Over het restaurant De Molenaar

In de oude korenmolen van Onderdendam waait chef Martin Kooijker graag met alle seizoenen mee. Hier eet je wat de pot schaft, met als grootste voordelen dagverse ingrediënten en het tegengaan van verspilling. Producten uit de streek worden naar de Franse keuken bereid. Grensoverschrijdend, met een Hollandse twist. Voor het creëren van de allerbeste smaaksensaties wordt hij ondersteund door vinoloog Lolo Zuidema.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Molenaar

Lijn 61 vanuit Groningen stop bijna voor de deur.
  • Kom je met de auto?
    Het restaurant bevind zich op de begane grond van de korenmolen Hunsingo. Parkeren kan aan de Bedumerweg, eventuele extra parkeergelegenheid vindt u naast het voormalig waterschapshuis. ( tegenover Bedumerweg 1.)
  • : Vrij parkeren

Maandag en Dinsdag gesloten.
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Molenaar

Paul S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
perfecte ambiance in oude molen in prachtig Onderdendam, zeer persoonlijke bediening door vriendelijke vrouwelijke ober en kok die er zin in had.
Silvan T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Het was 100% super. De locatie is prachtig, de chef persoonlijk en een fantastische kok en de bediening heel aardig correct en netjes
Iris11_smit .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijk eten met lekkere amuses en wijn. Vooral hele fijne en persoonlijke bediening. De moeite waard voor een meer luxe avondje uit.
H. M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk geluncht met familie en vrienden. Mooie gerechten. Had me niet gerealiseerd (was dacht ik ook niet geïnformeerd) dat per gerecht werd afgerekend. En tussen de 3 en 8 gerechten: dat kan aardig oplopen. Maar het is vooral goed afgelopen :-)
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Wat hebben we een leuke avond gehad. Heerlijk gegeten en top bediening. Leuk dat de chefkok zowel voor als na het diner even een praatje kwam maken. Zeker voor herhaling vatbaar!
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Zondag 4 november 2018 genoten van een 5 gangen menu met wijnen. Voortreffelijke smaken en combinaties. Absolute aanrader
Jan Martin D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Fantastische avond gehad met heel goed eten en een prima bediening. Fijne sfeer en goede aandacht voor de gasten. Mooie plek en erg sfeervol.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Klein knus restaurantje in een molen in een mooie omgeving. Eten ronduit geweldig. We zijn voor de 8 gangen gegaan met bijpassende wijnen. Alles klopte. Leuk personeel en een top chef die ook een aantal keer zelf komt kijken bij je. Aanrader en wij komen zeker terug!
Rika B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten, je proeft de kwaliteit , jong enthousiast team, de chef komt aan tafel, wordt zeer gewaardeerd , gezellige sfeer!
Anna S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Excellent !!! A la carte dineren in een molen; bijzondere plek, overheerlijk gedineerd met 8 gangen voorzien van bijpassende wijnen!
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Niets dan lof voor De Molenaar! Fantastisch menu; perfect in techniek, smaak en opmaak! Echt veel complimenten voor de keuken. Ook de wijnen sluitend optimaal aan, een prachtige wijn-spijscombinatie. De service is ingetogen, persoonlijk en correct. Er werd goed rekening gehouden met onze beperking qua tijd en precies op het gecommuniceerde tijdstip hadden we onze vijf gangen afgerond, heel netjes! We komen graag terug voor de volle acht!
Marjanne V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Fantastisch! Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Bediening ook zeer professioneel en vriendelijk. Wij komen zeker terug!
Wout F.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Prima gegeten ! voor herhaling vatbaar ! Knuse sfeervolle omgeving en rustig, weinig last van lawaai in het restaurant, wat in veel restaurants niet goed is
M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Prettige, vriendelijke, attente en kundige bediening. Gezellige sfeer. Mooi ingericht. Tafels uit de kunst gedekt. Het eten is absoluut uit de kunst. Een aanrader.
alb.boelen .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
mooie rustige ambiance, uitstekende gerechten met gedurfde combinaties, deskundige begeleiding door de kok/eigenaar en vriendelijke/gemakkelijke bediening. Werkelijk een belevenis om hier te eten !
Dik E.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
De ontvangst met een paraplu was zeer attent,
de inrichting en sfeer goed,
het eten klasse en de bediening heel prettig.
Op naar de Michelin ster.
We komen zeker terug.
Rr22 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, mooi bijpassende wijnen gehad. Mooi intiem restaurant door dat er maar 28 gasten zitten. Wij zijn zeer content, ik wens ze veel succes verder en hopelijk krijgen ze hun ster.
Johannes M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heel goed bij de gerechten was de uitleg ,van de producten , en de manier van berijden
De bediening was niet overdreven vriendelijk , wat ik persoonlijk heel goed heb gevonden .
Er wat duidelijk lijn van geen overdaad , maar puur de smaak van de gerechten. zodat men dit meer gaat doen.
Bashar S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Chef komt Welkom heten en brengt zelf sommige gangen, wel leuk. We gingen voor de 8 gangen variant. Visgerechten zijn goed aanwezig in de voor- en tussengangen. Hoofd was prima voorbereid vlees. Desert was erg lekker.
Steenhuis M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten verrassende gangen met wijn en spijs.
Top Martin & zijn team
Dikke 9