Over het restaurant De Molenaar

In de oude korenmolen van Onderdendam waait chef Martin Kooijker graag met alle seizoenen mee. Hier eet je wat de pot schaft, met als grootste voordelen dagverse ingrediënten en het tegengaan van verspilling. Producten uit de streek worden naar de Franse keuken bereid. Grensoverschrijdend, met een Hollandse twist. Voor het creëren van de allerbeste smaaksensaties wordt hij ondersteund door vinoloog Lolo Zuidema.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Molenaar

Lijn 61 vanuit Groningen stop bijna voor de deur.
  • Kom je met de auto?
    Het restaurant bevind zich op de begane grond van de korenmolen Hunsingo. Parkeren kan aan de Bedumerweg, eventuele extra parkeergelegenheid vindt u naast het voormalig waterschapshuis. ( tegenover Bedumerweg 1.)
  • : Vrij parkeren

Maandag en Dinsdag gesloten.
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 23:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Molenaar

Rob N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Mooie, Groningse locatie, aangename ambiance, uitstekend eten, prima wijnen, kortom een fantastische eetbelevenis voor een speciale avond!
L. I.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
aanrader! ,uitleg over de verschillende gerechten,lgoede samengestelde gerechten,persoonlijke aandacht en leuke locatie en omgeving,
S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Een aanwinst! Enthousiast, jong team met een verrassend hoge kwaliteit. Een explosie van smaken. Wij kunnen het iedereen aanraden.
Wout F.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Uitstekend gegeten ! Goede service en leuke gezellige omgeving, hele aparte en lekkere smaakcombinaties, we eten er graag weer
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Goed creatief eten,ter zake kundige bediening ,erg Goede avond gehad , zeer de moeite waard ,leukemia amuses en voor herhaling vatbaar ,aan te bevelen
Angeline L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We hebben erg goed gegeten, verrassende smaakcombinaties gehad.
De kaasplank vonden we niet lekker, maar we kregen meteen koffie met lekkers gratis aangeboden!
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Aan de prijs, maar dan heb je ook wat. beginnen met een bonbon met een vulling van sinaasappel met venkel met witte chocolade en haring caviaar... En dan de plek. lekker op het terras lang een mooi watertje en mooie oude huizen en natuurlijk de molen. ook de wijnen erg lekker en het persoonlijk contact met de chef was erg waardevol.
duursmat .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
alles is goed bij De Molenaar: de hartelijke ontvangst, de bediening, de kwaliteit en de maak van het gebodene en de locatie van het restaurant
Carolien P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijke, super mooi opgediende gerechten. Een smaaksensatie.
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Wat een feestje, zowel de plek als het personeel en het eten = de ene smaaksensatie na de andere en kleine, zeer smakelijke schilderijtjes op je bord. Met veel lef vernieuwende smaakcombinaties aangaan, dan toren je wel boven anderen uit.
Grietje D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Weer een super ervaring!!! Heerlijk gegeten zonder een gevoel te hebben dat je teveel hebt gegeten na 8 gangen. Fantastisch!!!
Sharisca V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Alles klopte! De molen, de sfeer, de ontvangst, de chef die je persoonlijk welkom heet en je vraagt naar zaken waar hij rekening moet houden. De fijne bediening en natuurlijk waar het allemaal om draait; fantastisch voedsel. Prachtige opgemaakte borden en heerlijke smaak combinaties. Voor ons een aangename verrassing. Nu een heerlijk 5 gangen diner gehad, de volgende keer gaan we voor de 8 gangen.
Nol B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Wat een feest! Enthousiast team, Lolo en Stephanie vullen elkaar aan. Op naar de ster. De moeite van het omfietsen meer dan waard.
B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heel veel succes voor de jonge kok. Hij kookt op hoog niveau. Een restaurant om aan te raden.
Mooie locatie in ongedwongen sfeer.
Marjon .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
We dachten een eenvoudige lunch te krijgen en werden compleet verrast door een hele uitgebreide lunch met 4 amuses en 3 gangen. We konden zelfs tot 8 gangen kiezen. Aangezien we nog een programma daarna hadden, hebben we voor 3 gangen besloten. Het heeft qua tijd meer van ons dagprogramma gevraagd, dan we hadden ingepland, maar het was het meer dan waard!! Wat hebben we genoten van alle heerlijke hapjes! Het was uitmuntend.
We komen zeker terug en dan ook een keer voor het avondeten. En dan plannen we wat meer tijd in.
René S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Onderdendam is mooi. Originele gerechten met een unieke presentatie en unieke smaak. Treffende wijn, verrassende amuses en verder de zelfgemaakte friandises bij de koffie. Eten bij De Molenaar is een belevenis.
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het was echt genieten zo'n avond tafelen met prachtig opgemaakte borden en bordjes. Steeds weer een lekker hapje en aan het einde van de avond gevuld, maar niet overdreven vol. Met een woord Heeeeeerlijk!!
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Zeer prettige Moedersdaglunch gehad. Bijzonder lekker. Prachtige omgeving. Geweldige bediening. Wij komen zeker terug! Bedankt
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk eten (ook het wijnarrangement is een aanrader) geserveerd door vriendelijke bediening en de koks op een fijn terras in een pittoresk dorp. Top lunch gehad!
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Zeer vriendelijke ontvangst, goede gastvrouw, Eigenaar heette ons welkom, vraagt naar wensen en vraagt achteraf hoe het was. Dat waarderen we. We komen zeker terug.