De Molenplas

Speciale deals

Meer informatie over restaurant De Molenplas

Pietk100 K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
wij zijn er al een paar keer geweest en zijn erg tevreden aleen jammer dat het niet meer via AH gaat.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Zeer ontspannen personeel, vriendelijk, goed eten, gelukkig een kleine kaart, doen ze goed.
Erg mooie plek aan het water.
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
10/05/17. heerlijk aan het water. Een oase van rust en stilte met een prachtig uitzicht. leuke vlotte bediening. Heerlijke gedineerd. Je geniet van de natuur, stilte en de omgeving. Zeer aan te bevelen. Ik heb wel op woensdagavond gedineerd. Zaak zat 80% vol.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
het was in april, We hebben heerlijk gegeten met onze gasten en de bediening was vlot. onze Duitse gasten waren enthousiast
Het is ons favoriete restaurant.
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Prima service :)
tonny M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was zeer attent en we hebben n gezellig avond gehad, top
esther.van.oostenbrugge .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten, borden mooi opgemaakt. Gezellige sfeer, mede denk ik omdat de kerstversiering nog aanwezig was. Zeker voor herhaling.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
De gerechten werden erg kort op elkaar gereserveerd. Had voor ons iets meer tijd tussen mogen zitten. Verder een fantastische avond gehad en heerlijk gegeten.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We waren hier met 10personen en de hele zaak was bezet daardoor moesten we in het begin wel even wachten.
Het diner maakte alles goed.
Alles was heerlijk en mooi opgemaakt!
Door de AH waren we uiteten voor een hele mooie prijs.
Bedankt namens de hele familie Kaart/ Cobelens
30-12-2016
kuijj03 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij kregen zeer snel een hapje met saus van het huis. Voorafje uitstekend en het hoofdgerecht ( wij hadden ribeye) was niets op aan te merken met heerlijke frites en ruim voldoende groenten. Dessert heerlijk en de droge witte huiswijn vonden wij prima en zeer redelijk van prijs. Kortom wij hadden een prima avond
Saskia J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gezellige ambiance, Heerlijk gegeten, vriendelijke en goede bediening door het personeel. Hier komen we zeker terug!!!!!!
AHToepoel .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten, ruime keuze (van zowel kaart als maandmenu) en vriendelijke bediening. De locatie is ook mooi en sfeervol ingericht, zeker een aanrader!
Marise D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Aardige ontvangst. Prettige bediening. Van te voren wist ik al wat ik zou gaan eten, was aangeraden door een vriendin: kalfslever. Het was idd verrukkelijk.( en waar vind je nu nog kalfslever in een restaurant?) Mijn partner had varkensmedaillons met gorgonzolasaus. Was ook prima. Nagerechten erg lekker.
Wij gaan er absoluut nog eens terug.
ÍHeb 1 klein minpuntje: de gerechten worden geserveerd op koude borden waardoor het eten snel afkoelt.
Danielle G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Leuk restaurant met goede bediening en zeer goed eten.
Gevarieerde kaart en sfeervol restaurant. Geschikt voor elke gelegenheid.
Zeker een aanrader!
Hilde P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Met vriendin gegeten voor de AH bon. Gezellig vol met rustig pratende mensen. Prima bediening die je goed in de gaten hield. Zonder problemen extra glazen gewoon water. Goede hoeveelheid keuze mogelijkheden op de kaart. Met de proeverij van 3 voorgerechten hoefde je geen keuze te maken. Daarna goede hoeveelheden en lekker bereide zalm en varkensvlees met een heerlijke mix van diverse soorten warme groenten. Ook als nagerecht was er weer veel keuze zodat we afsloten met weer een proeverij en koffie. De proeverij werd heel aardig opgediend op een taartplateau en bevatte een keur aan lekkere hapjes en stukjes fruit. We zijn met een intens tevreden gevoel vertrokken.
Menno T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een mooi restaurant met vriendelijk personeel. Echt een aanrader! .
Pietk100 K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
we zijn nu voor de tweede keer geweest en het was geweldig goed.
mcqhoejenbos H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben een geweldige avond gehad, mede door de gezelligheid van het bedienend personeel. Onze disgenoot werd erg ongeduldig omdat na 3x vragen het menu nog niet was gebracht, dus de stemming aan tafel daalde.
Maar door de gezelligheid van het personeel, en het uitstekende eten, met perfecte wijn, steeg de stemming al snel.
We hadden een AH arrangement, en hulde aan de Molenplas, we mochten gewoon van de bestaande kaart bestellen.
De Molenplas is een sfeervol restaurant, prachtig gelegen aan het water. De verlichting in het restaurant mag wel wat beter, maar ik weet niet of dat dan ten koste gaat van de gezellige sfeer.
Het restaurant was volgeboekt, daarom duurde e.e.a. Iets langer, maar werd geheel goed gemaakt door het personeel. Niets was hen te veel.
Wij hadden onze vrienden hier mee naar toe genomen , zij kende het niet, maar bij het verlaten van het restaurant had de Molenplas er fans bij!!!!!!!
Ron J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Onverwacht druk, dus een vol restaurant, maar geen enkele stress te merken bij de bediening. Alles liep vlot en goed. Wij hebben echt genoten en het eten was voortreffelijk. Goede smaak en flinke porties. Kijk uit voor het toetje, want dat is bijna een maaltijd op zich.
Wij komen hier snel weer terug.
jwbouman .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hebben hier al verscheidene keren gegeten. Zowel nu als vroeger de moeite waard om relaxed te eten, zowel lunch als diner. Nu stond eendeborst op het menu. Ruim bemeten, prima.