten, lekker buiten op het terras kunnen zitten. Later op de avond toen het wat frisser werd konden wij nog even nagenieten onder de terrasverwarmers van de gigantische en mooie luifel die de boel warm houdt!
Kwaliteit van het eten is goed, service is beter en het decor is het best!
Tot snel!
MC-B .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Week menu voorgerecht prima verzorgd; hoofdgerecht snoekbaars was wat flauw met groentegarnituur die niet echt passend was. prima toetje.
Rommelige bediening, veel verschillende mensen aan tafel, verkeerde gerechten en omvallend drankje. Zelf aan moeten geven dat ik de verkeerde rekening kreeg, die ongeveer de helft minder was.
Dit kan echt beter!
christavdbogerd .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Super lekker gegeten. Weekmenu, 3 gangen voor €29,50 pp. Echt een aanrader en bediening was ook goed en vriendelijke mensen.
Papaluichi A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Mooie locatie, vriendelijke bediening, soms misschien net iets te overdreven vriendelijk. Eten gewoon goed, al vonden wij de sauzen wat te dik vooral de Roquefortsaus, kaasplankje geweldig! Karafje gratis kraanwater bij je wijn, al bij al prima avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
a.loman6 M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Ondanks de regenachtige dag en avond, was het binnen erg gezellig. Het eten heerlijk en de service uitstekend. De omgeving is er prachtig. Bij het raam een schitterend uitzicht op de Molenplas.
Velly .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Ik woon in de buurt en dit is een van de weinige restaurants in Schalkwijk.
Ben dus dolblij dat De Molenplas een toptent is!
Groot buitenterras met weids uitzicht over het water, vriendelijke en vlotte bediening en lekkere gerechten met een wisselend combi-menu voor een uitstekende prijs. Je gaat voldaan en zeker niet met een hongergevoel terug naar huis.
Binnenkort met mooi weer maar weer een terrasje aan de Molenplas doen!
borduit .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het eten was heerlijk en de bediening uitstekend, het uitzicht is ook bijzonder, hadden ossenhaaspuntjes met sla in ketjap gebakken en zalmmoot, was echt heerlijk!!!
zeeuwm .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Echt lekker gegeten bij De Molenplas. We hebben heerlijk buiten gezeten, onder de luifel en met de terrasheater was het prima vertoeven met de hollandse zomertemperaturen. Het uitzicht op het water was geweldig!
Met het a la carte keuzemenu kon je alles op de kaart kiezen. De bediening was goed, vrolijk en vriendelijk.
Zeker een aanrader en een adres om terug te komen.
chappyv .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Een hele leuke avond gehad met heerlijk eten en vriendelijk personeel! Was de kaarten vergeten mee te nemen. Mocht het de volgende dag brengen. Top toch!
Fee57 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wij kozen voor het weekmenu, een mosselpannetje. Met een overheerlijk voor-en nagerecht! Niet alleen supervers en smakelijk maar ook prachtig geserveerd. Het geheel overtrof al onze verwachtingen!
De bediening is snel, enorm attent, met veel persoonlijke aandacht. Een geweldige ervaring dankzij dit lieve en professionele team! Van begin tot eind uiterst verzorgd, in een gezellige en fijne sfeer.
Hier komen we nog heel vaak terug, echt genieten!!
MenCN .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heel leuke locatie, prettige sfeer, vriendelijk en correct personeel en vooral heerlijk eten. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Zeker om eens terug te komen. Leve de AH-actie, zonder welke we hier niet terechtgekomen waren.
denisedejong .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Het eten was super lekker . Super mooi uitzicht aan het water .
Vriendelijk personeel . Dus gewoon en top restaurant waar wij nog heel vaak gaan eten.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Ruime keuze uit al het eten van de kaart, goedkoopste gerecht wordt van de bon gehaald. Bij bestellen van dessert hadden wij gevraagd of het mogelijk was dit om te ruilen voor een koffie, dit was geen enkel probleem. Echter bij de rekening was dit niet meer mogelijk, jammer want inkoop koffie is stukken minder als een dessert. Verder wel heerlijk in t zonnetje gezeten.
De Brouwer A.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
we zijn op donderdag avond bij de molenplas gaan eten met een gezelschap van 4 personen. In de loop van de middag waren we zo lekker aan het wandelen dat we merkten dat we onze gereserveerde tijd niet zouden halen. Een telefoontje 1uur voor de tijd en een uur later komen was geen enkel probleem.
Die zelfde ontspannen soepele sfeer werd door het personeel gedurende de hele avond uitgedragen. Vriendelijk, amicaal, humoristisch, en correct.
We begonnen de maaltijd buiten op het terras, mooi uitzicht op het water.
In de loop van de avond werd het buiten echter te koud voor de ouderen onder ons en schoven we naar binnen.
Er was ruime keuze in het menu, en er werd rekening gehouden met individuele wensen. Het weekmenu was lekker,en ook de a la carte roodbaars was heerlijk.
Tenslotte werden we nog positief verrast door de mooie presentatie en heerlijk smaak van de desserts.
Zeker voor herhaling vatbaar!