Over het restaurant De Molenaar

In de oude korenmolen van Onderdendam waait chef Martin Kooijker graag met alle seizoenen mee. Hier eet je wat de pot schaft, met als grootste voordelen dagverse ingrediënten en het tegengaan van verspilling. Producten uit de streek worden naar de Franse keuken bereid. Grensoverschrijdend, met een Hollandse twist. Voor het creëren van de allerbeste smaaksensaties wordt hij ondersteund door vinoloog Lolo Zuidema.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Molenaar

Lijn 61 vanuit Groningen stop bijna voor de deur.
  • Kom je met de auto?
    Het restaurant bevind zich op de begane grond van de korenmolen Hunsingo. Parkeren kan aan de Bedumerweg, eventuele extra parkeergelegenheid vindt u naast het voormalig waterschapshuis. ( tegenover Bedumerweg 1.)
  • : Vrij parkeren

Maandag en Dinsdag gesloten.
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Molenaar

bplank .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
heerlijk!! we hebben fantastisch gegeten, super mooie locatie, super baas. ook look dat een uitgebreide lunch mag. 5*****
Diana W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk 6 gangen menu gehad met nog een aantal amuses. De bediening was goed en had veel verstand van wijnen. De kok kwam ook langs tafel voor uitleg en feedback.
R W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We waren hier al vaker en het is elke keer top. Geweldige gerechten, prima bijpassende wijnen, uitstekende bediening, perfect tempo, leuke sfeer. Wat wil je nog meer?
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een bijzonder mooie locatie met een plezierige persoonlijke bediening. Met z’n 6en een vier gangen diner. Lekkere amuses, prima relatief kleine gangen, maar een paar mindere puntjes. De broodjes waren saai en niet bijzonder. Hoogtepunt sfeer locatie en entourage
Desiree W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Geweldig genoten in de heerlijke eten, fantastische wijn-spijs combinaties en de ambiance. Het waard om een hele avond voor uit te trekken.
Sietske D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We hebben met een gezelschap van 7 personen voortreffelijk gegeten. We hebben gekozen voor het 8 gangen-verrassingsmenu. Een echte aanrader!!!!!
Een fantastische sfeer met heel vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Een avond in de molen is echt heerlijk dineren!
Misschien iets duidelijker uitleggen hoe het zit met de gangen.
Hadden de gangen ingekort en toch stond er op de rekening extra gangen???
Davey S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Super vriendelijke bediening. Houden rekening met al je wensen. Erg smaakvolle gerechtjes :)
Zeker een plek om weer terug te komen
Babs116 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben fantastisch gegeten! 8 gangen met wijn. Goede combinaties goed gezelschap, een heerlijke avond gehad. Personeel erg vriendelijk en correct.
T B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hadden een fantastische avond. Het is heerlijk als we een restaurant binnenstappen waarin niet de muziek de boventoon voert, er zelfs geen muziek is en waarin we ontvangen worden op de meest hartelijke manier. Een goed begin is het halve werk. Het eten was met met zorg uitgekozen, zag er prachtig uit en smaakte voortreffelijk. De wijnen die erbij geschonken werden waren allemaal lekker. En van De rekening werden we blij.
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Erg verrassend. De gerechten waren echte kunststukjes. De persoonlijke benadering was zeer bijzonder.
Meda K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het eten was geweldig. Super smaakcombinaties en mooie presentaties. Fijne uitleg over de verschillende wijnen. Zeer prettige gastvrouwen en bijzonder dat de kok zich voorstelde en vertelde over zn passie. 1 klein puntje van kritiek. De verlichting is tov de tafel (althans waar wij zaten) erg matig. Ik zat voor het licht waardoor ik mn bord minder goed kon zien. Moest opzij buigen om de prachtige creaties beter te kunnen zien. Verder niets dan lof.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Een pareltje in het Groningse landschap. Intiem restaurant met een geweldig enthousiaste jonge chef en een klein team dat nauw met hem samenwerkt. Het restaurant werkt met een verrassingsmenu en wat hebben we ons laten verrassen! Buitengewoon smaakvolle gerechten, veel aardse tonen, vis en frisse zuurtjes, en daarbij prachtige bijpassende wijnen. Mooi servies waar de zorgvuldig gearrangeerde gerechten goed tot hun recht komen. Een absolute aanrader en de reis naar Onderdendam meer dan waard.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We zijn verwend met bijzondere gerechten, lekkere amuses en wijn die heel goed bij de spijzen paste. Kleine porties maar na afloop een welgevuld gevoel.
LyJovandelft .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wij hadden gekozen voor een 5 gangen menu. Het was heerlijk! Mijn man had vlees en ik had gekozen voor een vegetarisch gerecht. Wij vonden het heerlijk. De keuze van de wijnen sloten goed aan bij de gerechten.
Qua inrichting zouden wij kiezen voor andere deurkrukken.
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Een super avond gehad met heerlijke gerechten, heel mooi opgediend en super vriendelijk personeel.
Helma M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
prima gelegenheid voor een lekkere avond uiteten. Goede service, fijne medewerkers. Uitleg van de gerechten door de koks of de bediening aan tafel ook erg gewaardeerd.
Martha Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Prachtige locatie, fantastische gastvrouw en een leuke kok die heel spontaan zijn belangstelling toont. Het eten was fantastisch. Hier wordt op hoog niveau gekookt! Dit verdient een ster!
gerda D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Pracht plek met jonge enthousiaste mensen.
En..... mooie gerechten, gedurfd, anders dan anders, uitdagend. Met heerlijke en betaalbare wijn
Aanrader waar we zeker weer naar toe gaan !!
Francie K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Tijdens de maaltijd werd al om feedback gevraagd en deze hebben wij gegeven. Het heerlijkst vond ik de rundersucade en het minst heerlijk de kalfstartaar (omdat die koud en rauw was).