Over het restaurant De Molenaar

In de oude korenmolen van Onderdendam waait chef Martin Kooijker graag met alle seizoenen mee. Hier eet je wat de pot schaft, met als grootste voordelen dagverse ingrediënten en het tegengaan van verspilling. Producten uit de streek worden naar de Franse keuken bereid. Grensoverschrijdend, met een Hollandse twist. Voor het creëren van de allerbeste smaaksensaties wordt hij ondersteund door vinoloog Lolo Zuidema.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Molenaar

Lijn 61 vanuit Groningen stop bijna voor de deur.
  • Kom je met de auto?
    Het restaurant bevind zich op de begane grond van de korenmolen Hunsingo. Parkeren kan aan de Bedumerweg, eventuele extra parkeergelegenheid vindt u naast het voormalig waterschapshuis. ( tegenover Bedumerweg 1.)
  • : Vrij parkeren

Maandag en Dinsdag gesloten.
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Molenaar

Wout F.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Prima gegeten ! voor herhaling vatbaar ! Knuse sfeervolle omgeving en rustig, weinig last van lawaai in het restaurant, wat in veel restaurants niet goed is
M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Prettige, vriendelijke, attente en kundige bediening. Gezellige sfeer. Mooi ingericht. Tafels uit de kunst gedekt. Het eten is absoluut uit de kunst. Een aanrader.
alb.boelen .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
mooie rustige ambiance, uitstekende gerechten met gedurfde combinaties, deskundige begeleiding door de kok/eigenaar en vriendelijke/gemakkelijke bediening. Werkelijk een belevenis om hier te eten !
Dik E.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
De ontvangst met een paraplu was zeer attent,
de inrichting en sfeer goed,
het eten klasse en de bediening heel prettig.
Op naar de Michelin ster.
We komen zeker terug.
Rr22 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, mooi bijpassende wijnen gehad. Mooi intiem restaurant door dat er maar 28 gasten zitten. Wij zijn zeer content, ik wens ze veel succes verder en hopelijk krijgen ze hun ster.
Johannes M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heel goed bij de gerechten was de uitleg ,van de producten , en de manier van berijden
De bediening was niet overdreven vriendelijk , wat ik persoonlijk heel goed heb gevonden .
Er wat duidelijk lijn van geen overdaad , maar puur de smaak van de gerechten. zodat men dit meer gaat doen.
Bashar S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Chef komt Welkom heten en brengt zelf sommige gangen, wel leuk. We gingen voor de 8 gangen variant. Visgerechten zijn goed aanwezig in de voor- en tussengangen. Hoofd was prima voorbereid vlees. Desert was erg lekker.
Steenhuis M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten verrassende gangen met wijn en spijs.
Top Martin & zijn team
Dikke 9
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wij waren hier voor de 2e keer en dat was niet voor niets. Bij de Molenaar kan je heerlijk eten, je wordt verrast door de combinaties; die allemaal goed zijn. Kok Martin brengt zijn verhaal persoonlijk en nog steeds enthousiast. Wij vinden dit een restaurant waarvoor je om wilt rijden!
gerjan C.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Volle 8 gangen met wijn gedaan. Echt heerlijk!!! Niets op aan te merken. Prijs vond ik naar verhouding ook prima. Top restaurant. Gewoon een paar x per jaar jezelf verwennen en naar een top tent gaan. Deze bijvoorbeeld.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Hoe is het mogelijk? Een nieuwe chef in een zo bekende en schitterende locatie? Die nu al de sterren van de Onderdendamse hemel kookt? Die met collega's ons een onvergetelijke verjaardag gegeven heeft? Het lijkt een droom maar was werkelijkheid. De Molenaar: super bedankt!!!!!
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Mooie, Groningse locatie, aangename ambiance, uitstekend eten, prima wijnen, kortom een fantastische eetbelevenis voor een speciale avond!
L. I.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
aanrader! ,uitleg over de verschillende gerechten,lgoede samengestelde gerechten,persoonlijke aandacht en leuke locatie en omgeving,
S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Een aanwinst! Enthousiast, jong team met een verrassend hoge kwaliteit. Een explosie van smaken. Wij kunnen het iedereen aanraden.
Wout F.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Uitstekend gegeten ! Goede service en leuke gezellige omgeving, hele aparte en lekkere smaakcombinaties, we eten er graag weer
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Goed creatief eten,ter zake kundige bediening ,erg Goede avond gehad , zeer de moeite waard ,leukemia amuses en voor herhaling vatbaar ,aan te bevelen
Angeline L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We hebben erg goed gegeten, verrassende smaakcombinaties gehad.
De kaasplank vonden we niet lekker, maar we kregen meteen koffie met lekkers gratis aangeboden!
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Aan de prijs, maar dan heb je ook wat. beginnen met een bonbon met een vulling van sinaasappel met venkel met witte chocolade en haring caviaar... En dan de plek. lekker op het terras lang een mooi watertje en mooie oude huizen en natuurlijk de molen. ook de wijnen erg lekker en het persoonlijk contact met de chef was erg waardevol.
duursmat .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
alles is goed bij De Molenaar: de hartelijke ontvangst, de bediening, de kwaliteit en de maak van het gebodene en de locatie van het restaurant
Carolien P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijke, super mooi opgediende gerechten. Een smaaksensatie.