De Molenplas

Speciale deals

Meer informatie over restaurant De Molenplas

pvermeer1 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Voorgerecht, champignonsoep en carpaccio waren heerlijk. Het vlees was iets te doorbakken, maar wel lekker gegeten. Geen toetje. Druk en gezellig restaurant.
d.korevaar1 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
vriendelijke ontvangst en bediening. Eten prima.
ook voor AH menu. ondanks de storm toch druk wat een goed teken is.
Verder niks te melden.
Ati B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Bij binnenkomst vriendelijke ontvangst. We konden nog uit 3 tafeltjes kiezen. Interieur oogt gezellig. Tempo van de bediening was goed en de gerechten smaakten heerlijk, kokossoep, gerookte zalm en toetje (3 soorten ijs en spekkoek met kokos-ijs). Bediening vroeg of alles naar wens was na iedere gang.
Een puntje ter verbetering: de verlichting aan tafel was minimaal (aan andere tafeltjes ook niet echt bijzonder), we konden de kaart ternauwernood lezen. De bediening kwam nog langs met een krijtbord dat was beter te lezen.
De verlichting buiten is om deze tijd van het jaar niet toereikend. We stonden op het parkeerterrein iets verderop en volgende keer neem ik een zaklantaarn mee. Het regende behoorlijk en je moest echt uitkijken niet te struikelen of in een plas te stappen. Een van de lantaarnpalen was defect, waardoor een gedeelte van het pad aardedonker was. Als het pad beter begaanbaar en onderhouden is trek je meer mensen in de wintertijd.
A D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vriendelijke bediening, lekker gegeten , ruime keuze van voorgerechten , gezellige locatie
En ruime parkeergelegenheid.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
gister avond heel gezellig en lekker gegeten; op een koude gure herfst dinsdagavond was het hier gezellig en ontspannen; overzichtelijke kaart met gewoon goede gerechten en voldoende vegetarische gerechten. vriendelijk personeel!
Francisca B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en aan de jarige job gedacht met het toetje zonder dat we het gezegd hadden. Het stond vermeld bij bijzonderheden. Toppie.
BennoTijs1952 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Met oudere vrienden weer eens naar De Molenplas. Gezellig, gemoedelijke ontvangst, personeel heeft oog voor wensen gasten. Niet te grote, maar daardoor overzichtelijke, kaart. Maaltijd is prima in orde, maar vooral ook lekker. En daar draait het feitelijk om natuurlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Op een mooie nazomeravond gegeten bij de Molenplas met de AH actie. Zeer soepele en flexibele bediening. Lekkere drankjes en prima eten. Door drukte duurde het wel wat lang, maar zowel burger, als saté was lekker.
Papaluichi A.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Voor de tweede keer hier geweest omdat het de eerste keer zo goed bevallen was. Nu was dat niet het geval en ga mijn reservering die ik heb in oktober annuleren! Ongevraagd een karaf water die voorheen gratis was maar waar nu een euro voor gerekend wordt voor het goede doel op tafel zetten! Ik bepaal zelf wel wanneer ik iets aan het goede doel geef en welk doel dat dan is! Fles wijn die achter de bar werd geopend i.p.v. aan tafel. Gerookte zalm die zo warm was dat er getwijfeld werd of die wel opgegeten moest worden, werd verteld dat er kip in een wrap zat maar als dat zou was smaakte die wel verdomd veel naar makreel!! Patat waren ze waarschijnlijk vergeten uit het frituur te halen want die was wel heel erg doorbakken. Kaasplankje die we eerder ook hadden genomen en waar we ons op hadden verheugd was nu stukken minder, 2 stukjes kaas waren zo uitgedroogd dat het leek alsof ze al 3 dagen buiten de koelkast lagen, waar het eerst geweldige kazen waren was het nu goedkope supermarkt kazen geworden!! Een kwaliteisverschil van heb ik u daar! En dan constant een ander persoon aan je tafel zodat ze totaal geen idee hebben waarmee ze bezig zijn, verkeerde kleur wijn serveren, of wij nog koffie wouden terwijl de rekening al was opgemaakt door een ander. En het ergste was dat wij nog aan het eten waren het personeel waarschijnlijk zo snel mogelijk naar huis wou want de muziek werd lekker hard gezet en er werd keihard opgeruimd terwijl wij rustig wouden eten. Je kon elkaar niet meer verstaan zonder je stem te verheffen, echt een gezellig avondje uit werd het dus niet! Eerste keer was het goed tweede keer een ramp en daardoor nooit meer! Je betaald genoeg dus wil je niet in een poppenkast terecht komen i.p.v. een restaurant.
Mirjam O.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
erg lekker gegeten, prachtige lokatie en erg leuke bediening. idd wel veel verschillende mensen aan je tafel. kom zeker terug. crème brûlée maken ze zelf, subliem!
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wij waren hier voor de 93e verjaardag van mijn moeder. Hele vrolijke en vriendelijke bediening. Alles is lekker. Het voorafje, de soep, carpaccio, brood met smeersels, de sate, salade, roodbaarsfilet en de toetjes.
Prachtige locatie en een aanrader voor wie er nog nooit is geweest.
Neem bij lekker weer, plaats op het terras en geniet van het prachtige uitzicht over de Molenplas en al het lekker dat het restaurant heeft te bieden.
T R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We waren er gisteren met onze zoon, schoondochter en de kinderen en hebben heerlijk gegeten. De garnalen piri piri zijn een van onze favorieten, de spareribs zijn heerlijk en de heren hadden een heerlijke tournedos. De bediening was erg leuk en vlot en vooral heel erg leuk naar de kinderen toe. Dankzij iens hebben we dit restaurant leren kennen en we zijn van plan hier nog heel vaak te komen
riannekoldenhof .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was erg lekker vooral het dessert was om aan te raden.. De sfeer was goed en er werden zeer goed en vriendelijk geholpen
Charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij De Molenplas. Het weer was goed dus we hebben op het terras gezeten en genoten van het uitzicht. De bediening is vriendelijk en snel.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Te weinig parkeerplaatsen bij het restaurant.
Toen wij er aten, op 27-08-2016 om 18.30 uur, was een irritant gedreun van een festival aan de gang. Heel erg jammer!
ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Zeer gezellige locatie!
Ontzettend aardige bediening!
En heerlijk eten á la Carte!
Geen "speciaal" AH-menu!!
Zeer aan te raden restaurant!
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
We waren met 6 personen met de AH actie. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was SUPER! Echt een hele leuke avond! Fam Kaart Heemstede
duukie .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten, lekker buiten op het terras kunnen zitten. Later op de avond toen het wat frisser werd konden wij nog even nagenieten onder de terrasverwarmers van de gigantische en mooie luifel die de boel warm houdt!
Kwaliteit van het eten is goed, service is beter en het decor is het best!
Tot snel!
MC-B .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Week menu voorgerecht prima verzorgd; hoofdgerecht snoekbaars was wat flauw met groentegarnituur die niet echt passend was. prima toetje.
Rommelige bediening, veel verschillende mensen aan tafel, verkeerde gerechten en omvallend drankje. Zelf aan moeten geven dat ik de verkeerde rekening kreeg, die ongeveer de helft minder was.
Dit kan echt beter!
christavdbogerd .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Super lekker gegeten. Weekmenu, 3 gangen voor €29,50 pp. Echt een aanrader en bediening was ook goed en vriendelijke mensen.