De Molen

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De Molen "nieuwe stijl" voor de 1e keer mogen beleven zonder michelinster en met nieuw personeel. Erg joviaal en enthousiast personeel overigens. Bij binnenkomst door wel 5 verschillende mensen gevraagd of wij al geholpen werden. Het oogt chaotisch omdat er telkens iemand anders aan je tafel staat. Lege glazen worden ook niet direct opgemerkt en er werd aan na het dessert niet gevraagd of wij nog koffie/thee hadden gelust. Het personeel schenkt veel aandacht aan vaste gasten....uiteraard zijn die belangrijk....maar nieuwe gasten zijn niet minder belangrijk / oninteressant. Daar kunnen ze zeker wat mee doen. Verdeel die aandacht beter over bestaande en nieuwe gasten. Eten is super. Er is keuze uit een 3- of 4- gangen menu of van de kaart. Deze keer het 4-gangen menu gekozen. Het was erg lekker. Zeker de schol/paling...dat had wat mij betreft het hoofdgerecht mogen zijn ipv de bavette. Die overigens ook goed smaakte. Dessert was ook super. Al met al lekker gegeten bij De Molen nieuwe stijl.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Vandaag spontaan bij de Molen aan komen rijden, we werden spontaan ontvangen in de hele stijlvolle buitenbar. Na een pilsje kwam de rest van het gezelschap en hebben we ge-no-ten van de diverse kaart. Alles was top én het personeel was correct, behulpzaam en verzorgd.

Een heerlijke avond, tot de volgende keer!
Menura H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Heerlijk gegeten in de Molen nieuwe stijl. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ruime keuze op kaart. Ondanks de drukte die avond toch vlot geholpen.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Vandaag met 6 man en een baby, gegeten bij de molen voor ons 25 jarig huwelijk.
In 1 woord fantastisch! !
Gedreven en correct personeel. Overheerlijke gerechten in alle drie de gangen.
Super, super, super!
Equis .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Prima kaart voor goede prijs. Ook de wijnkaart is verrassend divers.
Bediening is attent en blijft dat de hele avond.
Lekker druk in de bar maar dat is natuurlijk omdat iedereen weet dat het hier goed eten is.
Heerlijke heilbot met King Krab en Kalsfwang met Zwezerik. Aangevuld met een tussenzang uit het a la carte menu, geen probleem hier.
GNC K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Netjes ontvangen in een mooie ambiance.
Carpaccio voor, heerlijk aangevuld met eendeleverkrullen. Tournedos als hoofdgerecht, perfect bereid.
Kaasplank met hele mooie opbouw na.
Afsluitend koffie met bonbons.
Zeer attente bediening
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Lekker eten met een behoorlijk groot gezelschap (verjaardag bejaarde dame), in een prachtige omgeving, en een fantastisch decor. Ook de bediening was niet te vergeten super.
Huub G.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Heerlijk gegeten, een lekkere amuse en brood met smeerseltjes vooraf. Goed en net personeel en een fijne sfeer om te eten/borrelen.
Franswa .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Heerlijk en eerlijk restaurant.
Twee jonge mannen zwaaien nu de scepter over de Molen.
Mannen die precies weten wat ze willen, en dat is om het iedereen naar zijn zin te maken.
Niet te gecompliceerd, maar wel vinger likkend lekker.
En toch ook weer heel apart, en vernieuwend.
Mooie maaltijden serveren die voor iedereen betaalbaar zijn is een kunst.
De Molen is hierin volledig geslaagd.
Een zekere aanrader
Nol3 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Om 20.00 uur binnen met 8 man. Rondje drank, nogmaals drank. Steeds maar geen kaart. Na uiteindelijke opgave van onze keuze komt 30 seconden voor het voorgerecht een bordje (vers, leker) brood met boter. Het hoofdgerecht komt om ongeveer kwart voor negen.
Wel een mooie kaart, maar voor onze vegetarische vriend is er geen hoofdgerecht. Uiteindelijk is men bereid een maaltijdsalade te maken.
Op mijn klacht over het wel heeeel trage serveren van het eten en de zeer actieve en enthousiaste pushen van drankgebruik zegt de chef: "Weet u wel hoe warm het is (hittegolf 1 juli 2015).
Bij het afrekenen krijgt degene die betaalt (niet de klager) te horen dat de klachten niet terecht zijn. De bestelling voor het eten was al om 19.50 uur opgenomen (let wel: om half zeven aanwezig)
Yvonne-Veldboer .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Heerlijk gegeten bij De Molen. Het was erg moeilijk kiezen uit alle lekkere gerechten op de kaart. De service en bediening is super, niets is ze teveel en alles kan.

Als klap op de vuurpijl werden we door de eigenaar naar ons hotel gebracht omdat er geen taxi te krijgen was op het late tijdstip. En onze eigen auto, waarmee we gekomen waren, hoefden we niet te laten staan, maar die werd gelijk meegenomen. Super service, echt fantastisch!!
ProeverMM .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
De Molen heeft begrepen hoe je gasten een goede avond bezorgt met lekker en kwalitatief goed eten en met goede wijnen. Wij waren met vijven en waren allemaal te spreken over het totaalplaatje. De bar in het midden van de molen is een schitterende plek voor een aperitif. De gerechten, met name de tonijn variatie vooraf en de bavette als hoofdgerecht vielen in de smaak. Daarnaast zit je op comfortabele stoelen en biedt de ruimte tussen tafels voldoende privacy. Wij komen terug.
Miel C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
enige tijd geleden hier heerlijk gegeten bij deze jonge ondernemers. sfeer is erg prettig, zeer vriendelijke bediening, en een menukaart waar je moeilijk uit kan kiezen omdat we alles willen eten.
coquille, eendenlever, zwezerik en sucade, allemaal geweldig!
als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker terug!
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Zeer lekker gegeten. Vooraf een trio van wild, hoofdgerecht een hertenrugfilet en na een trio van Baileys creme brulee, ijskoffie en kletskoppen. Alles perfect in orde: mooi opgemaakte borden, vlees precies goed op smaak en goede porties.

De locatie is natuurlijk bijzonder en ook van binnen mooi aangekleed met een centrale bar en daarom het restaurantdeel. Alles netjes en sfeervol ingericht, zonder ergens origineel te zijn. Vriendelijke bediening, maar een punt aftrek voor het lange wachten op ons hoofdgerecht (toch zeker een uur) en het zelf op moeten hangen van de jassen - iets wat een koude binnenkomer / afsluiter is vergeleken met de verder juist persoonlijke service.
Willy D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Prachtige ambiance, sfeervolle tafelschikking, goed geschoold erg vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit erg goed. Goede wijn. Heerlijk gegeten.