De Molenplas

Waertmolenpad 1 2036 ES Haarlem Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Meer informatie over restaurant De Molenplas

Danielle G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Leuk restaurant met goede bediening en zeer goed eten.
Gevarieerde kaart en sfeervol restaurant. Geschikt voor elke gelegenheid.
Zeker een aanrader!
Hilde P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Met vriendin gegeten voor de AH bon. Gezellig vol met rustig pratende mensen. Prima bediening die je goed in de gaten hield. Zonder problemen extra glazen gewoon water. Goede hoeveelheid keuze mogelijkheden op de kaart. Met de proeverij van 3 voorgerechten hoefde je geen keuze te maken. Daarna goede hoeveelheden en lekker bereide zalm en varkensvlees met een heerlijke mix van diverse soorten warme groenten. Ook als nagerecht was er weer veel keuze zodat we afsloten met weer een proeverij en koffie. De proeverij werd heel aardig opgediend op een taartplateau en bevatte een keur aan lekkere hapjes en stukjes fruit. We zijn met een intens tevreden gevoel vertrokken.
Menno T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een mooi restaurant met vriendelijk personeel. Echt een aanrader! .
Pietk100 K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
we zijn nu voor de tweede keer geweest en het was geweldig goed.
mcqhoejenbos H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben een geweldige avond gehad, mede door de gezelligheid van het bedienend personeel. Onze disgenoot werd erg ongeduldig omdat na 3x vragen het menu nog niet was gebracht, dus de stemming aan tafel daalde.
Maar door de gezelligheid van het personeel, en het uitstekende eten, met perfecte wijn, steeg de stemming al snel.
We hadden een AH arrangement, en hulde aan de Molenplas, we mochten gewoon van de bestaande kaart bestellen.
De Molenplas is een sfeervol restaurant, prachtig gelegen aan het water. De verlichting in het restaurant mag wel wat beter, maar ik weet niet of dat dan ten koste gaat van de gezellige sfeer.
Het restaurant was volgeboekt, daarom duurde e.e.a. Iets langer, maar werd geheel goed gemaakt door het personeel. Niets was hen te veel.
Wij hadden onze vrienden hier mee naar toe genomen , zij kende het niet, maar bij het verlaten van het restaurant had de Molenplas er fans bij!!!!!!!
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Onverwacht druk, dus een vol restaurant, maar geen enkele stress te merken bij de bediening. Alles liep vlot en goed. Wij hebben echt genoten en het eten was voortreffelijk. Goede smaak en flinke porties. Kijk uit voor het toetje, want dat is bijna een maaltijd op zich.
Wij komen hier snel weer terug.
jwbouman .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hebben hier al verscheidene keren gegeten. Zowel nu als vroeger de moeite waard om relaxed te eten, zowel lunch als diner. Nu stond eendeborst op het menu. Ruim bemeten, prima.
silviadelange .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voorgerecht, taaie escarqots. Hoofdgerecht en dessert waren goed. Aub geen berg sla op de kaasplank. Wel mooi verzorgde opmaak van de borden met de gerechten. Was jammer dat we ruim een uur op het dessert hebben moeten wachten. Zeker omdat we een tafeltje naast de terrasdeur hadden, welke om de haverklap open en dicht ging voor rokers. Niet erg prettig, steeds een klap kou in je nek/rug. Zeker als je heel lang moet wachten op het dessert. Geen koffie genomen, gauw naar huis waar het wel behagelijk warm is. Was jammer.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Voor de eerste keer in de molenplas , het is zeer goed bevallen , eten was voortreffelijk en een zeer groot compliment voor de bediening , gaven ons een huiselijke sfeer .
pvermeer1 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Voorgerecht, champignonsoep en carpaccio waren heerlijk. Het vlees was iets te doorbakken, maar wel lekker gegeten. Geen toetje. Druk en gezellig restaurant.
d.korevaar1 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
vriendelijke ontvangst en bediening. Eten prima.
ook voor AH menu. ondanks de storm toch druk wat een goed teken is.
Verder niks te melden.
Ati B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Bij binnenkomst vriendelijke ontvangst. We konden nog uit 3 tafeltjes kiezen. Interieur oogt gezellig. Tempo van de bediening was goed en de gerechten smaakten heerlijk, kokossoep, gerookte zalm en toetje (3 soorten ijs en spekkoek met kokos-ijs). Bediening vroeg of alles naar wens was na iedere gang.
Een puntje ter verbetering: de verlichting aan tafel was minimaal (aan andere tafeltjes ook niet echt bijzonder), we konden de kaart ternauwernood lezen. De bediening kwam nog langs met een krijtbord dat was beter te lezen.
De verlichting buiten is om deze tijd van het jaar niet toereikend. We stonden op het parkeerterrein iets verderop en volgende keer neem ik een zaklantaarn mee. Het regende behoorlijk en je moest echt uitkijken niet te struikelen of in een plas te stappen. Een van de lantaarnpalen was defect, waardoor een gedeelte van het pad aardedonker was. Als het pad beter begaanbaar en onderhouden is trek je meer mensen in de wintertijd.
A D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vriendelijke bediening, lekker gegeten , ruime keuze van voorgerechten , gezellige locatie
En ruime parkeergelegenheid.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
gister avond heel gezellig en lekker gegeten; op een koude gure herfst dinsdagavond was het hier gezellig en ontspannen; overzichtelijke kaart met gewoon goede gerechten en voldoende vegetarische gerechten. vriendelijk personeel!
Francisca B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en aan de jarige job gedacht met het toetje zonder dat we het gezegd hadden. Het stond vermeld bij bijzonderheden. Toppie.
BennoTijs1952 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Met oudere vrienden weer eens naar De Molenplas. Gezellig, gemoedelijke ontvangst, personeel heeft oog voor wensen gasten. Niet te grote, maar daardoor overzichtelijke, kaart. Maaltijd is prima in orde, maar vooral ook lekker. En daar draait het feitelijk om natuurlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Op een mooie nazomeravond gegeten bij de Molenplas met de AH actie. Zeer soepele en flexibele bediening. Lekkere drankjes en prima eten. Door drukte duurde het wel wat lang, maar zowel burger, als saté was lekker.
Papaluichi A.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Voor de tweede keer hier geweest omdat het de eerste keer zo goed bevallen was. Nu was dat niet het geval en ga mijn reservering die ik heb in oktober annuleren! Ongevraagd een karaf water die voorheen gratis was maar waar nu een euro voor gerekend wordt voor het goede doel op tafel zetten! Ik bepaal zelf wel wanneer ik iets aan het goede doel geef en welk doel dat dan is! Fles wijn die achter de bar werd geopend i.p.v. aan tafel. Gerookte zalm die zo warm was dat er getwijfeld werd of die wel opgegeten moest worden, werd verteld dat er kip in een wrap zat maar als dat zou was smaakte die wel verdomd veel naar makreel!! Patat waren ze waarschijnlijk vergeten uit het frituur te halen want die was wel heel erg doorbakken. Kaasplankje die we eerder ook hadden genomen en waar we ons op hadden verheugd was nu stukken minder, 2 stukjes kaas waren zo uitgedroogd dat het leek alsof ze al 3 dagen buiten de koelkast lagen, waar het eerst geweldige kazen waren was het nu goedkope supermarkt kazen geworden!! Een kwaliteisverschil van heb ik u daar! En dan constant een ander persoon aan je tafel zodat ze totaal geen idee hebben waarmee ze bezig zijn, verkeerde kleur wijn serveren, of wij nog koffie wouden terwijl de rekening al was opgemaakt door een ander. En het ergste was dat wij nog aan het eten waren het personeel waarschijnlijk zo snel mogelijk naar huis wou want de muziek werd lekker hard gezet en er werd keihard opgeruimd terwijl wij rustig wouden eten. Je kon elkaar niet meer verstaan zonder je stem te verheffen, echt een gezellig avondje uit werd het dus niet! Eerste keer was het goed tweede keer een ramp en daardoor nooit meer! Je betaald genoeg dus wil je niet in een poppenkast terecht komen i.p.v. een restaurant.
Mirjam O.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
erg lekker gegeten, prachtige lokatie en erg leuke bediening. idd wel veel verschillende mensen aan je tafel. kom zeker terug. crème brûlée maken ze zelf, subliem!
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wij waren hier voor de 93e verjaardag van mijn moeder. Hele vrolijke en vriendelijke bediening. Alles is lekker. Het voorafje, de soep, carpaccio, brood met smeersels, de sate, salade, roodbaarsfilet en de toetjes.
Prachtige locatie en een aanrader voor wie er nog nooit is geweest.
Neem bij lekker weer, plaats op het terras en geniet van het prachtige uitzicht over de Molenplas en al het lekker dat het restaurant heeft te bieden.