De Molenplas

Waertmolenpad 1 2036 ES Haarlem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant De Molenplas

esther.van.oostenbrugge .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten, borden mooi opgemaakt. Gezellige sfeer, mede denk ik omdat de kerstversiering nog aanwezig was. Zeker voor herhaling.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
De gerechten werden erg kort op elkaar gereserveerd. Had voor ons iets meer tijd tussen mogen zitten. Verder een fantastische avond gehad en heerlijk gegeten.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We waren hier met 10personen en de hele zaak was bezet daardoor moesten we in het begin wel even wachten.
Het diner maakte alles goed.
Alles was heerlijk en mooi opgemaakt!
Door de AH waren we uiteten voor een hele mooie prijs.
Bedankt namens de hele familie Kaart/ Cobelens
30-12-2016
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij kregen zeer snel een hapje met saus van het huis. Voorafje uitstekend en het hoofdgerecht ( wij hadden ribeye) was niets op aan te merken met heerlijke frites en ruim voldoende groenten. Dessert heerlijk en de droge witte huiswijn vonden wij prima en zeer redelijk van prijs. Kortom wij hadden een prima avond
Saskia J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gezellige ambiance, Heerlijk gegeten, vriendelijke en goede bediening door het personeel. Hier komen we zeker terug!!!!!!
AHToepoel .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten, ruime keuze (van zowel kaart als maandmenu) en vriendelijke bediening. De locatie is ook mooi en sfeervol ingericht, zeker een aanrader!
Marise D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Aardige ontvangst. Prettige bediening. Van te voren wist ik al wat ik zou gaan eten, was aangeraden door een vriendin: kalfslever. Het was idd verrukkelijk.( en waar vind je nu nog kalfslever in een restaurant?) Mijn partner had varkensmedaillons met gorgonzolasaus. Was ook prima. Nagerechten erg lekker.
Wij gaan er absoluut nog eens terug.
ÍHeb 1 klein minpuntje: de gerechten worden geserveerd op koude borden waardoor het eten snel afkoelt.
Danielle G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Leuk restaurant met goede bediening en zeer goed eten.
Gevarieerde kaart en sfeervol restaurant. Geschikt voor elke gelegenheid.
Zeker een aanrader!
Hilde P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Met vriendin gegeten voor de AH bon. Gezellig vol met rustig pratende mensen. Prima bediening die je goed in de gaten hield. Zonder problemen extra glazen gewoon water. Goede hoeveelheid keuze mogelijkheden op de kaart. Met de proeverij van 3 voorgerechten hoefde je geen keuze te maken. Daarna goede hoeveelheden en lekker bereide zalm en varkensvlees met een heerlijke mix van diverse soorten warme groenten. Ook als nagerecht was er weer veel keuze zodat we afsloten met weer een proeverij en koffie. De proeverij werd heel aardig opgediend op een taartplateau en bevatte een keur aan lekkere hapjes en stukjes fruit. We zijn met een intens tevreden gevoel vertrokken.
Menno T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een mooi restaurant met vriendelijk personeel. Echt een aanrader! .
Pietk100 K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
we zijn nu voor de tweede keer geweest en het was geweldig goed.
mcqhoejenbos H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben een geweldige avond gehad, mede door de gezelligheid van het bedienend personeel. Onze disgenoot werd erg ongeduldig omdat na 3x vragen het menu nog niet was gebracht, dus de stemming aan tafel daalde.
Maar door de gezelligheid van het personeel, en het uitstekende eten, met perfecte wijn, steeg de stemming al snel.
We hadden een AH arrangement, en hulde aan de Molenplas, we mochten gewoon van de bestaande kaart bestellen.
De Molenplas is een sfeervol restaurant, prachtig gelegen aan het water. De verlichting in het restaurant mag wel wat beter, maar ik weet niet of dat dan ten koste gaat van de gezellige sfeer.
Het restaurant was volgeboekt, daarom duurde e.e.a. Iets langer, maar werd geheel goed gemaakt door het personeel. Niets was hen te veel.
Wij hadden onze vrienden hier mee naar toe genomen , zij kende het niet, maar bij het verlaten van het restaurant had de Molenplas er fans bij!!!!!!!
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Onverwacht druk, dus een vol restaurant, maar geen enkele stress te merken bij de bediening. Alles liep vlot en goed. Wij hebben echt genoten en het eten was voortreffelijk. Goede smaak en flinke porties. Kijk uit voor het toetje, want dat is bijna een maaltijd op zich.
Wij komen hier snel weer terug.
jwbouman .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hebben hier al verscheidene keren gegeten. Zowel nu als vroeger de moeite waard om relaxed te eten, zowel lunch als diner. Nu stond eendeborst op het menu. Ruim bemeten, prima.
silviadelange .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voorgerecht, taaie escarqots. Hoofdgerecht en dessert waren goed. Aub geen berg sla op de kaasplank. Wel mooi verzorgde opmaak van de borden met de gerechten. Was jammer dat we ruim een uur op het dessert hebben moeten wachten. Zeker omdat we een tafeltje naast de terrasdeur hadden, welke om de haverklap open en dicht ging voor rokers. Niet erg prettig, steeds een klap kou in je nek/rug. Zeker als je heel lang moet wachten op het dessert. Geen koffie genomen, gauw naar huis waar het wel behagelijk warm is. Was jammer.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Voor de eerste keer in de molenplas , het is zeer goed bevallen , eten was voortreffelijk en een zeer groot compliment voor de bediening , gaven ons een huiselijke sfeer .
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Voorgerecht, champignonsoep en carpaccio waren heerlijk. Het vlees was iets te doorbakken, maar wel lekker gegeten. Geen toetje. Druk en gezellig restaurant.
d.korevaar1 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
vriendelijke ontvangst en bediening. Eten prima.
ook voor AH menu. ondanks de storm toch druk wat een goed teken is.
Verder niks te melden.
Ati B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Bij binnenkomst vriendelijke ontvangst. We konden nog uit 3 tafeltjes kiezen. Interieur oogt gezellig. Tempo van de bediening was goed en de gerechten smaakten heerlijk, kokossoep, gerookte zalm en toetje (3 soorten ijs en spekkoek met kokos-ijs). Bediening vroeg of alles naar wens was na iedere gang.
Een puntje ter verbetering: de verlichting aan tafel was minimaal (aan andere tafeltjes ook niet echt bijzonder), we konden de kaart ternauwernood lezen. De bediening kwam nog langs met een krijtbord dat was beter te lezen.
De verlichting buiten is om deze tijd van het jaar niet toereikend. We stonden op het parkeerterrein iets verderop en volgende keer neem ik een zaklantaarn mee. Het regende behoorlijk en je moest echt uitkijken niet te struikelen of in een plas te stappen. Een van de lantaarnpalen was defect, waardoor een gedeelte van het pad aardedonker was. Als het pad beter begaanbaar en onderhouden is trek je meer mensen in de wintertijd.
A D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vriendelijke bediening, lekker gegeten , ruime keuze van voorgerechten , gezellige locatie
En ruime parkeergelegenheid.